• Toyota RAV4 2.5 AT Premium 4WD
    ціна: 27400 USD 
  • Toyota RAV4 2.4i AT
    ціна: 11700 USD 
  • Nissan Almera 1.6i MT
    ціна: 6700 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250 CDI AT BlueTEC 4MATIC
    ціна: 79900 USD 
  • Audi A8 50 TDI quattro L
    ціна: 107000 EUR 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 88800 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 SE
    ціна: 69800 USD 
  • BMW 5-series 528i AT RWD
    ціна: 28900 USD 
  • Ford Edge 2.0 EcoBoost SEL
    ціна: 26900 USD 
  • Mercedes-Benz Viano 2.2 CDI AT Ambiente
    ціна: 32500 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Kawasaki Vulcan > Vulcan VN900B Classic SE
Показати всі моделі і бренди

Kawasaki Vulcan VN900B Classic SE

$7400 по курсу 28.2грн за $€6420 по курсу 32.5 грн за Курс актуальний на 24.10.2018Ціна: 209000 UAH

209000 грн. 7400 $ 6420
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 500
продано
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 14203 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Мототехніка Модифікація : VN900B Classic SE Об'єм двигуна : 0.9 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 50 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2018-04-27 Пробіг : 16500 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: 903 см.куб.

Потужність: 50 к.с.

Обертовий момент: 82/3500 Нм. об/хв

Кількість циліндрів: 2 шт.

Кількість клапанів: 8 шт.

Тип палива: Бензин

Система подачі палива: Електронне впорскування палива (EFI), подвійні дроссельні заслонки Denso діаметром 34 мм

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 282 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 2464/1006/1064 мм.

Колісна база: 1650 мм.

Кліренс: 135 мм.

Кузов

Тип: Круїзер

Кількість місць/дверей: 2 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 20 л.

Трансмісія

Привід: Ремінь

Коробка передач: Механічна

Число передач: 5

Диски і шини

Диски: R16 - перед; R15 - зад

Шини: 130/90 R16 - перед; 180/70 R15 - зад

Підвіска

Передня: Телескопічна вилка 41мм, хід підвіски - 150мм

Задня: Маятник Uni-Trak, хід підвіски 100мм

Гальма

Передні: 1 диск діаметром 300мм з двопоршневим супортом

Задні: 1 диск діаметром 270мм з двопоршневим супортом

Пасивна безпека

Подушки безпеки: SRS шт.

Інтер'єр

Салон: Шкіра

Екстер'єр

Галогенові фари


​  Великий, але легкий: Kawasaki Vulcan 900 Classic 2012 року.
  Самий останній в популярній лінійці Vulcan фірми Kawasaki - це Vulcan 900, що випускається в трьох версіях: Classic, Classic LT і Custom. Перед нами варіант Classic, а Classic LT це туристична версія того ж мотоцикла.
  Classic - це оновлена ​​версія Vulcan 800, производившегося до 2004 року. Розробники взяли 800-й і значно вдосконалили його: об'єм двигуна виріс з 805cc до 903cc, щоб відповідати більшому на вигляд 900-му.
►Обзор Kawasaki VN 900 Vulcan Classic LT (2011)

  Розмір мотоцикла - перше, що ви помічаєте. Хоча він, можливо, виглядає великим і міцним зі збільшеною 64.8-дюймової колісною базою, довгою передньою вилкою і величезними крилами, але мотоцикл відносно легкий при своїх 252 кілограмах і зручний в маневруванні завдяки висоті сидіння всього лише 68 сантиметрів. Ця особливість дуже приємна невисоким водіям.
  Це надзвичайно низьке сидіння дозволяє більшості водіїв вставати на землю обома ногами. Широке ззаду Ковшоподібні сидіння сильно звужується в передній частині, так що низькорослі їздці можуть посунутися вперед і отримати зайвий сантиметр. Кермо широке і низько розташований, що дає можливість розслабитися. Особисто мені така ергономіка керма значно полегшувала маневри при паркуванні і розворотах.
►обзор Мотоцикла Kawasaki VULCAN 900 Classic

  900-й легко заводиться при будь-якій температурі завдяки використанню електронної системи упорскування, розробленої для моделі Vulcan 2000. Підніжки (а не «фут-пеги») і перемикач передач "п'ята-носок" стандартні, але деяким водіям потрібно час, щоб звикнути до такого переключенню - натискання п'ятою підвищує передачі, носком - знижує. Я, звикла до мотоциклу з «фут-пегами» і перемикачем носком, часом плутала, ніж треба натискати - носком або п'ятою. П'ятковий перемикач зручний для тих, хто не може вставити черевик під шкарпеткові перемикач, щоб перейти на вищі передачі. В кінцевому рахунку, я вважаю за краще підніжки, так як вони сприяють набагато зручнішою посадці - і для перемикання передач я просто скористаюся носком, а не п'ятою. Оскільки це дуже низький байк, я все ж іноді дряпала землю підніжками в крутих поворотах, але в цілому 900-й в цих ситуаціях поводився впевнено.
►2012 Kawasaki Vulcan 900 Test Drive

  Фактично, Vulcan 900 поводився чудово весь час, і на Фрівей, і на вулицях з обмеженою швидкістю, і взагалі всюди. Крутного моменту вистачало як на низьких оборотах, так і в середньому діапазоні, хоча часом хотілося пошукати шосту передачу. Додаткова передача знизила б обороти на крейсерських швидкостях на хайвеї, зменшуючи тим самим вібрацію і шум від двигуна. Але, за великим рахунком, не було відчуття, що мотоцикл працює на межі на швидкості більше сотні.
  Якщо ви збираєтеся в довгу дорогу, можливо, ви захочете версію LT, в основі таку ж, як Classic, але з сидінням на заклепках, багажними сумками, спинкою пасажирського місця і з вітровим щитком. Туристична версія всього лише на $ 1,200 дорожче - $ 8,499. У будь-якому випадку, придбання аксесуарів окремо обійдеться дорожче.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.