• Mercedes-Benz Viano 2.2 CDI AT
    ціна: 32500 USD 
  • Volkswagen Caravelle T5 2.0 BiTDI AT
    ціна: 28300 USD 
  • Ford Mondeo 2.0 TDCi AT Titanium
    ціна: 29800 USD 
  • Audi A6 2.0 TDI AT S Line
    ціна: 33400 USD 
  • Skoda Fabia 1.4 MPI MT
    ціна: 9800 USD 
  • Volkswagen Caravelle T5 2.0 TDI MT
    ціна: 18200 USD 
  • Volkswagen Caravelle T5 2.0 TDI Long MT
    ціна: 18700 USD 
  • Porsche Cayenne 3.0d
    ціна: 45900 USD 
  • Nissan Almera 1.6i MT
    ціна: 6900 USD 
  • Subaru Forester 2.5i AT AWD
    ціна: 23450 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Porsche Panamera > Panamera 4S 4,8i
Показати всі моделі і бренди

Porsche Panamera 4S 4,8i

$37800 по курсу 28.2грн за $€32700 по курсу 32.6 грн за Курс актуальний на 21.10.2018Ціна: 1066000 UAH

1066000 грн. 37800 $ 32700
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 590
продано
ID : 14134 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2010 Тип кузова : Седан Модифікація : 4S 4,8i Об'єм двигуна : 4.8 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 410 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2018-04-17 Пробіг : 89756 км Колір : сріблястий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2440 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1860 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 16.4

Заміський цикл: 8.1

Змішаний цикл: 11.1

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4970 / 1931 / 1418 мм.

Колісна база: 2920 мм.

Кліренс: 144 мм.

Діаметр розвороту: 11.2 м

Гальма

Передні: Дискові вентильовані (360 мм)

Задні: Дискові вентильовані (330 мм)

Двигун

Робочий об’єм: 4806 см.куб.

Потужність: 400к.с./6500об. к.с.

Обертовий момент: 500Нм./3500-5000 Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 32 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: бензин А 98

Токсичність: Euro - IV

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 285 км/год

Прискорення: 5.0с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: ZR 18 - легкосплавні

Шини: Спереді: 245/50 /Ззаду: 275/45

Запасне колесо: набір для шин Runflat

Кузов

Тип: Ліфтбек

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Об’єм багажного відділення: 445/1263 л.

Підвіска

Передня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска

Задня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: постійний Повний - трансмісія 4WD

Коробка передач: Автоматична - PDK (Porsche-Doppelkupplung) роботизована

Число передач: 7-ми стуненева

Додатково

Додаткові опції: Диски легкосплавні ZR20" - 911 Турбо

Активна безпека

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Датчики "сліпої" зони

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Електропідсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Сис-ма утримування полоси руху

Коректор рівня фар

Передня камера

Бокові камери

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Камера заднього виду

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Круїз контроль

Гідропідсилювач керма

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Блокування міжосьового диференціалу: електронно керована Багатодискова муфта

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

DSC с-ма динамічної стабілізації

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Додаткові системи:: електроніка PASM регулює жорсткість амортизаторів. Три режими: Normal, Sport або Sport Plus

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Додаткові системи:: опційна система PDCC - з «активними» поперечними стабілізаторами (спереду і ззаду)

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Дотягування вікон та люка

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Вентиляція задніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Вентиляція передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Електропривід дверей багажного відсіку

Російське меню

Підігрів керма

DVD-changer: DVD-чейнджер

Монітор для задніх пасажирів: функція шумокомпенсаціі AudioPilot®

Додаткові опції:: КАРБОН ПАКЕТ Полний: Кермо, Інкрустація салону Карбон

Кнопка Start/Stop

Проектор щитка приладів на склі

Память керма

Електропривід сидіння пасажира

Сабвуфер

Кількість динаміків: 14

Память сидінь

Клімат-контроль: 4-ьох Зонний

Бортовий компютер

Електропривід сидіння водія

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів передніх сидінь

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

СD-магнітола: cd player MP3/WMA / USB / AUX

NAVI

Аудіосистема: BOSE® Surround Sound

Радіо: FM / AM

Монітор: LSD 7"- Porsche Communication Management (PCM)

Підігрів дзеркал

Blue Tooth

Салон: ШКІРА (Black) з перфорацією

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Омивачі фар

Протитуманні фари

Галогенові фари

Ксенонові фари


​​​  Обзор Porsche Panamera 4S (2009-2013). Х-ки, Фото.
  Дизайнеры стремились придать Porsche Panamera своеобразный и сугубо
индивидуальный облик; им удалось. «Панамеру» не спутаешь ни с чем иным – разве что, как ни странно, с Cayenne. То есть, если «вседорожник» посадить гораздо ниже над дорогой… В общем-то неудивительно; ведь Panamera глубоко унифицирован с Cayenne – и по кузовным панелям, и по агрегатам и узлам.
Porsche Panamera - самый необычный представительский автомобиль
  Интерьер Porsche Panamera оформлен в фирменном ключе: передняя панель не перегружена декоративными деталями, приборный щиток несомненно Porsche. Отделочные материалы безукоризненного качества, тщательная сборка. Плюс обивка натуральной кожей (разной выделки и оттенков – на выбор) в виде дорогостоящей опции.
  По силовым агрегатам версий пока две. Бескомпрессорная 32-клапанная «восьмерка» (опять же Cayenne) – и с bi-турбонаддувом. Цельноалюминиевая конструкция рабочим объемом 4806 миллилитров, непосредственный впрыск бензина в камеры сгорания. Со степенью сжатия 12,5 (!) двигатель развивает 404 л.с. при 6500 мин-1, наибольший крутящий момент – 510 Нм.
►Наши тесты - Порше Панамера (Porsche Panamera)
  Бескомпрессорная «восьмерка» стыкуется либо с ручной  6-ти ступенчатой КПП – либо с 7-ми ступенчатой «роботизированной» PDK (Porsche-Doppelkupplung) от ZF: в продвинутой конструкции 2 сцепления, переключение без разрыва потока мощности. Ведущие колеса – задние, а в виде опции идет также трансмиссия 4WD (унификация с Cayenne). Без центрального дифференциала – с автоматическим подключением переднего моста посредством электронноуправляемой многодисковой муфты.
Porsche Panamera проверили на льду.mp4

  Кроме того, «штатная» электроника PASM регулирует жесткость амортизаторов. Три режима: Normal, Sport или Sport Plus – по условиям движения и настроению водителя. И наконец опционная система PDCC – с «активными» поперечными стабилизаторами (спереди и сзади). Вкупе с пневматической подвеской она делает заметный вклад в удивительные ходовые качества «панамеры».
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.