• Kia Sportage 2.0CRDi AT 4WD
    ціна: 20400 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 86900 USD 
  • BMW 3 Gran Turismo 318d
    ціна: 25500 USD 
  • Renault Scenic 1.5 dCi MT
    ціна: 11400 USD 
  • Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Autobiography
    ціна: 108000 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 500 4matic Coupe AMG
    ціна: 117200 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 500 4matic Coupe AMG
    ціна: 134000 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 500i 4matic AMG
    ціна: 103700 USD 
  • Renault Megane 1.6і AT
    ціна: 7300 USD 
  • Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Vogue
    ціна: 129700 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Iveco Euro Rider > Euro Rider C31A Long
Показати всі моделі і бренди

Iveco Euro Rider C31A Long

$102000 по курсу 26.3грн за $€87380 по курсу 30.7 грн за Курс актуальний на 24.06.2018Ціна: 2683000 UAH

2683000 грн. 102000 $ 87380
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 226
в наявності
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Назар;
  • (097) 030-30-00 -Любомир;
ID : 13899 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2016 Тип кузова : Автобус Модифікація : C31A Long Об'єм двигуна : 7.8 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Механічна Потужність : 290 к.с. Тип приводу : Задній Пробіг : 3000 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 18500 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 12500 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 12400-17800 / 2500 / 3185-3700 мм.

Діаметр розвороту: 18.1 м

Колісна база: 1-2=5.355мм./(6200мм.)/ 2-3=6575мм мм.

Кліренс: 320 мм.

Гальма

Передні: дискові

Задні: дискові

Двигун

Робочий об’єм: 7800 см.куб.

Потужність: 290 к.с.

Обертовий момент: 1100Нм./1080-1800об. Нм. об/хв

Тип палива: Дизель ЦЧ45

Токсичність: ЕURO - 4

Система подачі палива: безпосередній вприск

Кількість циліндрів: рядний - 6 шт.

Кількість клапанів: SOHC - 18 шт.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 128 км/год

Прискорення: 28с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 22,5

Шини: 275/70 / R22,5

Запасне колесо: Повноромірна

Кузов

Тип: Туристичний Автобус, закритого типу, вагонного компонування, тримальний

Кількість місць/дверей: 48-55 - сидячих, 116 - стоячих, Розрахунокове навантаження - 156 осіб од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 500 л.

Об’єм багажного відділення: 1570 л.

Підвіска

Підвіска: автобус оснащений формулою коліс 4*3

Задня: Ресори і пневмоподушки

Передня: Напівзалежна, стійка і пневмоподушки

Трансмісія

Коробка передач: Механічна

Число передач: 9 передач (8 на рух вперед, 1 назад, умовне позначення Reverse)

Привід: Задній

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Обладнання на місці водія керування LCD, додатковий вентилятор і лампа підсвітки; Підсвітка білого і синього кольорів

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 2 шт.

Активна безпека

L-понижена передача

Додаткові системи:: Рульове колесо ZF Servocom з гідропідсилювачем

Камера заднього виду

Гідропідсилювач керма

Круїз контроль

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Коректор рівня фар

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Аудіосистема: аудіосистема HI-FI

Додаткові опції:: Туалет - наявний у середній частині салону, зправа від сходинок у салон (середні двері), навпроти нього є порожнина (переважно кімната для відпочинку водіїв)

Кількість динаміків: 16

Сабвуфер

Монітор: LCD pth

Сенсор дощу

DVD-changer: dvd чейнджер MP4/WMA

СD-магнітола: cd player; MP3/WMA

NAVI

Інтерфейс для медіаресурсів

TV

Радіо: FM1/FM2/AM

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Клімат-контроль: в наявності

Бортовий компютер

Монітор для задніх пасажирів: LCD-телевізори 2 штуки, «Noge», керуються з місця водія

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Салон: ТКАНИНА (Пасажирські крісла: м'які, роздільного типу, розсуваються на 15 сантиметрів одне від одного, розкладаються на 130 градусів)

Екстер'єр

Додаткові опції:: Фари 4 фари з кожного боку (підсвітні, 2 нічні і 1 протитуманні)

Бризговики

Протитуманні фари

Галогенові фари


 Достоїнства і переваги Iveco EuroRider:
 • сучасний дизайн,
 • підвищений комфорт перевезення
 • економічність автобуса,
 • нижча вартість нового автобуса порівняно з іншими марками
 • багато нового обладнання і систем у новому EuroRider'і,
 • пневматично-важільна підвіска, що нівелює дефекти дороги,
 • високий термін служби автобуса (гарантійний термін — 20 років).
 • міцність конструкції відсіків і секції для громіздкого обладнання
 • додаткові поручні, які часто потрібні при вході/виході
 • травмобезпечні двері і сходинки
 • легке рульове керування,
 • частина лобового скла може закриватися від сонця за допомогою механічних створок ​
------------------------------------------------------
  Автобус Eurorider пристосований для особливо далеких перевезень, відстань яких становить понад 1000 кілометрів. Кузов Euroridera вагонного компонування, тримальний, одноповерхового закритого типу. Первинне покриття кузова — цільнотягнутий оцинкований лист, вторинне покриття — металопластик.
  Кузов має підвищену антикорозійну стійкість і тривкість до фізичної сили або удару під час аварій. Передок автобуса витягнутий, розділений на три частини. Фари у автобуса лінзові, по 4 з кожного боку та кожна з них включається окремо. Фари оснащені лінзами, що забезпечує значно підвищену далекоглядність під час руху у темну пору доби — повністю включені разом з протитуманними, фари «дістають» променями до 100—120 метрів у довжину, іншим достоїнством світлотехніки коуча є специфічні протитуманні фари, що освітлюють і у ширину (радіус до ~25 метрів).

  Лобове скло автобуса панорамне, беколірне і вигнуте; обтягує частину поверхні бокового остеклення на місці водія. Боковини автобуса обшиті металопластиком, внутрішні відділення (окрім салону) поділені посекційно на відкидні відсіки, що відкриваються вручну. Багажних відсіків 2, вони сполучені разом. Загальний об'єм багажного відсіку до 13 м³. Двигун розміщується усередині задньої панелі автобуса. Усі автобуси Iveco Eurorider двохосні. Автобус має дві одностворні двері, що розсуваються паралельно до кузова за допомогою двох приводів, один з яких розташовується під підлогою автобуса. Настил підлоги автобуса з ворсу або лінолеуму, сходинки травмобезпечні і обиті ворсом. Сидіння пасажирів комфортабельні роздільного типу з можливістю їх розсування на 15 сантиметрів, кожне крісло оснащене підлокотником на 2 режими. Також є педаль-підставка для ніг. Спинки крісел оснащені відкидними міністоликами з дірою для поміщення пляшки, також крісла можуть розкладатися на 130 градусів. Зроблені вони з синтетичних матеріалів і обшиті антивандальною тканиною. Над кожним місцем пасажира є пристрій індивідуального штучного кондиціонування під час руху, окрім цього є система примусового і звичайного обдуву.

  Водійське місце відповідає усім сучасним стандартам. Крісло водія з підресоруванням, регулюється спинка крісла, регулюється у висоту і глибину відповідно до фізичних параметрів водія. Прилади оснащені індивідуальною підсвіткою, приборна палень розділена на секції, усі великі стрілкові прилади відкидні, що дає у разі чого виявити неполадку. Спідометр середнього розміру, розрахований на 128 км/год, оснащений невеликою лампочкою червого кольору для привертання уваги, коли постійна швидкість автобуса стає більшою ніж 94 км/год. Тахометр теж відкидний, максимально зазначена кількість обертів на хвилину 3000. Коробка передач механічна на 9 передач (8 на рух вперед, 1 назад, умовне позначення Reverse
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.