• Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 88800 USD 
  • Jaguar F-Type 2.0 coupe
    ціна: 0 USD 
  • Audi Q7 4.2 TDI quattro
    ціна: 40900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 250CDI 4Matic
    ціна: 31900 USD 
  • Land Rover Range Rover 4.4d Autobiography
    ціна: 39900 USD 
  • BMW 7-series 730Li
    ціна: 21800 USD 
  • Opel Astra J 1.3d
    ціна: 7900 USD 
  • Opel Corsa 1.3 CDTI MT
    ціна: 6500 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI quattro
    ціна: 22400 USD 
  • Ford Tourneo Custom 2.2TDCi MT L2/H2
    ціна: 22000 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Audi Q7 > Q7 3.0 tdi Quattro
Показати всі моделі і бренди

Audi Q7 3.0 tdi Quattro

$17900 по курсу 28.1грн за $€15720 по курсу 32 грн за Курс актуальний на 13.12.2018Ціна: 503000 UAH

503000 грн. 17900 $ 15720
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 977
продано
ID : 13816 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2006 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 3.0 tdi Quattro Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 233 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2018-02-17 Пробіг : 193460 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2990 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2325 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 14,5

Заміський цикл: 8,2

Змішаний цикл: 10,5

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5089/1983/1737 мм.

Колісна база: 3002 мм.

Кліренс: 210 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 2967 см.куб.

Потужність: 233 к.с.

Обертовий момент: 500/1750-2750 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 32 шт.

Кількість циліндрів: 6 шт.

Тип палива: дизель

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 215 км/год

Прискорення: 9,1 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 18

Шини: 235/60

Кузов

Тип: кросовер

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Об’єм багажного відділення: 775/2035 л.

Підвіска

Передня: незалежна, двійні важелі попер., пружина+стабілізатор

Задня: багатоважільна+стабілізатор

Підвіска: адаптивна пневмопідвіска (5 режимів+управл. джойстиком)

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 6

Активна безпека

Brake Assist-сис-ма екстренного гальмування

Парктроніки задні

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Блокування міжосьового диференціалу: EDL-електронне блокування диференціалу

Електропідсилювач керма

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Парктроніки передні

Камера заднього виду

ESP ( ESC )-cистема курсової стійкості

EBD-система електронного розподілення гальмівного зусилля

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Круїз контроль

Коректор рівня фар

ABS-антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 12

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Радіо: FM/AM

Монітор: кольоровий 7"

Підігрів дзеркал

СD-магнітола: MP3/WMA

Кількість динаміків: 11

TV

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох зонний

Електропривід сидіння водія

Салон: шкіра

Екстер'єр

Рейлінги на даху

Омивачі фар

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​​​Автомобіль у Хорошому стані. Один власник,
Рідний пробіг; Сервісна книга; Не бита, Є підкраси,
Оригінальний пробіг, 2 ключа; Офіціал "Audi-Юг",
Надаємо кредит, обмін, тест драйв.​ 

----------------------------------------------------- 
  Audi Q7 – Облик скорее кроссовера, чем внедорожника, сложно назвать гармоничным, однако полная узнаваемость очевидна. Передок машины очень выразителен и стремителен, возможно, он даже лучше, чем на младшем Allroad, но на проработке задней части кузова вдохновение явно покинуло дизайнеров, и корма вышла тяжелой и неуклюжей: здесь нет ни грации, ни динамичности, ни эстетики – как вышло, так вышло. Зато интерьер – плоть от плоти Audi, качество материалов и уют выше всяких похвал, все выверено, логично и предельно удобно. И, что приятно, прослеживается полная преемственность стиля, посадки и компоновки на протяжении десятилетий. Человек, ездивший на старых машинах начала восьмидесятых годов, в Q7 почувствует себя как дома, где все привычно и обжито.

►Audi Q7 -
отличный внедорожник премиум класса

  Отдельной похвалы заслуживает мультимедийная система MMI, по сей день, наверное, самая логичная и дружелюбная из себе подобных.
  С первого взгляда простора для ног задних пассажиров предостаточно, однако, когда я при росте 190 см сажусь сам за собой, запас на уровне коленей не превышает и сантиметра. К тому же и посадка не самая удобная. Забраться же на третий ряд – смогут лишь дети, да и то весьма худосочные. А задвинуть после посадки впередистоящее кресло без защемления нижних конечностей и вовсе нельзя.
 

►Audi Q7 -
Первый тест   


  В движении Audi спутать с кем-то из конкурентов невозможно: отличная курсовая устойчивость и тонкий балланс между плотностью подвески и плавностью хода. И лишь искушенный сможет заметить легкую вертикальную раскачку, не свойственную марке. Видимо, это явление – легкий реверанс в сторону рынка Нового света, на который и ориентирована Q7. Кстати, на нашем тесте побывал вариант с дизельным двигателем 4.2 TDI, который хоть и не самый быстрый в линейке моторов, но наделяет тяжелый внедорожник хорошей динамикой и радует скромным аппетитом.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.