• Audi Q7 3.0 TDI quattro
    ціна: 79900 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 3.0D
    ціна: 21900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 119900 USD 
  • Chevrolet Lacetti 1.8i AT
    ціна: 7400 USD 
  • Audi A5 1.8 TFSI Sportback
    ціна: 24900 USD 
  • Audi S5 Cabrio 3.0 TFSI quattro
    ціна: 55000 USD 
  • BMW 5-series 520i
    ціна: 34700 USD 
  • Mitsubishi Lancer X Evolution
    ціна: 19400 USD 
  • Volkswagen Passat B-3 1.8
    ціна: 2900 USD 
  • Skoda Octavia A5 1.6 TDI Combi
    ціна: 11400 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Suzuki Grand Vitara > Grand Vitara XL-7 2,7i AT
Показати всі моделі і бренди

Suzuki Grand Vitara XL-7 2,7i AT

$8890 по курсу 28грн за $€7530 по курсу 33.05 грн за Курс актуальний на 16.12.2017Ціна: 249000 UAH

249000 грн. 8890 $ 7530
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 521
автомобіль в наявності
ID : 13092 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2006 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : XL-7 2,7i AT Об'єм двигуна : 2.7 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 185 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 118148 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2300 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1700 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 13,8

Заміський цикл: 9,1

Змішаний цикл: 10,8

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4760 / 1780 / 1740 мм.

Колісна база: 2800 мм.

Кліренс: 183 мм.

Діаметр розвороту: 11,8 м

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: барабанні

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: H27A - 2737 см.куб.

Потужність: 183 к.с.

Обертовий момент: 250/3300 Нм. об/хв

Кількість клапанів: Twincam - 24 Valve шт.

Кількість циліндрів: V - 6 шт.

Тип палива: бензин АИ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Токсичність: Euro - IV

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 180 км/год

Прискорення: 10,5с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 16 - легкосплавні

Шини: 235/60 / R16

Запасне колесо: Повнорозмірна - R 16

Кузов

Тип: Позашляховик / Універсал

Кількість місць/дверей: 5 + 2 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 66 л.

Об’єм багажного відділення: 187л./2067 л.

Підвіска

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Залежна, пружинна з поздовжніми важелями і тягою Панара

Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Повний - 4WD (2H-4H-N-4L)

Коробка передач: Автоматична КПП: Aisin (Японія)

Число передач: 5-ти ступенева

Активна безпека

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Блокування міжосьового диференціалу: 2H-4H-N-4L

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Коректор рівня фар

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

HAC c-ма допомоги при підйомі

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Круїз контроль

Гідропідсилювач керма

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Парктроніки задні

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 6

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Кількість динаміків: 6

Бортовий компютер

Люк з електроприводом

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Кондиціонер

Аудіосистема: PIONEER Mosfet 50Wx4

Сенсор дощу

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

СD-магнітола: cd-player - MP3/WMA

Регулювання керма по висоті і вильоту

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Клімат-контроль: в наявності

Електричні склопідіймачі

Радіо: Pioneer FM1/FM2/AM

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Салон: ШКІРА з перфорацією

Екстер'єр

Рейлінги на даху

Задній спойлер

Додаткові опції:: Захистні Дуги, Пороги, Кофер

Легкосплавні диски

Бризговики

Протитуманні фари

Обігрів заднього скла з таймером

Галогенові фари


​  Огляд Suzuki Grand Vitara XL-7 (2003-2006).
  Японський дебют Grand Vitara XL-7 відбувся восени 2000 року,
а світова прем'єра пройшла на початку 2001 року в Детройті. Лукаво не мудрувати: розтягнули стандартну лонжеронну раму Grand Vitara, збільшивши колісну базу з 2480 до 2800 мм, а довжину машини з 4195 до 4685 мм. Доданий до назви індекс XL-7 розшифровується так: XL - це Extra Large, а сімка означає кількість місць.
  Зовні, як і слід було очікувати, Grand Vitara XL-7 є повною копією звичайної п'ятидверної Grand Vitara, якщо не враховувати збільшені задні бічні вікна. У салоні відмінностей не більше, ніж зовні, єдине, що відразу впадає в очі, - третій ряд сидінь, встановлений майже в багажнику (саме за рахунок заднього свеса була збільшена довжина автомобіля) і розрахований на двох. Прекрасний результат - така невелика машина, а по місткості може позмагатися з іншими міні-венами.
Suzuki Grand Vitara XL-7 2,7 AT (185 л.с.) 4WD

  Щиток приладів як скромний, настільки і функціональний, вся життєво важлива інформація читається з першого погляду. Підрульові перемикачі виконують стандартні функції, на правий, втім, покладено ще і управління круїз-контролем. І, звичайно, не покращувало картину інтер'єру відсутність магнітоли - на її місці (2DIN) стояла велика чорна заглушка. Між кріслами знаходиться селектор автоматичної коробки і важіль перемикання режимів роботи трансмісії. Всього їх три: 2H - привід на задні колеса, 4H - постійний повний привід і 4L - постійний повний привід із заниженою передачею.
  Для потяжелевшей машини розробили двигун потужніший - 2,7 л V6, в якому на 29 "конячок" більше, ніж в 2,5 л 144-сильному моторі Grand Vitara. Змін в ходової частини немає ...
Suzuki Grand Vitara XL7

  Експерименти показали, що найбільш передбачувано машина поводиться в заднеприводном варіанті - педаль газу і кермо дозволяють перетворити знесення в занос і повністю контролювати машину. На повному приводі швидкість виконання маневрів, звичайно, зростає, але при цьому страждає логічний зв'язок "автомобіль-водій", і відчуваєш себе вже не так затишно. Ситуацію посилює дуже незвичайна конструкція ручника: він трансмісійний, тобто зупинятися не колеса конкретної осі, а всю трансмісію, тому довернуть машину в слизькому повороті стандартним прийомом вже не вийде. Однак Grand Vitara XL-7 - це все-таки не гоночна машина, а в плані надійності така схема дасть сто очок вперед стандартної: основна і запасна гальмівні системи кинематически повністю розв'язані, і навіть якщо у вас розсиплються гальмівні диски, машину все одно можна буде зупинити...

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.