• Hyundai IX 35 2.0 crdi
    ціна: 19400 USD 
  • Mazda 3 1.5i AT Skyactiv-G
    ціна: 17900 USD 
  • Audi A1 1.4 TFSI AT
    ціна: 13800 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro
    ціна: 21300 USD 
  • Audi Q7 3.6 FSI AT
    ціна: 17900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI Premium+
    ціна: 24700 USD 
  • Hyundai Santa Fe 2.2 crdi FaceLift 7м
    ціна: 19800 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 250CDI 4Matic
    ціна: 32900 EUR 
  • Lexus GX 460i Premium
    ціна: 43500 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 65800 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
BMW 7-series > 7-series 735i AT
Показати всі моделі і бренди

BMW 7-series 735i AT

$12900 по курсу 26.9грн за $€10950 по курсу 31.7 грн за Курс актуальний на 22.11.2017Ціна: 347000 UAH

347000 грн. 12900 $ 10950
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 305
автомобіль в наявності
ID : 13077 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2003 Тип кузова : Седан Модифікація : 735i AT Об'єм двигуна : 3.6 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 274 к.с. Тип приводу : Задній Пробіг : 199760 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2440 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1860 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 14.9

Заміський цикл: 8.3

Змішаний цикл: 10.8

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5030 / 1902 / 1492 мм.

Діаметр розвороту: 12.2 м

Колісна база: 2990 мм.

Кліренс: 120 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 3600 см.куб.

Потужність: 272к.с./6200об. к.с.

Обертовий момент: 360Нм./3700об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 32 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: бензин АИ95 і вище

Токсичність: розподілений вприск

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 250 км/год

Прискорення: 6.1c. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R17 - легкосплавні (LM RAEDER/ VIELSPEICHE 94)

Шини: 245/55 / R17

Запасне колесо: Повнорозмірна R17

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 88 л.

Об’єм багажного відділення: 500 л.

Підвіска

Передня: пружинна, типу mcpherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Задній - RWD

Коробка передач: Автоматична - Сервотроник (SERVOTRONIC)

Число передач: 6-ти ступенева

Активна безпека

Електропідсилювач керма

Гідропідсилювач керма

Active Stiiring-активне управління керма

HAC c-ма допомоги при підйомі

Парктроніки передні

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Додаткові системи:: Адаптивне освітлення поворотів (ADAPTIVES KURVENLICHT)

Парктроніки задні

Коректор рівня фар

Adaptive Drive-електронне управління підвіскою

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

DSC с-ма динамічної стабілізації

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

ASC-X-сис-ма автоматичного контролю стійкості

Круїз контроль

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Бічна НПБ для задніх пасажирів (SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE)

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Додаткові системи:: Сигналізація авар.сближен.при парк. (PDC) (PARK DISTANCE CONTROL (PDC))

Дотягування вікон та люка

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Інтер'єр

Сидіння з функцією масажу

Підігрів задніх сидінь

Аудіосистема: HiFi Professional с DSP

Сенсор дощу

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сабвуфер

Кількість динаміків: 9

Сенсор світла

Память керма

Електропривід сидіння пасажира

Інтерфейс для медіаресурсів

Blue Tooth

Вентиляція передніх сидінь

Електропривід дверей багажного відсіку

Додаткові опції:: Автономна система опалення (STANDHEIZUNG); Індикатор пошкодження шини (REIFEN PANNEN ANZEIGE)

Російське меню

DVD-changer: Автомобільний телефон Professional

СD-магнітола: CD-дисковод (CD-LAUFWERK) MP3/WMA

Радіо: Professional с DSP FM / AM

Регулювання керма по висоті і вильоту

Люк з електроприводом

Память сидінь

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Підігрів передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Електропривід сидіння водія

Клімат-контроль: 3-трох Зонний

Кнопка Start/Stop

NAVI

Монітор: багатофункціональний, Меню з управлінням Джойстиком

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Салон: ШКІРЯНИЙ (LEDER NASCA SCHWARZ)

Екстер'єр

Бризговики

Додаткові опції:: Ксенонова фара (XENON-LICHT)

Дотяжка всіх дверей

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Галогенові фари

Протитуманні фари

Омивачі фар

Ксенонові фари


​  Обзор и тест BMW 7-series  (2001-2004)
  Новая "семерка" заметно крупнее прежней и сильно потеряла в динамичности облика.
Конечно, новый образ по нраву далеко не всем, но, единожды увидев машину, проникаешься к ней уважением. Дизайн автомобиля действительно революционный. Основательная, тяжеловесная, даже немного брутальная внешность - почти полное отсутствие стремительной легкости, свойственной предыдущим моделям, и в то же время принадлежность марке определяется сразу и без колебаний.
►Вибір Авто. Тест-драйв BMW 735Li E65/66

  Открываем дверь. Первое, что бросается в глаза, - отсутствие привычного рычага переключения передач. Вместо него между передними сиденьями - длинный подлокотник с алюминиевым грибком-контроллером наделавшей шуму системы  iDrive (произносится как "ай драйв" - "я веду"). Сразу же после первой демонстрации машины к контроллеру прочно приклеилось прозвище "джойстик". Создателям не нравится - это серьезная система, а не компьютерная игрушка. Не будем их расстраивать...  
►Тест Драйв BMW 735 Li E66

  В обычном режиме работы трансмиссии BMW 745i разгоняется плавно и уверенно, "автомат" перебирает передачи совершенно незаметно. Но от такого мотора (333 л.с. и 450 Нм) подспудно ожидаешь большей прыти. Да и коробка не торопится реагировать на движения педали газа. "Спортивный" режим улучшает ситуацию, повышая порог и увеличивая скорость переключения, но радикально поведение "семерки" не меняется - это по-прежнему солидный комфортабельный автомобиль.
BMW 7 серии E65 - Секонд Тест

  В "надводную" часть iDrive помимо контроллера входит приличных размеров цветной монитор в центре торпедо. Управление понятно и логично. Качнув "грибок" вперед-назад, вправо-влево или по диагонали, попадаешь в соответствующий раздел экранного меню: "Настройки", "Развлечения", "Помощь" и т.д. Далее вращением выбираешь в разделе необходимую функцию, которую активируешь или дезактивируешь - нажатием. Вроде бы все понятно, но на то, чтобы разобраться и запомнить, где что находится, нужна куча времени...

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.