• Mercedes-Benz V-class 250 CDI Extralong
    ціна: 51800 USD 
  • Chevrolet Volt 1.4 AT
    ціна: 17500 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 200 CDI AT
    ціна: 20900 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 58800 USD 
  • BMW 5-series 528i xDrive
    ціна: 32500 USD 
  • Renault Megane 1.5 dCi AT
    ціна: 9900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 280i 4Matic
    ціна: 13400 USD 
  • Nissan Leaf S
    ціна: 16800 USD 
  • Nissan Leaf S
    ціна: 16800 USD 
  • Subaru Outback 2.0 TD
    ціна: 23900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
ГАЗ 13 > 13 Чайка 5.5 AT
Показати всі моделі і бренди

ГАЗ 13 Чайка 5.5 AT

$78900 по курсу 25.38грн за $€67200 по курсу 29.8 грн за Курс актуальний на 18.08.2017Ціна: 2002000 UAH

2002000 грн. 78900 $ 67200
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 492
автомобіль в наявності
ID : 12930 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 1965 Тип кузова : Седан Модифікація : Чайка 5.5 AT Об'єм двигуна : 5.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 196 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2017-08-03 Пробіг : 1153 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2655 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2100 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 27.2

Заміський цикл: 16.8

Змішаний цикл: 21.0

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5600 / 2000 / 1620 мм.

Діаметр розвороту: 15.6 м

Колісна база: 3250 мм.

Кліренс: 180 мм.

Гальма

Передні: Дискові

Задні: Барабанні

Двигун

Робочий об’єм: 5526 см.куб.

Потужність: 195к.с./4200об. к.с.

Обертовий момент: 412Нм./2500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: SOHC - 16 шт.

Кількість циліндрів: V-подібний - 8 шт.

Тип палива: бензин АІ80, АІ92

Токсичність: Euro - 2

Система подачі палива: Карбюратор

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 160 км/год

Прискорення: 19.8c. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 15 - залізні на ковпаках

Шини: Firestone - 8,2/15 / R15

Запасне колесо: Повнорозмірна - R15

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5 +2 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 80л. + резерв 10 л.

Об’єм багажного відділення: 230 л.

Підвіска

Передня: поперечні важелі

Задня: залежна, ресорна

Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Задній - RWD

Коробка передач: Автоматична 3-АКПП

Число передач: 3-ох ступенева

Пасивна безпека

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS шт.

Протиугонна система

Центральні замки

Активна безпека

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Гідропідсилювач керма

Інтер'єр

Радіо: radio - КХ/ДХ/-FM/AM

Кількість динаміків: 4

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Салон: ШКІРА, комбінований

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Галогенові фари


  Історія і огляд моделі ГАЗ 13 Чайка (1959 - 1981 р.в.)
  Потужні комфортабельні машини великого класу ГАЗ-13
втілили риси нової автомобільної техніки того часу. Цими автомобілями милувалися відвідувачі Всесоюзної промислової виставки в Москві і на Всесвітній виставці в Брюсселі, де першому досвідченому зразком автомобіля "Чайка" був присуджений Гран-прі. Як належало за традиціями того часу, нова продукція Горьківського автомобільного заводу повинна була пройти "держриймання" в Москві. ГАЗ-13 "Чайка" не була винятком - перша партія автомобілів була випущена в 1959 році до ХХI з'їзду КПРС.
ГАЗ-13 "Чайка". "Автобиография в HD". (УКР)

  ГАЗ-13 "Чайка" був нестандартним автомобілем, як по дизайну, так і за кількістю технічних нововведень.
  Дизайн "Чайки" виконаний в стилі 60-х років: стрімкі форми винищувача, "турбінні" ікла на бампері, велика кількість хромованих деталей, узорная решітка радіатора з багаторазово повторюваним силуетом птиці. При довжині в 5600 м машина не здавалася важкою, а мала легкістю і витонченістю ліній.
  Двигун автомобіля - верхньоклапанний, дворядний мав V-подібне розташування циліндрів, що робило його більш компактним, відносно легким, і істотно збільшувало площу пасажирського салону. Двигун потужністю 195 к.с. дозволяв розвивати автомобілю швидкість до 160 км / год, розгін з місця до 100 км / ч займав 20 секунд, витрата палива становив 21 л на 100 км.
Газ 13 Чайка. рассказ

  Застосування абсолютно нових агрегатів - автоматичної коробки передач, гідропідсилювача рульового управління, вакуумного підсилювача гальм збільшувало привабливість управління автомобілем. Таке поєднання нетрадиційних рішень не зустрічалося на жодній вітчизняній легковий моделі до 1959 року.
  Автомобіль мав просторий комфортабельний салон, в якому вільно розташовувалися 7 чоловік. У салоні - два пружинних дивана і два додаткових відкидних сидіння, "бардачок" поруч зі щитком приладів, попільниці і електроприкурювач, пятідіапазонний приймач з автоматичним настроюванням, кнопкове управління підйомом антени і шибками. Ефективна система опалення рівномірно обігрівала все пасажирське приміщення.
►Top Gear; Русские Тачки; Чайка, Нива

  Більшість 13-х "Чайок" мало закриті чотирьохдверні кузова з трьома рядами сидінь без внутрішньої перегородки. Однак, за спецзамовленням на автомобіль могла бути встановлена ??перегородка між водійським і пасажирським відділенням. Така модифікація носила індекс ГАЗ-13А. Ще одна модифікація - ГАЗ-13Б, мала відкритий кузов типу кабріолет, м'який верх якого піднімався і опускався електрогідравлічною системою, керованою з водійського місця.
  Машини ГАЗ-13 "Чайка" призначалися для службового користування у вищих державних установах. На "чайках" їздили глави міністерств і відомств, посли СРСР в зарубіжних країнах.
  У подарунок від Микити Хрущова "Чайку" отримали Михайло Шолохов, Юрій Гагарін, Галина Уланова, Фідель Кастро.
  Автомобілі ГАЗ-13 "Чайка" випускалися більше 20-ти років (1959-80 рр.). За цей час з конвеєра заводу зійшло 3 179 "Чайок"..

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.