• Audi A1 1.4 TFSI AT
    ціна: 13800 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro
    ціна: 21300 USD 
  • Audi Q7 3.6 FSI AT
    ціна: 17900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI Premium+
    ціна: 24700 USD 
  • Hyundai Santa Fe 2.2 crdi FaceLift 7м
    ціна: 19800 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 250CDI 4Matic
    ціна: 32900 EUR 
  • Lexus GX 460i Premium
    ціна: 43500 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 65800 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI
    ціна: 33800 USD 
  • BMW 5-series 520i AT
    ціна: 37800 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Lexus ES > ES 250 AT Business
Показати всі моделі і бренди

Lexus ES 250 AT Business

$34500 по курсу 26.8грн за $€29350 по курсу 31.5 грн за Курс актуальний на 21.11.2017Ціна: 925000 UAH

925000 грн. 34500 $ 29350
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 1281
автомобіль в наявності
ID : 12514 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2013 Тип кузова : Седан Модифікація : 250 AT Business Об'єм двигуна : 2.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 97357 к.с. Тип приводу : Передній Пробіг : 97357 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2100 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1650 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 10.9

Заміський цикл: 6.1

Змішаний цикл: 7.9

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4900 / 1820 / 1450 мм.

Діаметр розвороту: 11.4 м

Колісна база: 2820 мм.

Кліренс: 152 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові..

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: 2AR-FE - 2494 см.куб.

Потужність: 184к.с./6000об. к.с.

Обертовий момент: 240Нм./4100об. Нм. об/хв

Тип палива: бензин АІ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Токсичність: Euro - IV

Кількість циліндрів: рядний - 4 шт.

Кількість клапанів: VVT-i - 16 шт.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена* - 209 км/год

Прискорення: 9,6с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 17 - легкосплавні

Шини: Michelin - 215/55 / R17

Запасне колесо: Повнорозмітна - R17

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 65 л.

Об’єм багажного відділення: 490 л.

Підвіска

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автоматична КПП

Число передач: 6-ти ступенева

Активна безпека

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Гідропідсилювач керма

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Система попередження про вихід зі смуги руху (LDW; LDWS); Система моніторингу «сліпих» зон Blind Spot Monitor

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

DSC с-ма динамічної стабілізації

Електропідсилювач керма

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Коректор рівня фар

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 9

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Система доступа без ключа Smart Entry

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Сенсор світла

Сенсор дощу

Інтерфейс для медіаресурсів

Кількість динаміків: 8

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA / USB/UAX

Підігрів передніх сидінь

Електропривід сидіння пасажира

Електропривід дверей багажного відсіку

Аудіосистема: Lexus Premium

Російське меню

Люк з електроприводом

Память сидінь

Радіо: Lexus Premium - FM1/FM2/AM

Монітор: Багатофункціональний інформаційний дисплей на панелі приладів - 4.5"

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром

Бортовий компютер

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Салон: ШКІРА, боковини шкірзамінник

Екстер'єр

Бризговики

Омивачі фар

Ксенонові фари

Додаткові опції:: БІ-Ксенонові фари; Світлодіодне денне світло; Автоматична корекція кута нахилу фар

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Протитуманні фари


​​  Огляд Lexus ES (2012-2015). Х-ки, Фото.
  Lexus ES шостого покоління - носій нової філософії люксового підрозділу Toyota.
Раніше седани ES були по суті лише фешенебельній версією Camry. А ось модель, представлена ​​в 2012 році, - явна спроба відірватися від "коренів" і створити автомобіль зі своїм, особливим характером.
  Кардинально змінитися ES, звичайно ж, не вдалося - це було б занадто великою розкішшю навіть для Lexus. Нова модель побудована на платформі Toyota Avalon, яка, нагадаємо, і сама колись сталася від Camry. Але відмінності і від Toyota, і від колишнього покоління ES знайти нескладно.
Lexus ES 2013 - тест драйв с Александром Мих...

  Перш за все, Lexus ES став більше. Колісна база збільшилася на 4,5 сантиметра, довжина - на 2,5. Дах, навпаки, на пару сантиметрів знизилася, для чого дизайнерам довелося трохи "покласти" кут задніх стійок.
  Для новинки був створений і абсолютно новий салон. Він вийшов нарочито консервативним - тон тут задають грубі решітки дефлекторів, вставки під дерево і циферблат механічного годинника в центрі торпедо. Зліва від керма кидаються в очі незграбні кнопки, немов зійшли з автомобільних приладових панелей 80-х років.
►Мини обзор Lexus ES 250

  А які відчуття обіцяє Lexus ES за кермом? На думку розробників, саме тут і проявляються основні відмінності від Camry! І справа зовсім не в інших двигунах або принципово новій підвісці (основні вузли та агрегати якраз залишилися колишніми). Головне - в тому, як це працює.
  Електропідсилювач керма нового Lexus ES налаштований на більшої гостроти і чуйність в маневрах. Важелі підвіски стали жорсткіше, щоб виключити розгойдування на різких поворотах. Lexus ES немов наростив м'язи для більшого драйву.
►PROABTO // Тест-драйв Lexus ES 250

  У передній підвісці McPherson інженери застосували незвичайний прийом - спіралі пружин на стійках загортаються в різні боки. Ліва йде за годинниковою стрілкою, а права - проти. У Lexus вважають, що це покращило поведінку авто на прямих ділянках дороги.
  Версія ES 250 - з 2,5 літрової рядної «четвіркою» - в динаміці помітно програє, але теж непогана. Вона запропонує 184 "конячки", які досягнуть 100 кілометрів на годину за 9,8 секунди. Обидві бензинові версії ES оснащені шестиступінчастою "автоматами".

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.