• DAF XF 105.410 АТ
    ціна: 32900 USD 
  • Audi A6 3.0TDI AT
    ціна: 28300 USD 
  • Skoda Octavia A5 1.6TDI MT
    ціна: 10300 USD 
  • Toyota RAV4 2.0i AT
    ціна: 10900 USD 
  • Audi A8 3.0 TFSI L quattro
    ціна: 34900 USD 
  • BMW 5-series 520d xDrive
    ціна: 29400 USD 
  • BMW 3 Gran Turismo 318d
    ціна: 27300 USD 
  • Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI MT Comfortline
    ціна: 9800 USD 
  • Audi TT 2.0 TFSI quattro AT S-line
    ціна: 46300 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class 63 S AMG 4matic
    ціна: 119900 EUR 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Lexus ES > ES 250 AT Business
Показати всі моделі і бренди

Lexus ES 250 AT Business

$34500 по курсу 26.55грн за $€29410 по курсу 31.15 грн за Курс актуальний на 23.07.2018Ціна: 916000 UAH

916000 грн. 34500 $ 29410
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 1589
продано
ID : 12514 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2013 Тип кузова : Седан Модифікація : 250 AT Business Об'єм двигуна : 2.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 97357 к.с. Тип приводу : Передній Пробіг : 97357 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2100 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1650 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 10.9

Заміський цикл: 6.1

Змішаний цикл: 7.9

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4900 / 1820 / 1450 мм.

Діаметр розвороту: 11.4 м

Колісна база: 2820 мм.

Кліренс: 152 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові..

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: 2AR-FE - 2494 см.куб.

Потужність: 184к.с./6000об. к.с.

Обертовий момент: 240Нм./4100об. Нм. об/хв

Тип палива: бензин АІ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Токсичність: Euro - IV

Кількість циліндрів: рядний - 4 шт.

Кількість клапанів: VVT-i - 16 шт.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена* - 209 км/год

Прискорення: 9,6с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 17 - легкосплавні

Шини: Michelin - 215/55 / R17

Запасне колесо: Повнорозмітна - R17

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 65 л.

Об’єм багажного відділення: 490 л.

Підвіска

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автоматична КПП

Число передач: 6-ти ступенева

Активна безпека

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Гідропідсилювач керма

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Система попередження про вихід зі смуги руху (LDW; LDWS); Система моніторингу «сліпих» зон Blind Spot Monitor

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

DSC с-ма динамічної стабілізації

Електропідсилювач керма

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Коректор рівня фар

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 9

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Система доступа без ключа Smart Entry

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Сенсор світла

Сенсор дощу

Інтерфейс для медіаресурсів

Кількість динаміків: 8

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA / USB/UAX

Підігрів передніх сидінь

Електропривід сидіння пасажира

Електропривід дверей багажного відсіку

Аудіосистема: Lexus Premium

Російське меню

Люк з електроприводом

Память сидінь

Радіо: Lexus Premium - FM1/FM2/AM

Монітор: Багатофункціональний інформаційний дисплей на панелі приладів - 4.5"

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром

Бортовий компютер

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Салон: ШКІРА, боковини шкірзамінник

Екстер'єр

Бризговики

Омивачі фар

Ксенонові фари

Додаткові опції:: БІ-Ксенонові фари; Світлодіодне денне світло; Автоматична корекція кута нахилу фар

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Протитуманні фари


​​  Огляд Lexus ES (2012-2015). Х-ки, Фото.
  Lexus ES шостого покоління - носій нової філософії люксового підрозділу Toyota.
Раніше седани ES були по суті лише фешенебельній версією Camry. А ось модель, представлена ​​в 2012 році, - явна спроба відірватися від "коренів" і створити автомобіль зі своїм, особливим характером.
  Кардинально змінитися ES, звичайно ж, не вдалося - це було б занадто великою розкішшю навіть для Lexus. Нова модель побудована на платформі Toyota Avalon, яка, нагадаємо, і сама колись сталася від Camry. Але відмінності і від Toyota, і від колишнього покоління ES знайти нескладно.
Lexus ES 2013 - тест драйв с Александром Мих...

  Перш за все, Lexus ES став більше. Колісна база збільшилася на 4,5 сантиметра, довжина - на 2,5. Дах, навпаки, на пару сантиметрів знизилася, для чого дизайнерам довелося трохи "покласти" кут задніх стійок.
  Для новинки був створений і абсолютно новий салон. Він вийшов нарочито консервативним - тон тут задають грубі решітки дефлекторів, вставки під дерево і циферблат механічного годинника в центрі торпедо. Зліва від керма кидаються в очі незграбні кнопки, немов зійшли з автомобільних приладових панелей 80-х років.
►Мини обзор Lexus ES 250

  А які відчуття обіцяє Lexus ES за кермом? На думку розробників, саме тут і проявляються основні відмінності від Camry! І справа зовсім не в інших двигунах або принципово новій підвісці (основні вузли та агрегати якраз залишилися колишніми). Головне - в тому, як це працює.
  Електропідсилювач керма нового Lexus ES налаштований на більшої гостроти і чуйність в маневрах. Важелі підвіски стали жорсткіше, щоб виключити розгойдування на різких поворотах. Lexus ES немов наростив м'язи для більшого драйву.
►PROABTO // Тест-драйв Lexus ES 250

  У передній підвісці McPherson інженери застосували незвичайний прийом - спіралі пружин на стійках загортаються в різні боки. Ліва йде за годинниковою стрілкою, а права - проти. У Lexus вважають, що це покращило поведінку авто на прямих ділянках дороги.
  Версія ES 250 - з 2,5 літрової рядної «четвіркою» - в динаміці помітно програє, але теж непогана. Вона запропонує 184 "конячки", які досягнуть 100 кілометрів на годину за 9,8 секунди. Обидві бензинові версії ES оснащені шестиступінчастою "автоматами".
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.