• Peugeot 301 1.6 HDi MT Active
    ціна: 9876 USD 
  • Hyundai Azera 3.0i
    ціна: 20900 USD 
  • Audi A6 3.0 TFSI quattro
    ціна: 42100 USD 
  • MINI Cooper S Countryman 1.6 AT ALL4
    ціна: 29900 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 127500 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive
    ціна: 115800 USD 
  • BMW 5-series Touring 520d
    ціна: 33000 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 5.0i SC Autobiography
    ціна: 38800 USD 
  • BMW X1 18d xDrive
    ціна: 24900 USD 
  • Opel Insignia 2.0d
    ціна: 14900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Porsche Panamera > Panamera 4S 4,8i
Показати всі моделі і бренди

Porsche Panamera 4S 4,8i

$54300 по курсу 26.4грн за $€51010 по курсу 28.1 грн за Курс актуальний на 09.12.2016Ціна: 1434000 UAH

1434000 грн. 54300 $ 51010
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 181
автомобіль в наявності
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 11129 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2011 Тип кузова : Седан Модифікація : 4S 4,8i Об'єм двигуна : 4 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 400 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 66100 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2440 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1860 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 16.4

Заміський цикл: 8.1

Змішаний цикл: 11.1

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4970 / 1931 / 1418 мм.

Колісна база: 2920 мм.

Кліренс: 144 мм.

Діаметр розвороту: 11.2 м

Гальма

Передні: Дискові вентильовані (360 мм)

Задні: Дискові вентильовані (330 мм)

Двигун

Робочий об’єм: 4806 см.куб.

Потужність: 400к.с./6500об. к.с.

Обертовий момент: 500Нм./3500-5000 Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 32 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: бензин А 98

Токсичність: Euro - IV

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 285 км/год

Прискорення: 5.0с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: ZR 18 - легкосплавні

Шини: Спереді: 245/50 /Ззаду: 275/45

Запасне колесо: набір для шин Runflat

Кузов

Тип: Ліфтбек

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Об’єм багажного відділення: 445/1263 л.

Підвіска

Передня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска

Задня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: постійний Повний - трансмісія 4WD

Коробка передач: Автоматична - PDK (Porsche-Doppelkupplung) роботизована

Число передач: 7-ми стуненева

Додатково

Додаткові опції: Диски легкосплавні ZR20" - 911 Турбо

Активна безпека

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Датчики "сліпої" зони

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Електропідсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Сис-ма утримування полоси руху

Коректор рівня фар

Передня камера

Бокові камери

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Камера заднього виду

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Круїз контроль

Гідропідсилювач керма

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Блокування міжосьового диференціалу: електронно керована Багатодискова муфта

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

DSC с-ма динамічної стабілізації

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Додаткові системи:: електроніка PASM регулює жорсткість амортизаторів. Три режими: Normal, Sport або Sport Plus

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Додаткові системи:: опційна система PDCC - з «активними» поперечними стабілізаторами (спереду і ззаду)

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Дотягування вікон та люка

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Вентиляція задніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Вентиляція передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Електропривід дверей багажного відсіку

Російське меню

Підігрів керма

DVD-changer: DVD-чейнджер

Монітор для задніх пасажирів: функція шумокомпенсаціі AudioPilot®

Додаткові опції:: КАРБОН ПАКЕТ Полний: Кермо, Інкрустація салону Карбон

Кнопка Start/Stop

Проектор щитка приладів на склі

Память керма

Електропривід сидіння пасажира

Сабвуфер

Кількість динаміків: 14

Память сидінь

Клімат-контроль: 4-ьох Зонний

Бортовий компютер

Електропривід сидіння водія

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів передніх сидінь

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

СD-магнітола: cd player MP3/WMA / USB / AUX

NAVI

Аудіосистема: BOSE® Surround Sound

Радіо: FM / AM

Монітор: LSD 7"- Porsche Communication Management (PCM)

Підігрів дзеркал

Blue Tooth

Салон: ШКІРА (Black) з перфорацією

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Омивачі фар

Протитуманні фари

Галогенові фари

Ксенонові фари


​  Обзор Porsche Panamera (2009-2013). Х-ки; Фото
  Дизайнеры стремились придать Porsche Panamera своеобразный и сугубо индивидуальный облик; им удалось. «Панамеру» не спутаешь ни с чем иным – разве что, как ни странно, с Cayenne. То есть, если «вседорожник» посадить гораздо ниже над дорогой… В общем-то неудивительно; ведь Panamera глубоко унифицирован с Cayenne – и по кузовным панелям, и по агрегатам и узлам.
►Тест-драйв: Porsche Panamera 4S Executive

  Интерьер Porsche Panamera оформлен в фирменном ключе: передняя панель не перегружена декоративными деталями, приборный щиток несомненно Porsche. Отделочные материалы безукоризненного качества (хотя переключатели на центральной консоли показались обозревателям довольно-таки хлипкими – не по рангу автомобиля), тщательная сборка. Плюс обивка натуральной кожей (разной выделки и оттенков – на выбор) в виде дорогостоящей опции. Информационно-развлекательное и комфортное оснащение Panamera вполне по цене легковушки: включено (почти) все. А для тех, кому маловато, составлен порядочный список опций. Потратить сверх базового прейскуранта еще несколько десятков тысяч долларов (евро)? Легко. Например, регулируемые задние сиденья (электросервомеханизмы) с обогревом и вентиляцией. Как скажете.
Porsche Panamera проверили на автобане

  По силовым агрегатам версий пока две. Бескомпрессорная 32-клапанная «восьмерка» (опять же Cayenne) – и с bi-турбонаддувом. Цельноалюминиевая конструкция рабочим объемом 4806 миллилитров, непосредственный впрыск бензина в камеры сгорания. Со степенью сжатия 12,5 (!) двигатель развивает 400 л.с. при 6500 мин-1, наибольший крутящий момент – 500 Нм. Тогда как V8 с наддувом (и промежуточным охлаждением нагнетаемого воздуха) выдает все 500 л.с. при 6 тыс. оборотов, максимальный крутящий момент – 700 Нм; на грани разумного.
  Бескомпрессорная «восьмерка» стыкуется либо с ручной 6-ступенчатой КПП – либо с 7-ступенчатой «роботизированной» PDK (Porsche-Doppelkupplung) от ZF: в продвинутой конструкции 2 сцепления, переключение без разрыва потока мощности. Ведущие колеса – задние, а в виде опции идет также трансмиссия 4WD (унификация с Cayenne). Без центрального дифференциала – с автоматическим подключением переднего моста посредством электронноуправляемой многодисковой муфты. Вроде баварской схемы xDrive, причем Turbo комплектуется трансмиссией 4WD – без вариантов. Для 2-х пятен контакта резины с дорогой колоссальной тяги многовато будет.
►"ТрансМиссия-ТВ" тест-драйв Porsche Panamera 4S
  Ходовая у Porsche Panamera первоклассная. Подвеска спереди и сзади «формульная» - на двойных поперечных рычагах; правильная кинематика. По умолчанию, на винтовых пружинах (плюс поперечные стабилизаторы). А за доплату предлагаются пневматические упругие элементы: неизменная высота над дорогой, ровный ход, малые боковые крены в виражах. На скорости до 30 км/ч нажатием кнопки водитель может приподнять шасси (на 20 мм), - чтобы не цеплять днищем за неровности. Скажем, при маневрировании на стоянке. И наоборот, в скоростном режиме автомобиль садится на 25 мм ближе к дороге – для уменьшения высоты центра тяжести.
  Кроме того, «штатная» электроника PASM регулирует жесткость амортизаторов. Три режима: Normal, Sport или Sport Plus – по условиям движения и настроению водителя. И наконец опционная система PDCC – с «активными» поперечными стабилизаторами (спереди и сзади). Вкупе с пневматической подвеской она делает заметный вклад в удивительные ходовые качества «панамеры». Шины спереди и сзади неодинакового размера: у Panamera S в «штате» резина 245/50ZR и 275/45ZR на 18-дюймовых легкосплавных ободах. Ну а Turbo катится на покрышках 255/45ZR19 и 285/40 ZR19. За доплату предлагаются также и 20-дюймовые колеса особого дизайна RS Spyder; украшение.
►Наши тесты - Порше Панамера (Porsche Panamera)
  Тормозные диски у Porsche Panamera S диаметром 360 мм спереди и 330 мм сзади (вентилируемые). Тогда как Turbo комплектуется увеличенными роторами размером 390 и 350 мм соответственно. Причем за доплату (много тысяч евро) предлагаются керамические диски PCCB – под стать мощному силовому агрегату. И разумеется, пакет вспомогательной электроники – вместе с фирменной программой динамической стабилизации PSM; система прекрасно показала себя на испытаниях.
  Несущая структура и кузов Porsche Panamera выполнены из обыкновенной тонколистовой стали. А не из алюминиевых сплавов (как Aston Martin и некоторые модели Audi). Алюминиевый супер-«хэтч» Porsche мог получиться еще круче… Под гладким днищем у «панамеры» организован диффузор Вентури, который на скоростях прижимает автомобиль к ходовой поверхности. Кроме того, предусмотрен выдвижной задний «спойлер» (с изменяемым углом атаки); «активная» аэродинамика...

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.