• BMW X1 18d xDrive
    ціна: 20800 USD 
  • BMW X3 2.0d xDrive
    ціна: 26800 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 450 CDI Long B6
    ціна: 175800 USD 
  • Audi Q7 3.0 TDI quattro
    ціна: 48500 USD 
  • Mercedes-Benz S-class S 63 AMG 4Matic Coupe
    ціна: 229920 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro
    ціна: 72800 USD 
  • Mercedes-Benz SLK 200i
    ціна: 35800 USD 
  • MAN TGL 12.250 MT
    ціна: 29500 USD 
  • Scania R-series 440 AT
    ціна: 25100 USD 
  • Renault Megane 1.5 dCi MT
    ціна: 9100 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Audi A6 > A6 3.0 TDI Quattro
Показати всі моделі і бренди

Audi A6 3.0 TDI Quattro

$52000 по курсу 26.91грн за $€48690 по курсу 28.74 грн за Курс актуальний на 02.12.2016Ціна: 1399000 UAH

1399000 грн. 52000 $ 48690
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 104
автомобіль в наявності
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Тарас;
  • (097) 030-30-00 - Назар;
ID : 10992 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2014 Тип кузова : Седан Модифікація : 3.0 TDI Quattro Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 245 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 98000 км Колір : сріблястий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1795 кг.

Повна вага: 2330 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 7,2

Змішаний цикл: 6,0

Заміський цикл: 5,2

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4915/ 1874 / 1455 мм.

Колісна база: 2912 мм.

Діаметр розвороту: 12.0 м

Кліренс: 150 мм.

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: CAPA - 2967 см.куб.

Потужність: 245к.с./4000-4500об. к.с.

Обертовий момент: 500Нм./1400-3250об. Нм. об/хв

Кількість циліндрів: V (90') - 6 шт.

Тип палива: дизель ЦЧ48

Кількість клапанів: DOHC - 24 шт.

Токсичність: Euro - V

Система подачі палива: Дизельний з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: *обмежена - 250 км/год

Прискорення: 6,1с. 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Cедан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 75 л.

Об’єм багажного відділення: 530л./995 л.

Підвіска

Передня: незалежна багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: незалежна багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Постійний повний з міжосьовим диференціалом Torsen - Quattro

Коробка передач: Автоматична КПП: VAG (Німеччина)

Число передач: 7-ми ступенева; 7 S-tronic (Робот 2 зчепленням)

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Диски і шини

Диски: R17 - легкосплавні

Шини: DUNLOOP - 225/55/R17

Запасне колесо: Докатка - R17

Активна безпека

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

DSC с-ма динамічної стабілізації

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

Гідропідсилювач керма

Камера заднього виду

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Блокування міжосьового диференціалу: з міжосьовим диференціалом Torsen

Коректор рівня фар

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ABS - антиблокувальна система

Електропідсилювач керма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Круїз контроль

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 9

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Аудіосистема: Audi Sound System, BOSE

Сабвуфер

Кількість динаміків: 8

Монітор: MMI Radio plus - інтегрована система управління, включає MMI-термінал (блок керування) і MMI-дисплея (6,5-ми дюймовий кольоровий дисплей на приладовій панелі),

Оздоблення салону деревом

Кнопка Start/Stop

Інтерфейс для медіаресурсів

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Blue Tooth

Електропривід дверей багажного відсіку

Російське меню

Електропривід сидіння пасажира

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Електропривід дзеркал

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром

NAVI

Сенсор світла

Бортовий компютер

Електропривід сидіння водія

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Сенсор дощу

Радіо: MMI Radio plus

Мультифункційне кермо

Підігрів задніх сидінь

Електричні склопідіймачі

Підігрів дзеркал

СD-магнітола: cd-player MP3/WMA/USB/AUX

Салон: ШКІРА, Milano

Екстер'єр

Протитуманні фари

Обігрів заднього скла з таймером

Ксенонові фари

Додаткові опції:: БI-ксенонові фари; LED Світлодіодні фари; денне світло; задні ліхтарі

Легкосплавні диски

Омивачі фар


Авто від офіційного дилера з Європи, 
Гарантія ідеальної якості автомобіля, 
Позитивна історія обслуговування, 
Без пробігу по Україні, Розмитнення 100%, 
Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит.   
-------------------------------------------------------------
  Настоящий член своей большой семьи! Выглядит современно и грациозно. Однако по традиции неоригинально: спереди его легко спутать с хэтчбеком Audi A7, в профиль и сзади — с флагманом A8. И навскидку определить размеры в сравнении с той же «авоськой» будет сложно: новая «а-шестая» по-прежнему является самой длинной среди своих немецких конкурентов. От носа до хвоста у Audi, как и раньше, 4,92 м, тогда как у BMW пятой серии и Мерседеса E-класса — 4,90 и 4,85 м соответственно. А вот по колёсной базе у «а-шестой» второе место: 2,91 м против 2,97 у «пятёрки» и 2,87 у «ешки».
►Наши тесты - Audi A6 2011

  Седан Audi A6 шире своих немецких конкурентов —  1,86 м против 1,85 у BMW пятой серии и 1,85 у Мерседеса E-класса.
  В основе автомобиля — каркас из различных сортов высокопрочной стали. Но конструкция кузова состоит не только из железа, но и из алюминия, которого набирается на 20%. Из «крылатого металла» сделаны опоры передних стоек и распорка между ними, поперечные усилители бамперов, капот, передние крылья, двери и крышка багажника. Такой же кузов, будь он целиком из стали, весил бы на 15% больше. А ещё немцы констатировали, что новичок легче предшественника: машина в версии 2.0 TDI похудела на 80 кг (до 1575 кг).
  В обычных условиях трансмиссия quattro передаёт 40% тяги вперёд и 60% назад. Но конический дифференциал способен доводить уровень крутящего момента до 70% на передней оси или до 85% на задней.
►Audi A6 Тест драйв

  Силовые агрегаты нам знакомы по модели A7. Единственное исключение — модернизированный дизель 2.0 TDI (177 л.с., 380 Н•м), работающий на пару с «механикой» или вариатором и недоступный при покупке «а-седьмой». А шестицилиндровый дизель 3.0 TDI с двумя степенями форсировки (204 силы и 400 ньютон-метров или 245 и 500 соответственно) у A6 и A7 общий. Как и модификация 2.0 TDI, исполнение 3.0 TDI с 204 л.с. может быть только переднеприводным, с ручной коробкой передач или бесступенчатой трансмиссией. Седаны с 245-сильным вариантом «шестёрки» — только полноприводные и снабжаются семиступенчатым «роботом» S tronic.

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.