Автомобілі з пробігом:
Porsche Panamera 4.8 Turbo S$81100 по курсу 26.2грн за $€65680 по курсу 32.35 грн за €Курс актуальний на 23.04.2018Ціна: 2125000 UAH 2125000
грн.
81100
$
65680
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 897
в наявності
![]()
Porsche Panamera 4.8 Turbo S,
рік: 2012, ціна: 81100$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2500 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1995 кг. Витрата паливаМіський цикл: 17.0 Заміський цикл: 8.4 Змішаний цикл: 11.5 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4970 / 1931 / 1418 мм. Колісна база: 2920 мм. Кліренс: 143 мм. Діаметр розвороту: 11.8 м ГальмаПередні: Дискові вентильовані (390 мм) Задні: Дискові вентильовані (350 мм) ДвигунРобочий об’єм: 4806 см.куб. Потужність: 550к.с./6000об. к.с. Обертовий момент: 750Нм./2250-4500об. Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 32 шт. Кількість циліндрів: V - 8 шт. Тип палива: бензин АИ 98 Токсичність: Euro - V Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом Клапанний механізм: DOHC Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: обмежена - 310 км/год Прискорення: 3.8с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: ZR 20 - легкосплавні Шини: Michelin / Передні: 255/40/ZR20; Задні: 295/35/ZR20 Запасне колесо: Ремкомплект для шин (Докатка на замовлення) КузовТип: Хетчбек Кількість місць/дверей: 4 / 5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 100 л. Об’єм багажного відділення: 432л./1263 л. ПідвіскаПередня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска Задня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА з пневмопідвіскою ТрансмісіяПривід: Повний - AWD Коробка передач: PDK - Автоматична, Робот з подвійним зчепленням Число передач: 7-ми ступенева Активна безпекаПарктроніки передні Камера заднього виду Парктроніки задні Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів EST-сис-ма управління силою тяги двигуна Додаткові системи:: PDCC - електрона с-ма подавлення кренів кузова, MSR - c-ма гальмуванням двигуном Блокування міжосьового диференціалу: Електронне блокування диференціала Сис-ма утримування полоси руху Датчики "сліпої" зони DME-цифрова сис-ма управління двигуном Електропідсилювач керма Коректор рівня фар Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску HAC c-ма допомоги при підйомі Круїз контроль KDSS-сис-ма активної протидії кренам TPMS-датчик контролю тиску в колесах ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Brake Assist - с-ма екстренного гальмування Гідропідсилювач керма AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма DSC с-ма динамічної стабілізації CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ADB-X - с-ма диференціального гальмування ABS - антиблокувальна система Пасивна безпекаДодаткові системи:: Система допомоги при старті на підйомі (HHC); Асистент перестроювання; Система регулювання жорсткості підвіски; Система контролю тиску в шинах; Рекуперація енергії гальмування Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 Протиугонна системаДотягування вікон та люка Додаткові системи:: Система електроніки PASM регулює жорсткість амортизаторів. Три режими: Normal, Sport або Sport Plus - за умовами руху Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Сигналізація / імобілайзер двигуна Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Центральні замки EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрПамять керма Електропривід сидіння пасажира Російське меню Кнопка Start/Stop Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Електропривід дверей багажного відсіку Підігрів задніх сидінь Вентиляція передніх сидінь Люк з електроприводом TV Вентиляція задніх сидінь Сидіння з функцією масажу Підігрів керма Холодильник в салоні Додаткові опції:: Охолоджуваний ящик для рукавичок (бардачок) Монітор для задніх пасажирів: LCD-монітори для задніх пасажирів DVD-changer: DVD-чейнджер - MP4/WMA Підкермові пелюстки перемикання передач Сенсор дощу Сенсор світла Інтерфейс для медіаресурсів Память сидінь Клімат-контроль: 4-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром Бортовий компютер Електричні склопідіймачі Електропривід сидіння водія Регулювання керма по висоті і вильоту Підігрів передніх сидінь Панель приладів з освітленням OPTITRON Мультифункційне кермо Електропривід дзеркал Підігрів дзеркал Аудіосистема: audio - BOSE Plus Кількість динаміків: 13 Сабвуфер NAVI СD-магнітола: cd player - MP3/WMA/USB/AUX Blue Tooth Монітор: LSD - 7"дюйма; Навігаційна система з жорстким диском; Багатофункціональний кольоровий дисплей Радіо: Porsche radio - FM1/FM2/AM Салон: ШКІРА, Cream з перфорацією Екстер'єрЗадній спойлер Дотяжка всіх дверей Додаткові опції:: БІ-ксенонові фари з Адаптивним освітленням дороги Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Омивачі фар Ксенонові фари Дополнительное описание автомобиля: Выпуск и по ТП. 2012г. Официальный Дилер. 4.8л. - V8 - 552ps. 750Nm. 3.8c. max. =310km. ------------------------------------------------------------------ Обзор Porsche Panamera (2009-2013). Х-ки, Фото. Дизайнеры стремились придать Porsche Panamera своеобразный и сугубо индивидуальный облик; им удалось. «Панамеру» не спутаешь ни с чем иным – разве что, как ни странно, с Cayenne. То есть, если «вседорожник» посадить гораздо ниже над дорогой… Интерьер Porsche Panamera оформлен в фирменном ключе: передняя панель не перегружена декоративными деталями, приборный щиток несомненно Porsche. Отделочные материалы безукоризненного качества (хотя переключатели на центральной консоли показались обозревателям довольно-таки хлипкими – не по рангу автомобиля), тщательная сборка. Плюс обивка натуральной кожей (разной выделки и оттенков – на выбор) в виде дорогостоящей опции. ►Тест-драйв Porsche Panamera .. По силовым агрегатам версий пока две. Бескомпрессорная 32-клапанная «восьмерка» (опять же Cayenne) – и с bi-турбонаддувом. Цельноалюминиевая конструкция рабочим объемом 4806 миллилитров, непосредственный впрыск бензина в камеры сгорания. Со степенью сжатия 12,5 (!) двигатель развивает 400 л.с. при 6500 мин-1, наибольший крутящий момент – 500 Нм. Тогда как V8 с наддувом (и промежуточным охлаждением нагнетаемого воздуха) выдает все 500 л.с. при 6 тыс. оборотов, максимальный крутящий момент – 700 Нм; на грани разумного. ►Porsche Panamera =MANSORY= C-One in Belgrade ... Ходовая у Porsche Panamera первоклассная. Подвеска спереди и сзади «формульная» - на двойных поперечных рычагах; правильная кинематика. По умолчанию, на винтовых пружинах (плюс поперечные стабилизаторы). А за доплату предлагаются пневматические упругие элементы: неизменная высота над дорогой, ровный ход, малые боковые крены в виражах. ►Тест-драйв PORSCHE PANAMERA TURBO 2011 Кроме того, «штатная» электроника PASM регулирует жесткость амортизаторов. Три режима: Normal, Sport или Sport Plus – по условиям движения и настроению водителя. И наконец опционная система PDCC – с «активными» поперечными стабилизаторами (спереди и сзади). Вкупе с пневматической подвеской она делает заметный вклад в удивительные ходовые качества «панамеры». Шины спереди и сзади неодинакового размера: у Panamera S в «штате» резина 245/50ZR и 275/45ZR на 18-дюймовых легкосплавных ободах. Ну а Turbo катится на покрышках 255/45ZR19 и 285/40 ZR19. За доплату предлагаются также и 20-дюймовые колеса особого дизайна RS Spyder; украшение. ►BLACKED OUT Mansory Porsche Panamera driving in... С места до 100 км/ч Porsche Panamera Turbo способен разогнаться за великолепные 4,2 сек., объявленная максимальная скорость – 303 км/ч (без электронного «ошейника»). Средний расход бензина (EU5) – 12,2 л на 100 км пробега.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |