• BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 114800 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 134400 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 152200 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 39640 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 123300 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 41800 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 141700 USD 
  • BMW 7-series 740Ld xDrive M-Sportpaket
    ціна: 131000 USD 
  • Renault Megane 1.5 dCi MT
    ціна: 11700 USD 
  • BMW 7-series 750Ld xDrive M-Sportpaket
    ціна: 161100 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Mercedes-Benz S-class > S-class 500i Lang
Показати всі моделі і бренди

Mercedes-Benz S-class 500i Lang

$39900 по курсу 26.6грн за $€37240 по курсу 28.5 грн за Курс актуальний на 07.12.2016Ціна: 1061000 UAH

1061000 грн. 39900 $ 37240
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 562
автомобіль в наявності
ID : 10887 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 1998 Тип кузова : Седан Модифікація : 500i Lang Об'єм двигуна : 5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 324 к.с. Тип приводу : Задній Пробіг : 75443 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2660 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2010 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 17.3

Заміський цикл: 13.4

Змішаний цикл: 15.5

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5215 / 1886 / 1485 мм.

Діаметр розвороту: 12.6 м

Колісна база: 3140 мм.

Кліренс: 150 мм.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Дискові вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 4973 см.куб.

Потужність: 320к.с./5600об. к.с.

Обертовий момент: 470Нм./3900об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 24 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: Бензин АІ95 і вище

Токсичність: Euro - III

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена* - 250 км/год

Прискорення: 7.2с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 18

Шини: 245/45

Запасне колесо: 235/60 R16

Кузов

Тип: Cедан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 525 л.

Об’єм паливного баку: 100 л.

Підвіска

Передня: Незалежна на підрамнику, подвійні поперечні важелі, гвинтові пружини, стабілізатор поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, гвинтові пружини, стабілізатор поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА; пневматична

Трансмісія

Привід: Задній - RWD

Коробка передач: Автоматична КПП ZF (Німеччина)

Число передач: 5-ти ступенева

Активна безпека

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

VGRS-адаптивний підсилювач керма

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Парктроніки передні

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

L-понижена передача

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

DSC с-ма динамічної стабілізації

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Гідропідсилювач керма

Коректор рівня фар

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

Круїз контроль

Парктроніки задні

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Сенсор дощу

Сабвуфер

Кількість динаміків: 10

СD-магнітола: cd player: MP3/WMA/USB

TV

Аудіосистема: audio BOSE

DVD-changer: dvd player: MP3/WMA

Холодильник в салоні

Blue Tooth

Підігрів керма

Електропривід дверей багажного відсіку

Російське меню

Електропривід сидіння пасажира

Вентиляція задніх сидінь

Сидіння з функцією масажу

Память керма

Радіо: FM1/FM2/AM

Монітор: багатофункціональний

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Вентиляція передніх сидінь

Електропривід сидіння водія

Память сидінь

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

NAVI

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Люк з електроприводом

Клімат-контроль: 4-ох Зонний з пилевим фільтром

Салон: ШКІРА перфорована

Екстер'єр

Протитуманні фари

Дотяжка всіх дверей

Ксенонові фари

Легкосплавні диски

Омивачі фар

Обігрів заднього скла з таймером

Галогенові фари


​  Обзор Mercedes-Benz S-class - W140 (1994-1998).
  К началу 1990 годов трехлучевая звезда Mercedes-Benz несколько потускнела.
В качестве производителей самых шикарных и престижных легковых автомобилей успешно дебютировали даже японские производители Nissan и Toyota (соответственно люкс-марки Intiniti и Lexus). Тогда Mercedes-Benz решил удивить мир таким S-klasse, какого еще никогда не было: "Super" S-klasse! По размерам, роскоши и вместимости салона, а также качеству используемых материалов "W140-my" (заводской индекс серии кузова) не должно было быть равных. Так и случилось...
►Тест-драйв Mercedes S500 W140

  Дебют в Женеве в 1991 году произвел фурор не только среди западных журналистов и публики, которые одновременно и восторгались великолепной мощью, совершенством и комфортом и одновременно возмущались столь же неприкрыто агрессивной "неуклюжестью" массивного дизайна и вызывающей роскошью нового швабского флагмана. Гигантский, по современным понятиям (5115/5215х1885х1485 мм), и тяжелый (2,56-2,72 т полной массы) четырехдверный седан с двумя различными базами 3040 и 3140 мм - L(lange) оснащали 12-цилиндровым V-образным 6,0-литровым 394-сильным двигателем (впервые в истории марки), обеспечивающим прекрасные динамические характеристики. С ним, да с фирменным же 5-диапазонным "автоматом" автомобиль разгоняется до сотни всего за 6,6 с. За эти свойства, а также за общую основательность конструкции автомобиль в Германии прозвали "канцлером Колем", а в прочих странах - "слоном". Какое-то время в растерянности пребывали даже германские законодатели, так как самая большая версия (600S) легкового в принципе автомобиля по бундес-законам должна была из-за своей огромной массы проходить как коммерческое транспортное средство.
►тест-драйв Mercedes-Benz W140 s600

  В мае 1993 года Mercedes-Benz сменил привычную индексацию моделей: литера S заняла теперь место перед цифрами. Через год была проведена легкая ретушь кузова W140. "Сто сороковым", конечно, невозможно не восхищаться: величавый, респектабельный от крыши до колес, неподражаемый по насыщенности самыми изощренными технологическими достижениями и средствами безопасности, даже при всей консервативности традиционной для фирмы классической компоновки, он остается самым выдающимся среди легковых автомобилей высшего класса конца столетия.
►S Класс W140 (Кабан) против W222! Отзыв владельца, тест драйв Мерседес S Class 2015 (ч.5)
  К таинству изготовления удлиненных четырех- и шестидверных стретчей и бронированных лимузинов, которые создает сам производитель, Mercedes-Benz подходит с истинно немецкой скрупулезностью и щепетильностью. Откровенно говоря, такие "фирменно блиндированные" модели ничего общего, кроме внешности, с "гражданским" S-klasse не имеют. За прошедшее десятилетие было множество инцидентов, когда такой "броневик" спасал свой ценный "экипаж" от прямых попаданий из гранатомета или станкового пулемета. Может быть, именно поэтому "140-я" модель магически действует на народную психику (вспомните все басни, сказки и анекдоты про неуязвимый "шестисотый" и бронебойного "нового русского").
►Тест-драйв от Давидыча. Mercedes-Benz S-Class W140 - Рубль Сорок #...
  Производство столь любимого отечественными толстосумами "слона" остановили во второй половине 1998 года, заменив его новейшим, более компактным (по крайней мере, внешне) S-klasse с кузовом W220. Впечатление, которое внешне производит эта модель, уже далеко от того благоговения, что вызывал ее предшественник, а потому можно предположить, что кузов "140-го" будет высоко цениться еще весьма долго и долго!...

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.