• MAN TGL 12.220 MT
    ціна: 34300 USD 
  • BMW 3-series 328i xDrive
    ціна: 34200 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive Individual Long
    ціна: 73400 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE
    ціна: 74500 USD 
  • BMW 7-series 750 Li X-Drive
    ціна: 38900 USD 
  • Lexus LS 460i AWD Full
    ціна: 37500 USD 
  • Nissan Leaf S
    ціна: 16100 USD 
  • Nissan Leaf SV
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 560 SEC
    ціна: 33500 USD 
  • Peugeot 301 1.6 HDi MT Active
    ціна: 9876 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Volkswagen Multivan > Multivan 2.0 TSI 4Motion Edition
Показати всі моделі і бренди

Volkswagen Multivan 2.0 TSI 4Motion Edition

$43800 по курсу 26.6грн за $€41460 по курсу 28.1 грн за Курс актуальний на 11.12.2016Ціна: 1165000 UAH

1165000 грн. 43800 $ 41460
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 212
автомобіль на замовлення
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Тарас;
  • (097) 030-30-00 - Назар;
ID : 10784 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Мінівен Модифікація : 2.0 TSI 4Motion Edition Об'єм двигуна : 2 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 204 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 63000 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4892/1904/1970 мм.

Колісна база: 3000 мм.

Діаметр розвороту: 11.9 м

Кліренс: 165 мм.

Двигун

Робочий об’єм: 1984 см.куб.

Кількість клапанів: 16 шт.

Кількість циліндрів: 4 шт.

Потужність: 204 к.с.

Обертовий момент: 350/4200-6000 Нм. об/хв

Тип палива: Бензин АІ -95

Токсичність: Euro V

Підвіска

Передня: Незалежна -McPherson

Задня: Незалежна - багатоважільна

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 7

Гальма

Передні: дискові вентильовані

Задні: дискові

Об'єми

Об’єм паливного баку: 80 л.

Кузов

Тип: Мінівен

Кількість місць/дверей: 7/5 од.

Вага

Повна вага: 3080 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2445 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 14.0

Заміський цикл: 8.5

Змішаний цикл: 10.5

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 197 км/год

Прискорення: 9,9 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Шини: 215/65

Диски: R16

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 6 шт.

Активна безпека

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Гідропідсилювач керма

Круїз контроль

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Коректор рівня фар

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

СD-магнітола: MP3/WMA

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Радіо: FM/AM

Кількість динаміків: 8

Монітор: багатофункціональний

NAVI

Blue Tooth

Російське меню

Бортовий компютер

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Сенсор дощу

Підігрів передніх сидінь

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Клімат-контроль: 3-х зонний

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Салон: Шкіра + Алькантара

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Дотяжка всіх дверей

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​Модель під назвою Multivan з'явилася в 1985 році. Тоді ж на ринок вийшли автомобілі Volkswagen з фірмовою системою повного приводу Synchro. З нагоди 25-річчя цих подій і була випущена ювілейна серія машин. Тепер перед нами постала багато в чому інша машина.
►Volkswagen Multivan. Тест драйв
  Топовий бензиновий мотор в 204 л. с. замість 140-сильного турбодизеля. Семиступінчастий «робот» DSG замість шестиступінчастою «механіки». Повний привід 4Motion, а не попередній - тільки передній. І ще одна особливість: в базовому виконанні представлено численне обладнання, яке зазвичай пропонується як опція. Додамо, що автомобіль, як і належить ювіляру, причепурився. Шляхетний «фрак» екстер'єру ефектно поєднується з чорними вставками з боків і такого ж кольору матовою дахом. Картину доповнюють чорні легкосплавні диски з низькопрофільною гумою. Внутрішнє планування звичайне для всіх Multivan: попереду - водій і пасажир, за ними - трансформований салон з двома кріслами і тримісним диваном. Але у ювіляра все сидіння в елітній темно-сірої шкірі Nappa Antrazit. Шкірою обшитий і обвід багатофункціонального керма. Бічні зсувні двері обладнано електроприводом і відкривається і закривається натисканням однієї кнопки, хоча, звичайно, це можна робити і вручну. В останньому випадку зручність забезпечить електричний доводчик. Він також є і на тильній, багажних дверей. Прозорий люк в стелі теж забезпечений електроприводом. Multivan Edition 25 відрізняється багатою комплектацією - від мотора і коробки до салону.
►"Наши тесты" Volkswagen Multivan TSI
  Завдяки 204-сильному турбованному двигуну TSI машина виявилася дуже жвавою. Вона буквально провокує на перевищення швидкості. Роботизована 7-ступінчаста коробка передач DSG переключається чітко і практично непомітно - тільки стрілка тахометра на мить відходить вліво, та на дисплеї борт-компьютера з'являвляється номер іншої передачі. Правда, цифра ця могла бути і побільше і розміщуватися не в самому кутку. У режимі Sport динаміка машини стає помітно краще, при цьому коробка переключається на нижчу передачу, а число обертів зростає приблизно на 1000 в хвилину. Важіль перемикання режимів забезпечений кнопкою-фіксатором. Він не вимагає помітних зусиль, і тому, переходячи по прямій з режиму S ( «спорт») на D ( «драйв»), легко його проскочити і потрапити прямо на N ( «нейтральна»). Коробка передач допускає управління і в ручному режимі, досить перевести важіль вправо і переміщати його вперед-назад. Якщо обороти падають до 1000-1100 в хвилину, то «робот» сам включає підвищену передачу, не допускаючи роботи двигуна в натяг. Керувати автомобілем легко і приємно. Рульове управління Servotronic забезпечує регулювання зусилля на кермі залежно від швидкості: чим вона вища, тим тугіше кермо. Як відомо, медаль має дві сторони. ►2014 Volkswagen Multivan Alltrack - Exterior and Interior Walkaround - 2014 Geneva Motor Show Низькопрофільна гума забезпечує високу стійкість в поворотах, але разом з тим жорстко передає на кермо всі поштовхи від нерівностей. Виправляє ситуацію відмінно настроєна підвіска, яка забезпечує досить плавний хід. Стійкості поведінки на слизькій дорозі сприяє система повного приводу 4Motion, що розподіляє крутний момент на кожне колесо, в залежності від ступеня його зчеплення з дорогою. Автомобіль стандартно обладнаний системою курсової стійкості ESP, яка об'єднує, крім ABS, ще й антипробуксовочну систему ASR, електронне блокування заднього міжколісного диференціала EDS та регулювання гальмівного моменту двигуна MSR. Сюди ж входить і система Berganfahrassistent, що запобігає відкат при рушанні на підйом. Ймовірність перекидання при проходженні повороту знижує система ARP (Active Rollover Protection). Якщо на віражі порогове значення прискорення перевищується, то крутний момент двигуна знижується - і переднє колесо, яке рухається по зовнішньому радіусу, гальмується. Таким чином, зменшується перекидаючий момент. Гальма виявилися настільки чіпкими, що до них довелося пристосовуватися. Їх максимальну ефективність забезпечувала система MBS (Maximum Brake Support). Безпеку сприяють хороші обігріваючі дзеркала. Маневруючи в тісному просторі, чудово допомагає оптична паркувальна система і камера заднього виду. Остання не тільки відображає ситуацію «за кормою», а й промальовує траєкторію руху автомобіля. VOLKSWAGEN MULTIVAN: Тест-драйв в программе

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.