• BMW 7-series 750d xDrive
    ціна: 159700 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350CDI 4MATIC Coupe
    ціна: 86800 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive
    ціна: 118800 USD 
  • BMW 7-series 745Li
    ціна: 13800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350CDI 4MATIC Coupe
    ціна: 84600 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 122700 USD 
  • MAN TGL 12.250 MT
    ціна: 31800 USD 
  • Volkswagen Touareg 3.2 AT
    ціна: 20800 USD 
  • BMW X1 18d xDrive
    ціна: 20800 USD 
  • BMW X3 2.0d xDrive
    ціна: 26800 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Audi Q7 > Q7 3.0 TDI S-Line
Показати всі моделі і бренди

Audi Q7 3.0 TDI S-Line

$61800 по курсу 26.91грн за $€57710 по курсу 28.82 грн за Курс актуальний на 04.12.2016Ціна: 1663000 UAH

1663000 грн. 61800 $ 57710
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 205
автомобіль на замовлення
  • м. Львів - №4. вул. Щирецька, 36. (На замовлення)
  • (067) 674 95 03 - Роман.
  • (097) 030-30-00 - Назар.
ID : 10220 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2014 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 3.0 TDI S-Line Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 245 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 57000 км Колір : коричневий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2345 кг.

Повна вага: 3020 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 8.6

Заміський цикл: 6.7

Змішаний цикл: 7.4

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5089 / 1983 / 1697-1681 мм.

Діаметр розвороту: 12.0 м

Колісна база: 3002 мм.

Кліренс: 180 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 2967 см.куб.

Потужність: 245к.с./3800-4400об. к.с.

Обертовий момент: 550Нм./1750-2500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 24 шт.

Кількість циліндрів: V - 6 шт.

Тип палива: дизель ЦЧ48

Токсичність: Euro - V

Система подачі палива: Дизельний з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 216 км/год

Прискорення: 8.5с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: Легкосплавні «5 спиць», 20x9J

Шини: 275/45 R20

Запасне колесо: Докатка (Стокові: 235/60/R18)

Кузов

Тип: Кросовер / Позашляховик

Кількість місць/дверей: 5-7 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Об’єм багажного відділення: 775 / 2035 л.

Підвіска

Передня: Подвійні поперечні важелі, Гвинтові пружини, Стабілізатор поперечної стійкості

Задня: Багатоважільна, Гвинтові пружини, Стабілізатор поперечної стійкості

Підвіска: Активна пневмопідвіска з змінним дорожнім просвітом

Трансмісія

Привід: постійний Повний - quattro

Коробка передач: автоматична

Число передач: 8-ми ступенева

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Електропідсилювач керма

Коректор рівня фар

Камера заднього виду

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Датчики "сліпої" зони

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки передні

Парктроніки задні

Гідропідсилювач керма

DSC с-ма динамічної стабілізації

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Круїз контроль

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Інтер'єр

Регулювання керма по висоті і вильоту

Сабвуфер

Кількість динаміків: 10

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Оздоблення салону деревом

NAVI

Підігрів задніх сидінь

Інтерфейс для медіаресурсів

Додаткові опції:: Спортивний пакет S line

Електропривід дверей багажного відсіку

СD-магнітола: CD-чейнджер MP3 / WMA / USB

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Память керма

Російське меню

Аудіосистема: BOSE

Монітор: MMI Navigation Plus

Клімат-контроль: 2-ох Зонний

Підігрів передніх сидінь

Люк з електроприводом

Електропривід сидіння пасажира

Мультифункційне кермо

Електропривід сидіння водія

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Бортовий компютер

Сенсор світла

Сенсор дощу

Радіо: MMI Radio FM / AM

Підігрів дзеркал

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Салон: ШКІРА "Cricket" без перфорації

Екстер'єр

Додаткові опції:: Бічні дзеркала з повторювачами покажчиків повороту

Обігрів заднього скла з таймером

Задній спойлер

Рейлінги на даху

Легкосплавні диски

Галогенові фари

Протитуманні фари

Омивачі фар

Ксенонові фари


Авто від офіційного дилера, з Європи,
Гарантія ідеальної якості автомобіля,  
Без пробігу по Україні, Розмитнення 100%, 
Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит.
------------------------------------------------------
  Внедорожник Q7 пополнил модельный ряд Audi в 2005 году и почти сразу заставил потесниться конкурентов по классу SUV. Через четыре года миру была представлена рестайлинговая модель.
  Экстерьер Audi Q7 претерпел предсказуемый "косметический ремонт". Решетка радиатора чуть изменила форму, причем, доминировать в ней стали не горизонтальные перемычки, а вертикальные. Очертания обновленных передних и задних фар обзавелись гирляндами светодиодов. Ими же украшены и массивные воздухозаборники - на переднем бампере.
  >Test-drive Q7
  Кузов автомобиля заиграл новыми красками. После рестайлинга ассортимент расцветок пополнился четырьмя новыми оттенками с эффектными названиями. Одна только перламутровая "черная касатка" чего стоит! Да и выглядит просто сногсшибательно!
  Опциональная цветовая гамма расширилась и в интерьере Audi Q7. Торпедо и дверные панели украшены матовым хромом и алюминиевыми вставками. Кроме того, разработчики усовершентвовали мультимедийную систему MMI с акустикой Bang & Olufsen.
  С небольшого пульта, расположенного на подиуме у рычага КПП, можно управлять и навигацией, и связью, и выбирать режимы вождения. Для удобства предусмотрены клавиши быстрого доступа ко всем перечисленным системам. Нажимаете "Nav", и вот вы уже в меню навигатора, "Tel" - телефона. И - далее по списку.
  >тест Audi Q7 www.skorost-tv.ru
  Электронных помощников у водителя Audi Q7, если не армия, то рота – точно. Это и "подруливающий" парктроник, и адаптивный круиз-контроль, и умная головная оптика с автоматической регулировкой режимов освещения.
  "Слепые зоны" сзади контролирует система Side Assist. Если при перестроении датчики замечают помеху, они дают водителю сигнал светодиодами, которые расположены на зеркалах заднего вида. Помеха справа активирует сигнал на правом зеркале, слева – на левом.
  Датчики Lane Assist включаются на скорости свыше 60 километров в час и, "читая" дорожную разметку, уберегают авто от ухода с полосы движения. В случае чего система включает вибрацию на рулевом колесе. Полезная опция, когда водитель, задремав, начинает терять контроль над машиной!
  >Audi Q7 - Первый тест
   Независимая подвеска Audi Q7 "в базе" оснащена обычными пружинами и двухтрубными амортизаторами. Но за доплату есть возможность получить адаптивную пневматику и настраивать ее, как душе угодно. Всего имеется пять режимов – включая комфортный и динамичный. А если нужен совсем экстремальный вариант, извольте доплатить за спортивную ходовую с пониженным клиренсом.
  Рестайлинг Q7 стал для Audi поводом усовершенствовать силовые агрегаты. Упор был сделан на экономию и экологию. Так, бензиновый 3.6 FSI умерил аппетиты за счет новой системы рекуперации. Ее смысл в том, что при торможении излишки энергии, вырабатываемые мотором, забирает себе аккумулятор. А потом - при разгоне – батарея отдает энергию обратно. В итоге нагрузка на генератор снижается и топлива машине требуется меньше.
  >AUDI Q7 3.0 TDI @ Motopolis
  Популярный дизель 3.0 TDI  "экологическая" модернизация тоже не миновала. Агрегат получил новую систему впрыска и нейтрализации выхлопа. Уменьшили инженеры и расход солярки – на 0,2 литра на каждые 100 километров (до 9,1л). 
  Ну и конечно, не стоит забывать о 6-литровом гиганте V12, который по-прежнему "зажигает" под капотом Q7. Он выдает несусветные 500 лошадиных сил и разгоняет Audi Q7 с места до сотни всего за 5,5 секунды.​​

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.