• Mercedes-Benz GLE-class 53 4matic AMG Coupe
    ціна: 99600 EUR 
  • Mercedes-Benz AMG GT 53 4-Door Coupe 4Matic+
    ціна: 159900 EUR 
  • Mercedes-Benz V-class 300d 4matic Long
    ціна: 117900 EUR 
  • Lincoln Navigator 3.5i EcoBoost AWD Reserve
    ціна: 137500 USD 
  • Mercedes-Benz GLS-class 400d 4matic AMG
    ціна: 98800 EUR 
  • Maxxter Teo Max 350Wt
    ціна: 13999 UAH 
  • Audi SQ7 4.0 TDI Quattro
    ціна: 129000 EUR 
  • Maxxter Teo Plus 300Wt
    ціна: 11799 UAH 
  • Maxxter City 250Wt
    ціна: 16999 UAH 
  • Maxxter Urban Plus 250Wt
    ціна: 15799 UAH 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Toyota Camry > Camry 3,5i XSE TRD USA
Показати всі моделі і бренди

Toyota Camry 3,5i XSE TRD USA

$52400 по курсу 27.2грн за $€46280 по курсу 30.8 грн за Курс актуальний на 09.07.2020Ціна: 1425000 UAH

1425000 грн. 52400 $ 46280
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 358
в наявності
ID : 18091 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2020 Тип кузова : Седан Модифікація : 3,5i XSE TRD USA Об'єм двигуна : 3.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 305 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2020-06-22 Пробіг : 88 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Диски і шини

Шини: Michelin - 235/40 R19

Диски: R19 - легкосплавні TRD матово-чорні леговані колеса

Запасне колесо: Докатка - R19

Двигун

Потужність: 305к.с./6500об. к.с.

Робочий об’єм: 2GR-FSE 3456 см.куб.

Обертовий момент: 362Нм./4700об. Нм. об/хв

Кількість циліндрів: спереду поперечно - V 6 шт.

Кількість клапанів: Dual VVT-iW - 24-Valve D-4S шт.

Тип палива: Бензин АІ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Токсичність: Euro - VI

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, TRD спортивно налаштована

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, подвійні поперечні важелі зі стабілізатором поперечної стійкості

Габарити

Діаметр розвороту: 11.6 м

Довжина/ширина/висота: 4885 / 1840 / 1455 мм.

Колісна база: 2825 мм.

Кліренс: 142 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані, (305мм)

Задні: Дискові, (280мм)

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1580 кг.

Повна вага: 2060 кг.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 493 л.

Об’єм паливного баку: 60 л.

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автоматична КПП: Aisin (Японія)

Число передач: 8-ми ступенева, 8-АКП Direct Shift

Витрата палива

Міський цикл: 10.7

Заміський цикл: 7.4

Змішаний цикл: 9.2

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 220 км/год

Прискорення: 7.1с. 0-100 км/год, сек.

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Монітор сліпих плям (BSM) із заднім сповіщенням про перехрещення (RCTA);

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Додаткові системи:: Система розподілу гальмівних зусиль (EBD, EBV, REF, EBFD)

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

VGRS-адаптивний підсилювач керма

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Пакет систем активної безпеки Toyota Safety Sense 2.0

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Коректор рівня фар

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Електропідсилювач керма

Датчики "сліпої" зони

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Круїз контроль

RSCA-off-деактивація бокових подушок

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Камера заднього виду

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Камера огляду зверху із скануванням периметра; 10"-д. Кольоровий заголовковий дисплей (HUD)

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Центральні замки

Інтер'єр

Кількість динаміків: 8

Аудіосистема: Clari-Fi Audio JBL Audio

Вентиляція передніх сидінь

Російське меню

Оздоблення салону деревом

Монітор: 9"-д. Багатоінформаційний дисплей TFT (MID), сенсорний Entune 3.0 Audio; 4.2"-д. щиток пиладів TFT (MID) з анімацією запуску TRD;

Радіо: Toyota - FM1/FM2/AM

СD-магнітола: CD player - MP3/WMA/USB/Aux

Сабвуфер

Електропривід дверей багажного відсіку

NAVI

DVD-changer: Три порти USB 83 (один 1.5A та два 2.5A);

Монітор для задніх пасажирів: Кольоровий заголовковий дисплей (HUD); Камера огляду зверху із скануванням периметра;

Память сидінь

Підігрів керма

Панорамний дах

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Додаткові опції:: 3-режимний перемикач (ECO, нормальний, спортивний)

Сенсор дощу

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Клімат-контроль: 2-х зонний з протипилевим фільтром

Память керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів передніх сидінь

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Мультифункційне кермо

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Інтерфейс для медіаресурсів

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сенсор світла

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Салон: Sport SofTex ® - передні сидіння з червоними стрічками для вшивання та тканини, логотипом TRD з підшивкою червоного кольору та червоними ременями безпеки

Екстер'єр

Омивачі фар

Галогенові фари

Додаткові опції:: Світлодіодні фари TRD; TRD Вихлоп; TRD центральна кришка; TRD Sport Налаштована підвіска; TRD аеродинамічний обвіс.

Задній спойлер

Легкосплавні диски

Протитуманні фари

Обігрів заднього скла з таймером

Ксенонові фари


​​  Огляд Toyota Camry TRD 2020 року: жорсткіше і більш спортивним, але краще?
  За останні 40 років Toyota Racing Development пройшла великий шлях. Хоча починали вони, як власне ательє і постачальник запчастин для Toyota, тепер вони відповідає за розробку деяких найпопулярніших вантажівок і позашляховиків Toyota: Toyota Tacoma TRD Pro, Tundra TRD Pro і 4Runner TRD Pro. Завдяки цим тачка, що надходять як дилерські партії, і автомобілів, таких як поважний Camry, які сидять там набагато довше, команда розробників TRD отримала завдання накласти трохи свого чарівництва на сімейний седан компанії. Результатом є Toyota Camry TRD 2020 року, і після того як вести здається, що TRD не дозволили зайти досить далеко.
►2020 Toyota Camry TRD: 5 things you need to know about this sportier sedan 
   Було б надто просто дати оцінку зовнішньому вигляду Camry TRD з її колоритним заднім спойлером, переднім сплітером, бічними спідницями і червоними гальмівними супортами, що стирчать з-під його нових чорних коліс в стилі DTM, але це було б не чесно, тому що значні зміни отримала підвіска і шасі, також зроблена командою TRD. Висловлюючись спортивною Camry XSE в якості базової лінії, інженери TRD почали саме з підвіски. Автомобіль був опущений приблизно на півдюйма і оснащений більш жорсткими амортизаторами з клапанами TRD, більш жорсткими пружинами і ще більш жорсткими передніми і задніми стабілізаторами поперечної стійкості. Вирішивши не зупинятися на підвісці, люди з команди TRD також звернули увагу на шасі Camry. Виняток люка з опционального листа Camry TRD принесло їм в своєму роді деяку додаткову жорсткість, але ще більшої жорсткості, принесло додавання трьох додаткових скоб кузова під автомобіль. Як Ви можете бачити, хлопці з TRD люблять жорсткіше =)
►Привет, Toyota CAMRY 70 / Привет из США!
   Завершили свою роботу переналаштованою рульовою рейкою, більш гучним вихлопом, збільшеними передніми гальмами з двохпоршневими супортами, більш широкими, але більш легкими колесами (легше, ніж у коліс XSE приблизно на 1 кг), які, імовірно, допомагають охолоджувати гальма.
   Незважаючи на те, що фахівці з планування продукції Toyota були фанатичні, щоб команда TRD працювала над Camry, вони були менш готові фінансувати будь-які зміни двигуна або трансмісії. Таким чином, Camry TRD залишиться з 3,5-літровим V-6 потужністю 301 к.с. і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Вартість цієї Тойоти 31,999 доларів, кажуть, що це найдешевший спосіб отримати Camry з V-6.
►The 2020 Toyota Camry TRD is NOT Your Grandma's Car Anymore 
   Отже, як все це працює в реальному світі. Червоні шкіряні сидіння Camry, червоні ремені безпеки і червона обробка, безумовно, справляють гарне перше враження, але, якщо ви очікуєте чогось більшого, ніж трохи більше спортивна Camry - або її справжній конкурент Honda Accord Sport - цілком ймовірно, що Ви залишитеся розчаровані .
   Проблема не стільки в тому, що команда TRD зробила з Camry, скільки в тому, що їй не дозволили і, отже, команда не зробила. І це не вина двигуна. V-6 розвиває потужність 301 к.с. в автомобілі, який важить близько півтори тонни, тому має пристойну співвідношення потужності і ваги. Швидше, це налаштування трансмісії, яка висмокче весь потенціал цієї машинки.
►2020 Toyota Camry TRD: Is The Camry TRD Really A Sports Car??? 
   Спортивний режим на трансмісії або перемикачі повинні допомогти в теорії, але замість цього вони більше працюють як обмежувач передачі, так як трансмісія продовжує перемикатися на підвищену і знижувальну передачу, як забажає. Рульове управління все ще розпливчасто і йому не вистачає делікатності, яку ви отримуєте від таких моделей Toyota, як нові Supra або 86.
   Єдина область, де вдосконалення TRD відчутні і мають найбільше значення, знаходиться на трасі автокросу. При русі спиною до спини з базовим Camry XSE, чудовий контроль кузова Camry TRD вражає. TRD більш посаджений, стабільний і спритний. Також відчувається велика різниця в гальмуванні.
►2020 Toyota Camry TRD - Exterior and Interior Walkaround - 2019 Detroit Auto Show 
   Camry TRD у багатьох відношеннях є дивом в лінійці TRD. У той час як моделі 4Runner, Tacoma і Tundra TRD орієнтовані виключно на позашляхові характеристики, Camry TRD - не та дорожня модель, якої вона могла б і повинна бути. У кращому випадку це більш жорстка, спортивна Camry. Toyota планує створити 6000 об зразків в 2020 модельному році. Camry TRD є прикладом інженерної команди, яка працює зі зв'язаними за спиною руками. Сподіваємося, що наступного разу Toyota дозволить їм зробити більше.  
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.