• Chevrolet Corvette Stingray Coupe 3LT AT
    ціна: 134000 USD 
  • Chevrolet Corvette Stingray Coupe 3LT AT
    ціна: 129500 USD 
  • Audi Q8 55 TFSI quattro
    ціна: 93300 USD 
  • Toyota Camry 3,5i XSE TRD USA
    ціна: 47800 USD 
  • Toyota Avalon 3,5i Limited + Advanced
    ціна: 67800 USD 
  • Bollinger B2 AWD 120kWh
    ціна: 138900 USD 
  • Bollinger B1 AWD 120kWh
    ціна: 148500 USD 
  • Chevrolet Camaro Coupe 1LT 3.6 AT
    ціна: 45850 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh USA
    ціна: 31700 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh USA
    ціна: 31700 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Bollinger B1 > B1 AWD 120kWh
Показати всі моделі і бренди

Bollinger B1 AWD 120kWh

$148500 по курсу 28.41грн за $€134570 по курсу 31.35 грн за Курс актуальний на 31.03.2020Ціна: 4219000 UAH

4219000 грн. 148500 $ 134570
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 229
на замовлення
ID : 17669 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2021 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : AWD 120kWh Об'єм двигуна : 120 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 614 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2020-03-14 Пробіг : 14 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2268 кг.

Повна вага: 2980 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 25,4 kWt/100km.

Заміський цикл: 37,5 kWt/100km.

Ефективність: 37,1 кВ'г/100км. kWt

Змішаний цикл: 31,2 kWt/100km. л.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4356 / 1961-1986 / 1847 мм.

Колісна база: 3076 мм.

Кліренс: 205-365 мм.

Діаметр розвороту: 13.3 м

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані гальмівні диски 11,75 " використовуються в поєднанні з електронним приводом гальма стоянки і системою рекуперативного гальмування (Exclusive Red piston Brembo brake)

Задні: Дискові, вентильовані гальмівні диски 11,75 " використовуються в поєднанні з електронним приводом гальма стоянки і системою рекуперативного гальмування (Exclusive Red piston Brembo brake)

Двигун

Потужність: 458кВт./ 614к.с.- (310кс. х 2-два двигуна і трансмісії по осях)./ к.с.

Обертовий момент: 906Нм.(668 lb-ft) - (пер. 390Нм + зад. 520Нм)./ Нм. об/хв

Тип палива: Електрика - 800V (електричний струм)

Робочий об’єм: Lithium-ion battery - 120 kWh./ акумулятор Tesla-Panasonic см.куб.

Токсичність: літій-іонна BEV (Battery Electric vehicle); ZERO-0

Система подачі палива: Заряд батареї від електромереж: 220V - 38год;/ 380V-32A - 8 год; / і на ABB-Superchargers - 1-1,2год.

Кількість клапанів: Гарантія на батарею: 8 років, необмежена відстань, км. шт.

Кількість циліндрів: 2-два двигуна «Dual Motor» на кожну вісь./ Синхронні (індукційного типу) трьохфазні електродвигуни змінного струму з постійними магнітами шт.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 167 км/год

Прискорення: 4.5с, 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R17 - легкосплавні Aero;

Шини: Pirelli Scorpion - LT285 / 70 / R17

Запасне колесо: Ремкомплект + Компресор.| на Замовлення запаска R17.

Кузов

Тип: Позашляховик - SUV Pickup (платформа E-Chassis).

Кількість місць/дверей: 4-5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 485л./2130л./ 3200 л.

Об’єм паливного баку: літій-іонна BEV Tesla-Panasonic - 120 kWh. л.

Підвіска

Передня: Незалежна на подвійних поперечних важелях зі стабілізатором поперечної стійкості + Пневмо

Задня: Незалежна підвіска зі стабілізатором поперечної стійкості + Пневмо

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, Гідропневматична, регульована - 5 положень; / (Comfort + Standart + Sport)

Трансмісія

Привід: ПОВНИЙ - AWD (2-два двигуна «Dual Motor» на кожну вісь з окремою трансмісією).

Число передач: 2-двох ступеневі Редуктори: D + R / L | (P).

Коробка передач: Автоматична КПП: Одноступінчатий редуктор, Sport+

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion battery (Tesla-Panasonic) = 120,0 кВт • год. (Корисний - 115,3kWh.) / Запас ходу (NEDC / EPA / WLTP) = 400 / 340 / 300 - км./ Час зарядки (220В / 380B / CCS / SCh-160kWt) - 38,5год./ 7-8 годин./ 1-1,2год. / -Бортовий зарядний пристрій - 16.5 кВт./ Типи роз'єму зарядки - Type 2./ Електропривід AWD./ 2-два синхронні електродвигуни з постійними магнітами і трансмісії по осях./ Розподіл ваги по осях - 50/50./ допустима маса причепа - 3,4 тонни.

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Сенсор відключення батареї при зіткненні

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 6 шт.

Активна безпека

Блокування міжосьового диференціалу: Smart Air Suspension - Пневмопідвіска

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Парктроніки передні

Парктроніки задні

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

DSC с-ма динамічної стабілізації

L-понижена передача

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

HAC c-ма допомоги при підйомі

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Електропідсилювач керма

Круїз контроль

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Додаткові системи:: Високоточна система супутникового позиціонування.

Камера заднього виду

Коректор рівня фар

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Додаткові системи:: Іммобілайзер, ремені безпеки, сенсор відключення батареї при зіткненні і багато іншого...

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Кількість динаміків: 6 + 8" subwoofer

Аудіосистема: Ultra High Fidelity Sound; stereo system - 580 Вт.

СD-магнітола: USB, iPod, AVі-входи + WI-FI

Сенсор світла

Сенсор дощу

DVD-changer: Навігація - за допомогою Google Maps

Кондиціонер

Монітор для задніх пасажирів: с-ма підключення смартфонів: Apple CarPlay та Android Auto./ Веб - Інтернет браузер,

Додаткові опції:: Титановий захист днища (батареї) автомобіля

Панорамний дах

Радіо: FM1/FM2 / AM+ DAB / Sirius-XM Radio

Монітор: 10,5"-дюймовий монітор TFT, з мультимедійною системою UConnect 5 з модулем Telematic Box; Цифровий дисплей 4,5"-дюйма щитка приладів

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з протипилевим фільтром

Бортовий компютер

Регулювання керма по висоті і вильоту

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

NAVI

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Салон: комбінований: Тканина + ШКІРА Vinil

Екстер'єр

Додаткові опції:: Вантажопідйомність - 1960 кг./ повна вага - 1,5 тонни,/ і вага причепа + 3,5 тонн.

Галогенові фари

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​​  ЦЕ не для доріг: чорні «ящики» Bollinger B1 і B2 надійшли в продаж.  Американський стартап Bollinger Motors оголосив ціни і почав прийом замовлень на електричні пікап і позашляховик з брутальним квадратно-гніздовим дизайном. Замовлених машин доведеться чекати до 2021 року.
►4 YEARS IN 3 MINUTES - Bollinger Motors
  Серед десятків інших електромобільних стартапів Bollinger відрізняється принциповим зневагою сучасними системами безпеки: активні засоби відсутні в принципі, а з пасивних передбачені тільки ремені безпеки. Як же можна випускати і продавати такі автомобілі в XXI столітті, якщо з 1998 року американські закони вимагає від нових машин наявність як мінімум двох фронтальних подушок на борту? Фірма Bollinger в розділі FAQ (часто задаються) свого сайту старанно обходить цей момент стороною, але відповідь дає фірмовий відеоролик: електромобілі Bollinger в ньому хвацько борознять лісу і поля, але не асфальтові дороги. Тобто це буквально позашляховики, а не універсальні машини на кожен день, на зразок Rivian. Зрозуміло, що попит на виріб без допуску на дороги загального користування буде обмеженим, але у Роберта Боллінджера, засновника стартапу, немає амбіцій Ілона Маска, так що порівняння з Теслою, якими рясніють закордонні новини про Bollinger, не зовсім доречно.
►THE DAY HAS COME. B1. B2. - Bollinger Motors
  Отже, за позашляховик Bollinger B1 виробник просить 125 тисяч доларів, і стільки ж за пікап Bollinger B2. Як депозиту потрібно внести всього 1000 доларів. Виробництво почнеться в другій половині наступного року, але перші машини будуть відвантажені клієнтам не раніше 2021 року.
  За ці гроші ви отримаєте позашляховик з несучим кузовом з алюмінієвого сплаву і потужним центральним тунелем, поверх якого прямо крізь салон можна вантажити колоди, дошки, заваленого ведмедя і будь-який інший габаритний вантаж - відповідні дверцята є як на кормі, так і на передку. Габаритна довжина позашляховика - 4356 мм, пікапа - 5 270 мм. Кут в'їзду у позашляховика становить 52 градуси, кут з'їзду - 43 градуси, кут рампи - 30 градусів. У пікапа відповідні кути складають 52, 28 і 25 градусів. Дорожній просвіт обох машин - 381 мм, ходи підвісок - 254 мм (вона повністю незалежна, на подвійних поперечних важелях «по колу»), глибина подоланого броду - 914 мм. Гальма на всіх колесах дискові вентильовані, діаметром 298 мм. Споряджена маса позашляховика - 2177 кг, пікапа - 2268 кг, перший готовий взяти на борт 2359 кг вантажу, другий - 2268 кг. Максимальна маса причепа на буксирі в обох випадках - 3402 кг.
►THE DAY HAS COME. B1. B2. - Bollinger Motors
  Силова установка обох моделей складається з двох електромоторів (по одному на кожну вісь), сукупна віддача яких - 622 к.с. і 905 Нм. Обидва мотори доповнені двоступеневої коробкою передач: перший ступінь має передавальне число 11,4, друга 22,5 (використовується як «понижена»). Передбачена також «нейтраль» для буксирування. Розгін до 60 миль / год (96,56 км / год) займає 4,5 с., Максимальна швидкість - 160 км / ч. Харчуються електромотори від батареї ємністю 120 кВт · год, її повної зарядки вистачить на 322 км пробігу (величина заміряна за методикою EPA). Від звичайної розетки повністю зарядити батарею можна за 8-10 годин, від потужного експрес-терміналу - за 75 хвилин.
►Bollinger B1 (2019) To Make Jealous Tesla
  Стандартне оснащення передбачає повністю знімні двері і вікна (включаючи лобове і прозорі панелі даху), кондиціонер і аудіосистему. За доплату пропонується підігрів сидінь і лебідка.
  Про свої виробничі плани Bollinger не повідомляє. Відомо лише, що як мінімум на перших порах збірка буде повністю ручна, а, отже, великих тиражів очікувати не варто. Тим часом раніше компанія Bollinger заявляла, що у неї вже більше 30 тисяч потенційних клієнтів ...
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.