• Mercedes-Benz GLE-class 400d 4Matic AMG Coupe
    ціна: 83000 EUR 
  • Tesla Model X Dual Motor 100D Long Range
    ціна: 90800 EUR 
  • Ford Bronco Wildtrak 2.7i AT 4х4
    ціна: 79500 USD 
  • Lexus LX 570 Luxury 8-seats
    ціна: 96500 EUR 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic AMG Coupe
    ціна: 90000 EUR 
  • Mercedes-Benz GLE-class 53 4matic AMG Coupe
    ціна: 99600 EUR 
  • Mercedes-Benz AMG GT 53 4-Door Coupe 4Matic+
    ціна: 159900 EUR 
  • Mercedes-Benz V-class 300d 4matic Long
    ціна: 117900 EUR 
  • Lincoln Navigator 3.5i EcoBoost AWD Reserve
    ціна: 137500 USD 
  • Mercedes-Benz GLS-class 400d 4matic AMG
    ціна: 98800 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові FIAT 500E > 500E 42kWh Convertible
Показати всі моделі і бренди

FIAT 500E 42kWh Convertible

$45950 по курсу 27.6грн за $€38900 по курсу 32.6 грн за Курс актуальний на 14.08.2020Ціна: 1268000 UAH

1268000 грн. 45950 $ 38900
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 581
на замовлення
ID : 17655 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2021 Тип кузова : Кабріолет Модифікація : 42kWh Convertible Об'єм двигуна : 40 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 120 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2020-03-12 Пробіг : 11 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Габарити

Довжина/ширина/висота: 3630 / 1690 / 1510 мм.

Колісна база: 2320 мм.

Діаметр розвороту: 9,2 м

Кліренс: 145 мм.

Двигун

Робочий об’єм: літій-іонні акумуляторні батареї потужністю 40 кВ/г. см.куб.

Потужність: 88кВт./120к.с./ к.с.

Обертовий момент: 290 Нм. об/хв

Кількість клапанів: Lithium-Ion battery 40kW/h - 28мод. х 7ком. = 212яч. шт. шт.

Кількість циліндрів: Синхронний електродвигун шт.

Токсичність: Zero emission

Тип палива: Електричний струм

Система подачі палива: керуюча вдосконалена електроніка, з новим режимом B-Mode в трансмісії дозволяє накопичувати більше енергії при гальмуванні

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 155 км/год

Прискорення: 9,0с. 0-100 км/год, сек.

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1500 кг.

Повна вага: 1820 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 13,2 кВт./100км.

Заміський цикл: 21,8 кВт./100км.

Змішаний цикл: 18,7 кВт./100км.

Ефективність: 16.1 кВ'г/100км.

Об'єми

Об’єм паливного баку: Батарейний блок 40 кВт./год. з рідинним охолодженням л.

Об’єм багажного відділення: 191 л.

Диски і шини

Диски: R17 (7Jx17) - легкосплавні 17-дюймові алмазні колеса

Шини: MICHELIN - 215/55 R17

Запасне колесо: Ремкомплект: Герметік + компресор

Кузов

Кількість місць/дверей: 4 / 3 од.

Тип: Хетчбек - Cabriolet «la Prima» (B - Small) EV-платформа

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автомат Варіатор ZEV

Число передач: 1-одно ступенева

Додатково

Додаткові опції: Літієво-Іонна батарея ємністю 40,0 кВт · год. (корисний 38,7kWh.), з рідинним охолодженням, (212 ячейки)./ Запас ходу (NEDC / EPA / WLTP) = 360 / 280 / 220 - км./ Час зарядки (220В / 380B / CCS / SCh-85kWt) - 13-15год./ 3,5-4 години./ 25-30год. / -Бортовий зарядний пристрій - 11.0 кВт./ Типи роз'єму зарядки - Type 2./ Електропривід FWD 1-один синхронний електродвигуни з постійними магнітами.

Підвіска

Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА

Задня: Напівзалежна, пружинна

Передня: Незалежна на підрамнику, пружинні стійки, трикутні поперечні важелі, стабілізатор поперечної стійкості

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані (284мм)

Задні: Дискові, (257мм)..

Пасивна безпека

Додаткові системи:: «Range» -режим інтенсивної рекуперації під час їзди./ «Sherpa» -режим оптимізації доступних ресурсів./ «Normal» -нормальний.

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 6 шт.

Активна безпека

Додаткові системи:: Інтелектуальна система адаптивного круїз-контролю (iACC)

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Сис-ма утримування полоси руху

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Датчики "сліпої" зони

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Коректор рівня фар

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Електропідсилювач керма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

HAC c-ма допомоги при підйомі

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Камера заднього виду

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Додаткові системи:: Easy Wallbox ™, контроль і система домашньої зарядки - 7,4кВт.

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Монітор: 10,5"-дюймовий монітор TFT, з мультимедійною системою UConnect 5 з модулем Telematic Box; Цифровий дисплей 5,7"-дюйма щитка приладів

Радіо: audio FIAT - FM / AM

Кількість динаміків: 6

Аудіосистема: audio FIAT Music Award

Blue Tooth

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA/USB/AUX

Інтерфейс для медіаресурсів

Монітор для задніх пасажирів: My Remote: підключення смартфонів: Apple CarPlay та Android Auto з системою інтерфейсу Natural Language,

Додаткові опції:: Батарея: Літій-іонні Ємність: 42 кВт · год./корисний 40kWh./ Напруга: 380V./ Життєвий цикл батарей: 10 років.

Сенсор дощу

Сенсор світла

Кнопка Start/Stop

Клімат-контроль: 1-одно Зонний з протипилевим фільтром

Люк з електроприводом

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Підігрів передніх сидінь

Салон: ECO-ШКІРА, комбінований з вишивкою

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Екстер'єр

Задній спойлер

Додаткові опції:: "Монограмний м'який верх" та значок "1 з 500",

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Галогенові фари


​  Новий електрокар Fiat 500 порадував запасом ходу..
  Замість логотипу Фіата на носі розміщений знак «500», зате на кормі з'явилася велика напис «FIAT». Фронтальна оптика на світлодіодах повторює звичайний «п'ятисотий», проте кільця ходових вогнів «заходять» на капот. Повітроводи з «решітки» прибрані, передній бампер новий.

  Назва 500e виявилося неправильним. Модель носить ім'я Fiat 500, і виробник заявив, що новий хетчбек являє собою третє покоління. Мовляв, перше вийшло в 1957 році, а друге - в 2007-м. Де ж тоді «третій» Fiat 500 з ДВС?  Схоже, чутки про його відставку підтверджується ... Тим часом електрокару дісталися мотор потужністю 88 кВт (120 к.с.) і літієво-іонна батарея ємністю 42 кВт • г. Запас ходу складає значні 320 км в циклі WLTP.
  Ззаду заслуговують на увагу небачені раніше ліхтарі і перекроєний бампер, який втратив випускного патрубка. У виконанні зі складним м'яким верхом нічого особливого немає, але електрокар Fiat 500 отримав цю опцію вперше.

  Розгін до сотні займає дев'ять секунд рівно, максимальна швидкість - 150 км / г. Прогрес в наявності, адже попередник 500e мав в активі 83 кВт (113 к.с., 200 Н • м), ємності акумулятора (24 кВт • г) вистачало лише на 135 км. Важливо, що новий Fiat 500, що встав на конвеєр в Турині, має мало спільного з бензиновим «п'ятисотим», який випускається в польському місті Тихе.
  Електромобіль побудований «з нуля» на новій EV-платформі. Версія 500e спочатку була трохи більшою звичайного хетча, тому розміри змінилися несильно: довжина - 3630 мм (+13), ширина - 1690 (+62), висота - 1480 (-47). За офіційними даними, новачок на 60 мм ширше і довше попередника, колісна база збільшена на 20 мм (до 2320).

  У подорослішавшому візуально салоні з'явилися мультикермо з двома спицями, окремий дисплей діагоналлю 10,25 дюйма і «фортепіанна» клавіатура під ним. Кругла семидюймова панель приладів збереглася, а «постамент» для селектора трансмісії купейний.
  Машинка має три режими руху: Normal, Range і Sherpa. «Нормальний» за характером максимально наближений до бензиновому «п'ятисот», Range дозволяє управляти хетч за допомогою однієї педалі, «гімалайський шерпа» економить енергію. Він обмежує максималку на позначці в 80 км / год, притупляє реакцію акселератора, відключає клімат-контроль і підігрів сидінь..
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.