• Chevrolet Corvette Stingray Coupe 3LT AT
    ціна: 134000 USD 
  • Chevrolet Corvette Stingray Coupe 3LT AT
    ціна: 129500 USD 
  • Audi Q8 55 TFSI quattro
    ціна: 93300 USD 
  • Toyota Camry 3,5i XSE TRD USA
    ціна: 47800 USD 
  • Toyota Avalon 3,5i Limited + Advanced
    ціна: 67800 USD 
  • Bollinger B2 AWD 120kWh
    ціна: 138900 USD 
  • Bollinger B1 AWD 120kWh
    ціна: 148500 USD 
  • Chevrolet Camaro Coupe 1LT 3.6 AT
    ціна: 45850 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh USA
    ціна: 31700 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh USA
    ціна: 31700 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Jeep Wrangler > Wrangler JL 2.2 CRDI Unlimited Rubicon
Показати всі моделі і бренди

Jeep Wrangler JL 2.2 CRDI Unlimited Rubicon

$67800 по курсу 28.5грн за $€61250 по курсу 31.55 грн за Курс актуальний на 31.03.2020Ціна: 1932000 UAH

1932000 грн. 67800 $ 61250
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 286
очікується
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (098) 643 44 00 - Денис;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 17513 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : JL 2.2 CRDI Unlimited Rubicon Об'єм двигуна : 2.2 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 200 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2020-02-11 Пробіг : 299 миль Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: MultiJet II 2.2 CRDi 2143 см.куб.

Потужність: 147 kW / 200 к.с. при 3500об/хв к.с.

Кількість циліндрів: 4 циліндровий рядний шт.

Кількість клапанів: DOHC - 16 шт.

Обертовий момент: 450Нм./2000об. Нм. об/хв

Тип палива: дизель

Токсичність: Euro - 6

Система подачі палива: безпосередє впорскування палива Common Rail з турбонадувом

Трансмісія

Привід: Повний - 4x4 Part-Time

Число передач: 8-ми супенева ZF8

Коробка передач: Автоматична КПП - ZF (Німеччина)

Диски і шини

Диски: R17 x 7.5 Tech Silver Aluminium

Шини: Bridgestone All-Terrain - 245/75 R17

Запасне колесо: повнорозмірне, в наявності

Габарити

Кліренс: 252 мм.

Довжина/ширина/висота: 4785 / 1875 / 1869 мм.

Діаметр розвороту: 12,3 м

Колісна база: 3007 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2013 кг.

Повна вага: 2410 кг.

Кузов

Тип: Позашляховик / Джип

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 81 л.

Об’єм багажного відділення: 485/898 л.

Підвіска

Задня: ресори, поздовжні важелі, реактивні тяги, тяга Панара, стабілізатор поперечної стійкості, гвинтові пружини

Передня: ресори, поздовжні важелі, реактивні тяги, тяга Панара, стабілізатор поперечної стійкості, гвинтові пружини

Підвіска: ЗАЛЕЖНА, лонжеронна рама, жорсткий міст, ресори,

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 180 км/год

Прискорення: 9,6 с. 0-100 км/год, сек.

Додатково

Додаткові опції: Роздаточна коробка: Command - Trac; Система постійного повного приводу з п'ятьма режимами роботи роздаточної коробки передач (2WD, 4WD, 4WD AUTO, 4WD Low, N); Передавальне відношення пониженої передачі 2,72: 1.

Витрата палива

Міський цикл: 9.0 л.

Заміський цикл: 6.5 л.

Змішаний цикл: 7.4 л.

Пасивна безпека

Підголовники всіх сидінь

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Подушки безпеки: SRS - 8 шт.

Активна безпека

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Блокування міжосьового диференціалу: диференціал Command Trac з жорстким підключенням передньої осі; за доплату - диференціал підвищеного тертя Trac-Lok.

Гідропідсилювач керма

Електропідсилювач керма

Додаткові системи:: Система старт-стоп: стартер-генератор і бортової мережі на 48Вольт.

Коректор рівня фар

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Камера заднього виду

CRAW Control-повзучий режим по бездоріжжю

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

FD-Lock-блокування переднього міжколісного диференціалу

RD-Lock-блокування заднього міжколісного диференціалу

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

VGRS-адаптивний підсилювач керма

L-понижена передача

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Аудіосистема: Chrysler Uconnect

Радіо: Chrysler FM1/FM2/AM + USB

Клімат-контроль: 2-х зональний з протипилевим фільтром

Сенсор дощу

Підігрів керма

Підкермові пелюстки перемикання передач

Додаткові опції:: знімна жорстка, тарга Freedom Top з двома секціями,

СD-магнітола: USB / AUX / i-Pod

Монітор для задніх пасажирів: мультимедійний комплекс з 8,4 дюймовим кольоровим сенсорним екраном (в базі 5-дюймовий дисплей)

Кількість динаміків: 8

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

NAVI

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Салон: ШКІРА

Монітор: 8.4" TFT Chrysler Uconnect + Google Android Auto

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари

Додаткові опції:: Жорсткий складний дах / 3-Piece Hard Top


​  Огляд і тест-драйв: Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (JL)
  Новий Jeep Wrangler став головною подією щорічного Camp Jeep 2018, що пройшов недавно в австрійському Шпільберг. У піку пронісся над Європою «дізельгейту» там не було жодного бензинового Wrangler. Традиційний 3.6-літровий 284-сильний V6 Pentastar і шестиступінчасту механіку залишили тільки для Америки і Близького Сходу, а про 2-літровий бензиновий турбомотор на 272 к.с. чомусь взагалі забули. Хоча саме він разом з 2.2-літровим турбодизелем Multijet-II потужністю 200 к.с. призначений для Європи і України (виключно в парі з 8-ми ступеневим автоматом ZF). Та й бог з нею, з малокубатурних бензинкою, такі мотори, особливо на позашляховиках, у нас все одно не люблять, а ось дизель - то що треба! На холостих тих, як той, хто лежить немовля, ні найменших вібрацій на важелях трансмісії, зате тяги хоч відбавляй - 450 Нм крутного моменту доступні з 2000 об/хв.
  ДВИГУНИ:
  Новий 2.2-літровий чотирициліндровий турбодизель MultiJet-II має чотири клапани на циліндр, два розподільних вала в голівці блоку циліндрів (DOHC) сушіння, систему уприскування палива із загальною паливною рампою (Common Rail) з тиском 2000 бар, форсунки з електромагнітними клапанами і турбонагнітач із змінною геометрією турбіни (VGT). Потужність - 200 к.с. при 3500 об/хв., крутний момент - 450 Нм при 2000 об/хв.
  Новий 2.0-літровий 4-циліндровий бензиновий турбомотор серії Global Medium Engine розвиває потужність 265 к.с. при 5250 об / хв і видає крутний момент 400 Нм при 3000 об/хв.
►2018 Jeep Wrangler / Джип Рэнглер - Обзор
  На старті є невелика затримка в реакції на газ, але в русі про автомат зовсім забуваєш - передачі перемикаються вчасно, без дьорготні, відпускаєш педаль - і коробка сама йде вниз. Для мостового позашляховика довгий Rubicon прекрасно управляється, курсова стійкість - не в приклад УАЗу, підрулювати не треба, на дузі стоїть рівно. До речі, саме значуще оновлення нового Wrangler - багатодискова муфта в приводі передніх коліс, в повноприводному режимі - 4H Auto можна їздити по асфальту без обмежень. Однак Jeep не перетворився на кросовер - на бездоріжжі передок і раніше можна підключити жорстко, а заодно скористатися заниженою передачею. У базовій комплектації Sport і проміжної Sahara передавальне відношення демультиплікатора - 2,7: 1, а у «Рубікону» - 4,0 : 1.  Плюс посилені мости Dana 44, жорсткі блокування Tru-Loc в передньому і задньому межколесних диференціалах і відключається передній стабілізатор - все як у Wrangler JK.
  ВЕРСІЇ:
  Jeep Wrangler четвертого покоління пропонується в трьох варіантах комплектації: Sport, Sahara і Rubicon (як для дво-, так і для чотирьохдверного версій). Вони розрізняються колісними дисками на 17 або 18 дюймів, які можуть бути пофарбованими або полірованими. У додатковий пакет Overland для комплектації Sahara також входять пофарбовані в колір кузова решітка радіатора, жорстка кришка запасного колеса, емблема Overland, шкіряна оббивка салону і світлодіодні світлові прилади.
►Что может новый Jeep Wrangler? Разобрали, загнали на бездорожье. Тест-драйв Рэнглер Рубикон
  Позашляхові ОЗБРОЄННЯ:
  У різних версій Jeep Wrangler різні трансмісії.
  Для Jeep Wrangler JL Spor / Sahara передбачений повний привід Command-Trac і диференціал підвищеного тертя Trac-Lok в задньому мосту. Двоступенева роздавальна коробка Selec-Trac з передавальним відношенням 2,72, а передавальне відношення головної передачі - 3,45: 1 для автомобілів з бензиновим двигуном і 3,73: 1 для автомобілів з дизелем.
  Jeep Wrangler JL Rubicon має більш просунутий повний привід  Rock-Trac і диференціали Tru-Lok з електроприводом блокувань в передньому і задньому мостах.  Роздавальна коробка Selec-Trac - двоступенева з передавальним відношенням 4,0.
  Посилені мости Dana 44 з передавальним відношенням головної передачі  4,10 для автомобілів з бензиновим двигуном і 3,73 для автомобілів з дизелем.
  Режими роботи трансмісії в будь-якій комплектації:
  2H (привід на задні колеса, пряма передача).
  4H AUTO (автоматичний повний привід, передні колеса підключаються за допомогою багатодискової електронно-керованої муфти, пряма передача в роздавальній коробці).
  4H Part-Time (режим повного приводу з примусовим підключенням (фіксований розподіл крутного моменту 50/50 між передньою і задньою осями), пряма передача в роздавальній коробці).
  N - (нейтральний режим в роздавальній коробці).
  4L - (режим повного приводу з примусовим підключенням (фіксований розподіл крутного моменту 50/50 між передньою і задньою осями), що знижує передача).
  Перемикання між режимом приводу на два колеса і режимом повного приводу з прямою передачею можливі в русі на швидкості до 72 км / г.
►Тест-драйв Jeep Wrangler. PandaRoadMovie2.
  БЕЗПЕКА:
  Системи безпеки включають контроль сліпих зон з функцією визначення поперечного руху транспортних засобів ззаду, камеру заднього виду з динамічними направляючими, систему курсової стійкості (ESC) з функцією запобігання перекидання і чотири подушки безпеки в стандартній комплектації.
  Приладова панель з вбудованим дисплеєм не снилася Defender навіть в веселкових снах. Творцям Jeep Wrangler завжди вдавалося знайти золоту середину між класикою і сучасністю. Схоже ця модель буде вічною
  ДЕТАЛІ ОНОВЛЕННЯ:
  Двигуни запускаються кнопкою (система «старт / стоп»). Jeep Wrangler Sahara / Rubicon опціонально оснащуються світлодіодними фарами і задніми ліхтарями.
  Кронштейн кріплення запасного колеса зміщений вниз на 300 мм для поліпшення огляду.
  Алюмінієві двері з зручними ручками для перенесення стали більш легкими. На петлях вибитий номер торцевої головки Torx для зручності вибору підходящого ключа з набору.
  Сидіння з регульованими валиками бічної і поперекової підтримки. Оздоблення тканинна або шкіряна. Кермо і передні крісла оснащені підігрівом.
  Виробник стверджує, що салон із захисним гумовим чохлом для дисплея медіасистеми можна мити зі шланга.
  Нова система зберігання Trail Rail має відсік з перегородками для дрібних деталей, в центральному підлокітнику зберігається комплект інструментів з інструкціями. Повністю «роздягнути» Jeep Wrangler (зняти дах і двері) можна приблизно за 15 хвилин.
  Паливний бак, роздавальна коробка і піддон АКПП надійно захищені металевими пластинами на посилених кронштейнах, а в комплектації Rubicon додатково встановлюються захисні сталеві пороги.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.