• BMW 8-series 840i xDrive Gran Coupe
    ціна: 122900 EUR 
  • Cadillac Escalade ESV 3.0l Diesel Premium Luxury
    ціна: 149000 USD 
  • Cadillac CT6 Premium Luxury 3.6 AWD
    ціна: 99800 USD 
  • GMC Acadia Denali 3.6i AWD
    ціна: 74450 USD 
  • Cadillac XT6 Premium Luxury 3.6 AWD
    ціна: 88300 USD 
  • Jeep Grand Cherokee 3.6i V6 Limited 4WD
    ціна: 49500 USD 
  • Subaru Outback 2.5 AWD
    ціна: 28900 USD 
  • Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition AWD 98.8kWh
    ціна: 99300 USD 
  • Jeep Wrangler JL 2.2 CRDI Unlimited Rubicon
    ціна: 66900 USD 
  • Chevrolet Camaro 2SS Coupe 6.2
    ціна: 68300 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові BMW i8 > i8 e-Drive 120Ah Pure REx
Показати всі моделі і бренди

BMW i8 e-Drive 120Ah Pure REx

$160090 по курсу 24.51грн за $€147900 по курсу 26.53 грн за Курс актуальний на 22.02.2020Ціна: 3924000 UAH

3924000 грн. 160090 $ 147900
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 173
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 114 52 52 - Николай;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 17395 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2020 Тип кузова : Купе Модифікація : e-Drive 120Ah Pure REx Об'єм двигуна : 1.5 л. Двигун : Плагін-гібридний Коробка передач : Автоматична Потужність : 374 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2020-01-21 Пробіг : 12 км Колір : сріблястий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1485 кг.

Повна вага: 1855 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4689 / 1942 / 1293-1298 мм.

Колісна база: 2800 мм.

Діаметр розвороту: 12,4 м

Кліренс: 112-117 мм.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані (340 мм)

Задні: Дискові вентильовані (340 мм)

Витрата палива

Змішаний цикл: 1.9

Заміський цикл: 2.0

Міський цикл: 1.8

Двигун

Робочий об’єм: Плагін-гібридного двигуна: (B38K15T0) 1.5h - 1499 см.куб.

Потужність: (374p.s)./170кВт./ 231к.с./ 5800об. к.с.

Обертовий момент: EV-265Нм./340Нм./ 3700об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 12 шт.

Кількість циліндрів: рядний - 3 шт.

Тип палива: Бензин АІ-95 і вище

Система подачі палива: Електродвигун (105кВт./143к.с.) + бензиновий двигун (170кВт./231к.с.) з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом; Сумарна = (275кВт./374к.с.);

Токсичність: EV-режим./ Euro - VI

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: виключно від електроприводу - 120км./г./ Обмежена*- 250 км/год

Прискорення: Еластичність розгону від 80 до 120 км/г. 2,6c.- 4,2c. 0-100 км/год, сек.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 30л. +2 л.

Об’єм багажного відділення: 154 л.

Кузов

Тип: Купе - Sport

Кількість місць/дверей: 2+(2) / 3 од.

Трансмісія

Привід: Повний - e-Drive

Коробка передач: Автоматична КПП: Aisin (Японія) Tip-Tronic.

Число передач: 6-ти ступенева, 6-авт (F21-360 FT EO)

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, Адаптивна

Передня: Незалежна багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Диски і шини

Диски: Передні - R20 x 7.0" / Задні - R20 x 7.5" - легкосплавні

Шини: BRIDGESTONE BLIZZAK - Передні - 215/45/R20 95W (7.0Jx20)./ Задні - 245/40/R20 95W (7.5Jx20)

Запасне колесо: Ремкомплект: Компресор, Герметік, Секретка, Ключ.

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion polymer -11.6 кВт • год (11.2kWh/34А•г) / Запас ходу (NEDC / EPA / WLTP) - 525км./ 65 / 55 км./ Зарядный порт - CCS/Type2./ Бортовий зарядний пристрій 6,6 кВт./ Час зарядки (220В / 380B / DC) - 4,5 г./ 2-3 год./-

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Час зарядки високовольтного акумулятора при 16 А від настінної зарядної станції Wallbox до 80% - 2-3 год./ Запас шляху: 520 км.

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 8 шт.

Активна безпека

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Пакет систем безпеки BMW ConnectedDrive

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Датчики "сліпої" зони

Коректор рівня фар

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Сис-ма утримування полоси руху

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Night View Assist PLUS-сис-ма нічного бачення

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Додаткові системи:: Система Start-Stop

Передня камера

DSC с-ма динамічної стабілізації

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

Active Stiiring-активне управління керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Електропідсилювач керма

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Парктроніки передні

Парктроніки задні

Бокові камери

Камера заднього виду

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: На замовлення: Інтерактивний ключ BMW Display Key.

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Кількість динаміків: 11

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Аудіосистема: преміальна акустика Harman / Kardon

СD-магнітола: cd player - CD/MP3/USB-2/AUX

Монітор: мультимедіа BMW i3 штатно LCD 10.2"дюйма

Радіо: BMW radio - FM1/FM2/AM/-

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сенсор дощу

Монітор для задніх пасажирів: Фірмова мультимедіа i3 штатно; вбудована сім-карта міжнародного оператора Vodafone, передплачену на три роки.

DVD-changer: «РК - приладова панель-Монітор», що відображає запас ходу від обох джерел живлення і розподіл споживання / накопичення енергії

Сенсор світла

Додаткові опції:: Спеціальний проекційний дисплей і не осліплюють фари BMW Laserlight з системою BMW Selective Beam

Російське меню

Память керма

Підігрів керма

NAVI

Blue Tooth

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Підігрів передніх сидінь

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Память сидінь

Клімат-контроль: 2-х Зонний з протипилевим вугільним фільтром

Проектор щитка приладів на склі

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Салон: ШКІРА, комбінований салон

Екстер'єр

Задній спойлер

Додаткові опції:: BMW Laser Light - ідеальне джерело дальнього світла; лазерні фари автомобільного освітлення дороги.

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​  Всі подробиці про нові BMW i8 Roadster і і8 Coupe 2020р.
  Концерн BMW представив нові BMW i8 Roadster і BMW i8 Coupe - революційні спорткари з гібридною силовою установкою з технологією plug-in.
  На нових BMW i8 Roadster і i8 Coupe дебютує вдосконалений привід BMW eDrive, який дозволяє здійснювати більш тривалі поїздки виключно на електричній тязі. Світова прем'єра родстера відбулася на Міжнародному автосалоні в Лос-Анджелесі, а старт продажів запланований на весну 2019 року.

  Разом з оновленою версією чотиримісного купе - найкраще продається в світі гібридного спорткара - BMW представляє родстер BMW i8. Двомісна модель з електрокерованим відкидним верхом дарує неповторне відчуття свободи, поєднуючи в собі динаміку спорткара і екологічність гібридного автомобіля.
  Елегантні пропорції BMW i8 Coupe і i8 Roadster формують яскравий образ автомобілів. Кожен з них по-своєму унікальний: купе має посадкову формулу 2 + 2, а родстер створений для двох і забезпечує задоволення від водіння з відкритим верхом. Ефектні емблеми у вигляді написів Coupe і Roadster прикрашають задні стійки кожної з новинок. Палітра фарб поповнилася новими квітами - «мідний металік» і «сірий Доннінгтон».
►2020 BMW i8 Coupe REVIEW POV on AUTOBAHN (NO SPEED LIMIT) by AutoTopNL
  BMW i8 Roadster: Дах геть!
  Складний дах родстера повністю забирається у відсік в задній частині автомобіля. Унікальний механізм з електроприводом дозволяє компактно скласти м'який верх таким чином, що позаду сидінь зберігається додаткове багажне простір об'ємом 100 л.
Дах безшумно відкривається і закривається за 15 секунд навіть при русі на швидкостях до 50 км / ч. При відкиданні даху заднє скло піднімається приблизно на 30 мм, щоб захистити водія і пасажира від вітру.

  Зниження маси.
  B відповідно до концепції LifeDrive, новинки отримали алюмінієве шасі і пасажирський салон з посиленого вуглецевими волокнами пластика (CFRP).
  Двомісний родстер відрізняється новими карбоновими дверима типу «крило чайки» з алюмінієвим зовнішнім каркасом, без рамок для бічних вікон. При цьому рамка лобового скла повністю виконана з вуглепластика. Цей Ультраміцний матеріал створює виняткову жорсткість конструкції і забезпечує максимальний захист пасажирів при перекиданні.
  Карбон також використовується при виготовленні порогів з більш міцними поперечними підсилювачами. Додаткові силові елементи на передній і задній осях допомагають збільшити жорсткість кузова. Маса нового родстера складає 1595 кг, що всього на 60 кг більше, ніж у купе. Це вражаюче низький показник для автомобіля з відкритим верхом.
►Забрал BMW i8 Roadster за 13 000 000 РУБЛЕЙ! Стоит ли она своих денег? Обзор и тест-драйв.
  Електрична ракета.
  Удосконалена технологія приводу BMW eDrive, використовувана в обох моделях, включає в себе високовольтну батарею із збільшеною ємністю і великим запасом енергії, а також більш потужний електродвигун. В результаті були покращені динамічні показники, а також збільшені запас ходу і запас ходу на електротязі.
  Оновлений літій-іонний акумулятор, розроблений для BMW i8, розташований по центру автомобіля в основі кузова. Ємність осередків збільшена з 20 до 34 А-г, а загальний запас енергії виріс з 7,1 до 11,6 кВт-год. Конфігурація осередків дозволяє збільшити віддачу на 9 кВт / 12 к.с., яка в пікових режимах становить 105 кВт / 143 к.с. Таким чином, автомобіль може здійснювати ще більш динамічні спрінти виключно за рахунок електроенергії.

  У стандартному режимі водіння купе і родстер можуть пересуватися виключно за рахунок електродвигуна на швидкості до 105 км / год, що на 35 км / год швидше, ніж у попередника. Двигун внутрішнього згоряння приводиться в дію тільки на більш високих швидкостях або у випадках, коли водій активно використовує педаль акселератора.
  У спокійному режимі водіння бензиновий двигун активується набагато рідше, ніж раніше. При включенні режиму eDrive обидві моделі можуть розвивати швидкість до 120 км / ч. Запас ходу на електротязі у купе становить 55 км, а родстер продемонстрував показник в 53 км.
►Тест-драйв от Давидыча. BMW I8
  Швидкий і чистий.
  Двигун внутрішнього згоряння для купе і родстера також був оптимізований. Трициліндровий мотор 1,5-літровий мотор розвиває потужність 231 к.с., а максимальний обертовий момент досягає 320 Нм. Новинки оснащені фільтром сажі, який вловлює тверді частинки, що містяться в вихлопних газах, і тим самим знижує обсяг шкідливих викидів. Сумарна віддача системи, яка складається з діючих в тандемі електромотора і ДВС, тепер становить 374 к.с.
  Новий купе прискорюється від 0 до 100 км / год за 4,4 секунди, а родстер потрібно на 0,2 секунди більше. Максимальна швидкість обох моделей обмежена відміткою 250 км / ч. Споживання палива в комбінованому циклі складає 1,9 л / 100 км для купе і 2,1 л / 100 км для родстера.

  Потужність електродвигуна передається на передні колеса, а бензинового двигуна - на задні. Це формує гармонійну гібридну систему повного приводу. У гібридному режимі електродвигун допомагає основному двигуну в випадках, коли водій прискорюється особливо інтенсивно. Він також здатний рекупирувати енергію і перенаправляти її на високовольтну батарею при русі накатом і гальмуванні.
  Крім того, високовольтний стартер-генератор бензинового двигуна може додатково накопичувати електроенергію, тим самим забезпечуючи достатній рівень потужності для електроприводу.
  Якщо в навігаційній системі активована функція прокладання маршруту, інтелектуальне управління енергією забезпечує максимально ефективне використання електродвигуна. Система аналізує маршрут і вибудовує оптимальний режим руху за рахунок однієї лише електроенергії, особливо на низькошвидкісних відрізках подорожі.
►ТЕСТ-ДРАЙВ BMW i8! - КТО ПОКУПАЕТ ЭТУ ТАЧКУ И ЗАЧЕМ?!
  Для активного драйву.
  Нові настройки підвіски, рульового управління, більш точна робота системи стабілізації крену і цілеспрямована зміна параметрів DSC забезпечують відточену керованість. Система динамічного зміни жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control включена в базове устаткування обох моделей.
  Стандартні 20-дюймові легкосплавні диски, встановлені на родстер, відрізняються полегшеною конструкцією. Кожен диск важить на 1 кг менше, ніж найлегші колеса, які пропонували раніше для BMW i8.

  Зручність і комфорт.
  Для нових BMW i8 Coupe і i8 Roadster пропонуються кілька вишуканих варіантів обробки натуральною шкірою. Стандартна комплектація включає мультифункціональний шкіряне спортивне рульове колесо з підрульовими пелюстками, сидіння з електрорегулюванням і підігрівом, багатофункціональний дисплей, асистент водіння і навігаційну систему Professional.
  Головне меню представлено у вигляді горизонтально розташованих інтерактивних іконок, а управління можна здійснювати за допомогою сенсорного дисплея. В якості додаткового обладнання пропонується спеціальний проекційний дисплей і адаптивні фари BMW Laserlight з системою BMW Selective Beam.

  Завжди на зв'язку.
  Сервіси ConnectedDrive також включені в стандартну комплектацію і забезпечують доступ до різної інформації в реальному часі, наприклад, про ситуацію на дорогах, а також доступ до пошти і новин. Крім цього, обидві новинки мають підготовку до Apple CarPlay, що забезпечує зручне і безпечне використання функцій iPhone, а для родстера також доступна телефонія з можливістю бездротової зарядки. Крім того, пропонується функція Консьєрж-сервіс.
►BMW i8 - обзор и тест драйв // ТАЧКА ИЗ БУДУЩЕГО || AVTOritet
  Інтерактивний ключ.
  Інтерактивний ключ BMW Display Key дозволяє перевірити статус автомобіля в будь-який час. На його сенсорному дисплеї діагоналлю 2,2 дюйма відображаються основні відомості про стан автомобіля, такі як залишок палива і рівень заряду батареї, запас ходу, а також сервісні рекомендації.
  За допомогою BMW Display Key також можна дистанційно керувати центральним замком і відкривати або закривати вікна. А через додаток BMW i Remote найважливіша інформація про статус автомобіля - наприклад, заряд батареї і запас ходу - буде доступна прямо на екрані мобільного пристрою.

  BMW i8: Мобільність без обмежень
  Численні продукти і сервіси, пропоновані як частина програми 360 ° ELECTRIC, допомагають зробити електромобільні нових i8 Купе і i8 Родстер зручною і практичною в повсякденному житті. З зарядним кабелем Mode 2 можна зарядити високовольтний акумулятор від стандартної домашньої розетки за 4,5 години. Зарядка автомобіля за допомогою BMW i Wallbox потужністю до 3,6 кВт дає можливість повністю зарядити батарею менш ніж за 3 години.
  Джерело: журнал «Автоцентр»; автор Сергій Іванов..
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.