• Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 32400 USD 
  • Jeep Compass 2.0d MultiJet AWD Trailhawk
    ціна: 33400 USD 
  • Volkswagen Atlas 3.6L VR6 FSI 4Motion Premium
    ціна: 59900 EUR 
  • Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition 1886 80kWh
    ціна: 94700 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class Maybach 600i 4matic
    ціна: 312000 EUR 
  • Tesla Cybertruck Tri Motor AWD 200kWh
    ціна: 82300 EUR 
  • Tesla Model X P100D Ludicrous
    ціна: 108400 EUR 
  • BMW 8-series M850i xDrive Coupe Individual
    ціна: 158000 EUR 
  • Audi A8 L 6.3 FSI W12 quattro Security VR9
    ціна: 482900 EUR 
  • Audi E-tron Sportback 55 quattro 95kWh Edition
    ціна: 94800 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Mercedes-Benz EQC > EQC 400 4Matic Edition 1886 80kWh
Показати всі моделі і бренди

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition 1886 80kWh

$104830 по курсу 23.85грн за $€94700 по курсу 26.4 грн за Курс актуальний на 10.12.2019Ціна: 2500000 UAH

2500000 грн. 104830 $ 94700
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 127
в наявності
ID : 17217 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 400 4Matic Edition 1886 80kWh Об'єм двигуна : 80 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 408 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-12-04 Пробіг : 14 км Колір : сріблястий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2900 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2435 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 0

Заміський цикл: 0

Змішаний цикл: 16,7 kWt.

кВт / 100 км.: 21,3 kWt

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5140 / 1884-2096 / 1625-1710 мм.

Діаметр розвороту: 12,0 м

Колісна база: 2873 мм.

Кліренс: 175-215 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 80kWh, (Li-Ion) + резерв 10%. см.куб.

Потужність: 300kWt./408к.с./3000об. / режим SPORT+ збільшує віддачу до 412к.с. / 780 Нм. к.с.

Обертовий момент: 765Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Beijing Benz Automotive 83кВт/год.| Mодульна конструкція: складається з 2-двох модулів з 48 осей та чотирма з 72 камерами. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (ASM) асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 187к.с. + 221к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 218Ah / 360V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка (OBC) - 7,4 кВт.- за 10,5 год. Опціонний Wallbox - 3-ох фазний 20-кВт.- за 4,2 год. Суперчарджер (CCS Combo) 110кВт.- за 40хв. до 83% батареї.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 230 км/год

Прискорення: 5,0с. 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Кросовер - SUV-D3

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 85кВт/г. Вага = 650кг. | Beijing Benz Automotive 80kWh./ 218Ah. 360V Lithium Ion Battery. л.

Об’єм багажного відділення: 500л./1475 л.

Підвіска

Передня: Незалежна, двохважільна, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, з стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА підвіска з адаптивними амортизаторами

Трансмісія

Привід: постійний Повний - 4MATIC

Коробка передач: РЕДУКТОР: Mercedes (Німеччина)

Число передач: Безступенева: "D Auto"| E-CVT

Диски і шини

Диски: R 20 - легкосплавні АMG

Шини: Pirelli Scorpion Verde FE1 - передні: 235/50 R20 100W; задні: 255/45 R20 101W

Запасне колесо: Додатково: 255/55 / R19; + Ремкомплект + компресор

Додатково

Додаткові опції: запас ходу по циклу EPA = 465 км, по циклу WLTP - 330 км. | Блок вибору режимів їзди DYNAMIC SELECT: Comfort, Eco і Sport, Individual + Max Range, що забезпечує ефективне використання споживання електричного палива.

Активна безпека

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

DSC с-ма динамічної стабілізації

Блокування міжосьового диференціалу: Одноступеневі трансмісії передають крутний момент на осі за допомогою диференціалів

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Бокові камери

Night View Assist PLUS-сис-ма нічного бачення

Передня камера

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Парктроніки передні

Круїз контроль

Коректор рівня фар

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

DAC-cис-ма допомоги при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Камера заднього виду

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації ECO Assist: 5-п'ять режимів + до 30% запасу ходу. | Автомобіль здатний буксирувати причепи масою до 1800 кг.

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

VGRS-адаптивний підсилювач керма

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Електропідсилювач керма

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 4-ох kамер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).| Active Distance Assist DISTRONIC (опціонально).

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 12

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми my Mercedes EQC

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Підігрів керма

Память керма

Електропривід сидіння пасажира

Память сидінь

Сидіння з функцією масажу

Підігрів задніх сидінь

Аудіосистема: Акустична система об'ємного звучання BURMESTER® high end 3D surround, потужністю 650 Вт. (Опція)

Сабвуфер

Електропривід дверей багажного відсіку

Люк з електроприводом

DVD-changer: Mercedes Phonebox + інтерфейс смартфона

Монітор для задніх пасажирів: Інформаційно-розважальна система MBUX (Mercedes-Benz User Experience)

Російське меню

TV

Підкермові пелюстки перемикання передач

Вентиляція передніх сидінь

Сенсор світла

Панорамний дах

Додаткові опції:: базова Зарядка (OBC) - 7,4 кВт.- за 10,5 год. Опціонний Wallbox - 3-ох фазний 20-кВт.- за 4,2 год. Суперчарджер (CCS Combo) 110кВт.- за 40хв. до 83% батареї.

Інтерфейс для медіаресурсів

Кількість динаміків: 16 і більше динаміків, + сабвуфер

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром; + Інтелектуальним управлінням голосом

Підігрів передніх сидінь

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

NAVI

Blue Tooth

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Електропривід сидіння водія

Монітор: 2-два дисплея (10,25"|10,3") мультимедійної системи MBUX Navi+

Сенсор дощу

Кнопка Start/Stop

Радіо: Audio 20 CD - цифрове радіо FM/AM

СD-магнітола: Merrcedes C / D: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Салон: Комбінований; ШКІРА Milano; стиль Electric Art; Індивідуальні сидіння контурні.

Екстер'єр

Рейлінги на даху

Задній спойлер

Додаткові опції:: Матричні світлодіодні Multibeam OLED фари (12-дванадцять OLED-модулів); OLED задні ліхтарі. | пакет AMG Line: стильні бампера, облицювання фальшрадіатроной решітки і колісних дисків (автомобіль з білим кольором кузова); AMG Line Interior

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Омивачі фар

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​  «Мерседес» на батарейках:  реальні витрати кросовера EQC.  Перший електричний Mercedes-Benz на подив підходить для подорожей, до того ж вельми жвавий, а також досить економічний.
  Перший кросовер німецького автогіганта з «нульовими викидами» здивував плавністю і комфортом в далеких поїздках, проявивши себе навіть краще, ніж Tesla Model S, Porsche Panamera, Audi Q7 e-tron і Lexus LS..
  А ще при всьому цьому досить жвавий EQC відверто порадував ефективністю з його 16,5 кВт/г / 100 км (6,02 км / кВтг), завдяки якій за весь 360-кілометровий тест-драйв по маршруту Рим - Форлі ми витратили на зарядку батареї всього 12,91 євро (середня ціна електроенергії в Італії - 0,216 євро / кВт · год). Таким чином, повністю «заправлений» Mercedes-Benz EQC з батареєю на 80 кВт/г здатний подолати до 480 км шляху.
►2020 Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC Edition 1886 Silver
  Найефективніший від інших електрокросоверів.
  З вражаючим показником витрати енергії в 16,6 кВт/г. / 100 км тестовий Mercedes-Benz EQC 400 4Matic виявився одним з найбільш ефективних електричних кросоверів серед протестованих нами раніше. Бережливіше його був тільки компактний Hyundai Kona Electric (12,0 кВтг / 100 км - 8,3 км / кВтг), а решта - прожерливіші. У їх числі Jaguar I-Pace EV400 (18,8 кВт,г / 100 км - 5,3 км / кВтг) і Audi e-tron 55 quattro (19,0 кВт / 100 км - 5,2 км / кВт,г).
  Новий Штутгартський електричний кросовер з віддачею 408 сил і повним приводом під час тест-драйву витрачав електроенергії лише трохи більше, ніж Tesla Model S 100D (16,4 кВтг / 100 км - 6,1 км / кВт,г).
►Обзор Mercedes EQC 400 4Matic - Хочу такой E Class SUV
  Комфортний, як ніхто інший.
  Відчуття ізольованості від дороги і все, що з нею пов'язано, яке дарує новий Mercedes-Benz EQC, унікально і складається з декількох складових. Це і шумоізоляція, і плавність ходу, і іонізація повітря в салоні, що доповнюють вроджену безмовно силового агрегату електромобіля.
  У підсумку ви отримуєте тихий, ультракомфортний салон, в якому навіть після багатьох десятків і сотень кілометрів шляху водій і пасажири не відчувають втоми. EQC немов мобільний оздоровчий центр, до якого, як і до всього хорошого, звикаєш дуже швидко. На додачу до цього йде потужний силовий агрегат, здатний миттєво вистрілювати машину з місця, місткий багажник і досить великий салон, в якому поміститься до п'яти чоловік. У цій масі достоїнств складно знайти якісь реальні конструктивні прорахунки і недоліки.
►Первый электрокар Mercedes Benz. Характеристики и цена электромобиля мерседес бенц EQC 400 4matic
  Особливе виконання.
  Взятий нами на тест електрокросовер був в спецверсії  Edition 1886 році, що має на увазі R20-дюймові легкосплавні колеса, світлодіодну головну оптику Multibeam LED і салону Electric Art. До цього також додалися: пакет Energizing і забарвлення кузова в колір металік. А ще бічні підніжки і мультимедійна система MBUX, що включає навігацію з доповненою реальністю, що підвищило цінник автомобіля до 95 500 євро.
  Для підзарядки кросовера в дорозі ми використовували всі можливі варіанти підключення до електромережі, доступні в Італії, від класичної гаражної розетки Schuko (2,2 кВт) до надшвидкої зарядної станції Ionity з постійним струмом (350 кВт). Час заповнення батареї до 80% таким чином становило від 40 хвилин до приблизно 30 годин.
►2020 MERCEDES EQC 400 Edition 1886 – Electric SUV
  320 км проїде в будь-якому випадку!
  Але повернемося до питання економічності Mercedes-Benz EQC 400 4Matic і запасу ходу кросовера з батареєю на 80 кВтг на різних умовах руху. У змішаному міському циклі автомобіль витрачав в середньому 19 кВтг / 100 км (5,2 км / кВтг), теоретично дозволяючи проїжджати до 421 км без підзарядки. В ході поїздки по центру Риму ми зафіксували середнє значення споживання електроенергії 25 кВт • год / 100 км (4 км / кВтг) і відповідний йому запас ходу 320 км, що зовсім непогано. І навіть на трасі EQC не відображено ненажерливим, витрачаючи 30 кВтг / 100 км (3,3 км / кВтг) і долаючи з таким витратою до 266 км шляху.
  Відчуваючи кросовер в максимально економічному режимі їзди з постійною невисокою швидкістю, ми домоглися найнижчого споживання електроенергії 13,6 кВтг / 100 км (7,3 км / кВтг), з якої заряду батареї повинно вистачити на рекордні 588 км шляху. У самому ж екстремальному темпі при затяжному підйомі в гору EQC витрачав 91,8 кВтг / 100 км (1,08 км / кВтг) і з таким апетитом автомобіль здатний виїхати максимум на 87 км при повністю зарядженому акумуляторі. За час усіх редакційних тестів протяжністю понад 1200 км середня витрата Mercedes-Benz EQC 400 4Matic склав 19,9 кВт / 100 км (5,02 км / кВтг), що відповідає дальності поїздки в 402 км.
►Mercedes EQC - круче, чем e-tron? ..
 ДАНІ:
  Автомобіль: Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition +1886
  • Базова ціна:  87 400 Євро.
  • Дата тесту: вересень 2019 р.
  • Погода: ясно і дощ, + 34 °.
  • Ціна палива: 0,216 євро / кВт • год (електрика)
  • Пробіг за час тесту:  тисяча двісті п'ятьдесят сім км.
  • Пробіг перед початком тесту:  861 км
  • Середня швидкість на ділянці Рим-Форлі:  78 км / год
  • Шини: Pirelli Scorpion Verde - 235/50 R20 100W MO перед. 255/45 R20 101W MO зад. (Маркування UE: B, A, 70 dB - C, A, 72 dB).
  РОЗХІД:
  • «Реальний» середній: 16,60 кВтг / 100 км (6,02 км / кВтг)
  • По бортовому комп'ютеру: 16,6 кВтг / 100 км
  • По чекам з АЗС і одометру: - кВтг / 100 км.
   ВИТРАТИ:
   • «Реальні» витрати: 12,91 євро
   • Щомісяця (800 км в місяць): 28,68 євро
   • Пробіг на 20 євро (560 грн): 558 км
   • Дальність з повним баком: 482 км. ​
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.