• Lexus LM 300h CVT 4WD
    ціна: 132500 EUR 
  • BMW i8 e-Drive 120Ah Pure REx
    ціна: 147900 EUR 
  • Audi RS6 Avant 4.0 TFSI quattro
    ціна: 159000 EUR 
  • Lexus UX 300e 54,3kWh
    ціна: 48900 EUR 
  • Honda CR-V 1.5 Turbo VTEC 4WD Prestige
    ціна: 37500 USD 
  • Chevrolet Blazer 3.6i AWD Leather
    ціна: 48900 USD 
  • Audi E-tron 55 quattro Prestige 95kWh
    ціна: 69600 EUR 
  • Mitsubishi L 200 2.5 DI-D MT GLS
    ціна: 27900 USD 
  • Nissan Titan XD Crew Cab 5.6i AWD Platinum
    ціна: 63400 USD 
  • Chevrolet Corvette Stingray Coupe 3LT AT
    ціна: 89900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Mazda MX-30 > MX-30 35,5kWh
Показати всі моделі і бренди

Mazda MX-30 35,5kWh

$43020 по курсу 24.55грн за $€38900 по курсу 27.15 грн за Курс актуальний на 24.01.2020Ціна: 1056000 UAH

1056000 грн. 43020 $ 38900
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 402
на замовлення
ID : 17122 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2020 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 35,5kWh Об'єм двигуна : 35 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 145 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2019-11-12 Пробіг : 12 км Колір : сріблястий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2150 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1660 кг.

Витрата палива

кВт / 100 км.: 17.8 kWt

Міський цикл: 16.4 Kwt/100км. л.

Змішаний цикл: еквівалент 1,8-2.1 л.

Заміський цикл: 19.0 Kwt/100км. л.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4395 / 1795-1965 / 1570 мм.

Діаметр розвороту: 12.6 м

Колісна база: 2655 мм.

Кліренс: 170-178 мм.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані (320 мм)

Задні: Дискові, (284 мм)

Двигун

Робочий об’єм: Lithium-Ion Battery (LIB) 35,5 кВт./год, розміщені у 22 модулях./і см.куб.

Потужність: 105 кВт./ 143 к.с./ 6700об. к.с.

Обертовий момент: 265 Нм./1800об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: тип ED - Permanent-magnet шт.

Кількість циліндрів: 1-один електродвигун (передня вісь). шт.

Тип палива: Електроенергія / електричний струм

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: Заряд батареї від електромереж: 220V - 10-11год; 1-фазa 380V-32A - 5,4год; COMBO-DC 50kWt.- 30-40хв./ ~ 240 км./г.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена електронікою*- 150 км/год

Прискорення: 8.9c., 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R19"- 5-V спікове чорне алмазне різане колесо

Шини: Pirelli Wheel - 245/45 | R19

Запасне колесо: Комплект для ремонту шин, + Компресор

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion polymer, LG Chem - 35,5 кВт • год.(корисний 32kWt)./ Запас ходу (NEDC / EPA / WLTP) - / 220 / 180 км./ Зарядный порт - CCS/Type2./ Бортовий зарядний пристрій 6,6 кВт.

Кузов

Тип: Кросовер - SUV (JC - Sport Utility)

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: високовольтна Батарея: Li-Ion 35,5kWh./ 348 V, 112 Ah. / 7-метровий зарядний шнур в комплекті з Mazda-E для зручної зарядки. л.

Об’єм багажного відділення: 85л.спереду; (VDA) - датчик під бампером, та безліч варіантів відкриття та закриття на - 445л./1650 л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, адаптивна

Передня: Незалежна типу McPherson, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Трансмісія

Привід: Передній - FWD, Drive-E

Коробка передач: Автоматична КПП,/ ZF

Число передач: P-D-N-R - ч/з Редуктор

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Додаткові системи:: MHIPS ™, система захисту від ударів./

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Круїз контроль

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Бокові камери

Передня камера

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Коректор рівня фар

Камера заднього виду

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Електропідсилювач керма

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

ABS - антиблокувальна система

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Додаткові системи:: Асистент утримування смуги руху (MKA)./

Протиугонна система

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Додаткові системи:: телефон водія є пристроєм аутентифікації - ч/з додаток Mazda Connect./

Інтер'єр

Електропривід сидіння пасажира

Бортовий компютер

Російське меню

Електропривід сидіння водія

Підігрів керма

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор дощу

Сенсор світла

Підігрів дзеркал

Кнопка Start/Stop

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Монітор для задніх пасажирів: Інформаційно-розважальні на базі Android, включаючи Google Assistant, Карти Google, Google Play Store

Радіо: Mazda EV - FM1/FM2/AM/ Цифрове DAB

Клімат-контроль: 2-двох Зонний з протипилевим вугільним фільтром + CleanZone

Blue Tooth

Монітор: 8,25"- дюймовий сенсорний TFT./Інтелектуальна інформаційна система водія (IDIS) - 10,8"д.

NAVI

СD-магнітола: USB-2+2 / AUX / i-Pod

DVD-changer: Навігація PRO Volvo On Call

Підігрів передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Додаткові опції:: Чорні ремені безпеки, шви прошиті жовтою ниткою..

Інтерфейс для медіаресурсів

Аудіосистема: Ultra High Fidelity Sound; stereo system.

Кількість динаміків: 8

Салон: сірий - ECO ТКАНИНА, чорний ремінь безпеки

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Рейлінги на даху

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Додаткові опції:: Світлодіодні передні протитуманні фари з функцією повороту; Адаптивні задні ліхтарі 188 LED.


  Нова Mazda MX-30: драйверський електромобіль.
  Тепер зрозуміло, для чого Mazda цього літа зареєструвала індекс MX-30. На жаль, це не спорткар, як все MX-моделі минулих років, однак саме ця машина стала найочікуванішою прем'єрою Токійського автосалону, причому не тільки для самих японців. Перший серійний електромобіль марки Mazda згодом продаватимуть у багатьох країнах світу.
  У компанії уникають згадки терміна SUV, але без модних кросоверних чорних накладок по периметру кузова все-таки не обійшлося. А конструкцією дверей «тридцятка» повторює колишнє роторное купе Mazda RX-8: задні стулки розчиняються на 80 градусів проти ходу, причому у них немає зовнішніх ручок і відкрити їх можна тільки після основних передніх дверей.
►Новая Mazda MX-30: первый электромобиль марки
  У багажник веде повноцінна підйомні двері, так що формально перед нами п'ятидверний хетчбек, близький за величиною до звичайної Мазді 3. Довжина - гольф-класові 4395 мм, ширина - 1795 мм, висота - 1570 мм. Колісна база - 2655 мм замість 2725 у нинішньої «трійки».
  Шасі теж конструктивно повторює Мазду 3: стійки McPherson спереду і напівзалежна підвіска ззаду. Але для електромобіля розроблена своя архітектура e-Skyactiv з вбудованою в силову структуру кузова літій-іонної тягової батареєю. Компанія обіцяє дуже жорсткий кузов, а саму машину позиціонує як драйверський електромобіль з завзятими їздовими настройками.
►Mazda MX-30 (2020): Elektro - Wankel - Neuvorstellung - SUV - Coupé
  Правда, зворотною стороною медалі стала тягова батарея відверто невеликої ємності - все 35,5 кВт ∙ год. За офіційною версією, на це довелося піти, щоб не збільшувати масу машини. На виправдання Mazda призводить і інший факт: європейці в середньому проїжджають 48 км в день, тому паспортних 200 км пробігу на одній зарядці (по циклу WLTP) їм вистачить позаочі.
  Синхронний електродвигун встановлений на передній осі, його параметри поки не названі, проте в описі тестових прототипів Mazda оперувала показниками 143 к.с. і 265 Нм. Судячи з усього, фінальні характеристики будуть приблизно такими ж. А ще Mazda MX-30 має електромобільні версію системи G-Vectoring Control Plus, вже відомої по серійним автомобілям марки. Це програмна надбудова, яка варіює тягу двигуна в залежності від кута і інтенсивності повороту керма, швидкості і діючих на автомобіль прискорень.
►Meet the Mazda MX-30 – our first Battery Electric vehicle
  П'ятимісний салон - з обробкою з синтетичних і перероблених матеріалів, а центральний тунель прикрашений вставками з пробки. З особливостей - «летить» центральна консоль з семидюймовим сенсорним екраном, на який покладено управління клімат-контролем, а також віртуальні прилади.
  У такому вигляді Mazda MX-30 стане на конвеєр в наступному році. Вже відкрито прийом попередніх заявок в Японії і Європі, хоча ціни поки не названі. Старт продажів намічений на другу половину 2020 року.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.