• Tesla Model 3 Long Range 75kWh Dual Motor
    ціна: 58800 EUR 
  • Tesla Model 3 Long Range 75kWh Dual Motor
    ціна: 59800 USD 
  • Tesla Model S Kids 190Wh RWD
    ціна: 960 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 519 3.0d
    ціна: 35800 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 519 3.0d
    ціна: 35800 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 519 3.0d
    ціна: 35800 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 63AMG Coupe 4matic BRABUS 800
    ціна: 314500 EUR 
  • Mercedes-Benz Sprinter 519 3.0d
    ціна: 38800 USD 
  • Jeep Gladiator Rubicon 3.6i V6
    ціна: 65900 USD 
  • Toyota Hiace GL 3.5i V6 RWD MT SLWB 12-seat
    ціна: 49800 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Skoda Enyaq > Enyaq iV 83,0kWh Drive-E
Показати всі моделі і бренди

Skoda Enyaq iV 83,0kWh Drive-E

$58250 по курсу 27.05грн за $€53500 по курсу 29.45 грн за Курс актуальний на 25.05.2020Ціна: 1576000 UAH

1576000 грн. 58250 $ 53500
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 1853
на замовлення
ID : 16995 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2021 Тип кузова : Кросовер Модифікація : iV 83,0kWh Drive-E Об'єм двигуна : 83 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 306 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-10-15 Пробіг : 8 км Колір : жовтий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Двигун

Робочий об’єм: режим Overboost на 1 хв. збільшує віддачу до 320к.с. / 480 Нм. см.куб.

Потужність: 225 кВт (306 к.с.)/ 3000об. к.с.

Обертовий момент: 460 Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Audi e-tron 83,1кВт/год. складається з 27 модулів, 324елементів у квадратних алюмінієвих корпусах. РОЗМІРИ: 2,28м./ 1,63м./ 34см. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (ASM) асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 135к.с. + 185к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 63Ah / 400V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка 11 кВт.- за 8,8 год. Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год./ Суперчарджер 125кВт.- за 32хв. до 85% батареї.

Витрата палива

Міський цикл: 1,9 л.

Змішаний цикл: 2,1 л.

кВт / 100 км.: 16.6 kWt

Заміський цикл: 18,5 кВт · год л.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 185 км/год

Прискорення: 5.9c. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 20 - легкосплавні Аеродинамічні

Шини: MICHELIN Eagle F1 - 255/50 / R20

Запасне колесо: Додатково: 255/55 / R19; + Ремкомплект + компресор

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion polymer, LG Chem - 83,0 кВт • год./ Запас ходу (-/ EPA / WLTP) = -/ 500 / 450 км.)/ Час зарядки (220В / 380B / DC - 800V) -/ - 9,0г. / 4.5год./ 33хв.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4656 / 1926 / 1613 мм.

Колісна база: 2765 мм.

Кліренс: 185 мм.

Діаметр розвороту: 11,6 м

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1820 кг.

Повна вага: 2360 кг.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Кузов

Тип: Кросовер - SUV (JC - Sport Utility)./ Платформа VW MEB

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 83кВт/г. Вага =630кг. | LG Chem 83,0kWh. 63Ah 400V Lithium Ion Battery л.

Об’єм багажного відділення: спереду 58л./ 550л./1445 л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА. На замовлення: пневматична підвіска (від Q8) з адаптивними амортизаторами

Передня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Трансмісія

Привід: Постійний повний - quattro

Коробка передач: РЕДУКТОР: Audi (Німеччина)

Число передач: Безступенева: E-CVT

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 6 камер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).

Подушки безпеки: SRS- 10 шт.

Активна безпека

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Круїз контроль

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Датчики "сліпої" зони

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації + до 30% запасу ходу.

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Коректор рівня фар

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Електропідсилювач керма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми myAud

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Аудіосистема: ŠKODA's Audio System 3D 690Wt

Кількість динаміків: 12 і більше динаміків, + сабвуфер

Сабвуфер

DVD-changer: Skoda Phonebox + інтерфейс смартфона

СD-магнітола: ŠKODA's C / D. Audi e-tron: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Радіо: Škoda' Premium 3D FM1/FM2/AM

Інтерфейс для медіаресурсів

Додаткові опції:: базова Зарядка 11,0 кВт. - за 9год. (Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год.), Суперчарджер 125кВт.- за 33хв. до 85% батареї.

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор дощу

Сенсор світла

Підігрів передніх сидінь

Підкермові пелюстки перемикання передач

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Blue Tooth

NAVI

Монітор для задніх пасажирів: На замовлення: + 2-два дисплея при установці камер замість зовнішніх дзеркал

Монітор: 2-два дисплея (10,1"|8,8") системи MMI Navigation plus в центрі; 12.3 "- панель приладів

Електричні склопідіймачі

Російське меню

Підігрів керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром + іонізатор

Салон: ШКІРА Valcona./ на Замовлення - Індивідуальні сидіння контурні з масажем

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Додаткові опції:: Матричні світлодіодні Matrix LED фари (9-девять OLED-модулів); OLED задні ліхтарі

Авто шукали як:

цена Skoda Enyaq iV


  Новий електричний кросовер Skoda буде називатися Enyaq (передсерійний концепт Skoda Vision iV).
  Для свого майбутнього електричного «паркетника», який стане першою моделлю Skoda на модульної електричної платформі MEB концерну Volkswagen, чехи вибрали раніше зареєстроване ім'я Enyaq.
  Нагадаємо, що прообразом кросовера Skoda на електротязі став показаний минулої весни на Женевському автосалоні концепт Vision iV. Як завжди, маркетологи Skoda підібрали цікаву лінгвістичну розшифровку назви нової моделі. Слово Enyaq походить від ірландського імені Енія, що означає «суть, ядро, джерело життя», при цьому стандарти нейминга для традиційних "паркетників" марки трохи змінені. Нова назва починається на букву «E», що вказує на електромобіль, а закінчується на Q - як у випадку з Kamiq, Karoq і Kodiaq.
  Електрокар Skoda Vision iV злегка відірвався від реальності..
  У порівнянні з попереднім прототипом Skoda Vision E новачок компактніше. Довжина - 4665 мм (-23), ширина - 1926 (+2), висота - 1613 (+22), колісна база - 2765 мм (-86). Смуга, що світиться на решітці з'єднує фари Matrix LED і стане ознакою всіх електричних Шкод.
►Шкода Х6! Вы ТОЧНО ЗАХОТИТЕ такой электро кроссовер! Skoda Vision iV Concept
  Здавалося, Vision iV буде передсерійним зразком, готовим до запуску на 70-80%. Все-таки вже був концепт Vision E, який ретельно допрацьовувався. Але немає, Skoda взялася за електрокроссовер з чистого аркуша, не згадуючи про попередній спробі. Новий шеф-дизайнер Олівер Штефані відкинув заготовки Йозефа Кабана і все зробив по-своєму. Що ж, тепер відправна точка для першої Шкоди на платформі MEB - «чотирьохдверне купе», напхане барвистою мішурою.
  Колір кузова Ultra Yellow змінює відтінки завдяки покриттю, який містить «органічні золоті пігменти», і контрастує з матово-чорними деталями. Всі двері позбавлені ручок і самі відкриваються автоматично, причому задні - проти ходу. Камери замість дзеркал забезпечують 180-градусний огляд. Одна з спиць в кожному 22-дюймовому колесі світиться написом Skoda.
►ŠKODA VISION iV: All the highlights
  Два електромотора на передній і задній осях видають 225 кВт (306 к.с.). Літієво-іонна батарея ємністю 83 кВт • год за 30 хвилин заряджається на 80% і забезпечує запас ходу до 500 км в циклі WLTP. Сотня підкоряється «купе» за 5,9 с, а прискорення з 80 до 120 км / год займає менше чотирьох секунд. Максималка - 180 км / ч. Повний привід, само собою, інтелектуальний. Точно такими ж технічними характеристиками наділені концепти Volkswagen ID. Crozz і Audi Q4 e-tron. З виходом в люди Шкоди Vision iV тепер для повноти картини не вистачає тільки паркетника від марки SEAT.
►ŠKODA VISION iV: Designer's Highlights
  Інтер'єр вважається веганським, тому використовуються синтетична замша Ultrasuede, покриття Dinamica з переробленого пластику і вінілові волокна. Передня панель складається з двох рівнів з каркасом з дерев'яних рейок між ними. Сидіння повертаються, два екрани «плавають».
  Лазерні сканери, камери, радари і інші датчики заточені під автопілот третього рівня, включаючи комунікації з іншими учасниками руху і інфраструктурою. Машина вміє автономно їздити по хайвею і паркуватися. Смартфон використовується в якості цифрового ключа. Медіацентр сприймає голосові команди і жести, підключається до швидкісних мереж 5G. Про практичних дрібнички Simply Clever чехи на цей раз чомусь забули. Заявлений обсяг багажника - 550 л.
►Skoda Vision iV concept review - we drive the next generation of Skoda SUV
  На прикладі моделей Scala і Kamiq компанія Skoda показала, що пройти шлях від шоу-кара до товарної машини можна за кілька місяців. Серійний варіант Vision iV повинен у 2020 році встати на конвеєр заводу в Цвіккау, пліч-о-пліч з близнюками від інших брендів VW Group. Чи спрацює в даному випадку принцип найменування кросоверів K-Q, поки неясно..
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.