• Ford Mustang Mach-E Premium AWD 98.8kWh
    ціна: 72500 EUR 
  • BMW X5 45e xDrive iPerformance
    ціна: 108900 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic
    ціна: 80300 EUR 
  • Tesla Model Y Long Range P75D Performance
    ціна: 74300 EUR 
  • Porsche 911 Carrera 4S Coupe
    ціна: 169800 EUR 
  • Mazda MX-30 35,5kWh
    ціна: 38900 EUR 
  • Tesla Roadster 200kWh AWD
    ціна: 249600 EUR 
  • Ford Mustang Shelby GT350 Fastback
    ціна: 99900 USD 
  • Audi Q8 50 TDI quattro
    ціна: 65500 EUR 
  • Audi SQ8 4.0 TDI Quattro S-line
    ціна: 147900 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Skoda Vision iV > Vision iV Drive-E 83,0kWh
Показати всі моделі і бренди

Skoda Vision iV Drive-E 83,0kWh

$53110 по курсу 24.35грн за $€47900 по курсу 27 грн за Курс актуальний на 20.11.2019Ціна: 1293000 UAH

1293000 грн. 53110 $ 47900
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 704
на замовлення
ID : 16995 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2021 Тип кузова : Кросовер Модифікація : Drive-E 83,0kWh Об'єм двигуна : 83 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 306 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-10-15 Пробіг : 8 км Колір : жовтий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: режим Overboost на 1 хв. збільшує віддачу до 320к.с. / 480 Нм. см.куб.

Потужність: 225 кВт (306 к.с.)/ 3000об. к.с.

Обертовий момент: 460 Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Audi e-tron 83,1кВт/год. складається з 27 модулів, 324елементів у квадратних алюмінієвих корпусах. РОЗМІРИ: 2,28м./ 1,63м./ 34см. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (ASM) асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 135к.с. + 185к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 63Ah / 400V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка 11 кВт.- за 8,8 год. Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год./ Суперчарджер 125кВт.- за 32хв. до 85% батареї.

Витрата палива

Міський цикл: 1,9 л.

Змішаний цикл: 2,1 л.

кВт / 100 км.: 16.6 kWt

Заміський цикл: 18,5 кВт · год л.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 185 км/год

Прискорення: 5.9c. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 20 - легкосплавні Аеродинамічні

Шини: MICHELIN Eagle F1 - 255/50 / R20

Запасне колесо: Додатково: 255/55 / R19; + Ремкомплект + компресор

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion polymer, LG Chem - 83,0 кВт • год./ Запас ходу (-/ EPA / WLTP) = -/ 500 / 450 км.)/ Час зарядки (220В / 380B / DC - 800V) -/ - 9,0г. / 4.5год./ 33хв.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4656 / 1926 / 1613 мм.

Колісна база: 2765 мм.

Кліренс: 185 мм.

Діаметр розвороту: 11,6 м

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1820 кг.

Повна вага: 2360 кг.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Кузов

Тип: Кросовер - SUV (JC - Sport Utility)./ Платформа VW MEB

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 83кВт/г. Вага =630кг. | LG Chem 83,0kWh. 63Ah 400V Lithium Ion Battery л.

Об’єм багажного відділення: спереду 58л./ 550л./1445 л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА. На замовлення: пневматична підвіска (від Q8) з адаптивними амортизаторами

Передня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Трансмісія

Привід: Постійний повний - quattro

Коробка передач: РЕДУКТОР: Audi (Німеччина)

Число передач: Безступенева: E-CVT

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 6 камер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).

Подушки безпеки: SRS- 10 шт.

Активна безпека

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Круїз контроль

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Датчики "сліпої" зони

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації + до 30% запасу ходу.

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Коректор рівня фар

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Електропідсилювач керма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми myAud

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Аудіосистема: ŠKODA's Audio System 3D 690Wt

Кількість динаміків: 12 і більше динаміків, + сабвуфер

Сабвуфер

DVD-changer: Skoda Phonebox + інтерфейс смартфона

СD-магнітола: ŠKODA's C / D. Audi e-tron: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Радіо: Škoda' Premium 3D FM1/FM2/AM

Інтерфейс для медіаресурсів

Додаткові опції:: базова Зарядка 11,0 кВт. - за 9год. (Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год.), Суперчарджер 125кВт.- за 33хв. до 85% батареї.

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор дощу

Сенсор світла

Підігрів передніх сидінь

Підкермові пелюстки перемикання передач

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Blue Tooth

NAVI

Монітор для задніх пасажирів: На замовлення: + 2-два дисплея при установці камер замість зовнішніх дзеркал

Монітор: 2-два дисплея (10,1"|8,8") системи MMI Navigation plus в центрі; 12.3 "- панель приладів

Електричні склопідіймачі

Російське меню

Підігрів керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром + іонізатор

Салон: ШКІРА Valcona./ на Замовлення - Індивідуальні сидіння контурні з масажем

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Додаткові опції:: Матричні світлодіодні Matrix LED фари (9-девять OLED-модулів); OLED задні ліхтарі


  Електрокар Skoda Vision iV злегка відірвався від реальності..
  У порівнянні з попереднім прототипом Skoda Vision E новачок компактніше. Довжина - 4665 мм (-23), ширина - 1926 (+2), висота - 1613 (+22), колісна база - 2765 мм (-86). Смуга, що світиться на решітці з'єднує фари Matrix LED і стане ознакою всіх електричних Шкод.
►Шкода Х6! Вы ТОЧНО ЗАХОТИТЕ такой электро кроссовер! Skoda Vision iV Concept
  Здавалося, Vision iV буде передсерійним зразком, готовим до запуску на 70-80%. Все-таки вже був концепт Vision E, який ретельно допрацьовувався. Але немає, Skoda взялася за електрокроссовер з чистого аркуша, не згадуючи про попередній спробі. Новий шеф-дизайнер Олівер Штефані відкинув заготовки Йозефа Кабана і все зробив по-своєму. Що ж, тепер відправна точка для першої Шкоди на платформі MEB - «чотирьохдверне купе», напхане барвистою мішурою.
  Колір кузова Ultra Yellow змінює відтінки завдяки покриттю, який містить «органічні золоті пігменти», і контрастує з матово-чорними деталями. Всі двері позбавлені ручок і самі відкриваються автоматично, причому задні - проти ходу. Камери замість дзеркал забезпечують 180-градусний огляд. Одна з спиць в кожному 22-дюймовому колесі світиться написом Skoda.
►ŠKODA VISION iV: All the highlights
  Два електромотора на передній і задній осях видають 225 кВт (306 к.с.). Літієво-іонна батарея ємністю 83 кВт • год за 30 хвилин заряджається на 80% і забезпечує запас ходу до 500 км в циклі WLTP. Сотня підкоряється «купе» за 5,9 с, а прискорення з 80 до 120 км / год займає менше чотирьох секунд. Максималка - 180 км / ч. Повний привід, само собою, інтелектуальний. Точно такими ж технічними характеристиками наділені концепти Volkswagen ID. Crozz і Audi Q4 e-tron. З виходом в люди Шкоди Vision iV тепер для повноти картини не вистачає тільки паркетника від марки SEAT.
►ŠKODA VISION iV: Designer's Highlights
  Інтер'єр вважається веганським, тому використовуються синтетична замша Ultrasuede, покриття Dinamica з переробленого пластику і вінілові волокна. Передня панель складається з двох рівнів з каркасом з дерев'яних рейок між ними. Сидіння повертаються, два екрани «плавають».
  Лазерні сканери, камери, радари і інші датчики заточені під автопілот третього рівня, включаючи комунікації з іншими учасниками руху і інфраструктурою. Машина вміє автономно їздити по хайвею і паркуватися. Смартфон використовується в якості цифрового ключа. Медіацентр сприймає голосові команди і жести, підключається до швидкісних мереж 5G. Про практичних дрібнички Simply Clever чехи на цей раз чомусь забули. Заявлений обсяг багажника - 550 л.
►Skoda Vision iV concept review - we drive the next generation of Skoda SUV
  На прикладі моделей Scala і Kamiq компанія Skoda показала, що пройти шлях від шоу-кара до товарної машини можна за кілька місяців. Серійний варіант Vision iV повинен у 2020 році встати на конвеєр заводу в Цвіккау, пліч-о-пліч з близнюками від інших брендів VW Group. Чи спрацює в даному випадку принцип найменування кросоверів K-Q, поки неясно..
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.