• Ford Mustang Mach-E Premium AWD 98.8kWh
    ціна: 72500 EUR 
  • BMW X5 45e xDrive iPerformance
    ціна: 108900 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic
    ціна: 80300 EUR 
  • Tesla Model Y Long Range P75D Performance
    ціна: 74300 EUR 
  • Porsche 911 Carrera 4S Coupe
    ціна: 169800 EUR 
  • Mazda MX-30 35,5kWh
    ціна: 38900 EUR 
  • Tesla Roadster 200kWh AWD
    ціна: 249600 EUR 
  • Ford Mustang Shelby GT350 Fastback
    ціна: 99900 USD 
  • Audi Q8 50 TDI quattro
    ціна: 65500 EUR 
  • Audi SQ8 4.0 TDI Quattro S-line
    ціна: 147900 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Audi R8 > R8 e-tron quattro 93,0kWh Special Edition
Показати всі моделі і бренди

Audi R8 e-tron quattro 93,0kWh Special Edition

$308700 по курсу 24.35грн за $€278400 по курсу 27 грн за Курс актуальний на 20.11.2019Ціна: 7517000 UAH

7517000 грн. 308700 $ 278400
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 195
на замовлення
ID : 16989 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2022 Тип кузова : Спорткар Модифікація : e-tron quattro 93,0kWh Special Edition Об'єм двигуна : 93 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 770 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2020-10-13 Пробіг : 8 км Колір : синій
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4420 / 1940-2110 / 1240 мм.

Колісна база: 2650 мм.

Кліренс: 105 мм.

Діаметр розвороту: 10.6 м

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1600 кг.

Повна вага: 1841 кг.

Кузов

Тип: Спорткар / F -Luxury, EV

Кількість місць/дверей: 2 / 2 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 32л./104 л.

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 93,4кВт/г. (корисний 92,1кВт/г.)/ Вага = 580кг. |Asphalt 8 - 92kWh. 63Ah 400V Lithium Ion Battery л.

Двигун

Робочий об’єм: режим Overboost на 1 хв. збільшує віддачу до 630к.с. / 1100 Нм. см.куб.

Потужність: 440kWt./600к.с./3000об. к.с.

Обертовий момент: 980Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Audi e-tron 93,4кВт/год. складається з 36 модульних елементів у квадратних алюмінієвих корпусах. РОЗМІРИ: 2,28м./ 1,63м./ 34см. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (SMA) Синхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 275к.с. + 325к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 63Ah / 400V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка 11,5 кВт.- за 8,5 год./ ОПЦІЯ: 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,3 год. Суперчарджер DC: 150-250кВт.- за 25хв.-1год. до 85% батареї.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 285 км/год

Прискорення: 3.2с./3,8с. 0-100 км/год, сек.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані (350мм.); Керамічні варіант - Plus.

Задні: Дискові, вентильовані (350мм.); Керамічні варіант - Plus.

Диски і шини

Диски: R 19" (19X8,5J / 19X11J) - легкосплавні Аеродинамічні

Шини: MICHELIN Eagle F1 - 245/35 R19,- задні; 295/35 R19,- передні.

Запасне колесо: ОПЦІЯ: стильні 20-дюймові диски коліс з шинами 245/30 R19 і - 305 / 30R19.

Додатково

Додаткові опції: Battery Asphalt 8 Li-ion polymer: - 92,0 кВт • год./ Запас ходу (NEDC/ EPA / WLTP) = (465 / 450 / 420 км.) / Час зарядки (220В / 380B / DC 150kWt./ DC 250kWt.) - 28,5г./ 8,5г./ 1,2год./ 25-30хв.

Витрата палива

кВт / 100 км.: 18.9 kWt

Міський цикл: 16.7кВт/г. л.

Заміський цикл: 25.9кВт/г. л.

Змішаний цикл: 18.2кВт/г. л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, пневматична підвіска (від Q7) з адаптивними амортизаторами

Передня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Трансмісія

Привід: Постійний повний - quattro

Коробка передач: РЕДУКТОР: Audi (Німеччина)

Число передач: Безступенева: E-CVT

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 6 камер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

Датчики "сліпої" зони

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Сис-ма утримування полоси руху

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Круїз контроль

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Коректор рівня фар

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації - Efficiency Assist + до 30% запасу ходу.

Парктроніки передні

Бокові камери

Камера заднього виду

Передня камера

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

ABS - антиблокувальна система

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Електропідсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Блокування міжосьового диференціалу: Одноступеневі трансмісії передають крутний момент на осі за допомогою диференціалів

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми myAudi

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Підігрів керма

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Память керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Память сидінь

Бортовий компютер

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

NAVI

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Російське меню

Електричні склопідіймачі

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

СD-магнітола: Audi C / D. Audi e-tron: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

DVD-changer: Ауді Phonebox + інтерфейс смартфона

Аудіосистема: Bang & Olufsen 3D 705W

Радіо: Audi Premium 3D

Монітор для задніх пасажирів: На замовлення: + 2-два дисплея при установці камер замість зовнішніх дзеркал

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром + іонізатор

Монітор: Дисплей 12,1" системи MMI Navigation plus в центрі; і 12.3 "- панель приладів

Кількість динаміків: 14 і більше динаміків, + сабвуфер

Сабвуфер

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Додаткові опції:: Матові декоративні вставки з елементами - micrometalic, накладки на пороги - з логотипом R8.

Сенсор дощу

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Підкермові пелюстки перемикання передач

Салон: Преміальні матеріали, ШКІРА з карбоном, а також алюміній..

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Додаткові опції:: Фальшрадіаторна решітка R8 e tron - компанії Singleframe./ Матричні світлодіодні OLED фари, 4-и лазерних діода; OLED задні ліхтарі

Омивачі фар

Галогенові фари

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​  Особливості Ауді R8 e tron, ціна, нововведення.
  Спортивне купе Audi R8 e tron ​​німецького розробника вже підготовлено до запуску в серію. Автомобіль, що належить до другого покоління, стане найяскравішою з новинок, давно очікуваної автолюбителями. Він, зусиллями дизайнерів та інженерів, перевершує значно краще ранніх моделей за багатьма характеристиками.
  Європейські автолюбителі і європейські з ним познайомляться першими, оскільки старт Audi R8 e tron ​​Special Edition запланований на поточний рік. На Audi R8 e tron ​​ціна в середньому обмежується 169000 євро (з мотором 540 к.с.), а за оснащену більш сильним мотором (610 «коней»), а Audi R8 V10 plus, і того більше, тобто до 187400 євро.
  Німці, за час своєї діяльності, встигли привчити клієнтів до строгості, тому на нову модель R8 e tron ​​поширилися ті ж вимоги, що стосуються оформлення зовнішності. Тут простежуються ті ж звичні, але стали більш сучасними, риси.

  У кузова помітно довгий капот і досить потужну корму, майже ідеальний купол, що стала помітно присадкуватий даху. На ньому виділяються роздуті арки коліс і дуже великі забірники повітря спереду і з боків, виразна виштамповка і ребра, дифузори і сплітери. Але, родзинкою R8 e tron ​​є купе, про який трохи пізніше.
  Майже на 40% збільшилася стійкість кузова до крутіння. Зібраний автомобіль R8 e tron ​​на новій платформі. Він «втратив» в розмірах, ставши більш компактним, легким і економічним. Тепер в довжину він всього 442 см. Ширина його - 194 см, а висота R8 e tron ​​складає 124 см. Кліренс у нього 105 мм, величина колісної бази - 265 см.
  Незважаючи на зменшилися розміри, ДВС став потужнішим. Але, замовити можливо і версію повністю електричну.
  Легше на 50 кілограм Audi R8 e-tron став за рахунок використання надійного і легкого алюмінію і пластика вуглецевого, з які виготовлені стіни кокпіта, середні стійки, тунель, зовнішні панелі. Тепер маса його 1600 кг.
  Традиційно використовується антикрило позаду, забезпечене електроприводом (або жорстко закріплене в потужної моделі).
►► NEW 2014 Audi R8 e-tron on the Road
  Шини:  У стандартній комплектації передні колеса транспортний засіб взуті в шини R8 e tron ​​з низькопрофільною гуми 245/35 R19, задні - в 295/35 R19. Стильні 20-дюймові диски коліс з покришками 245/30 R19 і 305 / 30R19 є можливість встановити опційно.
  Гальмівні диски:  Для стандартної комплектації R8 e tron ​​вони сталеві, але, за додаткову плату можна їх замінити керамічними, які для варіації Plus є стандартними.
  Колеса:  Їх розмір в діаметрі дорівнює 19 дюйми. Рідина охолоджуюча циркулює в системі, утвореної алюмінієвими оболонками.
  Решітка радіатора:  За формою фальшрадіаторна решітка R8 e tron ​​нагадує трапецію. Виготовляє її компанія Singleframe.
  Оптика:  Вся вона у R8 e tron, зрозуміло, на світлодіодах. Вибрані моделі передбачена установка лазерних фар, які висвітлюють більш, ніж на шістсот метрів шлях попереду при включенні дальнього світла. Всередині у них знаходиться по 4 лазерних діода.

  Вони визначають автоматично режим світіння і оптимальну його інтенсивність, залежно від швидкості даний момент, транспорту попутного або рухається назустріч, кута розвороту коліс.
  Радують око вибрані для оббивки R8 e tron ​​преміальні матеріали, серед яких переважають шкіра з карбоном, а також алюміній і маса суперсучасного обладнання.
  Розрахований R8 e tron ​​на дві особи, для яких простору більш ніж достатньо. Посадка зручна, збірка високоякісна, деталізація елементів, які використовуються для декору, на високому рівні.
  Сидіння:  Вони непогано підтримують корпус при здійсненні різких поворотів. Якщо потрібно, їх легко замінити сидіннями спортивними, у яких ще краще підтримка. Пристрій внутрішнього салонного простору R8 e tron ​​нагадує, але не копіює, концепцію салону ранньої моделі - Audi TT.
►Audi R8 e-tron - первая проба на треке
  Дисплей:  Загальна у них родзинка - багатофункціональний кольоровий дисплей з діаметром 12,3 дюйма, який красується там, де була приладова панель. Він забезпечує користувача потрібною інформацією, а також за допомогою індикатора, вбудованого в ручку, управляє системою клімат-контролю.
  Дисплей Audi R8 e-tron, на відміну від автомобіля класичного, тут графічний. На ньому сидить за кермом бачить, і може відрегулювати ступінь рекуперації, скориставшись розташованими на кермі клавішами, а також силу гальмування.
  Рульове колесо Ауді R8 e tron ​​оснащено безліччю функцій і додатковою клавішею для запуску мотора і регулювання підвіски відповідно до обраного режиму. Таким же зазвичай укомплектовані гоночні  боліди.
  Важливо: У преміальної версії на кермі є ще клавіші вибору режиму - для їзди в погоду з дощем, зі снігом і по сухому асфальту (performance) і регулювання системи випуску.

  Audi R8 e tron ​​доступний споживачам в 3 версіях:
   Audi R8 V10, що працює на бензині з мотором 5,2-літра FSI, 540 л.с .;
   Більш потужної Audi R8 V10 plus бензиновий, але з мотором 610 к.с .;
   • Audi R8 e-tron на електротязі  (з мотором 550 к.с.).
  У моделей Ауді, що функціонують на бензині, модернізації піддалася система приводу. За замовчуванням підключення переднього приводу відбувається завдяки тязі, в повному обсязі переданої на задню колісну вісь. Там, де необхідно, її перерозподіляє електроніка на передню.
  Обидві підвіски у транспортного засобу стоять незалежні, що представляють собою поперечні подвійні алюмінієві важелі. Кермо - з електропідсилювачем.
  ДВС у бензинових варіацій запозичений від попередньої моделі - V10 5.2 FSI. У нього комбінований впорскування, деактивація частини циліндрів у випадках малих навантажень і stop / start. Завдяки настільки багатому оснащенню, на 10% скорочено у моделі паливний витрата, збільшена потужність.
►Audi R8 2019 POV! ШПАРЮ как в NEED FOR SPEED!
  Коробка передач:  Вона одна - роботизована семиступенева. Прискорюється до сотні Audi R8 V10 (540 к.с.) за 3,5 с, досягаючи граничну швидкості 323 км / г. Витрата бензину при виборі комбінованого режиму дорівнює 11,8 л.
  Дещо менший показник характерний для Audi Plus - 3,2 секунди розгін, 330 км / год -найбільша швидкість, 12,4 - споживання бензину.
  У версії на електричній тязі, поки що випускається під замовлення, варто батарея з ємністю 92 кВт / год. Запас ходу, який вона забезпечує, досягає 420 км.
  Крім цього, у спорт-кара Ауді ззаду встановлені два електродвигуни, розвивають по 231 Нм. Набрати швидкість 100 км / год він здатний за 3,9 сек. Вона обмежена - 210-250 км / ч (в залежності від режиму їзди).

  Зарядка:  Щоб заповнити заряд енергії, буде потрібно пара годин, користуючись комбінованою системою зарядки змінним і постійним струмом Combined Charging System.
  Важливо: Від промислової розетки (змінним струмом) батарея заряджається протягом 12 годин (7,2 кВт), постійним (50 кВт) - 95 хвилин (комбо).
  Заряджати акумулятор Ауді можна віддалено (через смартфон).
  Зарядка:  Для розрядженого повністю акумулятора Ауді R8 необхідно від шести до восьми годин для 100% відновлення працездатності. Скоротить час поповнення енергією до 2,5 годин високовольтний струм.
  Важливо: Крім цього, передбачено часткове поповнення заряду під час руху (рекуперація).
  Інтелектуальне управління розподілом енергії і гальмівна система ззаду забезпечують швидке відновлення енергії.
►Audi's PB 18 E-Tron is a supercar spaceship
  У електромобіля Audi R8 чотири мотори (по два на кожну вісь), в сумі дають 650 к.с. До «сотні» прискорюється він за 4,5 секунди.
  Новинка дозволяє побачити концепт компанії, щодо електромобілів. Заміна ДВС електричною трансмісією дозволяє істотно поліпшити багато параметрів.
  Потужність сумарна моторів задньої осі 170 кВт (469 Нм). Векторне накладення крутять моментів засноване на необхідності розподілу потужності на обидва задніх колеса, що збільшує стабільність автомобіля і забезпечує динамічні показники.
  Батарея:  Харчується Ауді R8 e tron ​​від літій-іонної батареї, що складається з окремих осередків, що відрізняються великою щільністю енергії, отже, продуктивністю. Її маса - 550 кг, а величина енергії, що запасається - 53 кВт / год.
  Важливо: В подальшому розробники обіцяють це значення збільшити, щоб, функціонуючи в NEDC циклі, Ауді R8 e tron ​​могла забезпечити запас ходу не менше 250 км.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.