• Jeep Compass 2.0d MultiJet AWD Trailhawk
    ціна: 33400 USD 
  • Volkswagen Atlas 3.6L VR6 FSI 4Motion Premium
    ціна: 59900 EUR 
  • Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition 1886 80kWh
    ціна: 94700 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class Maybach 600i 4matic
    ціна: 312000 EUR 
  • Tesla Cybertruck Tri Motor AWD 200kWh
    ціна: 82300 EUR 
  • Tesla Model X P100D Ludicrous
    ціна: 108400 EUR 
  • BMW 8-series M850i xDrive Coupe Individual
    ціна: 158000 EUR 
  • Audi A8 L 6.3 FSI W12 quattro Security VR9
    ціна: 482900 EUR 
  • Audi E-tron Sportback 55 quattro 95kWh Edition
    ціна: 94800 EUR 
  • Bajaj Dominar 400i MT Limited Edition
    ціна: 3990 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Audi Q4 > Q4 e-tron quattro 83,0kWh
Показати всі моделі і бренди

Audi Q4 e-tron quattro 83,0kWh

$74050 по курсу 23.85грн за $€66900 по курсу 26.4 грн за Курс актуальний на 10.12.2019Ціна: 1766000 UAH

1766000 грн. 74050 $ 66900
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 242
на замовлення
ID : 16982 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2020 Тип кузова : Кросовер Модифікація : e-tron quattro 83,0kWh Об'єм двигуна : 83 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 306 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2020-09-12 Пробіг : 12 км Колір : синій
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: режим Overboost на 1 хв. збільшує віддачу до 320к.с. / 480 Нм. см.куб.

Потужність: 225 кВт (306 к.с.)/ 3000об. к.с.

Обертовий момент: 460 Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Audi e-tron 83,1кВт/год. складається з 27 модулів, 324елементів у квадратних алюмінієвих корпусах. РОЗМІРИ: 2,28м./ 1,63м./ 34см. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (ASM) асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 135к.с. + 185к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 63Ah / 400V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка 11 кВт.- за 8,8 год. Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год. Суперчарджер 125кВт.- за 32хв. до 85% батареї.

Витрата палива

Міський цикл: 16,4 кВт /100км. л.

Змішаний цикл: 2,2 л.

кВт / 100 км.: 18.1 kWt

Заміський цикл: 19,5 кВт · год л.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 193 км/год

Прискорення: 5.9c. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 20 - легкосплавні Аеродинамічні

Шини: MICHELIN Eagle F1 - 255/50 / R20

Запасне колесо: Додатково: 255/55 / R19; + Ремкомплект + компресор

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion polymer, LG Chem - 83,0 кВт • год./ Запас ходу (-/ EPA / WLTP) = / 455 / 415 км.)/ Час зарядки (220В / 380B / DC - 800V) -/ - 8,5г. / 4.5год./ 32хв.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4590 / 1900 / 1610 мм.

Колісна база: 2770 мм.

Кліренс: 185 мм.

Діаметр розвороту: 11,6 м

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1930 кг.

Повна вага: 2490 кг.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Кузов

Тип: Кросовер - SUV (JC - Sport Utility)./ Платформа PPE (Premium Platform Electric)

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 83кВт/г. Вага =630кг. | LG Chem 83,0kWh. 63Ah 400V Lithium Ion Battery л.

Об’єм багажного відділення: спереду 60л./ 630л./1525 л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА. На замовлення: пневматична підвіска (від Q8) з адаптивними амортизаторами

Передня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Трансмісія

Привід: Постійний повний - quattro

Коробка передач: РЕДУКТОР: Audi (Німеччина)

Число передач: Безступенева: E-CVT

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 6 камер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).

Подушки безпеки: SRS- 10 шт.

Активна безпека

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Круїз контроль

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Датчики "сліпої" зони

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації + до 30% запасу ходу.

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Коректор рівня фар

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Електропідсилювач керма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми myAud

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Аудіосистема: Bang & Olufsen 3D 705W

Кількість динаміків: 12 і більше динаміків, + сабвуфер

Сабвуфер

DVD-changer: Ауді Phonebox + інтерфейс смартфона

СD-магнітола: Audi C / D. Audi e-tron: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Радіо: Audi Premium 3D FM1/FM2/AM

Інтерфейс для медіаресурсів

Додаткові опції:: базова Зарядка 11,0 кВт. - за 9год. (Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год.), Суперчарджер 125кВт.- за 33хв. до 85% батареї.

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор дощу

Сенсор світла

Підігрів передніх сидінь

Підкермові пелюстки перемикання передач

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Blue Tooth

NAVI

Монітор для задніх пасажирів: На замовлення: + 2-два дисплея при установці камер замість зовнішніх дзеркал

Монітор: 2-два дисплея (10,1"|8,8") системи MMI Navigation plus в центрі; 12.3 "- панель приладів

Електричні склопідіймачі

Російське меню

Підігрів керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром + іонізатор

Салон: ШКІРА Valcona./ на Замовлення - Індивідуальні сидіння контурні з масажем

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Додаткові опції:: Матричні світлодіодні OLED фари (9-девять OLED-модулів); OLED задні ліхтарі


​  Електромобіль Audi Q4 e-tron виявився майже готовим до серії в 2020р.
  Передсерійна версія електричного кросовера Audi Q4 e-tron дебютувала на Женевському автосалоні.
Серед безлічі електричних концептів, показаних на мотор-шоу в Женеві, найбільш близький до серійного виробництва ефектний кросовер з Інгольштадта – Audi Q4 e-tron.
►Audi Q4 e-tron в Женеве. Электричка из 2020 года
  Яскрава зовнішність передсерійного прототипу витримана у фірмовому стилі й не має дуже змінитися на шляху до конвеєра, хіба що 22-дюймові диски отримають більш приземлений дизайн і зменшаться в розмірах, а також з’являться дверні ручки.
  Кузов Q4 e-tron красується особливим покриттям Solar Sky, яке здатне відображати сонячне світло, допомагаючи зменшити нагрівання салону і навантаження на кондиціонер.
  Електромобіль трохи перевершує за габаритами кросовер Q3. Шоу-кар 4590 мм завдовжки, 1900 завширшки і 1610 заввишки. Колісна база — 2770 мм. У основі концепту лежить модульна платформа MEB, яку вже встигли приміряти кілька моделей концерну VAG.
►Новый Audi Q4. Не ждали?
  Інтер’єр Audi Q4 e-tron частково виконаний з перероблених матеріалів, а замість хрому використовується спеціальна багатошарова фарба. Салон має величезний дисплей і цифрову панель приборів.
  Візуально інтер'єр розширено завдяки застосуванню незвичних оздоблювальних матеріалів, наприклад, матового пластика, а верхня і нижня частина салону розділені кольором.
  Панель приладів, як годиться електрокару, складається з безлічі сенсорних екранів, а кнопки управління різними системами в більшості своїй віртуальні. Концепт поки представлений в 4-місному вигляді, але, швидше за все, до початку серійного виробництва його пасажиромісткість складе вже 5 осіб.
►Audi Q4 e-tron - идеальная электричка будущего/ ЖЕНЕВА 2019 г.
  У рух повнопривідний Audi Q4 e-tron приводить пара електромоторів сумарною потужністю 306 к.с., а ємність тягової батареї становить 82 кВт-год. Запас ходу електрокара за циклом WLTP перевищує 450 км. На розгін до першої сотні Q4 e-tron витратить 6,3 с, при цьому максимальна швидкість примусово обмежена на скромній позначці 180 км/год.  Джерело: autocentre.ua
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.