• Chevrolet Express Long 6.0i Limited X-SE VC
    ціна: 147000 USD 
  • Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition 1886 80kWh
    ціна: 93900 EUR 
  • Porsche Taycan 4S Performance 79,2kWh
    ціна: 118900 EUR 
  • Peugeot e-2008 GT 50kWh
    ціна: 44500 EUR 
  • Peugeot e-208 GT 50kWh
    ціна: 36500 EUR 
  • Lincoln Aviator Reserve 3.0 EcoBoost AWD
    ціна: 95700 USD 
  • Skoda Vision iV Drive-E 83,0kWh
    ціна: 47900 EUR 
  • Skoda CITIGOe iV 36,7kWh Comfort
    ціна: 26500 EUR 
  • Porsche Taycan Cross Turismo 96,0kWh
    ціна: 167700 EUR 
  • Volkswagen e-Up 36,8 kWh Highline
    ціна: 27200 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Audi GT > GT e-tron Sportback quattro 94,0kWh
Показати всі моделі і бренди

Audi GT e-tron Sportback quattro 94,0kWh

$98750 по курсу 25.05грн за $€88500 по курсу 27.95 грн за Курс актуальний на 22.10.2019Ціна: 2474000 UAH

2474000 грн. 98750 $ 88500
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 122
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 16976 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2021 Тип кузова : Ліфтбек Модифікація : e-tron Sportback quattro 94,0kWh Об'єм двигуна : 94 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 590 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-10-11 Пробіг : 4 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4960 / 1960-2150 / 1380 мм.

Колісна база: 2900 мм.

Кліренс: 128 мм.

Діаметр розвороту: 10.2 м

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2200 кг.

Повна вага: 2690 кг.

Кузов

Тип: Ліфтбек - Основа седана - шасі Premium Platform Electric (PPE)

Кількість місць/дверей: 4-5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 450л./535 л.

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 94кВт/г. (корисний 83,7кВт/г.)/ Вага =700кг. | LG Chem 93,4kWh. 63Ah 400V Lithium Ion Battery л.

Двигун

Робочий об’єм: режим Overboost на 1 хв. збільшує віддачу до 620к.с. / 1000 Нм. см.куб.

Потужність: 434kWt./590к.с./3000об. к.с.

Обертовий момент: 900Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Audi e-tron 93,4кВт/год. складається з 36 модульних елементів у квадратних алюмінієвих корпусах. РОЗМІРИ: 2,28м./ 1,63м./ 34см. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (SMA) Синхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 275к.с. + 315к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 63Ah / 400V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка 11,5 кВт.- за 8,2 год./ ОПЦІЯ: 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,3 год. Суперчарджер 150кВт.- за 30хв. до 85% батареї.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 245 км/год

Прискорення: 3.5с. 0-100 км/год, сек.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані (400мм.)

Задні: Дискові, вентильовані (350мм.)

Диски і шини

Диски: R 22" - легкосплавні Аеродинамічні

Шини: MICHELIN Eagle F1 - 285/30 / R22"

Запасне колесо: Додатково: 255/40 / R20;/ + Ремкомплект + компресор

Додатково

Додаткові опції: Батарея Li-ion polymer, LG Chem - 93,4 кВт • год./ Запас ходу (-/ EPA / WLTP) = / 510 / 435 км.)/ Час зарядки (220В / 380B / DC - 800V) -/ - 8,5г. / 2год./ 20хв.

Витрата палива

кВт / 100 км.: 19.7 kWt

Міський цикл: 14.8кВт/г. л.

Заміський цикл: 20.9кВт/г. л.

Змішаний цикл: 17.3кВт/г. л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, пневматична підвіска (від Q7) з адаптивними амортизаторами

Передня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Трансмісія

Привід: Постійний повний - quattro

Коробка передач: РЕДУКТОР: Audi (Німеччина)

Число передач: Безступенева: E-CVT

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 6 камер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

Датчики "сліпої" зони

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Сис-ма утримування полоси руху

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Круїз контроль

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Коректор рівня фар

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації - Efficiency Assist + до 30% запасу ходу.

Парктроніки передні

Бокові камери

Камера заднього виду

Передня камера

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

ABS - антиблокувальна система

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Електропідсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Блокування міжосьового диференціалу: Одноступеневі трансмісії передають крутний момент на осі за допомогою диференціалів

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми myAudi

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Підігрів керма

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Память керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Память сидінь

Бортовий компютер

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

NAVI

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Російське меню

Електричні склопідіймачі

Підігрів задніх сидінь

Підігрів передніх сидінь

СD-магнітола: Audi C / D. Audi e-tron: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

DVD-changer: Ауді Phonebox + інтерфейс смартфона

Аудіосистема: Bang & Olufsen 3D 705W

Радіо: Audi Premium 3D

Монітор для задніх пасажирів: На замовлення: + 2-два дисплея при установці камер замість зовнішніх дзеркал

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром + іонізатор

Монітор: 2-два дисплея (10,1"|8,8") системи MMI Navigation plus в центрі; 12.3 "- панель приладів

Кількість динаміків: 16 і більше динаміків, + сабвуфер

Сабвуфер

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Додаткові опції:: базова Зарядка 11,0кВт.- за 9год./ Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год. Суперчарджер 150кВт.- за 30хв. до 85% батареї.

Сенсор дощу

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Підкермові пелюстки перемикання передач

Салон: Kinetic Dust - ТКАНИНА «Levi's Eco»

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Додаткові опції:: Матричні світлодіодні OLED фари Matrix (9-девять OLED-модулів); OLED задні ліхтарі

Омивачі фар

Галогенові фари

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​  Електромобіль Audi e-tron GT представлений офіційно: потужність 590 к.с., розгін до сотні за 3,5 с, батарея 94 кВтг, запас ходу 400 км (WLTP) і початок продажів в 2021 році.
  Вчора пізно ввечері в рамках Автосалону в Лос-Анджелесі був представлений концепт електромобіля Audi e-tron GT, який став другим представником електричного сімейства Audi після електрокроссовера Audi e-tron. Серійна версія електричного седана, який націлився на конкуренцію з Tesla Model S, надійде в продаж у найближчі два роки.
►Ауди e-tron GT КРУЧЕ Теслы? | Audi e-tron GT 2020 First..
  Виробник називає Audi e-tron GT «чотирьохдверним купе з пропорціями класичного Gran Turismo», але це визначення не повинно вводити в оману - за габаритами і розмірами салону це швидше повноцінний седан / ліфтбек cо округленої до задньої частини дахом для отримання більш спортивного силуету. Довжина автомобіля складає 4,96 метра, колісна база - 2,90 метра, ширина - 1,96 метра, висота - 1,38 метра. Корпус виконаний з використанням різних легких матеріалів, включаючи алюміній і вуглеволокно, посилених надміцної сталлю. Над його розробкою фахівці Audi працювали в тісному співробітництві з інженерами Porsche, розробивши спільний проект Premium Platform Electric (PPE).
  Електромобіль Audi e-tron GT оснащується двома електродвигунами, розміщеними на передній і задній осі, які забезпечують повний привід. Електронна система керування забезпечує роздільне управління тягою для кожного з чотирьох коліс для кращої керованості. Сумарна потужність пари електродвигунів складає 590 л.с. (434 кВт), що дозволяє розганятися до 100 км / год за 3,5 секунди і набирати 200 км / год за 12 секунд. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 240 км / г.
►Электро Audi, который я жду больше всего! eTron GT
  Батарея ємністю 94 кВт/г. встановлена в підлозі між передньою і задньою віссю, що забезпечує максимально низький центр тяжіння. Запас ходу Audi e-tron GT від повного заряду становить 400 км (248,5 миль) по вимірювального циклу WLTP. При цьому фірмова система рекуперації здатна збільшити цей показник ще на 30%, якщо водій буде дотримуватися економічного стилю водіння. За рекуперацію відповідають і електродвигуни та електрогідравлічні гальма, що дозволяє «повертати» частина енергії в батарею при будь-якому гальмуванні, скидання швидкості, руху вниз по схилу і т.д.
  Акумуляторна батарея здатна працювати зі швидкісною зарядкою з напругою 800 В, набираючи 80% заряду за 20 хвилин зарядки - цього вистачить для того, щоб проїхати ще 320 км (200 миль).  Електромобіль також підтримує бездротову індукційну систему Audi Wireless Charging, а також звичайну побутову зарядку від розеток електроживлення потужністю 11 кВт.
►Audi E-Tron GT Test Drive
  Центральна панель виконана в стилі, типовому для спортивних автомобілів Audi - кокпіт зосереджений на водія, управління здійснюється за допомогою сенсорних екранів з тактильною віддачею і фізичних перемикачів. Весь салон оброблений «веганські» матеріалами, тобто використовуються виключно синтетичні і перероблені види, включаючи тканини, шкірозамінник і т.д. Обсяг заднього багажника становить 450 літрів, переднього - ще 100 літрів.
  Виробництво серійної версії електромобіля Audi e-tron GT почнеться в кінці 2020 року, продажі стартують на початку 2021 року, ціни поки не оголошуються, але практично напевно вони будуть вищими, ніж у першої моделі лінійки Audi e-tron з цінником від $ 75 тис і вище .
►2021 Audi e-tron GT - Perfect Coupe!
  Всього ж до 2025 року Audi збирається представити 12 повністю електричних моделей у всіх сегментах, починаючи з компактного і закінчуючи повнорозмірним, а також довести їх частку в своїх продажах до однієї третини. Крім седана і кросовера очікуються звичні для фанатів бренду версії кузовів Avant і Sportback.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.