• Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 32400 USD 
  • Jeep Compass 2.0d MultiJet AWD Trailhawk
    ціна: 33400 USD 
  • Volkswagen Atlas 3.6L VR6 FSI 4Motion Premium
    ціна: 59900 EUR 
  • Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition 1886 80kWh
    ціна: 94700 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class Maybach 600i 4matic
    ціна: 312000 EUR 
  • Tesla Cybertruck Tri Motor AWD 200kWh
    ціна: 82300 EUR 
  • Tesla Model X P100D Ludicrous
    ціна: 108400 EUR 
  • BMW 8-series M850i xDrive Coupe Individual
    ціна: 158000 EUR 
  • Audi A8 L 6.3 FSI W12 quattro Security VR9
    ціна: 482900 EUR 
  • Audi E-tron Sportback 55 quattro 95kWh Edition
    ціна: 94800 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Toyota Avalon > Avalon 3.5 V6 TRD
Показати всі моделі і бренди

Toyota Avalon 3.5 V6 TRD

$67500 по курсу 23.85грн за $€60980 по курсу 26.4 грн за Курс актуальний на 10.12.2019Ціна: 1610000 UAH

1610000 грн. 67500 $ 60980
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 486
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 16851 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Седан Модифікація : 3.5 V6 TRD Об'єм двигуна : 3.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 301 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2019-09-18 Пробіг : 15 миль Колір : червоний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1660 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4976/1849/1435 мм.

Колісна база: 2870 мм.

Діаметр розвороту: 11.8 м

Кліренс: 135 мм.

Двигун

Робочий об’єм: 3456 см.куб.

Потужність: 301 к.с.

Обертовий момент: 362/4700 Нм. об/хв

Кількість циліндрів: 6 шт.

Кількість клапанів: 24 шт.

Тип палива: Бензин

Система подачі палива: DOHC

Витрата палива

Міський цикл: 10.7 л.

Змішаний цикл: 9.4 л.

Заміський цикл: 7.6 л.

Динамічні характеристики

Прискорення: 6.1 0-100 км/год, сек.

Максимальна швидкість: 210 км/год

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5/4 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 456 л.

Об’єм паливного баку: 60 л.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Дискові вентильовані

Диски і шини

Диски: Легкосплавні R18 x 8"

Шини: 235/45 VR18

Запасне колесо: Докатка

Трансмісія

Привід: Передній

Коробка передач: Tip-Tronic

Число передач: 8

Підвіска

Підвіска: Незалежна

Передня: Незалежна, МакФерсон + стабілізатор

Задня: Незалежна, багатоважільна + стабілізатор

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 10 шт.

Активна безпека

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Датчики "сліпої" зони

Сис-ма утримування полоси руху

Камера заднього виду

Передня камера

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Бокові камери

RSCA-off-деактивація бокових подушок

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

DSC с-ма динамічної стабілізації

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Круїз контроль

Електропідсилювач керма

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Інтер'єр

NAVI

Монітор: 9-ти дюймовий сенсорний

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Проектор щитка приладів на склі

Радіо: FM/AM

СD-магнітола: MP3/USB/Aux

Сенсор світла

Сенсор дощу

Інтерфейс для медіаресурсів

Сабвуфер

Аудіосистема: JBL

Кількість динаміків: 14

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Память керма

Підігрів керма

Клімат-контроль: 2-х зонний

Бортовий компютер

Люк з електроприводом

Память сидінь

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Салон: Перфорована шкіра

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Ксенонові фари


 ​Новий Toyota Avalon TRD 2020 року дивно красивий, агресивний автомобіль з різким водінням. Крім цього, одним з плюсів можна назвати просторий і досить місткий салон.

 Механічні особливості цей автомобіль включають в себе легкі 19-дюймові колеса, які на півдюйма ширше, і на 0,6 дюйма нижче дорожнього просвіту; пружини, які на 10 відсотків міцніше спереду і на 15 відсотків сильніше ззаду; жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості; переглянуті неадаптивні амортизатори з внутрішніми зворотними пружинами; ротори передніх гальм більшого розміру на 0,9 дюйма з двохпоршневими супортами (в порівнянні з однопоршневими супортами на менших моделях) і 3,5-літровий двигун V-6.
Is the 2020 Toyota Avalon TRD enough PERFORMANCE for the PRICE?
 Avalon TRD пофарбований в чорний колір з червоними смужками. Він має задній спойлер, елемент дифузора в нижньому задньому бампері і затемнену зовнішню обробку. Всередині є червоні ремені безпеки і додаткові червоні акценти всюди. 

 Avalon TRD коштує 43 255 доларів, але це не найдорожчий Avalon (комплектація Touring коштує дорожче). TRD аналогічно обладнаний однорівневим XSE зі стандартним автоматичним клімат-контролем, адаптивним круїз-контролем і контролем сліпих зон, але йому не вистачає підігрівається керма Touring і задніх сидінь з підігрівом. Єдиний варіант - пакет за 1760 $, який приносить аудіосистему JBL і вбудовану навігацію.

 Чи є передній привід Avalon TRD несподіваним претендентом на аналогічний за розміром задньопривідний Dodge Charger з великим гучним V-8? Точно ні. Тойота навіть не вважала за потрібне замінити або оновити стандартний 3-сильний V-6 і восьмиступінчастою автоматичну коробку передач для роботи в TRD, тому вона не може бути швидше, ніж раніше.
2020 Toyota Avalon TRD - Ultimate In-Depth Look in 4K
 Хоча була досить велика модернізація шасі автомобіля, атлетизм TRD чи затінює ту з Avalon Touring. Без змін у ставленні рульового управління або шин - TRD їздить на тій же всесезонной гумі, що і Avalon Touring. Навіть ексклюзивна система активного повороту TRD (функція векторного управління крутним моментом, яка допомагає йому більш різко повертати) і великі передні гальма не залишають значимого враження.

 Розмір в основному пояснює невідповідність в сприйманих поліпшення між Avalon TRD і меншим, легшим Camry TRD в порівнянні з моделями без TRD. Avalon отримує практично те ж обладнання, за винятком літніх шин Camry і амбітно високого заднього крила. Більш довга колісна база Avalon допомагає підтримувати комфорт під час їзди і видаляє водія від вихлопної системи TRD.
Toyota Avalon TRD with Michael Waltrip & Darrell Waltrip at Sonoma Raceway | Toyota Racing
 Toyota наполягає на тому, що вона намагалася підштовхнути Avalon до рівнів, які раніше не досягнутим TRD. Так що, ймовірно, більш щасливою випадковістю є те, що м'яке виконання TRD призводить до того, що він виявляється більш спортивним, ніж будь-який інший великий седан з переднім приводом. Avalon TRD відмінно здійснений, добре себе веде і виглядає дійсно круто.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.