• Acura RDX 2.0 i-VTEC Turbo Advance Package
    ціна: 75900 USD 
  • Smart Forfour EQ 22kWh
    ціна: 29000 USD 
  • BRP RXP-X 300
    ціна: 19000 USD 
  • Tesla Model 3 Long Range 75D
    ціна: 58800 EUR 
  • BRP Outlander 1000R X XC
    ціна: 15000 USD 
  • Jeep Wrangler JL 3.6i V6 Unlimited Sport
    ціна: 94800 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 63 AMG Brabus 700 Widestar
    ціна: 296000 EUR 
  • Mercedes-Benz AMG GT C Roadster "Edition 50"
    ціна: 269000 EUR 
  • Tesla Model X 100D AWD
    ціна: 108900 EUR 
  • Porsche 911 Carrera 4S Coupe
    ціна: 183900 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Ford Explorer > Explorer 3.0 EcoBoost AWD Platinum
Показати всі моделі і бренди

Ford Explorer 3.0 EcoBoost AWD Platinum

$85000 по курсу 25.35грн за $€76010 по курсу 28.35 грн за Курс актуальний на 21.08.2019Ціна: 2155000 UAH

2155000 грн. 85000 $ 76010
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 235
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 16496 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : 3.0 EcoBoost AWD Platinum Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 365 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-07-02 Колір : коричневий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2745 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2110 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 13.9

Заміський цикл: 8.8

Змішаний цикл: 11.0

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5050 / 2004 / 1778 мм.

Колісна база: 3025 мм.

Кліренс: 208 мм.

Діаметр розвороту: 11.95 м

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 3.0 Ecoboost 2995 см.куб.

Потужність: 365к.с./6500об. к.с.

Обертовий момент: 514 Нм./4000об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Ti-VCT - 24 шт.

Кількість циліндрів: V - 6 шт.

Тип палива: бензин АИ95 і вище

Токсичність: Euro - VI

Клапанний механізм: DOHC

Система подачі палива: Ti-VCT - електронне розподілення впорскування

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 210 км/год

Прискорення: 6.2 сек 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 20 - легкосплавні

Шини: MICHELIN - P 255 / 50 / R20

Запасне колесо: (докатка - R 20)

Кузов

Тип: Кросовер - SUV

Кількість місць/дверей: 4 - 6 (автом. 3-ій ряд) / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 70л. + 5 резерв- л.

Об’єм багажного відділення: 515л./2486 л.

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА: Quadra-Lift з амортизаторами Twin-tube

Передня: незалежна - McPherson + стабілізатор

Задня: незалежна багатоважільна + стабілізатор

Трансмісія

Привід: Повний - AWD Terrain ManagementTM

Коробка передач: Автоматична КПП: Ford

Число передач: 10-ти ступенева, для бездоріжжя Haul, Сніг / Wet, EcoSelect

Активна безпека

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

Додаткові системи:: ALL-NEW Selec-Terrain System - 5-ти режимна електронна с-ма вибору дорожнього покриття (Sport/Snow/Auto/Sand Mud).

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Електропідсилювач керма

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Блокування міжосьового диференціалу: Terrain ManagementTM

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Парктроніки задні

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

HAC c-ма допомоги при підйомі

Круїз контроль

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

DAC-cис-ма допомоги при спуску

Камера заднього виду

Коректор рівня фар

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Blis Plus - надувні ремні безпеки

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Вентиляція передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів задніх сидінь

Підігрів передніх сидінь

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сенсор дощу

Електропривід дверей багажного відсіку

Память керма

Електропривід сидіння пасажира

Російське меню

Додаткові опції:: Active Park Assist 2.0 / Co-Pilot 360

Сидіння з функцією масажу

Монітор для задніх пасажирів: Мультимедіа: USB, SD, AUX, Video in, Bluetoot. вбудований Wi-Fi /Android Auto/ Apple Car Play

Сенсор світла

Память сидінь

Кнопка Start/Stop

Інтерфейс для медіаресурсів

Сабвуфер

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з протипилевим фільтром

Електропривід сидіння водія

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів дзеркал

Blue Tooth

DVD-changer: DVD player - MP4/WMA

Аудіосистема: Bang & Olufsen

Кількість динаміків: 14

СD-магнітола: CD player - MP3 / WMA

Радіо: FM1/FM2 / AM

NAVI

Монітор: Мультимедійна система MyFord Touch 12.3" - SYNC-2

Салон: ШКІРА Charcoal Black, з перфорацією

Екстер'єр

Ксенонові фари

Бризговики

Задній спойлер

Протитуманні фари

Рейлінги на даху

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Галогенові фари


 ​Зі зміною покоління Форд Експлорер перебрався на нову модульну архітектуру з головним заднім приводом, отримав більш сучасний і складний дизайн, а в салоні навпаки - стало менше керуючих елементів, хоча функціональність і оснащення істотно розширені.

 Форд Експлорер шостого покоління в цілому залишився легко пізнаваний, але отримав більш стрімкий і агресивний зовнішній вигляд за рахунок похилим лінії даху, збільшеного кута нахилу задніх стійок і скла, рельєфних виштамповок з боків і помітно збільшилася радіаторної решітки на тлі суджених фар.
2020 Ford Explorer Review - First Drive

 Блок денних ходових вогнів, при збереженні форми, став немов антиподом попереднього дизайну - якщо раніше самі противотуманки були С-подібної форми, то тепер це чорна пластикова заглушка навколо вузьких світлодіодних смуг.

 Без особливих змін залишилася і форма задніх фар, під якими в модифікації Platinum будуть розміщено дві круглих патрубки вихлопної системи, замість одного в базовій версії. Габарити також залишилися практично без змін, довжина кросовера складає 5 050 мм, ширина - 2 004 мм, а висота - 1 778 мм. Помітно збільшилася довжина колісної бази - 3 025 мм проти 2 865 раніше.
2020 Ford Explorer Review & First Drive | An Exciting New Chapter | Edmunds
 А ось семимісний салон повний нововведень від поліпшених матеріалів, до повністю переробленого дизайну і ергономіки, що дозволило скоротити кількість кнопок.
 У вищих версіях новий Експлорер оснащується цифровою панеллю приладів на 12 дюймовому екрані і вертикально-орієнтованим 10 дюймовим «планшетом» на центральній консолі, замість 8-дюймового і звичних аналогових приладів в базі. Важіль КПП виконаний у вигляді круглого селектора.
2020 Ford Explorer - The Best SUV?
 Що ж стосується безпеки, то незалежно від комплектації, всі нові Ford Explorer оснастять комплексом Co-Pilot 360, який включає в себе моніторинг сліпих зон з підтримкою виїзду з парковки заднім ходом, контроль смуги руху, автоматичний дальнє світло і систему запобігання зіткнень з аварійним гальмуванням і розпізнаванням пішоходів. Опціонально доступний адаптивний круїз-контроль з утриманням центру смуги, автоматичне гальмо при русі заднім ходом.
 
 Окремо можна сказати про саму останньої версії паркувальника Active Park Assist 2.0, яка здатна автономно паркуватися паралельно або перпендикулярно - водієві не потрібно чіпати ні рульове колесо ні педалі.
2020 Ford Explorer ST // What you need to know
 У своєму шостому поколінні Explorer побудований на новій модульній архітектурі CD6 з широким використанням алюмінію (що дозволило знизити вагу на 50 кг - 1970 кг в базовій версії) і головним заднім приводом, на відміну від основного переднього в попередньому поколінні. Передні колеса також здатні отримувати тягу за допомогою муфти, як тільки в них з'явиться необхідність, але головна вісь, на яку подається основний крутний момент, саме задня, як колись у перших Explorer.

 Колісна база виросла на 165мм до значних 3025мм. Кросовер оснащується системою Terrain Management з п'ятьма режимами керуючої електроніки, а в повнопривідних версіях їх сім. Дорожній просвіт нового Експлорера становить від 200 до 208 мм.
Новый Ford Explorer шестого поколения
 Пізніше кросовер отримає гібридну версію. Така силова установка вже заявлена для поліцейської версії Ford Explorer Police Interceptor Utility, і включає в себе 3,3-літровий V6 з електромотором, сумарна потужність яких не менше 400 к.с. У компанії підтвердили і поява «підігрітої» ST-версії, але поки без будь-яких деталей. Всі двигуни Працюють в Парі з 10-ступінчастою автоматичності коробкою передач.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.