• Toyota Avalon 3.5 V6 TRD
    ціна: 67500 USD 
  • Audi Q8 50 TDI quattro
    ціна: 67800 EUR 
  • Toyota Supra 3.0i AT-8 Premium
    ціна: 95200 USD 
  • Bentley Continental GTC 6.0i W12
    ціна: 294000 EUR 
  • Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 29300 USD 
  • Jeep Compass 2.0d MultiJet AWD Trailhawk
    ціна: 30900 USD 
  • Chevrolet Camaro 6.2i 2SS
    ціна: 67200 USD 
  • Volkswagen ID.3 1ST Max 77kWh
    ціна: 48900 EUR 
  • Volkswagen ID.3 1ST Plus 58kWh
    ціна: 42500 EUR 
  • Mercedes-Benz EQV 300 FWD 90kWh
    ціна: 99800 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Jeep Gladiator > Gladiator Sport 3.6i V6
Показати всі моделі і бренди

Jeep Gladiator Sport 3.6i V6

$69900 по курсу 24.65грн за $€63230 по курсу 27.25 грн за Курс актуальний на 21.09.2019Ціна: 1723000 UAH

1723000 грн. 69900 $ 63230
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 574
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 16398 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Пікап Модифікація : Sport 3.6i V6 Об'єм двигуна : 3.6 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 289 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-06-10 Пробіг : 10 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: 3.6L Pentastar - 3604 см.куб.

Потужність: 289к.с. при 6400об/хв. к.с.

Кількість циліндрів: 3.6L V-6 шт.

Кількість клапанів: DOHC - 24 шт.

Обертовий момент: 353Нм при 4600 Нм. об/хв

Тип палива: бензин АІ95

Токсичність: Euro - 6

Система подачі палива: безпосередній уприск

Трансмісія

Привід: Command-Trac 4x4 Part-Time

Число передач: 8-ми супенева ZF8

Коробка передач: Автоматична КПП - ZF 850RE (Німеччина)

Диски і шини

Диски: R18 x 7.5 Tech Silver Aluminium

Шини: Bridgestone All-Terrain - 255/70R18

Запасне колесо: повнорозмірне, в наявності

Габарити

Кліренс: 253 мм.

Довжина/ширина/висота: 5539/1875/1857 мм.

Діаметр розвороту: 6,2 м

Колісна база: 3487 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2301 кг.

Повна вага: 2700 кг.

Кузов

Тип: Пікап / Джип / Кабріолет

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Витрата палива

Міський цикл: 13,1

Заміський цикл: 10,2

Змішаний цикл: 11,8

Об'єми

Об’єм паливного баку: 82 л.

Об’єм багажного відділення: Один кубометр, довжина вантажного відділу 1531мм, глибина борту 762мм л.

Підвіска

Задня: ресори, поздовжний важіль+стабілізатор

Передня: ресори, гвинтова пружина+стабілізатор

Підвіска: ЗАЛЕЖНА, рама, ресори,

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 185 км/год

Прискорення: 9,6с. 0-100 км/год, сек.

Пасивна безпека

Підголовники всіх сидінь

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Подушки безпеки: SRS - 8 шт.

Активна безпека

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Блокування міжосьового диференціалу: диференціал Command Trac з жорстким підключенням передньої осі; за доплату - диференціал підвищеного тертя Trac-Lok.

Гідропідсилювач керма

Електропідсилювач керма

Коректор рівня фар

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Камера заднього виду

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

FD-Lock-блокування переднього міжколісного диференціалу

CRAW Control-повзучий режим по бездоріжжю

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

RD-Lock-блокування заднього міжколісного диференціалу

L-понижена передача

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

VGRS-адаптивний підсилювач керма

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Сенсор світла

Сенсор дощу

Інтерфейс для медіаресурсів

Аудіосистема: Chrysler Uconnect

Радіо: Chrysler FM1/FM2/AM + USB

Підігрів керма

Кількість динаміків: 8

Додаткові опції:: знімна жорстка, тарга Freedom Top з двома секціями,

Сабвуфер

Підкермові пелюстки перемикання передач

СD-магнітола: USB / AUX / i-Pod

Монітор для задніх пасажирів: мультимедійний комплекс з 8,4 дюймовим кольоровим сенсорним екраном (в базі 5-дюймовий дисплей)

Клімат-контроль: 2-х зональний з протипилевим фільтром

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

NAVI

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Салон: Шкіра

Монітор: 5.0" TFT Chrysler Uconnect+ Google Android Auto

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари

Додаткові опції:: Жорсткий складний дах / 3-Piece Hard Top


​​​  Jeep Gladiator: перший пікап з дворядної кабіною в історії марки.
  Американський виробник показав свій новий пікап на автосалоні в Лос-Анджелесі. Вантажівка побудований на базі Wrangler останньої генерації.
  У модельному ряду бренду Jeep пікапи були присутні з 1947 по 1992 роки. Потім вони зникли, щоб виключити внутрішню конкуренцію з машинами Dodge. Однак протягом останнього десятиліття в Jeep думали про повернення «вантажівок» на ринок. Так з'явилася ідея створення моделі Gladiator, яку встигли підготувати до дебюту в ЛА.
►Jeep Wrangler vs. Jeep Gladiator - Differences and Comparisons 
  Jeep Gladiator став першим пікапом з повноцінною дворядною кабіною в історії бренду, він створений на базі позашляховика Wrangler. У порівнянні з донором колісну базу розтягнули на 493 мм до 3 501 мм, задній звис також збільшений, так що загальна довжина рами додала 787 мм. Довжина пікапа - 5 539 мм, вантажна платформа займає 1,5 м. Від Wrangler новинка відрізняється збільшеними прорізами перед радіатором - це сприяє ліпшому охолодженню двигун. Вантажна платформа пікапа зроблена зі сталі, але відкидний задній борт у неї алюмінієвий. Усередині цього відсіку є 110-вольта розетка, призначена для пристроїв потужністю до 400 Вт.
►2020 Jeep Gladiator Media Drive On The Road
  Підвіска всіх коліс Гладіатора пружинна, як і у Wrangler, кліренс - 282 мм, глибина подоланого броду - 760 мм. Його вантажопідйомність становить 726 кг, крім цього він може тягнути причіп масою до 3 470 кг.
  У пікапа може бути і м'який верх, і знімні жорсткі панелі. У другому випадку ззаду розташовується скло зі зсувними секцією. У Гладіатора можна зняти всі чотири двері, а також відкинути на капот лобове скло.
  Jeep Gladiator оснащується 289-сильним "атмосферником" V6 об'ємом 3,6 л, який працює в парі з шестишвидкісною "механікою" або восьмиступінчастою «автоматом». Пізніше, в 2020 році, лінійку моторів поповнить трилітровий турбодизель V6 з віддачею 264 л.с. (Він комплектується тільки АКП). А ось чотирициліндровий турбомотор, який з'явився у новопоколенного Wrangler, Гладіатора не дісталося.
► 
  Також пікап не отримав і трансмісію Selec-Trac без демультиплікатора. Замість неї стандартний Command-Trac з муфтою підключення переднього моста і «поніжайкой». У Jeep Gladiator Rubicon (екстремальної модифікації) - трансмісія Rock-Trac з ще коротшою заниженою передачею, блокуваннями диференціалів і відключається переднім стабілізатором.
  Виробництво Jeep Gladiator налагодять на заводі концерну FCA в Толідо (штат Огайо). На американський ринок новинка вийде в другому кварталі 2019 року.
► 
  У Штатах продажу в сегменті середньорозмірних пікапів ростуть. Gladiator, швидше за все, відвоює свою частку ринку, адже на донорський Wrangler після зміни поколінь попит виріс. Так, за перші десять місяців 2018 року було реалізовано понад 204 тис. Примірників, що майже на 25% більше, ніж в минулому році. Так що і новий пікап Jeep напевно знайде своїх шанувальників. 
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.