• Toyota Avalon 3.5 V6 TRD
    ціна: 67500 USD 
  • Audi Q8 50 TDI quattro
    ціна: 67800 EUR 
  • Toyota Supra 3.0i AT-8 Premium
    ціна: 95200 USD 
  • Bentley Continental GTC 6.0i W12
    ціна: 294000 EUR 
  • Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 29300 USD 
  • Jeep Compass 2.0d MultiJet AWD Trailhawk
    ціна: 30900 USD 
  • Chevrolet Camaro 6.2i 2SS
    ціна: 67200 USD 
  • Volkswagen ID.3 1ST Max 77kWh
    ціна: 48900 EUR 
  • Volkswagen ID.3 1ST Plus 58kWh
    ціна: 42500 EUR 
  • Mercedes-Benz EQV 300 FWD 90kWh
    ціна: 99800 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Jeep Gladiator > Gladiator 3.6i Pentastar Overlend
Показати всі моделі і бренди

Jeep Gladiator 3.6i Pentastar Overlend

$77700 по курсу 24.8грн за $€70330 по курсу 27.4 грн за Курс актуальний на 19.09.2019Ціна: 1927000 UAH

1927000 грн. 77700 $ 70330
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 532
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 16293 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Пікап Модифікація : 3.6i Pentastar Overlend Об'єм двигуна : 3.6 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 289 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-05-17 Пробіг : 4 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2109 кг.

Повна вага: 2700 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5539/1875/1857 мм.

Колісна база: 3487 мм.

Кліренс: 282 мм.

Діаметр розвороту: 6,2 м

Витрата палива

Заміський цикл: 10.7 л.

Міський цикл: 13.8 л.

Змішаний цикл: 11.5 л.

Двигун

Робочий об’єм: 3604 см.куб.

Потужність: 289 к.с.

Обертовий момент: 352 Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 24 шт. шт.

Кількість циліндрів: V-6 шт.

Тип палива: бензин АІ95

Токсичність: Euro-6

Система подачі палива: безпосередній уприск

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 185 км/год

Прискорення: 9.6c 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Пікап

Кількість місць/дверей: 5/4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 82 л.

Диски і шини

Диски: R18 x 7.5 Tech Silver Aluminium

Шини: Bridgestone All-Terrain - 255/70R18

Запасне колесо: повнорозмірне, в наявності

Підвіска

Задня: ресори, поздовжний важіль+стабілізатор

Передня: ресори, гвинтова пружина+стабілізатор

Підвіска: ЗАЛЕЖНА, рама, ресори,

Трансмісія

Привід: Command-Trac 4x4 Part-Time

Коробка передач: Автоматична КПП - ZF 850RE (Німеччина)

Число передач: 8-ми супенева ZF8

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS-8 шт.

Активна безпека

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

CRAW Control-повзучий режим по бездоріжжю

FD-Lock-блокування переднього міжколісного диференціалу

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

RD-Lock-блокування заднього міжколісного диференціалу

L-понижена передача

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Камера заднього виду

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

DSC с-ма динамічної стабілізації

Блокування міжосьового диференціалу: диференціал Command Trac з жорстким підключенням передньої осі; за доплату - диференціал підвищеного тертя Trac-Lok.

Електропідсилювач керма

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Коректор рівня фар

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

NAVI

Монітор: мультимедійний комплекс з 8,4 дюймовим кольоровим сенсорним екраном (в базі 5-дюймовий дисплей)

Салон: Шкіра

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Бортовий компютер

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Радіо: Chrysler FM1/FM2/AM + USB

Аудіосистема: Chrysler Uconnect

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Клімат-контроль: 2-х зональний з протипилевим фільтром

Сенсор дощу

Кількість динаміків: 8

СD-магнітола: USB / AUX / i-Pod

Додаткові опції:: знімна жорстка, тарга Freedom Top з двома секціями,

Підігрів керма

Підігрів передніх сидінь

Екстер'єр

Додаткові опції:: Жорсткий складний дах / 3-Piece Hard Top

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски


​​  Jeep Gladiator: перший пікап з дворядної кабіною в історії марки.
  Американський виробник показав свій новий пікап на автосалоні в Лос-Анджелесі. Вантажівка побудований на базі Wrangler останньої генерації.
  У модельному ряду бренду Jeep пікапи були присутні з 1947 по 1992 роки. Потім вони зникли, щоб виключити внутрішню конкуренцію з машинами Dodge. Однак протягом останнього десятиліття в Jeep думали про повернення «вантажівок» на ринок. Так з'явилася ідея створення моделі Gladiator, яку встигли підготувати до дебюту в ЛА.
►Jeep Wrangler vs. Jeep Gladiator - Differences and Comparisons
  Jeep Gladiator став першим пікапом з повноцінною дворядною кабіною в історії бренду, він створений на базі позашляховика Wrangler. У порівнянні з донором колісну базу розтягнули на 493 мм до 3 501 мм, задній звис також збільшений, так що загальна довжина рами додала 787 мм. Довжина пікапа - 5 539 мм, вантажна платформа займає 1,5 м. Від Wrangler новинка відрізняється збільшеними прорізами перед радіатором - це сприяє ліпшому охолодженню двигун. Вантажна платформа пікапа зроблена зі сталі, але відкидний задній борт у неї алюмінієвий. Усередині цього відсіку є 110-вольта розетка, призначена для пристроїв потужністю до 400 Вт.
►2020 Jeep Gladiator Media Drive On The Road
  Підвіска всіх коліс Гладіатора пружинна, як і у Wrangler, кліренс - 282 мм, глибина подоланого броду - 760 мм. Його вантажопідйомність становить 726 кг, крім цього він може тягнути причіп масою до 3 470 кг.
  У пікапа може бути і м'який верх, і знімні жорсткі панелі. У другому випадку ззаду розташовується скло зі зсувними секцією. У Гладіатора можна зняти всі чотири двері, а також відкинути на капот лобове скло.
  Jeep Gladiator оснащується 289-сильним "атмосферником" V6 об'ємом 3,6 л, який працює в парі з шестишвидкісною "механікою" або восьмиступінчастою «автоматом». Пізніше, в 2020 році, лінійку моторів поповнить трилітровий турбодизель V6 з віддачею 264 л.с. (Він комплектується тільки АКП). А ось чотирициліндровий турбомотор, який з'явився у новопоколенного Wrangler, Гладіатора не дісталося.

  Також пікап не отримав і трансмісію Selec-Trac без демультиплікатора. Замість неї стандартний Command-Trac з муфтою підключення переднього моста і «поніжайкой». У Jeep Gladiator Rubicon (екстремальної модифікації) - трансмісія Rock-Trac з ще коротшою заниженою передачею, блокуваннями диференціалів і відключається переднім стабілізатором.
  Виробництво Jeep Gladiator налагодять на заводі концерну FCA в Толідо (штат Огайо). На американський ринок новинка вийде в другому кварталі 2019 року.

  У Штатах продажу в сегменті середньорозмірних пікапів ростуть. Gladiator, швидше за все, відвоює свою частку ринку, адже на донорський Wrangler після зміни поколінь попит виріс. Так, за перші десять місяців 2018 року було реалізовано понад 204 тис. Примірників, що майже на 25% більше, ніж в минулому році. Так що і новий пікап Jeep напевно знайде своїх шанувальників.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.