• Mercedes-Benz V-class 300d 4matic AMG
    ціна: 116900 EUR 
  • Mercedes-Benz E-class E53 AMG Cabrio 4matic
    ціна: 119000 EUR 
  • KIA Soul EV 64kWh Spirit
    ціна: 44500 EUR 
  • SEAT Tarraco 2.0 TDI 4Drive Xcellence
    ціна: 45799 EUR 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 350 d AMG Line
    ціна: 177600 EUR 
  • Ford Explorer 3.0 EcoBoost AWD ST
    ціна: 80000 USD 
  • Ford Explorer 3.0 EcoBoost AWD Platinum
    ціна: 85000 USD 
  • Toyota Land Cruiser 200 4.5 D-4D Guard VR9/VR10 AURUM
    ціна: 231400 EUR 
  • Mercedes-Benz V-class 300d 4matic AMG
    ціна: 106000 EUR 
  • Audi A1 Sportback S-line 30TFSI AT
    ціна: 33500 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Lagonda Taraf > Taraf 6,0 V12
Показати всі моделі і бренди

Lagonda Taraf 6,0 V12

$733930 по курсу 26.15грн за $€652800 по курсу 29.4 грн за Курс актуальний на 16.07.2019Ціна: 19192000 UAH

19192000 грн. 733930 $ 652800
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 1750
на замовлення
ID : 15609 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Седан Модифікація : 6,0 V12 Об'єм двигуна : 5935 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 533 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2018-12-29 Пробіг : 12 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5397 / 1917 / 1389 мм.

Колісна база: 3190 мм.

Кліренс: 120 мм.

Діаметр розвороту: 12,1 м

Вага

Повна вага: 1995 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1350 кг.

Двигун

Потужність: 533 к.с. / 6650 об к.с.

Обертовий момент: 630 Нм / 5500 Нм. об/хв

Робочий об’єм: 5935 куб. см. AM11 V12 см.куб.

Тип палива: Аи-98/90

Токсичність: EURO 5

Кількість клапанів: DOHC 48 шт.

Кількість циліндрів: 12 шт. V-подібний шт.

Система подачі палива: Розподілений вприск палива

Динамічні характеристики

Прискорення: 4,6 сек 0-100 км/год, сек.

Максимальна швидкість: 314 км/год

Диски і шини

Шини: Bridgestone 245/40 ZR20 передні, 295/35 ZR20 задні

Диски: R20 Легкосплавні, різноширокі

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 317 л.

Об’єм паливного баку: 78 л.

Підвіска

Підвіска: Незалежна

Передня: Незалежна, на подвійних поперечних ричагах

Задня: Незалежна, на подвійних поперечних ричагах

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 4 / 4 од.

Трансмісія

Привід: RWD Задній привід

Коробка передач: ZF Автоматична

Число передач: 8-ступенева

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Дискові вентильовані

Витрата палива

Міський цикл: 18,1 л.

Заміський цикл: 10,1 л.

Змішаний цикл: 13,8 л.

кВт / 100 км.: 397 kWt

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 8 шт.

Активна безпека

Бокові камери

Передня камера

Камера заднього виду

Парктроніки передні

Парктроніки задні

DSC с-ма динамічної стабілізації

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Коректор рівня фар

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

Електропідсилювач керма

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Монітор: 8-ми дюймовий сенсорний

Радіо: AM/FM

СD-магнітола: MP3 / WMA

NAVI

Blue Tooth

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Кнопка Start/Stop

Аудіосистема: 1000 Watt BANG & OLUFSEN

Кількість динаміків: 15 шт

Сенсор дощу

Електропривід дверей багажного відсіку

Холодильник в салоні

Сенсор світла

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Сидіння з функцією масажу

Оздоблення салону деревом

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Вентиляція задніх сидінь

Вентиляція передніх сидінь

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Електропривід сидіння пасажира

Память сидінь

Клімат-контроль: 4-х зонний

Електропривід сидіння водія

Підігрів керма

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память керма

Салон: Шкіра з перфорацією

Екстер'єр

Бризговики

Дотяжка всіх дверей

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Омивачі фар

Ксенонові фари


​  Назва Lagonda завжди носили найрозкішніші і ексклюзивні Aston Martin. Спочатку це була окрема марка, але в післявоєнний час вона була викуплена Aston Martin. І якщо Aston Martin зосередилися на випуску купе і кабріолетів, то за Lagonda закріпили створення спортивних седанів. У 60-х роках з'явилися чотири-Lagonda Rapide (на базі Aston Martin DB4 і DBS). Але найвідомішим є високотехнологічний Aston Martin Lagonda 1976 року - перший в світі автомобіль з цифровою панеллю приладів і бортовим комп'ютером. Тепер у нього з'явився сучасний наступник - Lagonda Taraf.
  При першому ж погляді на Aston Martin Lagonda Taraf проглядається спорідненість зі знаменитим предком. У новачка такий же строгий дизайн і схожий профіль з дуже довгим капотом, зсунутим назад салоном і малими кутами нахилу стійок даху. Широка решітка радіатора декорована хромом і за формою нагадує посмішку. Вузькі фари - повністю світлодіодні. Капот виконаний рельєфним, а на ньому помітні «зябра». Вентиляційні отвори передбачені і в передніх крилах. У класичному стилі виконані і 20-дюймові легкосплавні диски. Задні стійки даху досить товсті, а ось «корми» заужена. Довгасті ліхтарі з'єднані хромованою накладкою. З заднього бампера визирають тоненькі наконечники вихлопних труб.
ASTON MARTIN LAGONDA TARAF - GENEVA 2015

 Седан побудований на знайомій платформі VH, а більшість вузлів і агрегатів запозичені у Aston Martin Rapide S. Правда, Lagonda Taraf більший за свого донора - досягає 5397 мм в довжину, 1869 мм в ширину і один тисячі триста вісімдесят дев'ять мм у висоту при колісній базі в 3189 мм. З огляду на такі розміри, маса в 1995 кг не здається занадто великий. Всі кузовні панелі виготовлені з карбону.
  Салон Aston Martin Lagonda Taraf - царство розкоші. В обробці поєднуються дорога перфорована шкіра, натуральне дерево і полірований алюміній. Про пластиці в обробці можна забути. Трьохспицеве ​​рульове колесо знайоме з такого самого Rapide S. Циферблати приладів з хромованими обідками і синьою оптитронной підсвічуванням нагадують старовинний годинник. Цікаво, що стрілки великих спідометра і тахометра рухаються в різні боки. Усередині їх встановлені екрани бортового комп'ютера і індикатора обраної передачі, відповідно. По краях приладової панелі знаходяться датчики температури двигуна і рівня палива в баку.
  Нахилена центральна панель увінчана висувним дисплеєм мультимедійної системи. Під ним встановлені кнопки управління автоматичної трансмісії і гніздо для ключа запалювання. Вони, до речі, виконані з кришталю, а тому нагадують алмази. Серед перемикачів блоків аудіосистеми і клімат-контролю можна знайти стильні аналоговий годинник.
  Ковшоподібні спортивні сидіння Recaro з інтегрованими підголівниками відмінно утримують спину і при цьому дуже комфортабельні. Вони оснащені електроприводом регулювань (з пам'яттю налаштувань), підігрівом і вентиляцією. Посадка за кермом низька, що дещо обмежує оглядовість. Водія і переднього пасажира розділяє високий трансмісійний тунель, на якому встановлений підлокітник з боксом всередині.
ALL NEW !! 2016 Aston Martin lagonda Taraf !! // Manhasset Concours D'Elegance 2015
  Окремі задні крісла в седані також розділені консоллю, в якій захований холодильник. Вони також отримали обігрів, а у пасажирам надана можливість змінювати налаштування клімату. Місця для ніг і над головою тут більш ніж достатньо, що не дивно, враховуючи розміри Aston Martin Lagonda Taraf.
  Звичайно, комплектація автомобіля такого високого класу повинна бути багатою. Передбачені система безключового доступу, електропакет, чотирьохзонний клімат-контроль, датчики освітлення та дощу, камера заднього виду, потужна 1000-ватна аудіосистема з 15 динаміками, зв'язок Bluetooth, адаптивний круїз-контроль. Обов'язковими є 8 подушок безпеки і система стабілізації DSC. В якості опції можна замовити DVD-програвач з парою рідкокристалічних екранів для задніх пасажирів.
  Бензиновий атмосферний V12 об'ємом 6,0 л знаком по багатьом сучасним Aston Martin. У Lagonda Taraf він розвиває 540 л. с. при 6650 об / хв, а його максимальний крутний момент становить 630 Н ∙ м при 5500 об / хв. Двигун дуже еластичний і демонструє непогану тягу в середньому діапазоні оборотів. Але, звичайно, він найкраще проявляє себе коли стрілка тахометра ближче до «червоній» зоні. Його звук приємний для вуха, але при цьому не дуже гучний - перед нами все-таки не спорткупе, а представницький седан. Втім, динаміка цілком на рівні деяких спортивних моделей - 4,6 с до 100 км / год і максимальні 314 км / ч. Автоматична 8-ступінчаста трансмісія працює плавно і досить-таки швидко. Та й витрата палива досить помірний - 13,5 л / 100 км в змішаному циклі (хоча з огляду на вартість автомобіля, це не такий вже і важливий показник).
2017 Aston Martin Lagonda Taraf - 1 of 200
  Звичайно, Lagonda Taraf - великий і дуже важкий автомобіль, але він напрочуд гарний в управлінні. Цьому сприяють знижений центр ваги і практично рівний розподіл маси по осях. Рульове управління з відмінно настроєним гідропідсилювачем гостре, точне і цілком інформативне, нехай і досить легке. Курсова стійкість на висоті завдяки великій колісній базі, а покришки Bridgestone розміром 245/40 ZR20 спереду і 295/35 ZR20 ззаду забезпечують відмінне зчеплення з дорогою. Потрібно враховувати, що перед нами все-таки спортивний седан, а тому підвіска не настільки м'яка, як у більшості моделей F-класу. Але адаптивні амортизатори забезпечують належний комфорт і успішно борються з креном кузова. Педаль гальма длінноходая і зусилля на ній легко дозувати. Aston Martin Lagonda Taraf - ексклюзив найвищого ґатунку, навіть за мірками британської марки. Природно, його збирають вручну. Всього планують випустити обмежену серію з 200 седанів за ціною в 900 тис. Євро, тобто перед нами - найдорожчий серійний седан у світі.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.