• Tesla Model 3 Long Range 75 Premium
    ціна: 67800 USD 
  • Nissan Leaf N-Connect 40kWh + LED
    ціна: 43200 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 300de EQ Exclusive
    ціна: 78900 EUR 
  • Kia Soul EV 64kWh
    ціна: 47300 USD 
  • Mercedes-Benz EQC 80kWh 400 4Matic AMG Line
    ціна: 87500 EUR 
  • Audi E-tron 95kWh quattro Prestige
    ціна: 88900 EUR 
  • Hyundai Kona Electric 64 kWh
    ціна: 43670 EUR 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 500i
    ціна: 179400 EUR 
  • Tesla Model S 100D AWD
    ціна: 112900 EUR 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCrew
    ціна: 118000 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Audi E-tron > E-tron 95kWh quattro Prestige
Показати всі моделі і бренди

Audi E-tron 95kWh quattro Prestige

$100610 по курсу 28.1грн за $€88900 по курсу 31.8 грн за Курс актуальний на 15.12.2018Ціна: 2827000 UAH

2827000 грн. 100610 $ 88900
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 581
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 15466 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 95kWh quattro Prestige Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 408 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2018-11-29 Пробіг : 2 км Колір : синій
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Вага

Повна вага: 2720 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2130 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 0

Заміський цикл: 0

Змішаний цикл: 0

кВт / 100 км.: 22,1 kWt

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4901 / 1935-2089 / 1629 мм.

Діаметр розвороту: 12,2 м

Колісна база: 2928 мм.

Кліренс: 175-225 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: режим Overboost на 1 хв. збільшує віддачу до 408к.с. / 664 Нм. см.куб.

Потужність: 265kWt./360к.с./3000об. к.с.

Обертовий момент: 560Нм./1100-6500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Акумулятор Audi e-tron 95кВт/год. складається з 36 модульних елементів у квадратних алюмінієвих корпусах. РОЗМІРИ: 2,28м./ 1,63м./ 34см. шт.

Кількість циліндрів: 2-два (ASM) асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 184к.с. + 224к.с. шт.

Тип палива: Електричний струм - 63Ah / 400V (Lithium Ion battery)

Токсичність: ZERO - 0

Система подачі палива: базова Зарядка 11 кВт.- за 8,5 год. Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год. Суперчарджер 150кВт.- за 30хв. до 85% батареї.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 200 км/год

Прискорення: 5,6с. 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Кросовер - SUV на платформі MLB Evo.

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 95кВт/г. Вага =700кг. | LG Chem 95kWh. 63Ah 400V Lithium Ion Battery л.

Об’єм багажного відділення: спереду 60л./ 660л./1725 л.

Підвіска

Передня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, пневматична підвіска (від Q7) з адаптивними амортизаторами

Трансмісія

Привід: Постійний повний - quattro

Коробка передач: РЕДУКТОР: Audi (Німеччина)

Число передач: Безступенева: E-CVT

Диски і шини

Диски: R 20 - легкосплавні Аеродинамічні

Шини: MICHELIN Eagle F1 - 255/50 / R20

Запасне колесо: Додатково: 255/55 / R19; + Ремкомплект + компресор

Додатково

Додаткові опції: запас ходу по циклу EPA = 440 км, по циклу WLTP - 400 км.

Активна безпека

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

DSC с-ма динамічної стабілізації

Блокування міжосьового диференціалу: Одноступеневі трансмісії передають крутний момент на осі за допомогою диференціалів

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Бокові камери

Передня камера

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Датчики "сліпої" зони

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Сис-ма утримування полоси руху

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Парктроніки передні

DAC-cис-ма допомоги при спуску

Круїз контроль

Коректор рівня фар

HAC c-ма допомоги при підйомі

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Ефективна система рекуперації + до 30% запасу ходу.

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Електропідсилювач керма

Камера заднього виду

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Використання радіолокаційних, ультразвукових датчиків і лазерного сканера; Наявність 6 камер; Тривимірне відображення кругового огляду; Система нічного бачення (опціонально).

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Дистанційне керування за допомогою програми myAudi

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Монітор для задніх пасажирів: + 2-два дисплея при установці камер замість зовнішніх дзеркал

Підігрів задніх сидінь

Сидіння з функцією масажу

Електропривід дверей багажного відсіку

Сабвуфер

Кількість динаміків: 16 і більше динаміків, + сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Аудіосистема: Bang & Olufsen 3D 705W

Підігрів керма

Память керма

Сенсор світла

Панорамний дах

Додаткові опції:: базова Зарядка 9,6кВт.- за 10год. Опціонний 3-ох фазний 22-кВт.- за 4,5 год. Суперчарджер 150кВт.- за 30хв. до 85% батареї.

DVD-changer: Ауді Phonebox + інтерфейс смартфона

Люк з електроприводом

Електропривід сидіння пасажира

Память сидінь

Монітор: 2-два дисплея (10,1"|8,8") системи MMI Navigation plus в центрі; 12.3 "- панель приладів

Електропривід сидіння водія

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Клімат-контроль: 2-ох зонний з протипилевим вугільним фільтром + іонізатор

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів передніх сидінь

Мультифункційне кермо

Підігрів дзеркал

NAVI

Кнопка Start/Stop

Сенсор дощу

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

СD-магнітола: Audi C / D. Audi e-tron: Wi-Fi; USB; AUX; I-Pod

Blue Tooth

Радіо: Audi Premium 3D

Салон: ШКІРА Valcona; Індивідуальні сидіння контурні з масажем

Екстер'єр

Рейлінги на даху

Задній спойлер

Додаткові опції:: Матричні світлодіодні OLED фари (9-девять OLED-модулів); OLED задні ліхтарі

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Омивачі фар

Протитуманні фари

Ксенонові фари

Авто шукали як:

https://rikauto.com.ua/ua/new/15466


​  Огляд Audi E-tron (2019- ..). Х-ки, Фото.
  Перший електричний кросовер Audi e-tron повністю розсекречений восени 2018 року. Модель базується на шасі MLB Evo, як і флагманський Q8. На перший погляд авто дуже схожі. Однак, якщо придивитися, можна помітити іншу форму оптики та решітки радіатора. Відрізняється і штампування капота.
  Кузов електрокара виявився майже на десять сантиметрів коротша. Але навіть так його габарити викликають повагу - 4,9 метра від носа до хвоста при колісній базі в 2,93 метра. А з аеродинаміки новинка помітно виграє у "великого брата". Коефіцієнт лобового опору e-tron складає 0,28, у той час як у Q8 він дорівнює 0,34. Хоча і це не кращий результат в класі - Tesla Model X має 0,24.
►Audi e-tron в статике — репортаж Кирилла Васильева
  Решітка радіатора - не фальшивка. Тут встановлені невеликі повітрозабірники для системи охолодження. Під капотом знайшлося місце не тільки силовим агрегатам, а й додаткового багажника. Його обсяг становить 60 літрів. Це в десять разів менше, ніж основний відсік за п'ятими дверима, проте для зберігання зарядного пристрою вистачить.
  В салон Audi e-tron легко увійдуть п'ять вершників. Центрального тунелю немає, тому середньому пасажирові на гальорці буде комфортно. Та й з оснащенням все добре. Клімат-контроль регулює погоду в чотирьох зонах. Його настройки задаються з сенсорного екрану на консолі. Взагалі, екранів у e-tron море: мультимедіа, приборка, плюс - дисплеї на дверях, які відіграють роль дзеркал заднього виду.
►AUDI E-TRONE - ПЕРВЫЙ ЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ - обзор_
  Уже в стандарті Audi e-tron обіцяна пневматична підвіска, яка вміє змінювати дорожній просвіт. При виборі позашляхового режиму він стане вище на 3,5 сантиметра. Ще півтора комп'ютер накине, якщо машина застрягне. На трасі Audi, навпаки, притулиться до землі, щоб знизити центр ваги і поліпшити керованість на віражах. В цілому, діапазон зміни кліренсу становить 7,5 сантиметра.
  За пересування відповідає пара електричних моторів, які в представленій версії e-tron 55 quattro видають 408 "конячок" і 664 Нм. Правда, таку міць і тягу кросовер продемонструє лише протягом хвилини - наприклад, при необхідності швидкого розгону. З місця до сотні машина стартує приблизно за 5,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена 200 кілометрами на годину.
►Обзор Audi e-tron 55 Quattro. Я ждал большего.
  У нормальному режимі агрегати видають до 360 кінських сил і 560 Нм. Ну а якщо вибрати режим економії, Audi e-tron вразить пробігом - до 400 кілометрів на одній зарядці. Акумулятори розташовані під підлогою салону. Зарядка займає півгодини. Цього часу на станції вистачить, щоб поповнити запаси енергії на 80 відсотків. Один з мінусів - маса. Батареї роблять машину важче на 700 кілограмів/..
►Audi e-tron 95 kWh thermal management system
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.