• Tesla Model S 100D AWD
    ціна: 112900 EUR 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCrew
    ціна: 125000 USD 
  • Nissan Leaf Acenta 40kWh + Winterpaket
    ціна: 41600 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 63 AMG
    ціна: 194380 EUR 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 63 AMG
    ціна: 195805 EUR 
  • Nissan Leaf N-Connect 40kWh + Winterpaket
    ціна: 43200 USD 
  • Nissan e-NV200 Evalia 40kWh 7-Seat
    ціна: 43500 USD 
  • Mercedes-Benz S-class S 63 AMG 4Matic Coupe
    ціна: 212000 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 500i
    ціна: 200000 USD 
  • Land Rover Range Rover Vogue 5.0 SC B-6 Guard
    ціна: 234000 EUR 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Нові автомобілі:
Нові автомобілі:
Нові Lexus ES > ES 350 F-Sport
Показати всі моделі і бренди

Lexus ES 350 F-Sport

$88800 по курсу 28.05грн за $€78210 по курсу 31.85 грн за Курс актуальний на 16.11.2018Ціна: 2491000 UAH

2491000 грн. 88800 $ 78210
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 494
на замовлення
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 15001 Стан: Нове авто Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Седан Модифікація : 350 F-Sport Об'єм двигуна : 3.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 302 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2018-09-04 Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: 2GR-FE - 3456 см.куб.

Потужність: 302к.с./5000-6600об. к.с.

Обертовий момент: 368Нм./4500-4700об. Нм. об/хв

Кількість циліндрів: V-подібний - 6 шт.

Кількість клапанів: Dual VVT-iW - 24 шт.

Тип палива: Бензин АІ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновый с распределенным и непосредственным впрыск топлива D4-S injection

Токсичність: Euro - VI

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 210 км/год

Прискорення: 6.1с. 0-100 км/год, сек.

Витрата палива

Міський цикл: 10.7 л.

Заміський цикл: 7.1 л.

Змішаний цикл: 8.8 л.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4975 / 1865 / 1445 мм.

Колісна база: 2870 мм.

Діаметр розвороту: 11.4 м

Кліренс: 150 мм.

Кузов

Тип: Седан з платформою шасі GA-К / GA-L

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 62 л.

Об’єм багажного відділення: 473 л.

Вага

Повна вага: 2150 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1670 кг.

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автоматична КПП: Aisin (Японія)

Число передач: 8-ми ступенева; 8-AKП

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані (305мм)

Задні: Дискові, вентильовані (295мм)

Підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, адаптивна зміна підвіски (AVS), і спортивно налаштованими амортизаторами.

Передня: Незалежна, Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, Багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Диски і шини

Диски: VR19 - легкосплавні, F-Sport

Шини: Mischelin - 235/40 VR19

Запасне колесо: на замовлення: Докатка R19

Додатково

Додаткові опції: Система зміни режимів руху: ECO / Normal / Sport / Sport + .

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Система безпеки Lexus + : включає систему попереднього зіткнення, провулок "Keep Assist", інтелектуальний та швидкісний круїз-контроль з динамічним радаром.

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

HAC c-ма допомоги при підйомі

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Електропідсилювач керма

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Додаткові системи:: Розкішний пакет Premium-Package: плюс 20-дюймові хромовані колісні диски, кермо з підігрівом, сидіння з напів-аніліновою шкірою, Сапеле дерево з алюмінієвими вставками, світлодіодне освітлення салону.

Блокування міжосьового диференціалу: багатоступенева блокувальна муфта, з розприділення зусиль на колеса

Коректор рівня фар

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

Парктроніки задні

DSC с-ма динамічної стабілізації

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Круїз контроль

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Камера заднього виду

Парктроніки передні

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Датчики "сліпої" зони

Сис-ма утримування полоси руху

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Lexus Enform Safety Connect включає в себе: Кнопку екстреної допомоги (SOS), допомогу на дорогах, повідомлення про автоматичне зіткнення та повідомлення про викрадення автомобіля

Центральні замки

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Інтерфейс для медіаресурсів

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сенсор світла

Сабвуфер

Кількість динаміків: Підсилювач 835-ватний, 15-динаміків марки Mark Levinson у поєднанні з технологією відновлення музики Clari-Fi ™.

NAVI

Монітор: 12,3"-дюймовий дисплей, інтерфейс Remote Touch; повнокольоровий 4,2"-дюйма, дисплей приладів (HUD);

Аудіосистема: MARK LEVINSON® Pure Play

Сенсор дощу

Радіо: мультимедійна система Powerhouse Display Audio; HD Radio ™, Scout GPS Link, аудіо Bluetooth®, розпізнавання голосу, міні-джек AUX, три USB-порти.

Підігрів задніх сидінь

DVD-changer: DVD-player: MP4/WMA/USB/HD

Додаткові опції:: Система зміни режиму руху: ECO / Normal / Sport / Sport +. Нормальний - ідеальний баланс продуктивності та енергозбереження; СПОРТ реакція трансмісії та двигуна, а в режимі EСО найбільш ефективний рівень.

Електропривід дверей багажного відсіку

Люк з електроприводом

СD-магнітола: CD-player: MP3/WMA/USB/HD

Панорамний дах

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память керма

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Вентиляція передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Підігрів керма

Електропривід сидіння водія

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-х зонний з протипилевим фільтром

Електропривід сидіння пасажира

Память сидінь

Салон: Перфарована преміум шкіра NuLuxe

Екстер'єр

Задній спойлер

Додаткові опції:: Bi-LED фари; Elegantily blacked-out

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​  ОГЛЯД LEXUS ES 2018-2019р.
  Нова генерація седана Лексус ЄС з повністю незалежною архітектурою передньої (стійки McPherson) і задньої (багатоважільною) підвіскою, гальма всіх коліс дискові, підсилювач керма електричний і встановлений на рейки. Всі версії седана Лексус ЄС з приводом на передні колеса.
►Новый Lexus ES 2019. Тест-драйв и обзор
  В кінці квітня 2018 року в рамках офіційного Пекінського автосалону компанія Lexus представила нове сьоме покоління седана ES в новому кузові XV70. Авто надійде в продаж на світовому і російському ринках орієнтовно на початку осені 2018 року зі початковою ціною в Росії від 2,3 млн. Рублів. Пізніше всіх новий Лексус ЄС отримають європейці (не раніше грудня 2018 роки), але місцевим автолюбителям відразу запропонують гібридну версію седана - Lexus ES 300h з 218-сильною силовою установкою, з витрататою всього 4,6 літрами палива. Для інших ринків, в тому числі і російського, під капотом новинки пропишуться атмосферні бензинові мотори з шістьма і чотирма циліндрами. Так що ніяких турбо моторів для нового Лексус ЄС поки не передбачено.
►Новейший Lexus ES. Полный обзор
  ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД  LEXUS ES 2018.
  Традиційно для сучасної виробничої лінійки японського бренду Лексус новий седан доступний до замовлення як в звичайному виконанні Lexus ES, так і в більш агресивному Lexus ES F Sport. Передня частина кузова авто прикрашена стильними, складно вигаданими, світлодіодними фарами головного світла, фірмової фальшрадіаторною решіткою у вигляді пісочного годинника і масивним бампером. Збоку кузов великої 4-дверний моделі демонструє всі атрибути спортивного седана: довгий капот, компактні передній і задній звіси кузова, потужно дуті бічні поверхні, витончена куполоподібний дах, м'яко стікає на акуратну корму. Задня частина кузова машини з мініатюрною, як для великого автомобіля, кришкою багажника, увінчаною спойлером, компактними і стильними плафонами габаритних ліхтарів зі світлодіодним начинкою, солідним бампером, доповненим трапеціями насадок системи впуску відпрацьованих газів.
►Новый Lexus ES: первый видеообзор
  ІНТЕР'ЄР.
  Салон моделі може похвалитися високоякісними матеріалами обробки, високим рівнем комфорту, хорошою шумоізоляцією і сучасною мультимедійною системою, що отримала підтримку Apple CarPlay. Зліва від монітора прописалися аналогові годинники, ревізії піддалися кермо, щиток приладів, крісла та дверні карти, а асиметрична центральна консоль позбулася розсипи кнопок, що дозволить зробити сприйняття інтер'єру більш повітряним.
  У список опцій увійшли: адаптивна приладова панель із зручними кнопками управління, наявність сенсорного кольорового монітора - в базовій комплекції розмір становить 8 дюймів, в топової 12,3 дюйма, клімат контроль, перший ряд сидінь оснащений електричним підігрівом, вентиляцією і підголівниками, сучасна система безпеки Lexus +, інтер'єр оформлений натуральною шкірою, куполоподібний дах, мультифункціональний кермо, наявність нових інформаційних пристроїв, система допомоги при парковці, час підйому і спуску, кілька режимів підсвічування салону. За доплату пропонуються електропривод рульової колонки, аудіосистема преміум-класу Mark Levinson PurePlay, панорамний дах з люком.
►Lexus ES 2018: зачем японцы решили его перезапустить?
  МОТОРИ.
  У силовій лінійці для управління пропонуються три бензинових двигуна з наступними характеристиками: базовий варіант представлений мотором з 4 циліндрами об'ємом 2 літри, потужністю 150 конячок і шестиступінчастою роботизованою трансмісією; за варіант з 2,5-літровим двигуном доведеться трохи доплатити, потужність 203 кінських сил, крутний момент 249 оборотів і восьмиступінчастою автоматичною коробкою перемикання швидкостей; також доступний мотор об'ємом 3,5 літрів, потужністю 301 кінських сил з роботизованою восьмиступеневої моделі «Пряма зміна-8AT». Виробники розробили сучасний гібридний двигун з режимом роботи по методу Аткінсон, який в сумі дає потужність 218 конячок і включає в себе нікелеву акумуляторну батарею, електромеханічний варіатор.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.