• Lexus NX 200t AWD F-Sport
    ціна: 53500 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 2.7i
    ціна: 29200 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 114800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 400 4Matic Coupe
    ціна: 77700 EUR 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 134400 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 152200 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 39640 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 123300 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 41800 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 141700 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити ГАЗ


​   Історія   ГАЗ.
  «ГАЗ», «Горьковський автомобільній завод» (GAZ), російська фірма по виробництву легкових автомобілів марок «Волга», «Чайка», а також вантажівок. Штаб-квартира знаходиться в Нижньому Новгороді (до 1991 називався Горький).
  ГАЗ - одне з найбільших російських (до розпаду СРСР - радянських) підприємств автомобільній промисловості. Емблема заводу, прийнята в 1950 році, повторює частину стародавнього герба Нижнього Новгорода з гарцюючим оленем. Деталі емблеми з роками варіювалися.
  Завод став до ладу 1 січня 1932 і в цьому ж році з його конвеєра зійшов перший 1,5-тонна вантажівка ГАЗ-АА і легковий ГАЗ-А. У довоєнні роки на заводі було створено дві моделі легкових автомобілів: ГАЗ-1 (у просторіччі «емка») і «Пікап». У роки Великої Вітчизняної війни робота підприємства цілком підпорядковувалася потребам фронту.

  Після закінчення війни на заводі була налагоджена робота по створенню нових моделей легкових автомобілів. Першою з'явилася знаменита «Перемога» ГАЗ-20 (потужність двигуна 50 к.с., швидкість 105 км / год), а також ГАЗ-12 і ГАЗ-69.

  1956 ознаменував новий етап у розвитку заводу - на зміну «Перемозі» прийшла «Волга» ГАЗ-21. А з 1959 почався випуск більш сучасної та комфортабельної моделі «Чайка» ГАЗ-13 з двигуном потужністю 150 к.с. (У наступні роки потужність моделі ГАЗ14 досягла 220 к.с.).

  У 1969 замість старої «Волги» було освоєно виробництво нової моделі ГАЗ-24.

  Після розпаду Радянського Союзу ГАЗ одним з перших зумів адаптуватися до нових ринкових умов.

 На початку 90-х років була створена модель 3102, оснащена двигуном потужністю 100 к.с., а в 1997 заводські інженери, піддавши її конструктивному оновленню, розробили сучасну базову модель «Волга-3110» з двигуном потужністю 100-150 к.с.

  Крім того, в 1997 було укладено угоду між ГАЗ і італійським концерном ФІАТ про створення спільного підприємства під назвою «Нижегородов-моторс» по збірці легкових автомобілів трьох фіатовскій марок. Через кризу 1998 ГАЗ, хоча і пристосувався до нових економічних умов набагато краще більшості російських автомобільній підприємств, також зіткнувся зі складнощами.

  У 1999 р. конвеєр заводу покинули 125486 легкових автомобіля. В кінці року з'явився новий задньопривідний седан ГАЗ 3111. Автомобіль створений при тісній співпраці з американською компанією Venture, значно відрізняється від своїх попередників. Довжина комфортабельного салону збільшена на 120мм.

  У 2000 і 2001 рр.. для складання машин введені в дію нові промислові потужності, для створення яких була залучена допомога ряду західних компаній і декількох десятків фірм з Росії та країн СНД. Разом з тим нестача фінансових коштів змусив відсунути терміни впровадження ряду перспективних моделей. Все більше число машинокомплектів відправляються на дочірні підприємства. Автомобілі з маркою ГАЗ почнуть збирати в Інгушетії, Білорусії, Україні.

  В даний час у виробничій програмі автозаводу домінує седан ГАЗ-3110 і його модифікації. На їх частку припадає понад 80% загального випуску. Архаїчні 90 - і 100-сильні двигуни сімейства ЗМЗ-402, ведуть свій родовід з 1958 р, поступово поступаються місцем більш досконалому 2,3-літровому агрегату ЗМЗ-4062.10, розвиває 145 к.с.

  Інтернет сайт: www.gaz.ru
========================================================
  На сьогоднішній день ГАЗ є одним з найбільших автомобілебудівних концернів в Росії. Компанія спеціалізується на випуску легкових і вантажних машин. Головний офіс розташовується в місті Нижній Новгород.

  Історія Горьківського автомобільного заводу почалася в 1929 році. Саме в цьому році, навесні, на ВРНГ було прийнято рішення про створення біля Нижнього Новгорода заводу по будівництву автомобілів. У цьому ж році було підписано угоди Радянського Союзу з американським концерном Ford. Згідно даної угоди останній зобов'язувався забезпечити технічну допомогу в питанні створення виробництва. Планувалося, що перші легкові автомобілі будуть типу Форд-А, а вантажні - Форд-АА.

  У січні 1932 року завод був побудований і проведений перший автомобіль, який отримав назву ГАЗ-АА.

  А вже до кінця 1932 року заводу активно збирав легкові машини ГАЗ-А середнього класу.

  У 1933 році компанія виробляє автобус, який має службове призначення. Модель називається ГАЗ -03-30. А через рік, у 1934-му, з конвеєра став сходити вантажівку ГАЗ-ААА. Його відмінна риса була в тому, що він був тривісним. Через деякий час з'являється самоскид ГАЗ-410. А в 1937 році стартує збірка ГАЗ-55, який є санітарним автобусом. У цьому ж році завод випускає вантажівку ГАЗ-42.

  17 квітня 1935 - це дуже знаменний день в існуванні заводу. Він виробляє стотисячний машину марки ГАЗ-А.

  Легковий автомобіль ГАЗ М-1 відкриває в історії заводу нову еру. Дана машина відрізнялася невибагливістю в обслуговуванні, витривалістю і міцністю. Втім, як і створені до цього автомобілі. У 1937 році ця модель була показана на виставці в Парижі, де гідно представила СРСР.

  Після початку Великої Вітчизняної війни завод був змушений перепрофілюватися. Завод починає випускати військову техніку. Конструкту і технологія заводу в найкоротші терміни розробили і почали виробництво великої кількості нових машин. Це були всюдиходи ГАЗ-64 і ГАЗ-67, броньовані автомобілі БА-64 і БА-64Б. Також завод випускав танки Т-60 і Т-70. Також, поряд з технікою, завод випусках боєприпаси і різне військове спорядження.

  Ще до закінчення війни на заводі ГАЗ починають проектуватися нові вантажні та легкові авто. Практично відразу ж після закінчення війни був змінений весь модельний ряд заводу. Першою новинкою в післявоєнні роки стала вантажівка ГАЗ-51. Серійне виробництво цього автомобіля запустилося в січні 1946 року. Машина охарактеризувала себе як надійна, раціональна, економічна. Саме такою вона і увійшла в історію. Її виробництво велося протягом 29 років. Навіть сьогодні її можна побачити на дорогах.

  Другий машиною була легендарна «Перемога», яка офіційно називалася М-20. Перша партія цих машин була випущена в червні 1946 року. Це був перший радянський автомобіль, який характеризувався несучим кузовом. Крім цього «Перемога» була першою в світі серійною машиною, яка мала кузов безкрилої форми.

  У 1950 році ГАЗ виконує завдання уряду, випускаючи першу партію легкової машини ГАЗ-12 «ЗІМ». У 1953 році на зміну позашляховику ГАЗ-67 приходить модель ГАЗ-69. Машина отримує популярність, як в Росії, так і в інших країнах.

  З 1956 року завод починає виробляти легендарний ГАЗ-21, який більш відомий як Волга. Для російського народу це стає особливий, класичний автомобіль. Можна навіть сказати, що він символізує епоху.

  У 1959 році завод збирає черговий свій флагман ГАЗ-13. У народі він більш відомий як Чайка. Машина досить містка - на 7 осіб. Дизайн зроблений з оглядкою на американський автопром, який в той час був законодавцем моди.

  У 60-ті роки оновлюється модельний ряд вантажних автомобілів. Завод веде випуск моделей ГАЗ-52, ГАЗ-53А, ГАЗ-66. Також виробляються їх різні модифікації. Ці машини створюють третє покоління вантажних автомобілів ГАЗ. Їх розробка велася повністю з нуля. Були створені двигуни V-8, а також силові агрегати. Машина 53А здатна перевозити 4 тонни і відрізняється довговічністю.

  У ті ж 60-ті роки на заводі ведеться розробка нового автомобіля волга. Модель отримує назву ГАЗ-24, а її виробництво починається в 1970 році. На відміну від попередньої моделі вона має більш високі динамічні характеристики, великий багажник, більш комфортабельний салон. Управління стало більш зручним, а загальна конструкція - більш безпечною.

  У другій половині 80-х років уряд дає заводові чергове замовлення: розробити новий представницький легковий автомобіль. Створюється машина ГАЗ-3105, яка випускається в обмеженій кількості.

  Березень 1981 ознаменовивается збіркою 10-ти мільйонного автомобіля.

  На початку 90-х років в серійне виробництво запускається нова модель Волги - ГАЗ 3102. На відміну від попередньої моделі ця має зовсім інші задню і передню частину.

  У 1992 ГАЗ стає відкритим акціонерним товариством.

  У 1994 році випускаються перші машини сімейства «ГАЗель». Серед всіх російських автомобілів, випущених після розвалу СРСР, даний продукт є найвдалішим.

  У 1995 році загальна кількість вироблених машин під маркою ГАЗ склало 15 мільйонів.

  У 1996 році створюється макет автомобіля «Соболь». Всього за 2 роки завод освоює його виробництво, і незабаром нові машини сходять з конвеєра. У 1997 році завершена розробка нової моделі Волга-3110. У цей же рік компанія підписує угоду з FIAT про створення спільного підприємства «Нижегородов-моторс», яке займатиметься збиранням легкових автомобілів.,​ 
детально
ГАЗ 69 Toyota Land Cruiser 70

Рік випуску : 1960

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 2.4 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 85 к.с.

Пробіг : 284181км

Тип приводу : Повний

Колір : зелений

982000 UAH
36900 $ / 34440

982000 грн.
36900 $
34440
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
ГАЗ 24 2.4i MT

Рік випуску : 1979

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 100 к.с.

Пробіг : 125600км

Тип приводу : Задній

Колір : вишневий

125000 UAH
4700 $ / 4390

125000 грн.
4700 $
4390
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
ГАЗ 21 2.4і MT

Рік випуску : 1960

Тип кузова : Пікап

Об'єм двигуна : 2.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 123 к.с.

Пробіг : 40040км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

795000 UAH
29900 $ / 27910

795000 грн.
29900 $
27910
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
ГАЗ 21 2.4 і

Рік випуску : 1960

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 75 к.с.

Пробіг : 59000км

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

173000 UAH
6500 $ / 6070

173000 грн.
6500 $
6070
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
ГАЗ 21 2.4і

Рік випуску : 1963

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 75 к.с.

Пробіг : 458км

Тип приводу : Задній

Колір : бежевий

652000 UAH
24500 $ / 22870

652000 грн.
24500 $
22870
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.