• BMW X7 50i xDrive
    ціна: 93800 USD 
  • Audi Q5 2.0 TDI quattro
    ціна: 18900 USD 
  • BMW 3-series 330i
    ціна: 42900 USD 
  • Volkswagen Jetta 1.8 TSI AT
    ціна: 12300 USD 
  • Mercedes-Benz ML 350i AT
    ціна: 12900 USD 
  • Honda CR-V 2.4i NEW
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 400 CDI 4matic Long AMG
    ціна: 109000 USD 
  • BMW X5 xDrive30d M Sportpaket
    ціна: 46900 USD 
  • Toyota Previa 2.0D MT
    ціна: 6900 USD 
  • Chrysler 300 C 300d AT
    ціна: 16700 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Yadea


​  Огляд електричних скутерів YADEA E3 і YADEA S-Way.
  Напрямок електричних скутерів в Україні з кожним роком стає все більш популярним: більше гравців на ринку, більше різноманітних моделей. А весна 2020 го і зовсім стала переломною. З одного боку - необхідність хоч якого-небудь транспорту в селищах: як з'їздити в магазин, в аптеку, в районний центр за умови відсутності громадського транспорту? З іншого боку - пожежі під Києвом і в Житомирській області порушили питання важливості чистоти повітря для мільйонів людей. Крім того, електричний транспорт вирішує не тільки екологічні проблеми, а й економічні: забудьте про витрати на бензин - електроенергія виявляється набагато вигідніше. Тому запити на електротранспорт тільки ростуть: як на електрокари, так і на компактні електричні скутери. А раз є попит, то знайдеться і пропозиція: навесні 2020 року на ринок України вийшов новий бренд електричних скутерів - YADEA.

  Що таке YADEA?
  Це китайська компанія з повною назвою YADEA Technology Group, яка була утворена в 2001 році шляхом злиття декількох місцевих виробників мотоциклетної техніки. Через десять років був обраний один ключовий вектор для майбутнього - електричний індивідуальний транспорт. З тих пір і понині YADEA пройшла довгий шлях розвитку - наприклад, за період 2016-2019 рр. компанія вийшла на фондову біржу Гонконгу і була названа одним з найвигідніших брендів для інвестицій в Азії. Крім того - звичайно, розширювався модельний ряд, збільшувався обсяг випуску продукції, компанія виходила на нові ринки збуту. Одним з таких стала Україна: починаючи з весни 2020 року, електричні скутери YADEA представлені у нас на офіційному рівні. Дистриб'ютором виступила компанія EDG Group, запущений офіційний сайт YADEA, сформована модельна лінійка, підтримується гарантія на продукцію (12 місяців), підготовлені перші сервісні партнери в різних містах країни.

  Сьогодні в Україні представлені чотири електричних скутера YADEA - ось загальна гама «від малого до великого»: E3, S-Tour, S-Way, EM 215. Відрізняються габарити і розмір коліс, потужність електромотора (800/1200/1500/2000 Вт відповідно для кожної моделі), запас ходу і вантажопідйомність. Відрізняється і ціна: від 28 до 37 тис. Грн.

  Влітку в Україну приїдуть ще дві моделі (G5 і S-Like), а також заплановані поставки скутерів з акумуляторами типу «Літій-Іон». Адже в даний момент усі електричні скутери YADEA, що поставляються в Україну, оснащуються свинцево-кислотними акумуляторами: так підсумкова ціна виходить в 1,5-2 рази нижче, ніж при використанні літій-іонних батарей. Хоча свинцево-кислотні акумулятори теж непрості: тягові акумулятори відрізняються більш товстими свинцевими пластинами, завдяки чому батарея не боїться глибоких розрядів (наприклад, при тривалій поїздці на електричному скутері).

  Але літо свого ще свого дочекається. А поки ми познайомилися з двома скутерами з уже заявленої лінійки: «базовим» Е3 (потужність 800 Вт, орієнтовна ціна 28 тис. Грн.) І моделлю S-Way (потужність 1500 Вт, орієнтовна ціна 35 тис. Грн.), Яка займає центральне положення в українському модельному ряду YADEA.

  YADEA E3: малий, та молодецький.
  Електричний скутер YADEA E3 є базовим в українській модельній лінійці YADEA - але по його виду так і не скажеш. У нього досить оригінальний і сучасний вигляд. У разі моделі YADEA E3, виробник свідомо пішов від візуальних асоціацій зі звичайними ДВС-скутерами, вибравши більш строгі прямокутні форми і лаконічно закруглені краї. Глянцеві поверхні переднього обтічника і задньої частини корпусу виглядають ефектно і контрастно щодо центральної частини з покриттям з матового пластика. Лиску додають оригінальні деталі, що запам'ятовуються: хромована трубка-ободок ззаду, прямокутна фара зі світлодіодним «обручем» габаритного вогню, вбудовані покажчики повороту всередині заднього ліхтаря, ажурний легкосплавний диск переднього колеса. Електричний скутер YADEA E3 виглядає так, що в ньому відразу вгадується продукт XXI століття, створений без оглядки на ДВС-минуле, але з думками про електричному майбутньому.

  Лаконічно, акуратно, сучасно: електричний скутер YADEA E3 хороший виглядом і в цілому, і в деталях - наприклад, контрастом глянцевих і матових поверхонь, дизайном фари і ліхтарі, декоративної хромованою трубою позаду. Конструкція в цілому звична: рама з низькою центральною частиною (підніжка), мотор-колесо ззаду, пакет з п'яти акумулятор (12 вольт і 20 Ач кожен, напруга 60 вольт в цілому). Спереду використовується подвійна амортизаційна вилка і дискові гальма, ззаду - хитний маятник і «барабани».

  Однак приємний дизайн не означає, що до моделі YADEA E3 немає зауважень - все походить від компактності скутера. Невелике сидіння дозволить комфортно сісти лише одному дорослому, але двох вже змусить сильно тіснитися: говорити про 2-місцевої посадці можна тільки для підлітків або струнких дівчат. А невеликі колеса (використані 10-дюймові диски) і традиційне розташування пакета акумуляторів в межах колісної бази, означає скромний кліренс. Та й бокс під сидінням невеликий - вистачить лише на один невеликий шолом або пару-трійку дрібних речей.

  Хоча в інших деталях електричний скутер YADEA E3 опрацьований добре. Перш за все, подобається великий центральний дисплей з підсвічуванням, що відображає всю необхідну інформацію: швидкість руху, рівень заряду акумулятора, обрана «віртуальна» передача, включення фар, пр. Є відкидається гачок для пакетів, кишеньку-підсклянник, над яким знайшлося місце для USB- порту - відмінне рішення для можливості підзарядки смартфона або портативної колонки, поки ви їдете на роботу або в магазин. Роз'єм для зарядки самого скутера розташований в підставі сидіння (повне час заряду акумулятора складає 6-7 годин при харчуванні від звичайної розетки), а всі органи управління зібрані на блоках біля правої / лівої рукоятки керма. Та й підніжка оснащена додатковим контактом і режимом «паркінгу» - так блокується харчування на електромотор. До речі, важливий елемент безпеки: це вбереже від ненавмисно ривка запаркованого скутера, якщо водій ненавмисно смикне ручку акселератора.

  Центральний дисплей хороший своїм великим розміром: цифри швидкості або індикація заряду АКБ помітні навіть при швидкоплинному погляді. Під невеликим сидінням ховається такий же невеликим боксом - зате замикається. На задній стінці обтічника знайшлося місце для замка включення / відключення скутера, кишеньки-підстаканники, гачка для сумок, USB-порту.

  Що було причиною зауважень до скутеру YADEA E3 - тим він і виграє в русі: компактність! При загальній довжині в 1650 мм (колісна база 1200 мм) і ширині 685 мм, електричний скутер YADEA E3 дозволяє проїжджати навіть по вузькому краю дороги або лісовими стежками. А легковажність конструкції (95 кг з урахуванням акумуляторів) забезпечує верткість і маневреність: раз, один рух керма, найменший нахил тіла - і вже повернув. Завдяки комбінації невеликих розмірів і юркости, електричний скутер відчувається буквально продовженням рук і ніг людини. Здається, ніби осідлав невеликий велосипед, але ніяк не скутер. Тільки раптом тепер не потрібно крутити педалі.

  Разом з тим, подібна верткість, та помножена на 800-ватний мотор надає відчуття швидкості. Якщо при стартах з місця і прискорення на ходу електричний скутер забезпечує лише достатню динаміку, але не більше того, то чим більше звивиста дорога - тим він краще при розгонах на виході з поворотів. На звивистій дорозі розумієш, що потужності якраз в міру - більше задоволення від проходження поворотів, ніж від розгонів по прямій. А ще «в міру» підвіска: вдалий середній рівень між нормальним комфортом пружин / амортизаторів і відчуттям зібраності скутера на ходу.

  Електричний скутер YADEA E3 пропонує дві «віртуальні» передачі (перемикання кнопкою MODE), які реально виступають як обмежувачі швидкості: максимум 45 км / год, хоча комфортна швидкість складає близько 30-35 км / ч. Всі органи управління (кнопки і перемикачі) зосереджені на двох блоках біля рукояток керма. Електромотор потужністю 800 Вт урівноважений ефективними гальмами. Запас ходу - до 60 км в залежності від швидкості, навантаження, рельєфу маршруту. У самих негативних умовах все чинники сумарно можуть скоротити запас ходу в 1,5-2 рази. Але поки акумулятор заряджений, а дорога петляє, їхати на електричному скутері YADEA E3 в кайф!

  YADEA S-Way: більше, могутніше, просторіше.
  Модель YADEA S-Way є однією з найбільш габаритних і потужних в українському модельному ряду YADEA: більше тільки ЕМ 215 (але і дорожче). Звичайно, зростання габаритів дає про себе знати: при майже 2-метрової довжині (1920 мм) і 1,4-метрової колісній базі, тут знайшлося вдосталь місця для повноцінного 2-місного сидіння. Останнє приховує під собою об'ємний бокс, готовий вмістити навіть повноформатний шолом-інтеграл. Крім того, даний бокс замикається на замок за допомогою основного центрально замку, а всередині нього ще й притулився «рубильник» електричної системи скутера. Пакет з шести тягових акумуляторів (12 вольт і 20 Ач кожен, загальну напругу системи 72 вольта) прихований в основі корпусу, електричний мотор потужністю 1500 Вт вбудований в заднє колесо. Для зарядки акумуляторів обладнано роз'ємом в підставі сидіння. Загальний час зарядки від звичайної побутової мережі складає близько 7-8 годин. Так, нешвидко - але зате можна забити про АЗС: тепер ваша особиста заправка розташована у найближчій розетки гаража або паркінгу.

  В іншому конструкція традиційна: подвійна амортизаційна вилка - для переднього колеса, що коливається маятник - для заднього. Спереду використовується дисковий гальмо з гідравлічним приводом, ззаду встановлені барабанні гальма з механічною тягою. Електричний скутер може запропонувати підніжки відразу двох типів: стаціонарна А-подібна (піднімає заднє колесо) і тимчасова бічна. Причому при відкиданні бічній підніжки замикається контакт «паркінг» -режимі, що відключає подачу струму на електромотор.

  Електричний скутер YADEA S-Way виглядає, як звичайний скутер: гострий ніс і розкосі фари (до речі, світлодіодні), інтегрований багатофункціональний ліхтар, досить великі 12-дюймові колісні диски. Ззаду встановлено мотор-колесо з барабанним гальмом, спереду використовується ажурний дискові гальма. Велике сидіння зручно для посадки відразу двох дорослих людей, цьому також сприяє і масивна майданчик-упор для ніг. Під сидінням - об'ємний і замикається відсік для великих речей.

  А для дрібниць знадобляться кишеньки на задній стінці обтічника: тут знайшлося місце і для плоского кишені, і для круглої ніші-кишеньки з кришкою, і для USB-порту. По центру рульової колонки встановлено обтічник з вбудованим монохромним ЖК-дисплеєм, на якому можна контролювати швидкість руху, рівень заряду акумулятора, загальний пробіг, включення «паркінг» -режимі, а також - обрану передачу. Так-так, в електричному скутері YADEA S-Way немає реальних передач, але є дві передачі-обмежувачі максимальної швидкості, подібно моделі YADEA E3. Ці передачі вибираються кнопкою-перемикачем біля правої рукоятки керма: на першій передачі можна набрати близько 35 км / год, а на другий можна замахнутися на всі 45 км / год заявленої «максималки».

  Заявлено 45 км / год - але реально здається, що модель YADEA S-Way здатна на більше: думаю, на рівній дорозі можна досягти близько 50 км / год або навіть вище. Бо електричний скутер YADEA S-Way бадьоро стартує з місця, впевнено прискорюється на ходу - його електромотор відпрацьовує кожен ват потужності з 1500 заявлених. Він не розганяється до заявленої швидкості, а буквально «підлітає» до неї без перепочинку і в одному суцільному пориві. Благо, гальма цілком відповідають потенціалу мотора: механізми спрацьовують швидко і чітко, ефективність гальмування достатня. При уповільненні скутер ледь сідає на обидва колеса. Та й зусилля на рукоятках вдало вивірені - щоб ними могли скористатися навіть не дуже сильні люди, дівчата і підлітки. Нарешті, пару слів про підвіску: вона налаштована так, щоб забезпечити нормальну енергоємність при максимальному навантаженні в 200 кг і прийнятний комфорт їзди. Але особливої ??м'якості від скутера YADEA S-Way не чекайте.

  Перемикач біля правої рукояті керма дозволяє вибрати першу або другу «передачу» (перемикання кнопкою Shift), від чого напряму залежить максимально-можлива швидкість руху - 35 або 45 км / год. Хоча реально здається, що YADEA S-Way готовий «розміняти півсотні»: швидка і динамічна модель з досить «збитої" підвіскою. Запас ходу складає 50-80 км в залежності від навантаження, рельєфу, швидкості руху: чим швидше - тим менше. Нелегкий скутер YADEA S-Way (119 кг з урахуванням акумуляторів в «базі») готовий відвезти ще більше - аж до 200 кг: повноцінна 2-місцева модель. На передній панелі - кишеньки для речей.

  Підсумки і висновки.
  В цілому новинки YADEA залишили після себе приємне враження. Так, вони не найдешевші навіть на тлі інших електричних скутерів (вже не кажучи про ДВС-моделях), однак можуть запропонувати якість в деталях. Десь акуратніше збірка, ось тут краще забарвлення, продумані різні дрібниці. Платити за подібне чи ні - кожен вирішує сам для себе.

  Що стосується конкретних тестових моделей, то «старша» модель YADEA S-Way запам'яталася потужністю і габаритами, хоча в іншому це звичайний скутер. Непоганий варіант для тих покупців, хто шукає повноцінне 2-місне сидіння і запас динаміки, при цьому хоче відмовитися від використання бензину за своїми економічними та екологічними мотивами. А ось скутер YADEA E3 - це маленьке, але велике одкровення: стильний вигляд, акуратна збірка, приємне поведінку на ходу. І все це за саму скромну ціну в українській модельній лінійці.
  Електричні скутери надані - компанією EDG Group, офіційним дистриб'ютором Yadea в Україні ..
детально
Yadea EM215 2000Wt

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 2000 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 2 к.с.

Пробіг : 1км

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

в наявності
Yadea E3 800Wt

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 0.8 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 1 к.с.

Пробіг : 3км

Тип приводу : Задній

Колір : сріблястий

в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.