• Land Rover Evoque Cabriolet 2.0TD4 HSE Dynamic
    ціна: 68000 EUR 
  • Mercedes-Benz E-class 220d AMG Sport Plus
    ціна: 62300 EUR 
  • Mercedes-Benz GL 350 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 64000 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 42000 USD 
  • Volkswagen Touareg 3.0 TDI V6 4Motion
    ціна: 25800 USD 
  • BMW 3-series 320 2.0Diesel
    ціна: 31900 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 78800 USD 
  • Audi A6 2.0TDI AT
    ціна: 32800 USD 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d
    ціна: 36400 USD 
  • BMW 4-series 420d xDrive Gran Coupe
    ціна: 43400 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Volkswagen


​  Історія  Volkswagen  (Фольксваген).
  «Фольксваген АГ»  (Volkswagen AG), німецька автомобільна концерн. Виробляє легкові автомобілі, вантажівки, мікроавтобуси. Штаб-квартира знаходиться у Вольфсбурзі.

  У 1934р  Ferdinand Porsche (Фердинанд Порше), відомий німецький конструктор (засновник всесвітньо відомої німецької автомобільної компанії Porsche AG), одержав замовлення від націонал-соціалістичного уряду Німеччини на розробку сучасного легкового автомобіля.

  І вже в 1935 році такий автомобіль був змонтований. Він отримав назву «Фольксваген», що дослівно в перекладі з німецької означає «народний автомобіль». Після дворічних випробувань в 1937 була запущена серія VW30, а до 1938 автомобіль знайшов знайомий багатьом поколінням зовнішній вигляд. Volkswagen відразу оцінили конструктори, інженери і водії. Про нього заговорили, з'явилися численні публікації, в 1938 в статті New York Times Volkswagen охрестили за зовнішню схожість «жуком». Це прізвисько настільки прижилося, що стало візитною карткою автомобіля.

  Для виробництва «народного автомобіля» 26 травня 1938 в місті Вольфсбурзі почалося будівництво найбільшого європейського автозаводу Volkswagen. Але війна, що насувалася, перешкодила налагодити випуск цього автомобіля. Їх була проведена всього дюжина. Автомобіль дуже подобався фашистським бонзам. На ньому із задоволенням роз'їжджав сам Гітлер.

  Під час Другої світової війни роботи по будівництву Volkswagen були припинені, а недобудований завод перепрофільований на виробництво військової продукції.

  Після закінчення війни підприємство потрапило під контроль англійців, в чиїй зоні окупації знаходився Вольфсбург. Восени 1945 англійські власті передали заводу замовлення на 20 тисяч автомобілів. Але тільки майже через десять років почалося серійне виробництво автомобіля в його первинній модифікації. У 1947 Volkswagen був виставлений на експортному ярмарку в Ганновері і привернув до себе велику увагу. Завод одержав перше зарубіжне замовлення з Голландії на тисячу автомобілів, а в 1948 стали поступати замовлення з Швейцарії, Бельгії, Швеції та інших країн.

  У січні 1948 змінилося керівництво Volkswagen, його генеральним директором став Генріх Нордхофф, представник нового покоління німецьких технократів. Оновлене керівництво складалося з дипломованих інженерів, що володіли міжнародним досвідом роботи на автозаводах і уміли нестандартно мислити. З їх приходом автомобіль був вдосконалений і модернізований. У 1949 почали випускатися моделі з новим типом кузова - кабріолет і лімузин. У серійному виробництві устаткування салону стало більше комфортабельним, вироблялася установка частково синхронізованого двигуна.

  Була налагоджена мережа автосервісу і технічних станцій по обслуговуванню автомобіля. Постійно велася робота із західними клієнтами. Volkswagen створив потужну мережу збуту автомобілів.

  Експорт автомобіля, що здобув світову популярність, до кінця 1948 склав близько 50 тисяч машин, на внутрішньому ринку було продано близько 15 тисяч.

  До цього часу завод звільнився від союзницького контролю англійців, і 6 вересня 1949 Volkswagen був повністю переданий Федеративній Республіці Німеччина.

  Почався новий етап розвитку заводу, який перш за все був відмічений інтенсивним нарощуванням виробництва і збільшенням збуту.

  До 1950 було випущено 100 тисяч автомобілів, до 1951 - 500 тисяч машин, а 5 серпня 1955 відбулася урочиста церемонія з нагоди випуску мільйонного Volkswagen 2. Девізом цього часу в житті німців стає популярна фраза, пов'язана з Volkswagen, - «Він член моєї сім'ї».

  Перевірена роками надійність і доступна ціна машини підсилили експортні можливості автомобіля. Volkswagen продається вже в 150-ти країнах світу. З'являються дочірні фірми за кордоном - в 1953 в Бразилії, в 1956 в ПАР, в 1957 в Австралії, в 1964 в Мексиці (тут з 1998 року випускається «жук», що став справжнім хітом сезону у голлівудських зірок) і інших країнах.

  Першою модифікацією стандартного Volkswagen-1200 в 1955 році стало спортивне купе Karmann-Ghia, марка якого була складена з назв створили його: кузов проектувала італійська компанія "Ghia", а збирався він на німецькій кузовній фірмі "Karmann" в Оснабрюці. У 1961 році програма поповнилася новим Volkswagen-1500 з кузовом седан і двигуном збільшеного робочого об'єму, на базі якого випускалися чергові виконання купе і кабріолета Karmann-Ghia.

  У 1965 році Volkswagen викупила у компанії "Даймлер-Бенц" фірму Audi, створивши концерн Volkswagen-Audi, відомий під абревіатурою VAG. Пізніше до нього увійшли іспанська фірма СЕАТ (SEAT) і чеський завод "Шкода" (Skoda). В даний час «Audi AG» - дочірня компанія концерну «Volkswagen», якій надана повна самостійність.

  Першим результатом об'єднання в 1968 році став VW-411 з двигуном повітряного охолоджування робочим об'ємом 1679 куб.см.. Модель вельми стримано була прийнята покупцями. У 1969 році, після приєднання фірми НСУ, з'явився перший Volkswagen з передніми провідними колесами, що одержав індекс "К-70". Його можна було придбати з двигунами робочим об'ємом 1594 або 1795 куб.см. У 1969-1975 роках при співпраці з фірмою Porsche випускалися спортивні автомобілі Volkswagen-Porsche-914 "з 4 - і 6-циліндровими двигунами в 1679 і 1991 куб.см. У 1970 році з'явився VW-181 з утилітарним відкритим кузовом, що нагадував армійські машини воєнного часу. Його розвитком в 1979 році став легкий повнопривідний армійський автомобіль lltis.

  Родоначальником нового покоління Volkswagen вважається передньопривідний Passat, випущений в 1973 році. Він пропонувався в численних варіантах з двигунами робочим об'ємом від 1297 до 1588 куб.см. На наступний рік з'явився спортивний Scirocco з 3-дверним кузовом купе і моторами об'ємом від 1093 до 1588 куб.см., а також компактний 3 - і 5-дверний хетчбек Golf. За перші 30 місяців випуску з конвейєра зійшов 1 мільйон машин Golf, перетворивши Volkswagen на одного з найбільших виготівників автомобілів в Європі. У 1979 році з'явився кабріолет Golf, що незмінно мав високий попит.

  Модель Golf I, що з'явилася в 1974, виявилася найбільш вдалою: сучасна, економічна, надійна, саме така модель могла розворушити міжнародний ринок. Golf ознаменував собою новий етап конкуренції у виробництві класу компактних автомобілів, які стали майже офіційно називатися «гольф-класом». Якщо за час розробки нових моделей в 1973-1974 збитки концерну перевищили 800 мільйонів німецьких марок, то вже в 1975 за рахунок великого попиту на них вдалося покрити всі витрати. Всього через 3 роки після запуску Golf I був проведений мільйонний автомобіль цієї марки. У 1983 побачив світло Golf II, а вісім років опісля, в 1991, дебютував Golf III, який, як і попередні моделі, підтримав високу репутацію Golf. За двадцять три роки з початку випуску було випущено 17 мільйонів Golf трьох поколінь. У 1995-1996 Golf III лідирував по числу продажів в Європі. У 1997 відбувся дебют нового Golf IV, тільки в перші дні після якого було прийнято більше 60 тисяч замовлень.

  На початку 1975 року представили "молодшого брата" Golf - трьохдверний передньопривідний Polo, аналогічний по конструкції автомобілю Audi-50 і пропонувався з двигунами робочим об'ємом 895-1272 куб.см. Недорогий і практичний Polo також став дуже популярним і укріпив фінансове положення Volkswagen. На базі Polo пропонувався трьохоб'ємний варіант з кузовом седан Derby.

  З 1980 року на базі Golf вироблялася модель Jetta з кузовом 4-дверний седан. У 1992-му вона була замінена аналогічною машиною (вже на шасі Golf третього покоління), названою Vento.

  У 1981 році Passat і Scirocco були модернізовані, а через рік на базі Passat з'явився седан Santana, в оснащення якого вперше входив 5-циліндровий бензиновий S двигун робочим об'ємом 1994 куб.см.

  В період 1988-1995 років збиралося єдине в програмі 3-дверне купе Corrado, наступник Scirocco.

  Моделі Variant з кузовом універсал і кабріолет на шасі машин третього покоління продовжують випускатися з 1993 року. Дві моделі Variant Syncro з 2,0 - і 2,9-літровими моторами мають повноприводні шасі.

  Компактна модель Polo третього покоління виробляється з 1994 року. Кузови 3 - і 5-дверний хетчбек, седан Polo Classic і 5-дверний універсал Variant. Двигуни бензинові і дизельні 4-циліндрові робочим об'ємом 1,0-1,9 л потужністю 50-101 к.с.

  Комфортабельне сімейство Vento першого покоління обладнався 4 - і 6-циліндровими моторами в 1,6-2,8 л потужністю 75-174 к.с.

  Універсал підвищеної місткості Sharan виробляється з 1995 року в 5-7-місцевому виконаннях, на передньо-і повноприводному шасі. Потужність бензинових і дизельних двигунів робочим об'ємом 1,9-2,8 л в межах 90-174 к.с.

  Сімейство моделей Passat п'ятого покоління було показано в 1996 році. На відміну від попередніх машин, що випускалися з 1988 року, вони знов уніфіковані з однотипними Audi моделей "А4" і "А6". Це дозволило застосувати могутніші і сучасніші силові агрегати Audi подовжнього розташування. Моделі Passat виробляються тільки з кузовами седан і 5-дверний універсал Variant і оснащені 4 -, 5 - і 6-циліндровими бензиновими і дизельними моторами в 1,6-2,8 л потужністю 90-193 к.с. Декілька моделей Variant в комплектації Syncro мають повноприводні шасі.

  У 1999 вийшла модель комфортабельного седана BORA.

  Декілька підприємств Volkswagen в Бразилії, Мексиці, Аргентині і Китаї виготовляють ряд моделей, що істотно відрізняються від європейської продукції. Серед них моделі "Гол" (Gol), "Параті" (Parati) і "Сантана", створені на шасі моделей Golf і Passat попередніх поколінь.

  Мексиканський філіал продовжує виробництво моделі "1,6 i" типу "Жук" з 1,6-літровим двигуном в 44 л.с., а з початку 1998 року освоєний випуск принципово нового передньопривідного автомобіля "Бітл" (Beetle) на шасі моделей Golf, зовні схожого на відомого "Жука".

  В даний час концерн Volkswagen - один з найбільших за обсягами продажів в світі, має свої заводи в 15 країнах світу, випускає продукцію під п'ятьма торговими марками Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT. З 1998 року концерну належить марка «Роллс-Ройс». Окрім легкових автомобілів, завод також здійснює випуск вантажівок, мікроавтобусів. До складу концерну Volkswagen входять: Volkswagen AG, Audi AG, «СЕАТ С. А.», «Шкода аутомобілова», «Фольксваген-Саксонія ГмбХ».

 Інтернет сайт: www.vw.com
================================================== 
  Компанія Volkswagen є німецьким концерном з виробництва автомобілів. Штаб-квартира підприємства розташовується в місті Вольсбург. Основна спеціалізація компанії - це легкові, вантажні авто і мікроавтобуси.

  Компанія почала своє існування в 1934 році. Тоді Фердинанду Порше надходить урядове замовлення. Правляча верхівка Німеччини пропонує йому взятися за створення автомобіля, який був би сучасним і народним. В перекладі з німецької слово volk означає народ, а wagen - машина.

  На розробку прототипу машини йде один рік. І через цей період часу перші екземпляри сходять з конвеєра. У народі машину прозвали жуком, оскільки вона мала дуже характерне схожість з комахам. Кількість машин у першій партії дорівнювало 30-ти. Всі автомобілі проходили випробування.

  Автомобілі були вдалими. І в 1938 році приймається рішення про необхідність зведення в Європі нового автомобільного заводу. На ті часи він мав бути найбільшим в Європі. Будівництво планувалося в місті Вольфсбурзі. Ці плани були порушені війною, що почалася. Випуск машин так і не був налагоджений. Втім, незважаючи на малу кількість екземплярів, його помітило фашистське керівництво країни. Гітлер використовував цю машину для своїх поїздок.

  У воєнні роки виробництво автомобілів Volkswagen було повністю заморожено. Завод, який вже почали будувати, був задіяний у виробництві техніки для фронту. Надалі він був повністю знищений авіаційними силами США.

  Коли закінчилася війна Вольфсбург деякий час перебував під контролем англійців. І завод, відповідно, перейшов в їх володіння. В кінці 1945 року уряд Англії видає підприємству замовлення на виготовлення 20 000 машин. Volkswagen намагається повернути собі минулу славу.

  У 1947 році машина представлена ​​на ярмарку, що проходила в Ганновері. Вона привертає до себе увагу великої кількості людей. Результатом цієї виставки стало замовлення з Голландії на 1000 машин. Популярність компанії стала рости. Вже в 1948 році на завод посипалися замовлення з різних країн: Бельгія, Швеція, Швейцарія та багато інших. Вже в 1948 році на експорт пішло близько 50 000 автомобілів. На власному ринку було затребувано 15 000 машин. У 1949 році завод переходить від англійців до німців.

  І це є новим етапом існування і розвитку підприємства. Розширюється ринок збуту, збільшує виробництво автомобілів. Виробництво автомобіля жук не припиняється і в 1955 році кількість зібраних машин дорівнює 1 мільйону. Автомобіль відрізнявся високою надійністю. І в теж час мав досить низьку ціну. Це посилило позиції, як на внутрішньому ринку, так і на експорті. У 50-х роках в різних країнах починають відкриватися філії компанії Volkswagen. У Бразилії відкривається в 1953 році перша філія. У ПАР відкриття відбувається в 1956. А в Австралії на наступний рік - у 1957. І так далі.

  Останній жук був зібраний в Німеччині в 1974 році. Після цього зборки вже тривали в Мексиці. Навіть сьогодні заводи Мексики продовжують виробництво цієї машини.

  У 1973 році компанія Volkswagen стає засновником нової автомобільної епохи. Причиною тому служить початок виробництва автомобіля Passat з переднім двигуном, а вже через рік виходить Golf. Останній став справжнім хітом і не тільки у себе на Батьківщині. Він користувався шаленою популярністю по всій Європі. Всього за 2.5 року концерн провів 1 мільйон автомобілів. А в 1995 році число випущених машин склало 17 мільйонів.

  Сьогодні концерн Volkswagen є одним з найуспішніших. Його заводи знаходяться в 15 країнах світу.,​  
детально
Volkswagen Touareg 3.0 TDI V6 4Motion

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 240 к.с.

Пробіг : 109000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

694000 UAH
25800 $ / 24350

694000 грн.
25800 $
24350
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Volkswagen Multivan T5 2.0 TDI MT

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 102 к.с.

Пробіг : 58000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

1028000 UAH
38200 $ / 36060

1028000 грн.
38200 $
36060
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Volkswagen Multivan T5 2.0 TDI MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 102 к.с.

Пробіг : 103000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

907000 UAH
33700 $ / 31810

907000 грн.
33700 $
31810
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Volkswagen Caravelle T5 2.0 TDI MT

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 140 к.с.

Пробіг : 32000км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

976000 UAH
36300 $ / 34260

976000 грн.
36300 $
34260
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Volkswagen Passat B-6 1.8 TSI DSG

Рік випуску : 2009

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 1.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 160 к.с.

Пробіг : 75000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

425000 UAH
15800 $ / 14910

425000 грн.
15800 $
14910
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Volkswagen Touareg 3.0 TDI AT Life

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 204 к.с.

Пробіг : 40877км

Тип приводу : Повний

Колір : золотий

1192000 UAH
44300 $ / 41810

1192000 грн.
44300 $
41810
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Volkswagen Caravelle T5 2.0 TDI AT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 140 к.с.

Пробіг : 204000км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

643000 UAH
23900 $ / 22560

643000 грн.
23900 $
22560
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Volkswagen Multivan T5 2.0TDI AT

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 180 к.с.

Пробіг : 130000км

Тип приводу : Передній

Колір : коричневий

815000 UAH
30300 $ / 28600

815000 грн.
30300 $
28600
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Volkswagen Caravelle T5 2.0 TDI Long

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 140 к.с.

Пробіг : 110000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

772000 UAH
28700 $ / 27090

772000 грн.
28700 $
27090
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Volkswagen Caravelle T5 2.0 TDI AT

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 140 к.с.

Пробіг : 161000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

740000 UAH
27500 $ / 25960

740000 грн.
27500 $
25960
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Перша Попередня 1 2 3 4 12 13 14 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.