• MINI Countryman Cooper D 2.0
    ціна: 27800 USD 
  • Mercedes-Benz SLK 200i
    ціна: 43900 USD 
  • Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4Matic
    ціна: 42800 USD 
  • Smart Fortwo 0.6і
    ціна: 3900 USD 
  • Mercedes-Benz Viano 2.2 CDI L
    ціна: 40800 USD 
  • Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4Matic
    ціна: 46300 USD 
  • MINI Countryman Cooper D 2.0
    ціна: 29900 USD 
  • BMW X5 30і x-Drive
    ціна: 23400 USD 
  • Mercedes-Benz Vito 111 CDI MT Long
    ціна: 29700 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class 220d 4Matic
    ціна: 59600 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Steyr Puch


  Історія компанії Steyr Daimler Puch. Загальна інформація.
  Австрійська компанія Steyr Daimler Puch всім добре знайома, завдяки своїм позашляховикам і унікальними розробками в області повного приводу. Великий інженерний досвід компанії став причиною того, що її послугами користуються багато автомобільні концерни. Саме завдяки цьому на конвеєрах заводу в Граці з'явилися повноприводні версії таких популярних автомобілів: як FIAT Panda, Mercedes-Benz E-класу, Volkswagen. Але зараз ми б хотіли акцентувати вашу увагу на абсолютно унікальному всюдиході Pinzgauer, який зійшов з конвеєра заводу вже більше 30 років тому.

  Спочатку Pinzgauer розроблявся на основі невеликого всюдихода Haflinger. Його замовила швейцарська армія, яка хотіла маневрену машину з повною масою до 3,5 т, можливістю буксирування причепа до 1,5 т, кліренсом не менше 300 мм і діаметром повороту не більше 11,5 м. Швейцарці розраховували, що майбутня модель буде активно використовуватися в горах, а також мати прохідність не гірше Haflinger`a і володіти габаритами 4500х1800х2000 мм.

  Pinzgauer розроблявся командою інженерів під керівництвом Еріха Ледвінкі (сина знаменитого Ганса Ледвінкі, колишнього головного конструктора заводу Tatra) так само, як і Haflinger. Цим і пояснюється конструктивне схожість машин, що виявляється, наприклад, в наявності хребтової (трубчастої) рами з прихованими всередині неї приводними валами і хитними півосями, які виключали застосування внутрішніх шарнірів в приводах коліс. Наступність досвіду поколінь в роботі Еріха Ледвінкі позначилася і в створенні (на базі двухосной машини) трехосного варіанту, чия трубчаста конструкція шасі з незалежними підвісками всіх коліс дозволяла додати ще один міст без особливих проблем.

  Початком робіт зі створення Pinzgauer вважається 1968. А 17 травня 1971 швейцарці брали перші серійні моделі. У 1972 р з'явилася тривісна версія Pinzgauer. Спочатку автомобілі поставлялися тільки для армії, але вже в 1972 р з'явилися машини і для цивільних. Вдалість розробки підтверджується застосуванням всюдиходів Pinzgauer в операціях ООН, армійськими фахівцями Південної Америки і Африки, а також взагалі збереженням виробництва даної техніки в 21 столітті.

  Pinzgauer не відрізняється особливою химерністю конструкції, він вкрай утилітарний і простий. Всі моделі Pinzgauer забезпечені відкидними вітровими стеклами, а частина автомобілів ще й тентованою дахом. Очевидно, що при складеному тенті, опущеному лобовому склі і знятих боковинах Pinzgauer стає дуже "низькорослим", тим самим полегшуючи власну маскування в бою. Перевагою розміру колісних ніш є достатній зазор між шиною і аркою, що виключає скупчення бруду. Таким чином, забезпечується максимально безперешкодне обертання коліс. Захисний дерев'яний брус як би розділяє автомобіль на кузов і шасі, а бензобак покритий товстим шаром антикорозійної мастики.

  Потрібно відзначити, що крутний момент від двигуна Pinzgauer'a передається за допомогою карданної передачі роздавальної коробці з низкою понижуючих передавальних чисел. Роздавальна коробка розташована і наполовину прихована всередині рами-труби, яка максимально захищає приводні вали від будь-яких механічних пошкоджень. Подальша передача моменту організовується через конічну зубчасту пару зі спіральним зачепленням, ведена шестерня якої пов'язана з полуосью. А хитання полуосей Pinzgauer'а у вертикальній площині відбувається завдяки обкатування зубів веденої шестерні по зубах провідною при одночасній передачі моменту.

  Примітно, що праві півосі Pinzgauer'a компоновочной не є продовженням лівих. Ці праві півосі просто дещо зміщені назад, що, втім, не робить ніякого негативного впливу на керованість автомобіля. Конструкція підвіски дає можливість переміщення кожного колеса на 200 мм. Потужні телескопічні амортизатори подвійної дії Pinzgauer'a працюють в парі з пружними пружинними елементами змінної жорсткості.

  У тривісних всюдиходах Pinzgauer як пружні елементи двох пар задніх коліс застосовують параболічну ресору. По додатковому побажанню в конструкцію задньої підвіски машини може бути введений пневмоелементи, який підтримує на постійному рівні величину дорожнього просвіту незалежно від навантаження. Кліренс величиною 355 мм отриманий завдяки використанню шин розміром 245 / 75R16 і колісним редукторів з передавальним відношенням 2,266.

  Також потрібно відзначити, що силовий агрегат розташовується поздовжньо за віссю передніх ведучих коліс. Перевагами такої конструкції є кращий розподіл маси по осях і хороша захищеність. Спочатку на всюдиходи Pinzgauer встановлювали 4-х циліндровий карбюраторний двигун повітряного охолодження так само, як і на Haflinger, який розвивав при робочому обсязі в 2,5 л потужність 87 - 92 к.с. при 4000 об / хв і максимальний крутний момент 180 - 185 Нм при 2000 об / хв. Ступінь стиснення була невисока і становила 7,5 або 8,5, що дозволяло йому працювати на бензині низької якості.

  У 1987 році відбулася єдина за 30 років модернізація Pinzgauer'a! «Лінійка» силових агрегатів поповнилася рядним 6-ти циліндровим дизелем концерну Volkswagen робочим об'ємом 2,4 л. Через те, що «шістка» відрізнялася більшою довжиною, на передній панелі всюдиходів довелося спорудити щось на зразок капота. Дизель з турбонаддувом потужністю 104 к.с. при 4250 об / хв і максимальним обертовим моментом 195 Нм при 2500 об / хв найчастіше блокується не з стандартної 5-ти ступінчастою коробкою передач, а з 4-х ступінчастою автоматичною трансмісією, що істотно полегшує освоєння машини.

  Всі мости Pinzgauer'a оснащені блокуємими з місця водія диференціалами, а бездіфференціальная раздатка має синхронізовані передачі (передній міст на хороших дорогах необхідно відключати). Завдяки гідросистемі блокувань міжколісних диференціалів інструкція дозволяє блокувати їх на ходу.

  Вся конструкція Pinzgauer'a говорить про військове походження всюдихода. У цій машині з однаковою раціональністю використовується безліч однакових вузлів і деталей, що полегшує їх заміну в складних умовах. Всі приводу коліс, півосі і гальма є взаємозамінними. Підвіска Pinzgauer не вимагає шприцевий мастила. Максимально скорочений та інший обсяг техобслуговування всюдихода. Примітно і те, що система електрообладнання автомобіля розрахована на напругу 24 V, а також має в стандарті дві акумуляторні батареї. Всюдиходи Pinzgauer, випущені Steyr-Daimler-Puch за останні 30 років, поширилися по всьому світу. Їх можна побачити і на кавових плантаціях Бразилії, і на видобутку корисних копалин в Німеччині, і на бджільницьких фермах Греції для перевезення вуликів, і навіть у Франції для пошуку уранових родовищ. Треба відзначити і той факт, що 3-х вісні машини за своїми сукупними показниками дуже цінуються в середовищі мисливців, а також людей, що цінують комфортний екстремальний відпочинок та експедиції.

  Спортивні досягнення позашляховиків Pinzgauer відбилися в ралі «Париж - Дакар» 1979 року. У 1981-му один з Pinzgauer навіть прийшов до фінішу другим. Машини цієї марки працюють і в якості «техничек», супроводжуючи такі команди, як Honda і Jamaha.

  Виробництво Pinzgauer'a в 2000 році було куплено американською компанією Automotive Technik LTD, у зв'язку з чим модельний ряд поповнився броньованої версією. Крім того, Pinzgauer отримав новий двигун Volkswagen 2,5 літра, 125 к.с. з системою Common Rail, антиблокувальну систему гальм (ABS) і систему курсової стійкості (EBD). Зараз Pinzgauer випускається у філії компанії в Англії, маючи великий попит у багатьох арміях світу, виграючи тендери у таких іменитих конкурентів, як Unimog, Hammer і Volvo... 
детально
Steyr Puch Pinzgauer 712 AMB (6x6) 2.5i

Рік випуску : 1974

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 2.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 92 к.с.

Пробіг : 1025км

Тип приводу : Повний

Колір : зелений

2443000 UAH
94500 $ / 84820

2443000 грн.
94500 $
84820
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.