• Smart Fortwo 1.0i coupe
    ціна: 16900 USD 
  • Mercedes-Benz SL 350
    ціна: 95900 USD 
  • Volkswagen Crafter 35 2.5 TDI Long
    ціна: 17600 USD 
  • Porsche Cayenne S 4.8i
    ціна: 21700 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 250 CDI
    ціна: 35600 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 5.0i SC Autobiographi
    ціна: 35800 USD 
  • Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4Matic
    ціна: 38900 USD 
  • Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4Matic
    ціна: 41400 USD 
  • MINI Countryman Cooper D 2.0
    ціна: 38500 USD 
  • Tesla Model X P100D T-Sportline
    ціна: 269500 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Skoda


​   Історія  компанії Skoda
  «Шкода»  (Skoda Automobilova AS), чеська фірма по виробництву автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в м. Млада-Болеслав. Входить до концерну «Фольксваген».

  «Шкода» була заснована в 1925 на базі відомої чеської компанії «Laurin & Klement» («Лаурін і Клемент»). Поява цього логотипу пов'язано з ім'ям Emil  Skoda, що став в 1866 році головним інженером механічних майстерень в Пльзені, які належали Arnost Waldstein. Згодом, товари компанії Skoda набувають популярності у світі.

  Спочатку з'явився перший новий автомобіль Skoda 4R, а на початку тридцятих років, відразу після світової промислової кризи, починається створення принципово нового автомобіля Skoda 420. Чотирициліндровий двигун потужністю 20 л. с., 3-ступінчаста коробка, виконана в блоці з головною передачею, дозволяли розвивати швидкість 60 км / год, при витраті палива 8 л/100 км. Автомобіль був розрахований на чотири посадкових місця, мав двоє дверей, а також багажник, який можна було відкрити і зовні, що було великою рідкістю для автомобілів того часу.

  У роки Другої світової війни в цехах Skoda, які контролювалися нацистською Німеччиною, проводилася військова техніка, газогенераторні вантажівки і лише в невеликій кількості легкові автомобілі.

  З 1945 року, коли в післявоєнній Чехословаччині до влади прийшов комуністичний уряд, на конвеєр був поставлений автомобіль Skoda Popular 1101, який був рестайлінгом створеного перед війною автомобіля. В історію цей автомобіль увійшов під ім'ям Tudor, що стався від злиття слів Two door - «дві двері». Автомобіль продовжували так називати навіть тоді, коли у виробництво була випущена чотирьохдверна модифікація кузова.

  Але по справжньому першим новим післявоєнним автомобілем стала Skoda 420, випущена в 1953 р. і отримала народне ім'я Спартак. У автомобиля був 4-циліндровий двигун потужністю 40 л. с. Пристрій шасі було традиційним для Skoda - хребтова рама. В кінці 50-х машині зробили нову передню підвіску - замість поперечної ресори встановили пружини і телескопічні амортизатори. Задня поперечна ресора залишилася. Модифікацію визнали новою моделлю і дали власне ім'я - Octavia.

  Машина вийшла вдалою, і її випускали до 1971 року. А з початку 70-х рр.. в історії Skoda наступає абсолютно нова епоха - конструктори створюють спортивне купе 2 +2 - Skoda 110R, яке в свою чергу послужило прототипом спортивного автомобіля, здатного стати гідним конкурентом на спортивних трасах. У цей кузов встановили мотор від серійної машини, але збільшений до 1289 см куб. обсягу. Надалі, його потужність була піднята до 140 л. с. при 8500 об / хв. Автомобілю привласнили індекс - Skoda 130RS. Skoda 130RS виступала як на ралі, так і на кільці. Найбільший успіх прийшов до неї на кільцевих гонках в 1981 році. Тоді Skoda завоювала титул чемпіона Європи серед заводських команд, і обійшла навіть BMW.

  У 80-і рр.. чеські автомобілестроітелі створили Skoda Favorit - автомобіль, який претендував на роль ведучої машини всієї соціалістичної співдружності, здатного створити конкуренцію радянським Жигулям. Але в 1989 році в Чехословаччині відбулася оксамитова революція, і у автомобільного заводу почалися, що називається, не кращі роки. За кордону пішли автомобілі західноєвропейського виробництва, почалися збої у виробництві. За вирішення проблем автозаводу взявся уряд, яке вирішило продати завод закордонному інвестору. На цю роль претендували 24 фірми, серед яких були такі як BMW, GM, Renault. Однак, найкращі умови запропонував Volkswagen, що зберіг виробництво моделі Favorit, піднявши її якість.

  Секрет популярності Skoda в гармонійному поєднанні ціни і якості цього автомобіля. Німецьким дизайнерам вдалося виправити всі недоліки і вади Skoda Favorit, перетворивши її в 1994 році в елегантну Felicia, яка як за своїми технічними характеристиками, так і по дизайну скоріше нагадує західноєвропейські аналоги, ніж автомобіль, вироблений країною, раніше відносився до соціалістичного табору.

  Справжній успіх прийшов з випуском принципово нового для Skoda автомобіля - Octavia. Перший його показ пройшов у вересні 1996 року на Паризькому автосалоні. Зовнішній вигляд Skoda Octavia зближує машину з своїми західними побратимами з династії Volkswagen. Саме на Octavia була випробувана нова базова платформа концерну - Golf IV, в результаті чого і Golf,  і  Octavia знайшли своїх покупців, а концерну Volkswagen на той час повністю належала Skoda.

  У березні 1998 року були представлені оновлені версії (фейсліфтінг) моделей Skoda Felicia і Skoda Felicia Combi і універсал Skoda Octavia Combi.

  Підтвердженням цьому стала поява моделі Fabia в кінці 1999 року, яка зі стилістичної точки зору стала зовсім новим автомобілем, зберігши при цьому фірмові риси Skoda. Зараз Fabia стрімко завойовує як європейський, так і російський ринки, успішно конкуруючи з моделями провідних автомобільній фірм цього класу.

  До 2000 «Шкода» стала єдиною компанією, якій вдалося наростити продажі в Німеччині. Особливою популярністю користується модель лімузина Fabia і її варіація - компактний Fabia Combi.

  У 2001 році Skoda представила оновлену Skoda Superb.

  Інтернет сайт: www.skoda-auto.com
=============================================================
  Skoda
є чеським виробником автомобілів, який входить в концерн Volksvagen.
  Історія компанії Skoda почалася ще в грудні 1895 року. Саме тоді була створена невелика компанія, яка спеціалізувалася на ремонті і виробництві велосипедів. Заснували цю фірму люди на прізвище Влацав. Їх звали Лаурін і Клемент. Освічена компанія отримала назву Laurin & Klement Co. Через чотири роки, в 1899 році, засновники компанії приймають рішення почати виробляти мотоцикли. Ідея має успіх. Мотоцикли, помічені громадськістю, користуються популярністю. Надалі вони навіть отримають кілька нагород за перемоги в гоночних змаганнях. На стику століть компанія проводить ряд технічних експериментів, результатом яких стає припинення випуску мотоциклів і переходить цілком і повністю на виробництво автомобілів.

  Перша машина, яку випустила дана компанія, носила ім'я Voiturette A. Як і перший мотоцикл, даний автомобіль користувався величезним успіхом. Надалі він стане чеської класикою автомобілебудування.

  Успіх першого автомобільного дітища компанії забезпечив їй стабільність і дозволив компанії розширити виробництво. У найближчі роки виробничий обсяг виріс до масштабів, які перевершували потенціал підприємства. У 1907 році засновниками компанії було прийнято рішення перетворити її на акціонерне товариство.

  У 1909-1910 роках компанія отримує спеціальний замовлення на 100 автомобілів таксі. Замовником виступає віденський магістрат. Машини пропрацювали на благо людям понад 15 років. Навіть у 1928 році деякі можна було бачити на вулицях Відня.

  У 1911 році компанія запускає у виробництво нову модель, яка отримує індекс S. Потужність двигуна цього автомобіля становить 14 кінських сил. До першої світової війни ця машина була найпопулярнішим автомобілем компанії. Модель була настільки успішною, що її із задоволенням купували за кордоном. Зокрема, в Росії. Від загальної кількості вироблених машин туди поставили 35%.

  Починаючи з 1911 року, міжнародний попит на автомобілі компанії Laurin & Klement з кожним роком став рости все більше і більше. Концерн постійно нарощував свої виробничі потужності. Починаючи з 1914 року, компанія змушена змінити спеціалізацію і почати виробляти військову техніку.

  27 червня 1925 торгова марка Laurin & Klement перестала існувати. Причиною тому послужило об'єднання даної компанії з концерном Pilsen Skoda Co. Знову утворене підприємство було названо Skoda.

  Двадцяті роки ознаменовує виходом у світ моделі Skoda 110. Цей автомобіль стає основним пасажирським серед інших моделей, що випускаються компанією. Виробництві ведеться на заводі в Млада Болеславі. З 1925 по 1929 рік компанія виробила 3000 даних авто.

  До 1930 року виробничі потужності компанії збільшуються. Вона може випускати до 25 машин в день. На заводах компанії Skoda відбувається модернізація обладнання і вводиться три робочих зміни. Це дозволяє збільшити продуктивність до 95 машин в день. Компанія випускає дві нові моделі: 4R і 6R. Вони є цілком успішними і покращують репутацію компанії Skoda.
На початку 30-х років минулого століття відбувається відділення автомобільної галузі, створюється окрема акціонерна компанія. У цей же рік випускається нова модель марки Skoda, яка носить назву Popular. Відмінною рисою даного автомобіля є абсолютно нова на ті часи система трансмісії. Через деякий час дана модель замінюється новим автомобілем Favorit. У 1945 році компанія випускає модель Skoda 1101, відому також як Spartak. Вона користується успіхом, але творці не зупиняються на досягнутому, продовжуючи роботи над вдосконаленням даної моделі. В результаті удосконалень через п'ять з'являється інша модель, яку сьогодні все дуже добре знають під ім'ям Octavia.

  У роки другої світової війни територія Чехії була повністю окупована фашистами. На роботі компанії це позначається украй негативно. Фашисти, які прийшли до влади, припиняють виробництво легкових автомобілів. Протягом усієї війни заводи Skoda займаються випуском військової техніки і газогенераторних вантажівок.

  Завдяки тому, що в країні були відмінні виробничі методи, а також завдяки минулим успіхам, Чехословаччини, перебуваючи у складі СРСР, вдається зберігати випуск продукції високої якості, незважаючи при цьому на планову економіку.

  Коли політична ситуація в країні стала мінятися, в 1989 компанія Skoda починає вести пошуки сильного партнера за кордоном. Керівництво компанії впевнено в тому, що великі фінансові впливи в компанію допоможуть їй випускати конкурентно здатну продукцію протягом тривалого періоду часу. Всього на роль інвестора було 24 кандидатури. Розглядалися навіть такі претенденти як BMW, GM, Renault.

  У грудні цього року урядом країни було прийнято рішення про співпрацю компанії Skoda з німецьким автомобільним концерном Volkswagen Group. Об'єднання цих двох компаній сталося 16 квітня 1991 року.

  Завдяки цьому в світ вийшли такі моделі як Felicia, Fabia, Octavia. Остання принесла компанії величезний успіх.

  На сьогоднішній день кількість співробітників компанії Skoda становить близько 18000 чоловік. Продукція компанії Skoda в кількості 80% від загального випуску щороку йде на експорт. Продукція даного концерну популярна в 64 країнах світу.,​   
детально
Skoda Fabia Combi 1.4i

Рік випуску : 2010

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.4 л.

Двигун : Газ / Бензин

Тип КПП : Механічна

Потужність : 86 к.с.

Пробіг : 108000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

215000 UAH
8300 $ / 7410

215000 грн.
8300 $
7410
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda SuperB 3.6 FSI 4WD

Рік випуску : 2009

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 260 к.с.

Пробіг : 117000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

515000 UAH
19900 $ / 17770

515000 грн.
19900 $
17770
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda SuperB 2.0TDi AT Elegance

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 170 к.с.

Пробіг : 218000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

396000 UAH
15300 $ / 13660

396000 грн.
15300 $
13660
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda SuperB 1.8TSI MT

Рік випуску : 2009

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 1.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 160 к.с.

Пробіг : 91000км

Тип приводу : Передній

Колір : синій

321000 UAH
12400 $ / 11070

321000 грн.
12400 $
11070
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda Octavia A5 1.6TDI MT

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 105 к.с.

Пробіг : 229000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

308000 UAH
11900 $ / 10630

308000 грн.
11900 $
10630
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 190 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

1456000 UAH
56200 $ / 50190

1456000 грн.
56200 $
50190
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Skoda Octavia Combi RS 2.0 TDI

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 185 к.с.

Пробіг : 133200км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

743000 UAH
28700 $ / 25630

743000 грн.
28700 $
25630
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Skoda Octavia A5 1.9TDI

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 1.9 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 105 к.с.

Пробіг : 185657км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

258000 UAH
9950 $ / 8890

258000 грн.
9950 $
8890
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda Fabia 1.2i МТ

Рік випуску : 2006

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 70 к.с.

Пробіг : 178000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

150000 UAH
5800 $ / 5180

150000 грн.
5800 $
5180
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda Octavia A5 1.6 TDI Combi

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 105 к.с.

Пробіг : 212000км

Тип приводу : Передній

Колір : синій

334000 UAH
12900 $ / 11520

334000 грн.
12900 $
11520
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Перша Попередня 1 2 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.