• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Skoda


​   Історія  компанії Skoda
  «Шкода»  (Skoda Automobilova AS), чеська фірма по виробництву автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в м. Млада-Болеслав. Входить до концерну «Фольксваген».

  «Шкода» була заснована в 1925 на базі відомої чеської компанії «Laurin & Klement» («Лаурін і Клемент»). Поява цього логотипу пов'язано з ім'ям Emil  Skoda, що став в 1866 році головним інженером механічних майстерень в Пльзені, які належали Arnost Waldstein. Згодом, товари компанії Skoda набувають популярності у світі.

  Спочатку з'явився перший новий автомобіль Skoda 4R, а на початку тридцятих років, відразу після світової промислової кризи, починається створення принципово нового автомобіля Skoda 420. Чотирициліндровий двигун потужністю 20 л. с., 3-ступінчаста коробка, виконана в блоці з головною передачею, дозволяли розвивати швидкість 60 км / год, при витраті палива 8 л/100 км. Автомобіль був розрахований на чотири посадкових місця, мав двоє дверей, а також багажник, який можна було відкрити і зовні, що було великою рідкістю для автомобілів того часу.

  У роки Другої світової війни в цехах Skoda, які контролювалися нацистською Німеччиною, проводилася військова техніка, газогенераторні вантажівки і лише в невеликій кількості легкові автомобілі.

  З 1945 року, коли в післявоєнній Чехословаччині до влади прийшов комуністичний уряд, на конвеєр був поставлений автомобіль Skoda Popular 1101, який був рестайлінгом створеного перед війною автомобіля. В історію цей автомобіль увійшов під ім'ям Tudor, що стався від злиття слів Two door - «дві двері». Автомобіль продовжували так називати навіть тоді, коли у виробництво була випущена чотирьохдверна модифікація кузова.

  Але по справжньому першим новим післявоєнним автомобілем стала Skoda 420, випущена в 1953 р. і отримала народне ім'я Спартак. У автомобиля був 4-циліндровий двигун потужністю 40 л. с. Пристрій шасі було традиційним для Skoda - хребтова рама. В кінці 50-х машині зробили нову передню підвіску - замість поперечної ресори встановили пружини і телескопічні амортизатори. Задня поперечна ресора залишилася. Модифікацію визнали новою моделлю і дали власне ім'я - Octavia.

  Машина вийшла вдалою, і її випускали до 1971 року. А з початку 70-х рр.. в історії Skoda наступає абсолютно нова епоха - конструктори створюють спортивне купе 2 +2 - Skoda 110R, яке в свою чергу послужило прототипом спортивного автомобіля, здатного стати гідним конкурентом на спортивних трасах. У цей кузов встановили мотор від серійної машини, але збільшений до 1289 см куб. обсягу. Надалі, його потужність була піднята до 140 л. с. при 8500 об / хв. Автомобілю привласнили індекс - Skoda 130RS. Skoda 130RS виступала як на ралі, так і на кільці. Найбільший успіх прийшов до неї на кільцевих гонках в 1981 році. Тоді Skoda завоювала титул чемпіона Європи серед заводських команд, і обійшла навіть BMW.

  У 80-і рр.. чеські автомобілестроітелі створили Skoda Favorit - автомобіль, який претендував на роль ведучої машини всієї соціалістичної співдружності, здатного створити конкуренцію радянським Жигулям. Але в 1989 році в Чехословаччині відбулася оксамитова революція, і у автомобільного заводу почалися, що називається, не кращі роки. За кордону пішли автомобілі західноєвропейського виробництва, почалися збої у виробництві. За вирішення проблем автозаводу взявся уряд, яке вирішило продати завод закордонному інвестору. На цю роль претендували 24 фірми, серед яких були такі як BMW, GM, Renault. Однак, найкращі умови запропонував Volkswagen, що зберіг виробництво моделі Favorit, піднявши її якість.

  Секрет популярності Skoda в гармонійному поєднанні ціни і якості цього автомобіля. Німецьким дизайнерам вдалося виправити всі недоліки і вади Skoda Favorit, перетворивши її в 1994 році в елегантну Felicia, яка як за своїми технічними характеристиками, так і по дизайну скоріше нагадує західноєвропейські аналоги, ніж автомобіль, вироблений країною, раніше відносився до соціалістичного табору.

  Справжній успіх прийшов з випуском принципово нового для Skoda автомобіля - Octavia. Перший його показ пройшов у вересні 1996 року на Паризькому автосалоні. Зовнішній вигляд Skoda Octavia зближує машину з своїми західними побратимами з династії Volkswagen. Саме на Octavia була випробувана нова базова платформа концерну - Golf IV, в результаті чого і Golf,  і  Octavia знайшли своїх покупців, а концерну Volkswagen на той час повністю належала Skoda.

  У березні 1998 року були представлені оновлені версії (фейсліфтінг) моделей Skoda Felicia і Skoda Felicia Combi і універсал Skoda Octavia Combi.

  Підтвердженням цьому стала поява моделі Fabia в кінці 1999 року, яка зі стилістичної точки зору стала зовсім новим автомобілем, зберігши при цьому фірмові риси Skoda. Зараз Fabia стрімко завойовує як європейський, так і російський ринки, успішно конкуруючи з моделями провідних автомобільній фірм цього класу.

  До 2000 «Шкода» стала єдиною компанією, якій вдалося наростити продажі в Німеччині. Особливою популярністю користується модель лімузина Fabia і її варіація - компактний Fabia Combi.

  У 2001 році Skoda представила оновлену Skoda Superb.

  Інтернет сайт: www.skoda-auto.com
=============================================================
  Skoda
є чеським виробником автомобілів, який входить в концерн Volksvagen.
  Історія компанії Skoda почалася ще в грудні 1895 року. Саме тоді була створена невелика компанія, яка спеціалізувалася на ремонті і виробництві велосипедів. Заснували цю фірму люди на прізвище Влацав. Їх звали Лаурін і Клемент. Освічена компанія отримала назву Laurin & Klement Co. Через чотири роки, в 1899 році, засновники компанії приймають рішення почати виробляти мотоцикли. Ідея має успіх. Мотоцикли, помічені громадськістю, користуються популярністю. Надалі вони навіть отримають кілька нагород за перемоги в гоночних змаганнях. На стику століть компанія проводить ряд технічних експериментів, результатом яких стає припинення випуску мотоциклів і переходить цілком і повністю на виробництво автомобілів.

  Перша машина, яку випустила дана компанія, носила ім'я Voiturette A. Як і перший мотоцикл, даний автомобіль користувався величезним успіхом. Надалі він стане чеської класикою автомобілебудування.

  Успіх першого автомобільного дітища компанії забезпечив їй стабільність і дозволив компанії розширити виробництво. У найближчі роки виробничий обсяг виріс до масштабів, які перевершували потенціал підприємства. У 1907 році засновниками компанії було прийнято рішення перетворити її на акціонерне товариство.

  У 1909-1910 роках компанія отримує спеціальний замовлення на 100 автомобілів таксі. Замовником виступає віденський магістрат. Машини пропрацювали на благо людям понад 15 років. Навіть у 1928 році деякі можна було бачити на вулицях Відня.

  У 1911 році компанія запускає у виробництво нову модель, яка отримує індекс S. Потужність двигуна цього автомобіля становить 14 кінських сил. До першої світової війни ця машина була найпопулярнішим автомобілем компанії. Модель була настільки успішною, що її із задоволенням купували за кордоном. Зокрема, в Росії. Від загальної кількості вироблених машин туди поставили 35%.

  Починаючи з 1911 року, міжнародний попит на автомобілі компанії Laurin & Klement з кожним роком став рости все більше і більше. Концерн постійно нарощував свої виробничі потужності. Починаючи з 1914 року, компанія змушена змінити спеціалізацію і почати виробляти військову техніку.

  27 червня 1925 торгова марка Laurin & Klement перестала існувати. Причиною тому послужило об'єднання даної компанії з концерном Pilsen Skoda Co. Знову утворене підприємство було названо Skoda.

  Двадцяті роки ознаменовує виходом у світ моделі Skoda 110. Цей автомобіль стає основним пасажирським серед інших моделей, що випускаються компанією. Виробництві ведеться на заводі в Млада Болеславі. З 1925 по 1929 рік компанія виробила 3000 даних авто.

  До 1930 року виробничі потужності компанії збільшуються. Вона може випускати до 25 машин в день. На заводах компанії Skoda відбувається модернізація обладнання і вводиться три робочих зміни. Це дозволяє збільшити продуктивність до 95 машин в день. Компанія випускає дві нові моделі: 4R і 6R. Вони є цілком успішними і покращують репутацію компанії Skoda.
На початку 30-х років минулого століття відбувається відділення автомобільної галузі, створюється окрема акціонерна компанія. У цей же рік випускається нова модель марки Skoda, яка носить назву Popular. Відмінною рисою даного автомобіля є абсолютно нова на ті часи система трансмісії. Через деякий час дана модель замінюється новим автомобілем Favorit. У 1945 році компанія випускає модель Skoda 1101, відому також як Spartak. Вона користується успіхом, але творці не зупиняються на досягнутому, продовжуючи роботи над вдосконаленням даної моделі. В результаті удосконалень через п'ять з'являється інша модель, яку сьогодні все дуже добре знають під ім'ям Octavia.

  У роки другої світової війни територія Чехії була повністю окупована фашистами. На роботі компанії це позначається украй негативно. Фашисти, які прийшли до влади, припиняють виробництво легкових автомобілів. Протягом усієї війни заводи Skoda займаються випуском військової техніки і газогенераторних вантажівок.

  Завдяки тому, що в країні були відмінні виробничі методи, а також завдяки минулим успіхам, Чехословаччини, перебуваючи у складі СРСР, вдається зберігати випуск продукції високої якості, незважаючи при цьому на планову економіку.

  Коли політична ситуація в країні стала мінятися, в 1989 компанія Skoda починає вести пошуки сильного партнера за кордоном. Керівництво компанії впевнено в тому, що великі фінансові впливи в компанію допоможуть їй випускати конкурентно здатну продукцію протягом тривалого періоду часу. Всього на роль інвестора було 24 кандидатури. Розглядалися навіть такі претенденти як BMW, GM, Renault.

  У грудні цього року урядом країни було прийнято рішення про співпрацю компанії Skoda з німецьким автомобільним концерном Volkswagen Group. Об'єднання цих двох компаній сталося 16 квітня 1991 року.

  Завдяки цьому в світ вийшли такі моделі як Felicia, Fabia, Octavia. Остання принесла компанії величезний успіх.

  На сьогоднішній день кількість співробітників компанії Skoda становить близько 18000 чоловік. Продукція компанії Skoda в кількості 80% від загального випуску щороку йде на експорт. Продукція даного концерну популярна в 64 країнах світу.,​   
детально
Skoda Fabia 1.2i MT

Рік випуску : 2005

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 65 к.с.

Пробіг : 113386км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

159000 UAH
5900 $ / 5500

159000 грн.
5900 $
5500
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda SuperB 1.8TSI MT

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 1.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 160 к.с.

Пробіг : 156000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

385000 UAH
14300 $ / 13340

385000 грн.
14300 $
13340
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda SuperB Combi 1.6 TDI

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 105 к.с.

Пробіг : 88000км

Тип приводу : Передній

Колір : коричневий

617000 UAH
22900 $ / 21360

617000 грн.
22900 $
21360
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Skoda Octavia A7 1.6TDI MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 105 к.с.

Пробіг : 103000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

520000 UAH
19300 $ / 18000

520000 грн.
19300 $
18000
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda Octavia A5 1.2 TSI Combi

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 105 к.с.

Пробіг : 166000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

304000 UAH
11300 $ / 10540

304000 грн.
11300 $
10540
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Skoda Octavia A7 Combi 1,6TDI

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 106 к.с.

Пробіг : 11км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

692000 UAH
25700 $ / 23970

692000 грн.
25700 $
23970
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.