• Porsche Taycan Turbo 93,4kWh
    ціна: 175800 EUR 
  • Lexus GX 460i 4WD Luxury
    ціна: 92900 USD 
  • Volkswagen Touareg 3.6 FSI
    ціна: 28900 USD 
  • Volkswagen Passat CC 2.0 TDI AT
    ціна: 17900 USD 
  • Mercedes-Benz EQC 400 4Matic AMG Line 80kWh
    ціна: 82300 EUR 
  • Audi A3 2.0 TDI AT
    ціна: 21300 USD 
  • Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic AMG
    ціна: 68700 USD 
  • Land Rover Range Rover 3.0 TDV6 Vogue
    ціна: 16700 USD 
  • BMW 5-series 530i
    ціна: 43900 USD 
  • Audi Q7 3.0 TDI quattro
    ціна: 24300 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Rivian


  У США голосно заявив про себе новий виробник електрокарів.
  Хто такий Rivian, або Невже у Tesla з'явився перший реальний суперник?
  За пару днів до офіційного відкриття автосалону в Лос-Анджелесі маловідома компанія Rivian представила свій перший електромобіль - пікап R1T. Сьогодні, ближче до вечора по Києву, покажуть і співплатформенний позашляховик R1S - як тільки це станеться, ми доповнимо цю статтю посиланням внизу. Однак вже зараз ясно, що обидві ці машини перевершують за ключовими характеристиками електромобілі Tesla. Більш того, на відміну від багатьох стартапів з голослівними обіцянками, у Rivian вже є власний завод для виробництва електромобілів, команда першокласних фахівців, інвестиції і навіть свій Ілон Маск. Так невже все так серйозно?

  Автомобіль.
  Перша модель Rivian називається R1T, і це - електричний пікап. Перше, що в ньому вражає - ємність тягових батарей. На вибір - блоки з пальчикових акумуляторів стандарту 21700 на 105, 135 або 180 кіловат-годин. Для порівняння, у кросовера Tesla Model X максимальна ємність батареї становить 100 кіловат-годин.

  Незалежно від батареї все пікапи оснащені чотирма електромоторами потужністю 200 к.с. кожен. Але ось їх реальна сукупна віддача варіюється в залежності від блоку акумуляторів. Що цікаво, сама далекобійна версія не є найдинамічнішою. Блок на 180 кіловат-годин, очевидно, і найважчий, а тому машину навмисно не стали робити найшвидшою - все одно не вийде. Такий R1T розвиває 710 к.с. і розганяється до 96 км / год (60 миль в годину) за «довгі» 3,2 секунди! Зате на одному заряді батарей він може проїхати більше 400 миль, а це 643 кілометри!

  Версія з 135-кіловатної батареєю і могутніше, і швидше! Її потужність - 765 к.с., розгін до 96 км / год займає менше 3 секунд. Зате пожертвували запасом ходу - знову ж таки, «всього» не менше 300 миль або 482 кілометри.

  Нарешті, молодша 105-кіловатна версія на тлі старших братів, можна сказати, і не їде взагалі: до 96 км / ч 410-сильний пікап розганяється повільно, як Jaguar I-Pace - за 4,9 секунди. Та й запас ходу малий, як у Tesla Model 3 в базовому виконанні - 370 кілометрів або трохи більше.

  Істотним недоліком R1T на тлі Tesla Model X є найгірша аеродинаміка - тому при масивних акумуляторах перевага за запасом ходу і не настільки помітно. Пояснюється це просто: обтічність принесена в жертву прохідності. Пневмопідвіска варіює дорожній просвіт в діапазоні від 20 до 36 см. Це не так екстремально, як у електричного пікапа Bollinger, але більше, ніж у більшості бензинових однокласників. Rivian - це дійсно прохідний електромобіль.

  Обговорювати дизайн не будемо - він видно на фото. Звернемо увагу на одну особливість - незвичайні багажні відсіки. Крім власне кузова пікапа, у Rivian є ще дві ємності. Типовий для електрокара передній багажник на 330 літрів і 350-літрова ніша між кабіною і кузовом - туди, за запевненням творців, буде зручно класти гірські лижі і сноуборди. Крім того, край ніші можна використовувати як сходинку при розміщенні поклажі в кузові або на даху пікапа.

  Один з очевидних, на перший погляд, недоліків Rivian стосується автопілота. На автомобіль встановлено обладнання, що допускає автопілот третього рівня: це коли машина впевнено самостійно їде по великим шосе. У Tesla вже зараз ставиться обладнання для автопілота вищого, п'ятого рівня, що дозволяє машині їздити взагалі без водія. Але є нюанс! Програмне забезпечення Tesla поки підтримує лише автопілот другого рівня, і коли програмісти напишуть софт хоча б для третього - не дуже зрозуміло. Іншими словами, в Rivian вирішили не нарощувати, як в Tesla, відставання софта від хард-року, а розвивати їх більш-менш рівномірно.

  Тепер - найголовніше. Ціна R1T складе всього 61 500 доларів. Чесно кажучи, ми довго ламали голову над тим, як можна зробити великий електричний пікап таким дешевим. І ось до яких думок прийшли.

  По-перше, найімовірніше, стільки буде коштувати 105-кіловатна версія, яка надійде в продаж роком пізніше. По-друге, ця сума вже передбачає федеральний податкове вирахування, що покладається покупцям електромобілів. Зараз він становить 7,5 тисячі доларів, але яким він буде до моменту виходу базового R1T - знову ж невідомо. Нарешті, по-третє R1T - це пікап, тобто з точки зору американських законів він є сільгосптехнікою і підпадає під програми підтримки фермерів. Тобто він отримує додаткові пільги, завдяки яким пікапи в США традиційно на чверть дешевше аналогічних позашляховиків.

  Ну добре, а де робити щось будуть?
  У місті Нормал, штат Іллінойс. Там було занедбане підприємство Mitsubishi, яке було скалкою для місцевої адміністрації - простір займало, робочих місць не створювало. Тому, коли Rivian купив завод, влада пообіцяла надавати всю можливу підтримку для організації там виробництва.

  Взагалі у Rivian, крім заводу, є вже чотири дослідницькі центри, включаючи один в Великобританії. Всього штат компанії зараз нараховує 600 чоловік, причому приблизно 150 з них були найняті в 2018 році.

  Так хто всі ці люди?
  Ілона Маском в Rivian виступає Ар Джей (Роберт Джозеф) Скеріндж. Його офіційна біографія ... хм ... занадто офіційна, а інший майже що і немає. Скеріндж виріс у Флориді і в підлітковому віці захоплювався двома речами: активним відпочинком на природі і роботою в майстерні з реставрації старих Porsche. І, якщо вірити корпоративною легендою, вже тоді він став мріяти побудувати машини для активного відпочинку без шкоди навколишньому середовищу.

  Далі Скеріндж отримав чудове технічне освіту, закінчивши, в тому числі, знаменитий Массачусетський технічний університет, де захистив докторську ступінь з фізики. Як молодий вчений він навіть виграв конкурс, що проводився адміністрацією президента Обами. І в 2009 році ... заснував Rivian.

  Скеріндж - відносно молодий чоловік, в січні 2019 роки йому виповнюється всього 36 років. І нам не вдалося знайти відомостей про те, щоб до Rivian він побудував якусь істотну кар'єру. З іншого боку, засновник компанії Rimac, що випускає найшвидші електричні автомобілі в світі, Мате Рімац молодше Скерінджа аж на п'ять років, і це не завадило йому побудувати електрокар, випереджаюче будь-яку машину з ДВС.

  Найбільш очевидна для нас заслуга Скерінджа - це зібрана ним команда. Так, головний інженер Rivian Марк Віннелс до цього конструював всі сучасні дорожні суперкари McLaren, починаючи з MP4-12C і закінчуючи 720S.

  Колишній бос Віннелса, Ентоні Шериф був в минулому керуючим директором в McLaren і власне створив виробництво дорожніх суперкарів цієї марки - раніше компанія займалася переважно гоночними машинами. Тепер він член ради директорів Rivian.

  Головний дизайнер Rivian Джеф Хаммуд малював автомобілі марки Jeep, в тому числі - останні Grand Cherokee і Wrangler. Його босом в концерні Crhysler був легендарний дизайнер Том Гейл, автор таких машин як Dodge Viper, Chrysler LH і оригінального пікапа Ddoge Ram. Гейл тепер теж член ради директорів Rivian.

  За організацію виробництва відповідає Метт Тол - колишній директор заводу AM General, де випускали автомобілі Hummer і Mercedes R-Class. За збігом, сам завод AM General зараз переоснащується під випуск інших електрокарів - марки SF Motors.
  Загалом, команда у Скерінджа є.

  А гроші?
  За 2018 рік Rivian зміг залучити інвестиції в розмірі близько півмільярда доларів США. За мірками індустрії це не дуже багато, але на найближчий час має вистачити.

  Насправді тут є два варіанти. Або сам Скеріндж є спадкоємцем величезного стану (але такої інформації нам знайти не вдалося), або компанія для того і представляє зараз електричні пікап і позашляховик, щоб інвестори могли оцінити потенціал і вишикувалися в чергу з метою профінансувати проект.

  Другий варіант виглядає більш правдоподібно і, чесно кажучи, поки демонстрація можливостей нового стартапу дійсно виглядає багатообіцяючою. З іншого боку, сам Ілон Маск не раз говорив, що з усіх автомобільних стартапів в історії США вижили тільки дві компанії - Ford і Tesla. Решта розорилися і відійшли кредиторам.

  І хоча історія Rivian виглядає абсолютно фантастично, нам хочеться вірити, що їм вдасться стати третіми. Ми також віримо, що ринок електромобілів зростає випереджаючими темпами і нова компанія не є загрозою для Tesla - місця вистачить усім.

  P.S.
  У Rivian обережні, і не обіцяють почати виробництво раніше кінця 2020 року. Однак передоплата в розмірі 1 тисячі доларів від бажаючих купити R1T вже приймається. Update: Позашляховик R1S також представили.
  Джерело: http://evmode.ru / Автор: Сергій Іванов 
детально
Rivian R1T AWD 180kWh

Рік випуску : 2022

Тип кузова : Пікап

Об'єм двигуна : 180 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 765 к.с.

Пробіг : 16км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

2576000 UAH
104860 $ / 96600

2576000 грн.
104860 $
96600
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Rivian R1S AWD 180kWh

Рік випуску : 2022

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 180 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 710 к.с.

Пробіг : 14км

Тип приводу : Повний

Колір : зелений

2958000 UAH
120380 $ / 110900

2958000 грн.
120380 $
110900
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.