• Cadillac CTS 3.6i SIDI 4WD
    ціна: 44900 USD 
  • BMW 3-series 320d AT
    ціна: 24900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 38800 USD 
  • Audi A7 3.0 TDI quattro S-Line
    ціна: 56500 USD 
  • Lexus ES 350i Premium
    ціна: 16300 USD 
  • Volkswagen Golf VI 1.4 TSI
    ціна: 16300 USD 
  • Audi A7 3.0 TDI quattro
    ціна: 55800 USD 
  • Opel Astra J 2.0CDTI AT
    ціна: 13300 USD 
  • Audi A6 3.0 TDI quattro S-Line
    ціна: 56500 EUR 
  • Audi A8 4.2 TDI quattro
    ціна: 82800 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Renault


​  Історія  Renault - це не просто історія автомобільної компанії. Це, в першу чергу, історія людини, чия доля була дуже незвичайною. Історія бере свій почалося 24 грудня 1898 року. Тоді Луї Рено прийняв виклик, за умовами якого йому необхідно було подолати досить круту паризьку вулицю Ру Лепік на своєму автомобілі Voiturette, який відносився до класу А. Поїздка пройшла дуже успішно. І результатом даного подвигу стали перші 12 замовлень на автомобілі. Так почалося зростання компанії. З часом автомобілі Рено показували прекрасні результати, перемагаючи в автомобільних ралі на трасах Париж-Берлін, Париж-Відень.

  Сім'я Луї Рено - це були типові французькі буржуа. Народився він в 1877 році, в лютому. У нього було два брати і дві сестри, серед яких він був наймолодшим. Батька маленького Луї звали Альфред. Він був бізнесменом, і його справи йшли в гору. Мати Луї, по імені Луїза, була дочкою забезпечених людей, які володіли в Парижі магазином. Основним її інтересом було мистецтво. Вона, як і багато жінок, любила розвага. Луї ріс розпещеною хлопчиком.

  Вже в ранні роки свого життя він дуже жваво цікавився різними механізмами, пристроями, які працювали від електрики. У ті часи у володінні сім'ї Рено знаходився будинок. Він був розташований у Біланкуре - містечко недалеко від Парижа. До будинку прилягав розкішний сад, на території якого знаходився невеличкий сарай. Саме тут Луї і обладнав свою першу майстерню. Потрібно сказати, що він блискуче грав у навчанні, але це не позбавило його двох важливих життєвих якостей: працьовитості та інтуїції.

  Вперше Рено з'явився в автомобільному світі, коли йому було 20 років. У нього тоді було триколісне засіб пересування, яке називалося Де Діон-Ботон. Своїми зусиллями Луї Рено перетворив його в автомобіль з чотирма колесами. Також в свій автомобіль він поставив одне зі своїх винаходів, якому було призначено підняти автомобіль на більш високий рівень якості, поклавши тим самим початок нового витка автомобільної епохи. Мова йде про пряму передачу, яку винайшов Рено. Це була перша в світі коробка швидкостей. З її приходом все, що використовувалося раніше, а це були шестерінки, ланцюги передач, відразу відійшли в минуле.

  Рено Луї
і його друзі відзначали Різдво 24 грудня 1898 року. Молодий чоловік був настільки впевнений у своєму винаході, що запропонував товаришам суперечка. Він стверджував, що його машина, яку він зробив, без проблем зможе проїхати по вулиці Ру Лепік. Вулиця від інших відрізнялася ухилом до горизонту, який становив 13 градусів. Ніхто не сприйняв його слова всерйоз. Але незабаром усі побачили, як Луї здійснює неможливе. На ті часи таку поїздку можна було назвати подвигам. Поїздка не тільки дозволила йому виграти парі. У нього тут же було замовлено 12 аналогічних автомобілів. При чому, він навіть отримав грошовий завдаток. І саме звідси починається його кар'єра автомобілебудівника. Через два місяці після описаних вище подій, він запатентував свій винахід. А ще через невеликий період часу, всі автомобільні концерни, які існували на той момент, стали в своїх машинах застосовувати винахід Луї Рено.
 
  Потужність першої машини, на якій Рено здійснив свій подвиг, була невелика - всього лише 0.75 кінських сил. Звалася ця машина - вуатюретка. У перекладі з французької Voiturette означає візок. У ті часи, коли Рено зробив цю машину, будь-який автомобіль ставився до розряду спортивних. Однак, тільки даний твір. Також в ті роки громадськість вважала, що справжній спортивний автомобіль повинен мати багатолітражним двигун, який зберігає в собі десятки кінських сил. А ось брати Рено були зовсім іншої думки. Вони дотримувалися думки, що легкий автомобіль, двигун якого має невеликі розміри, може розвивати значно більшу швидкість, ніж важка конструкція. Дане думку вони кілька разів доводили на практиці. У найближчі три роки, після створення першої машини, ними було виграно велика кількість змагань.

  Незважаючи на те, що змагання не мали світових масштабів, а були місцевими, вони, тим не менш, служили гарною рекламою для нового автомобільного концерну. Наприклад, після того, як машина братів перемогла в гонці на трасі Париж-Бордо, вони отримали замовлення на 350 автомобілів. Це був серйозний удар по конкурентах, оскільки вони дуже скептично ставилися до французів. На їхню думку, з такою філософією успіху в автомобільному бізнесі не передбачалося.

  Слідом за вуатюретки виходить нова машина. Брати називають її Модель А. У ній встановлено двигун під назвою «Де Діон», а його потужність складає вже 1.75 кінських сил. В основі автомобіля лежить трубчаста рама. Виріб виявляється настільки вдалим, що брати приймають рішення створити компанію і називають її «Брати Рено».

  Протягом 1899 вони змогли продати 15 таких автомобілів.

  Починаючи з 1900 року, нова автомобільна компанія переходить на виробництво великих машин, що відрізнялися великою потужністю. Першою такою моделлю стала AG-1. Вона випускалася в найрізноманітніших кузовах: капуцин, дубль-фаетон, ландо. Були проведені навіть закриті лімузини, які в ті часи були великою рідкістю. Машин даної моделі брати випустили в кількості 179 штук.

  1901 компанії стає роком розширення модельного ряду. З'являються модель Д і Е. Компанія «Брати Рено» укладає перший міжнародний контракт з бельгійським складальним заводом.

  Спеціально для того, щоб прийняти участі в автомобільній гонці, що проходила по трасі Париж-Відень,   брати у 1902 році створюють черговий двигун. Об'єм двигуна становить 3750 кубічних сантиметрів, він має 4 циліндри, а потужність - 20-30 кінських сил. Завдяки йому машина Рено виграє цю гонку. Брати патентують новий винахід.

  У 1904 році Рено працюють над питанням розвитку комерційної мережі. У цьому році кількість їх дилерів досягає 120-ти. Це з урахуванням батьківщини і зарубіжжя. У цей рік вони випускають 948 автомобілів.

  У 1905 році компанія виробляє автомобіль-таксі. Машина має кузов ландоле. Автомобіль по праву можна вважати історично важливим. У роки Першої світової війни для транспортування понад 5000 французьких солдатів до ріки Марна використовувалося 600 автомобілів цієї марки. Після цього дані машини стали називати не інакше як марнские. Подія була настільки значущим в історії країни, що машині навіть поставили пам'ятник. У воєнні роки компанія розширює свою спеціалізацію, виробляючи для французької армії суду і авіаційні двигуни. Перший двигун, який застосовується в авіації, брати зібрали в 1908 році. Луї Рено вдалося створити навіть танк. На ті часи він був досить непоганим.

  1906 є початком виробництва нових транспортних засобів - автобусів. Перший з них був представлений на Берлінській автомобільній виставці.
Потрібно відзначити, що до війни компанія вела активну співпрацю з Російською Імперією. Спеціально для поїздок імператора брати створили лімузин, в якому застосували спеціальні, розроблені ними, шасі. Для свого спадкоємця імператор придбав машину «Рено-бебе». Даний автомобіль відрізнявся вкрай простим управлінням.

  Після приходу більшовиків Росія як і раніше продовжувала співпрацювати з французькою компанією. Зокрема, велася закупівля таксомоторів, виготовлених братами. Завдяки технологіям Рено завод АЗЛК став випускати свою першу продукцію.

  Здійснюючи екскурс по історії цієї компанії, неможливо пройти стороною мимо успіху, якого компанія домоглася в 1923 році. Тоді їх автомобіль, який мав 6 коліс, подолав пустелю Сахара. Модель називалася Жюва 4 і мала незалежний передній привід.

  У 1910 році кількість співробітників заводу Renault складає вже 3200 чоловік. У цей же рік ведеться  розробка моделі 25VC Type BM.

  У 1913 році кількість співробітників збільшується до 5200 чоловік. Це дозволяє підвищити виробництво машин до 10 000 в рік. Розробляється нова модель, яка отримує назву 40CV Type DT.

  У 1919 році Луї Рено стає самим великим промисловцем в країні. Завод повністю модернізується, закуповується сучасне обладнання. Брати, створюючи нову продукцію, весь час шукають можливості для зниження собівартості своїх машин. Головне правило в роботі - це зробити продукцію доступну для всіх у фінансовому плані.

  У 1925 році у компанії Renault з'являється новий логотип - алмазний символ. На моделі 40CV встановлюється декілька рекордів. Машина робить максимальний на той час пробіг при максимально малій кількості пального. На ній же виграється гонка в Монте-Карло.

  1926 ознаменувався появою на всіх колесах автомобілів заводу Renault стандартної гальмової системи. Світу продемонстрована модель Renault NN, яка позиціонується як міцна і надійна. На ньому Джордж Естіенн вирішується подолати Сахару. До січня 1927 року він пройшов по пустелі 17 000 кілометрів. При цьому в дорозі не були ніяких неполадок. Брати патентують багажник.

  У 1929 році концерн Renault представлений вже в 49 країнах, будується новий завод.

  У 1930 році компанія починає виробництво нових автобусів, які відрізняються відкритою платформою.

  У 1936 році компанія патентує розробку розкладних сидінь.

  Доля Луї Рено закінчується трагічно. Його звинувачують в пособництві нацистам і садять у в'язницю, де він помирає. Заводи постраждали від бомб союзників.

  У 1945 році відбувається націоналізація компанії Renault, яка переходить у володіння державі.

  До виробництва легкових машин приватного значення компанія повертається в 1946 році. За цей рік з конвеєрів заводів сходить в загальній складності 8500 машин. Більшою частиною яких є модель Juvaquatres. Даний автомобіль вироблявся до 1949 року. А потім, різні його модифікації сходили з конвеєра аж до 1959 року.

  Післявоєнна реконструкція заводів завершується в 1949 році. А протягом наступних п'яти років з конвеєрів сходить всього 500 000 автомобілів марки 4CV.

  У 1954 році компанія відзначає важливу подію у своїй історії. Починаючи з 1898 року, було випущено 2 мільйони машин. А якщо брати відлік з моменту націоналізації, то 1 мільйон. 11 лютого вмирає директор компанії, потрапивши в автомобільну аварію. Новим керівником стає П'єр Дрейфус. А з грудня компанія починає випускати нову модель - Dauphines.

  У нормандському місті Клеоне в 1958 році починає працювати новий завод, який створювався з метою виробництва двигунів Рено. У цьому ж році більшої популярності набуває автомобіль Renault 4. Ця маленька машинка швидко стає народною улюбленицею. Всього її було вироблено понад 8 мільйонів. У 1965 випускається модель Renault 16. Вона має передній привід і двигун 1.5 літра. Але головною її особливістю стає абсолютно новий, по тим часам, кузов хетчбек. Машина популярна у середнього класу.

  У 1959 році компанія поставляє велику кількість машин в США. Моделей 4CV було продано 15000, а моделей Dauphines - 102000. Слідом за цим у Німеччину компанія Renault поставляє 41000 автомобілів, а в Італію - 19000 автомобілів. До кінця 1959 року компанія виявляється на шостому місці серед автомобільних виробників.

  1966 ознаменовивается підписанням угоди між трьома автомобільними концернами: Renault, Volvo і Peugeot. Згідно договору компанії об'єднують свої технічні ресурси. У цьому році компанія Renault продає 738 000 машин, з яких 333 000 йдуть за кордон.

  До 1967 року на кожному континенті побудовані заводи французького концерну Renault. У Європі - 5, в Канаді - 1, в Латинській Америці - 10, в Африці - 5, в Австралії - 1 і в Азії також 1 завод.

  За 1969 році заводи компанії збирають понад 1 мільйона транспортних засобів. А понад 500 000 виробів йде на імпорт. На автомобільній виставці в Парижі демонструють завод Renault 12. Автомобіль характеризується економічністю, просторістю салону, а також великим багажником. У Румунії дана модель відома як Dacia, а в Бразилії, як Corcel. Філія французької компанії відкривається і в Туреччині.

  1970-ті роки для компанії Renault - це час бурхливого розвитку. У північній частині Франції спільними зусиллями Renault і Peugeot будуються нові заводи. Моделі компанії Renault 5 і 12 у всьому світі є найпопулярнішими французькими машинами.

  У 1979 році компанія укладає вигідну угоду з «American Motor Corporation». Згідно з умовами, дана компанія просуває на американському ринку машини Renault, а французи просувають її продукти на ринку Європи.

  У 1982 році починається збірка в США машин Renault 9, відомих там під назвою Alliance. Дана машина отримує звання автомобіля року.

  У 1984 році компанія представляє в Брюсселі свій мінівен, який вона назвала Renault Espace. А вже в 1988 році демонструє машину Quadra, яка володіє повним приводом.

  В марці 1986 компанія демонструє наступне покоління автомобілів, яке має індекс 21. Дані автомобілі випускаються у формі седанів - L48, а також у формі універсалів - K48. Останній мав інший кузов, який на 150 міліметрів був довший седана. Дана машина з'явилася на ринку через півтора року і носила назву Nevada. Його виробництво велося до 1995 року, поки на зміну йому не прийшла нова модель - Laguna.

У 1988 році компанія випускає на ринок новий хетчбек, який називається Renault 19. Тим самим вона зміцнює свої позиції серед популярних на той момент в Європі автомобілів класу «С».

  У 1990 році концерн виробляє нову машину, яка називається Clio. У найближчі роки вона є однією з найбільш продаваних моделей у Франції.

  У 1998 році з'являється друге покоління цих автомобілів. І, так само як і перше, отримує велику популярність. У Росії цей автомобіль відомий під назвою Clio Symbol. Восени 1999 року ознаменована виходом у світ Clio Sport.

  У 1991 році модель Clio стає автомобілем року, модель Ligne - вантажівкою року, FR1 - автобусом року. Раймонд Леві отримує титул президента року. У 1991 році компанія випускає автомобіль Renault 19 Cabriolet, який серед автомобілів з ​​відкритим верхом стає одним з найпопулярніших.

  У 1992 році світові демонструються нові автомобілі: Twingo, Safrane, Zoom.

  У 1993 компанія випускає новий автомобіль Biturbo. У нього під капотом встановлений двигун величезної потужності в 268 кінських сил.

  У 1995 році вперше була показана модель Megane, яка випускається в чотирьох модифікаціях: Classic, Coupe, Estate і Cabriolet. А через чотири роки, в 1999, виходить дана модель в кузові універсал.

  У 1997 році в світ виходить черговий автомобіль Grand Espace, який має подовжену базу. А через рік він вже випускається з більш потужними двигунами. У цьому ж році з'являється черговий фургон, який носить назву Kangoo.

  У 1998 році компанія відзначає своє сторіччя і випускає новий Clio.

  У 1999 році з компанією Nissan підписується договір про співпрацю. Показується всьому світу машина Avantime, розробка якої велася на базі машини Espace. Випустивши цю модель, французи випереджають час.
  У 2000 році в Женеві відбувається демонстрація автомобіля Koleos.

  У 2001 році компанія випускає Laguna II. Це був перший автомобіль у всьому світі, який за п'ятибальною шкалою безпеки отримав вищу оцінку. Тести проводила незалежна організація EuroNCAP.

  У 2003 році моделі Megane II присвоюють звання автомобіля року. А Патрік ле КЕМА, який обіймає посаду шеф-дизайнера компанії Renault, стає дизайнером року. Організація EuroNCAP найбезпечнішими автомобілями на ринку називає три моделі Renault: Megane II, Vel Satis і Espace IV.

  У 2004 році модель Megane стає найпопулярнішим автомобілем в Європі.

  У 2005 році компанія починає виробляти черговий всесвітній автомобіль - Renault Logan.,​.. 
детально
Renault Laguna 1.5 dCi

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.5 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 110 к.с.

Пробіг : 113000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

347000 UAH
12600 $ / 11830

347000 грн.
12600 $
11830
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Renault Megane 1.5 dCi MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.5 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 110 к.с.

Пробіг : 132000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

308000 UAH
11200 $ / 10510

308000 грн.
11200 $
10510
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Renault Megane 1.5 dCi MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.5 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 110 к.с.

Пробіг : 127000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

250000 UAH
9100 $ / 8540

250000 грн.
9100 $
8540
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Renault Megane 1.9 dCi MT

Рік випуску : 2010

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.9 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 130 к.с.

Пробіг : 163000км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

325000 UAH
11800 $ / 11080

325000 грн.
11800 $
11080
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Renault ZOE 65 kW AT

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 0 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 88 к.с.

Пробіг : 65км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

921000 UAH
33500 $ / 31440

921000 грн.
33500 $
31440
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Renault Kangoo 1.9 tdi

Рік випуску : 2002

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 1.9 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 80 к.с.

Пробіг : 205000км

Тип приводу : Передній

Колір : зелений

107000 UAH
3900 $ / 3660

107000 грн.
3900 $
3660
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Renault Trafic 2.0 dCi Long MT

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 114 к.с.

Пробіг : 152000км

Тип приводу : Передній

Колір : синій

435000 UAH
15800 $ / 14830

435000 грн.
15800 $
14830
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Renault Trafic 2.0d груз

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 114 к.с.

Пробіг : 159000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

432000 UAH
15700 $ / 14740

432000 грн.
15700 $
14740
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Renault Trafic 2.0d груз

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 114 к.с.

Пробіг : 85000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

437000 UAH
15900 $ / 14920

437000 грн.
15900 $
14920
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Renault Trafic 2.0d груз

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 114 к.с.

Пробіг : 60000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

545000 UAH
19800 $ / 18580

545000 грн.
19800 $
18580
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Перша Попередня 1 2 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.