• Alfa Romeo 159 2.2 MMT JTS Elegante SS
    ціна: 10800 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI
    ціна: 29400 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 2.7L 6AT Base
    ціна: 39400 USD 
  • Mitsubishi Pajero Sport 2.5 DI-D MT
    ціна: 17400 USD 
  • KIA Ceed 1.6 CRDi AT
    ціна: 14900 USD 
  • Chrysler Pacifica 3.6L Plug-in Hybrid Limited
    ціна: 63500 USD 
  • Honda VFR 800 X Crossrunner
    ціна: 7770 USD 
  • Nissan Leaf S+ 24kWh
    ціна: 16200 USD 
  • Nissan Leaf S+ 24kWh
    ціна: 15500 USD 
  • Nissan Leaf SV
    ціна: 16500 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Porsche


   Історія  Porsche  (Порше).
  «ПОРШЕ» (Dr.Ing. Hc Ferry Porsche AG), німецька автомобільна компанія. Штаб-квартира знаходиться в Штутгарті.
  Компанія заснована відомим конструктором Фердинандом Порше-старшим як дизайн-бюро в 1931 в Німеччині. Для компанії «Авто-Уніон» в 1936 році був розроблений гоночний автомобіль Type 22. Після успішного гоночного "Ауто-Юніон" на світ з'явилися перші варіанти майбутнього "народного автомобіля" на всі часи - знаменитого "Жука" "Фольксваген", що мав і інша назва-Type 60.

  У 1937 році "Третьому рейху" знадобився гоночний автомобіль для участі і, звичайно ж, перемоги в марафоні Берлін - Рим, запланованому на вересень 1939-го. Тоді-то проект Порше і отримав підтримку Національного спортивного комітету. Робота закипіла.

  Саме до цієї події на все тій же базі "Жука", а точніше "KdF" (найменування до 1945 року), були побудовані три прототипи "Порше" "Тип-60К-10" з форсованим в 50 "конячок" "движком" ( замість стандартного в 24 л.с.). Але вийти в світ цієї моделі перешкодила війна.

  Військові роки були віддані виконанню державних замовлень - виготовленню штабних автомобілів, амфібій, танків і самохідних гармат.

  У післявоєнній Німеччині в 1948 компанія запускає перший автомобіль під ім'ям «Порше» - невеликий спортивний "Порше 356" з форсованим фольксвагенівський двигуном і купе обтічної форми. Не встигнувши виконати свої перші кроки, машина змогла отримати перемогу в гонці вже через тиждень після "народження". Серійні машини "Порше-356" були вже заднемоторнимі. "356" випускалася до 1965 і послужила базою для моделі Carrera ("Каррера").

  Враховуючи достоїнства і непогані результати, показані в 1951 році моделлю "356", Феррі пробує побудувати чисто спортивний автомобіль. Ним став в 1953 році "Порше-550 Спайдер". Саме цей автомобіль неодноразово брав одну перемогу за іншою. Завдяки його участі (і перемозі) на автогонці "Каррера Панамерікана" в Мексиці в 1953-му і пішов звичай іменувати цим ім'ям самі швидкісні моделі компанії.

  До 1954-му з'явився перший "Спайдер" з прямим лобовим склом і м'яким верхом.

  Найперший "Порше-Каррера" побачив світ у 1955 році. До того ж ця модифікація отримала силову установку, повністю розроблену силами фахівців фірми "Порше". Це ж "серце" пересадили і моделі "550". Після чого лаври так і посипалися на творців машини.

  Наступив 1956 рік приніс відразу дві події: з'явилася оновлена ​​версія "356-й" - модель "356А"; у спортивному ряду з'явилася більш "спокійна" модифікація "550А".

  Двома роками пізніше народилася зовсім нова, як зовні, так і всередині, гоночна модель "Порше-718". В кінці 1958-го прийшов кінець так любиться всім "Спайдер". Його місце зайняла могутніша модель "356D".

  У 1960 році побачила світ остання версія династії "550-х" - модель "718/RS". Паралельно існувала і закрита версія сумісної розробки фірм "Порше" і італійської "Абарт".

  Що стосується серійних машин, то найважливішим кроком в розвитку гамми моделей став "Порше-356В", який був легко впізнанний по високих бамперах з великими вертикальними "биками". Автомобіль мав три модифікації. Найпотужніша - "Супер 90".

  У 1961 році модель "356 GS Каррера" успішно виступала в гонках класу "Гран Туризмо". Навесні з'явилася остання і найшвидша машина з сімейства "Каррера" - "Каррера-2".

  У 1963 році було зроблено ще декілька змін, і вийшла модель "356С".

  На протязі близько 15 років "Порше-356" був одним з найпрестижніших спортивних автомобілів в світі. Однак і він з часом став все менше відповідати сучасним вимогам. Потрібно було щось зовсім нове, під стать часу. Цією машиною виявився черговий шедевр Фердинанда Порше - всесвітньо відомий "Порше-911". У створенні цього автомобіля брав участь вже син Феррі - Фердинанд Олександр. Новий автомобіль вперше був показаний публіці на Франкфуртському автосалоні в 1963 році.

  У світі спорту теж відбулася гідна заміна. Наступником моделей "RS Спайдер" і "356 GS Каррера" став "904 GTS", що мав риси гоночного автомобіля. Ці риси знайшли своє продовження в наступній моделі - "906", створеної в 1966 році. У свою чергу, саме вона стала родоначальницею великої серії автомобілів, що добилися в кінці 60-х багатьох успіхів в змаганнях прототипів (моделі "907", "908" і "917") і відрізнялися винятковою надійністю і хорошим стилем.

  У 1965 року була випущена дешевша модифікація "Порше-912" з 4-циліндровим двигуном "Супер-90".

  У 1967-му в продаж нарешті поступив "Порше-911 Тарга". Покупцям тепер пропонували купе, модель "Тарга" (індекс "Т" в найменуванні моделі), модель люкс, що мала маркіровку "Е" і модифікацію "S" - спеціально для США, куди компанія знов поверталася після річної відсутності.

  У 1975 р. вийшла модель "Порше-924", яка вважалася самою економічною у світі серед спортивних машин.

  У березні 1977 року була випущена модель "928" (вже з "8-цилиндровиком" в 240 л.с.), яка примудрилася стати ще і "Автомобілем 1978 року" в Європі.

  У 1979 році з'явилася могутніша модель "928S" з двигуном потужністю 300 к.с. Швидкість машини досягала 250 км / год, що на 20 км / год перевищувало максимальний показник "924-й" моделі.

  У 1981 році подальшим розвитком 924 моделі став "Порше-944". 220 к.с. вплинули і на швидкість - 250 км / ч.

  Через три роки на Франкфуртському автосалоні був представлений прототип чергового шедевра розумів - модель "959". Зібравши в собі все можливе і неможливе, вона втілювала собою найсучасніший спортивний автомобіль від "Порше".

  Протягом усього десятиліття клас прототипів поповнили нові вдалі моделі: "936", "956" і "962", які неодноразово збирали лаври в гонках "24 години Ле-Мана", "959-я" царювала в марафоні "Париж - Дакар" .

  Для внесення різноманітності і, в ще більшому ступені, для зростання популярності у 1988 році автообщественності був представлений "Порше-944 S2 Кабріолет".

  В кінці 80-х років з'явилася модель "911 Спайдер". Минуло три десятиліття, перш ніж найменування "спайдер" було реанімовано. Що стосується турбоверсії, то вона побачила світло вже в новому десятилітті, а точніше - в 1991 році.

  У 1992 році сімейство "Порше" поповнилося ще однією моделлю з двигуном попереду - "968". Вона замінила собою всю гаму 944, які до цього часу перестали випускатися.

  Черговим подарунком конструкторів "Порше" став дебют в 1993 році на Франкфуртському автосалоні нового покоління моделі "911" - тип 993. Через два роки з'явився "Порше" з 408-сильним оппозитним турбодвигуном. У цьому ж році завершили свій шлях так і не виправдали надій моделі "928" і "968".

  У 1995 році модельний ряд "Порше" поповнився незвичайним на перший погляд "Порше-911 Тарга" з скляним дахом, що забирається за допомогою електроприводу під заднє скло.

  Щоб закріпити своє післякризове положення на ринку спортивних автомобілів і в класі "недорогих" машин, "Порше" в 1996 році представляє абсолютно новий тип автомобіля - модель "Бокстер". Модель має м'який (автоматично складається) верх. За бажанням можна отримати варіант і з жорстким верхом. Нарешті з'явився "дешевий" конкурент великої "911-ки".

  15 липня 1996 стало знаменним днем ​​в історії фірми: був проведений мільйонний "Порше". Ним став "911 Каррера" в поліцейській виконанні.

  Що стосується області експериментальних розробок компанії, її концепт-карів, їх було дуже мало. По-перше, це "Порше-Панамерікана" (1989 р.) з абсолютно новим кузовом "а-ля" Тарга ", що знайшов своє застосування в сучасній моделі" 911-й "з цим же кузовом, потім" Порше-Бокстер "( 1993 р.), згодом вплинув на народження серійної версії, і проект "С88" (1994 р.), що втілював собою чергову ідею "народного автомобіля" для КНР.

  "Цвяхом" 1999 року стає GT3 (в кузові 996), що прийшов на зміну спартанської RS. Тепер у всіх гонках дорожніх машин і клубних гонках модель GT3 займає лідируюче положення. За динамікою ця модель впритул наближається до великого "turbo" - 4.8с.

  Наступний рік - тріумф нового turbo на базі 996 моделі. Зі скромними 420 к.с. він досягає "сотні" за 4.2 с. І підтверджує своє безпосереднє відношення до рангу суперавтомобілей.

  Остання новинка - Carrera GT. Це скоріше прототип такий, як 959. Десятициліндровий V-подібний двигун з легкого сплаву розганяє до сотні швидше чотирьох секунд, а до 200 км / год - за десять секунд. Вдумайтеся на секундочку в ці цифри!

  Інтернет сайт: http://www.porsche.com/
==================================================================
  Так вже склалося історично, що коли мова заходить про розвиток автомобільної індустрії в Німеччині, на розум перше що приходить - це думка про дуже талановитого інженера Фердінанда Порше, який вніс значний вклад у даний процес. Спочатку він працював у багатьох дуже відомих автомобільних компаніях. І лише в 1931 році, переїхавши жити в Штуатгарт, він відкрив власну фірму. Спочатку це було дизайнерське бюро. Після цього стало інженерним офісом.

  Перші моделі автомобілів компанії Porsche, які з'явилися в 30-х роках двадцятого століття, були або прототипами моделей, зроблених до цього іншими фірмами, або ж створювалися в умовах тісної співпраці з іншими автомобільними концернами. Треба відзначити, що співпраця була взаємовигідною. Особливо це відчула на собі компанія Volkswagen . Адже саме завдяки Фердинанду Порше в Вольфсбурзі була відкрита складальна лінія даної компанії. Сталося це в 1938 році.

  Все наступне десятиліття корпорація Porsche була змушена працювати на уряд, створюючи військову техніку. І у воєнні роки управління компанією переходить вже до рідного сина засновника.

  Після того, як закінчилася війна, компанія Porsche знову відразу ж стала займатися створенням нових моделей. І результати копіткої роботи не змусили себе чекати. У 1948 році компанія представляє першу післявоєнну модель - родстер 356. А вже через рік починаються роботи зі створення цієї ж моделі, але тільки в кузові кабріолет. У 1950 році виробничі потужності компанії з міста Гмюнд, де вони перебували під час війни, повертаються в рідне місто Штутгарт. І вже після цього модельний ряд починає активно оновлюватися. Серед всіх розробок 50-х років найвдалішими були дві. Це модель 1500 S і Speedster. Останній вийшов в 1954 році.

  Саме в 50-ті роки інженери концерну зайнялися створенням автомобіля Carrera. Він випускає і в наші дні. Сьогодні - це один із символів цієї автомобільної марки. Автомобіль Carrera став першим в модельному ряді компанії, під капотом якого було встановлено двигун, потужність якого була більше 100 кінських сил. Продовження даної серії, що отримало ім'я Carrera 2, з'явилося в 1962 році. Році була набагато могутніше. Її двигун мав об'єм 2 літра і потужність в 130 кінських сил.

  1963 рік був знаменним в історії Porsche. На автомобільній виставці, яка відбувалася у Франкфурті, компанія показала модель, яка була визнана самим справжнім шедевром. Вона називалася Porsche 911. Протягом 12 років даний агрегат постійно модернізувався. Найпотужнішим був варіант 1969 року, який називався Porsche 911 S. Він мав двигун об'ємом 2.2 літра і потужністю в 180 кінських сил.

  У 1975 році компанія Porsche стає світовим лідером з продажу спортивних автомобілів. І в цьому ж році була випущена нова модель, над якою досить добре попрацювали інженери. Модель називалася Porsche 924. На той момент це був самий економічний автомобіль, серед усіх спортивних моделей, які існували в світі. Відмінна риса полягала в тому, що двигун мав рідинну систему охолодження.

  На зміну модель 924 прийшла Porsche 928. Це був досить серйозний агрегат, який мав 5 літрів і 240 кінських сил. Така потужність у поєднанні з прекрасним дизайном кузова купе виглядали просто чудово. Це був перший спортивний автомобіль, який отримав звання «автомобіль року». У 1979 році вийшла модель 928S, двигун якої був 300 кінських сил, а максимальна швидкість складала 250 км / год.

  Концерн Porsche не лише створює нові моделі, але й не забуває удосконалити старі. Постійно випускаються оновлені версії моделей 911, 924, 928 і Carrera. У 80-ті роки компанія відточувала свою майстерність на даних моделях, прагнучи досягти ідеалу.

  Незабаром вийшли машини 911 Turbo, Carrera 4 і RS, а також 933 Cabriolet. Ці автомобілі користувалися шаленим попитом не тільки у Європейських покупців, але і в багатьох країнах світу. Можна з упевненістю констатувати факт, що будь-яка модель, випущена в 90-х роках, користувалася величезним попитом. Справжнім хітом став автомобіль Boxster, випущений в 1996 році, який мав двигун в 204 кінських сили.

  У 2000 році компанія випустила надзвичайно потужну модель Porsche Carrera GT. Навіть сьогодні, через 10 років після виходу даної моделі, небагато знайдеться інших машин, де встановлений двигун V10 і які здатні розвинути швидкість 200 км / год менш ніж за 10 секунд. А щоб подолати бар'єр в 100 км / год їй треба всього лише 4 секунди. Також на початку 21 століття компанія випустила свій перший позашляховик, що отримав назву Cayenne. Машина існує в декількох модифікаціях з різними двигунами. Їх потужність коливається від 250 до 510 кінських сил. Сьогодні цей автомобіль відноситься до розряду елітних. А його вартість може бути близько півмільйона доларів США.

  Фердинанд Порше був дуже талановитим інженером, якому далося створити дійсно великий автомобільний концерн. Незважаючи на те, що людина ставила перед собою для виконання максимальні завдання, він з легкістю вирішував їх, демонструючи результати всьому світу.,​   
детально
Porsche Boxster 2.5i AT

Рік випуску : 1997

Тип кузова : Кабріолет

Об'єм двигуна : 2.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 204 к.с.

Пробіг : 143000км

Тип приводу : Задній

Колір : зелений

577000 UAH
21900 $ / 19630

577000 грн.
21900 $
19630
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Porsche 911 Carrera 4S Coupe

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 450 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

4995000 UAH
189570 $ / 169900

4995000 грн.
189570 $
169900
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Porsche Cayenne 3.0d Platinum Edition

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 262 к.с.

Пробіг : 29240км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1565000 UAH
59400 $ / 53240

1565000 грн.
59400 $
53240
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Porsche Panamera Sport Turismo Turbo 4.0 Mansory

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 550 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : коричневий

10849000 UAH
411710 $ / 369000

10849000 грн.
411710 $
369000
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Porsche Cayenne 3.0i S Hybrid

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Гібридний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 380 к.с.

Пробіг : 128529км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

1096000 UAH
41600 $ / 37280

1096000 грн.
41600 $
37280
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Porsche 911 Carrera 3.0 GTS Coupe

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 450 к.с.

Пробіг : 7000км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

4554000 UAH
172830 $ / 154900

4554000 грн.
172830 $
154900
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Porsche Panamera Turbo 4.0

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 550 к.с.

Пробіг : 18000км

Тип приводу : Повний

Колір : синій

4453000 UAH
169000 $ / 151470

4453000 грн.
169000 $
151470
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Porsche Cayenne 3.0 d Facelift

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 262 к.с.

Пробіг : 17000км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

1842000 UAH
69900 $ / 62650

1842000 грн.
69900 $
62650
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Porsche Cayenne 3.0i S Hybrid

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Гібридний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 380 к.с.

Пробіг : 193080км

Тип приводу : Повний

Колір : синій

896000 UAH
34000 $ / 30470

896000 грн.
34000 $
30470
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Гібридний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 462 к.с.

Пробіг : 27000км

Тип приводу : Повний

Колір : коричневий

1816000 UAH
68900 $ / 61750

1816000 грн.
68900 $
61750
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Перша Попередня 1 2 3 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.