• Chevrolet Tahoe LT 5.3i
    ціна: 65800 USD 
  • Toyota Land Сruiser 71 4.0 MT 3dr.
    ціна: 63900 EUR 
  • BMW X1 sDrive 18i AT
    ціна: 15700 USD 
  • Toyota FJ Cruiser 4.0i AT X Plus Edition 4WD
    ціна: 59900 USD 
  • Toyota FJ Cruiser 4.0i AT X Plus Edition 4WD
    ціна: 59700 USD 
  • Honda Accord Hybrid 2.0h E-CVT Touring
    ціна: 54900 USD 
  • Honda Accord 2.0T 10-AT Touring
    ціна: 54300 USD 
  • BMW 3-series 320i AT RWD
    ціна: 15400 USD 
  • Porsche Panamera 3.6i RWD
    ціна: 49950 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 180
    ціна: 25900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Polestar


​  Про компанію Polestar.
  Polestar - це бренд спортивних дорожніх автомобілів Volvo Car Group. Він виріс з Polestar Racing, який сьогодні називається Cyan Racing. Бренд Polestar з'явився як результат прагнення автомобільних інженерів компанії Cyan Racing досліджувати, як технологія, не раз приносила перемогу в гонках, може бути застосована до розширення характеристик цивільних Volvo на будь-яких дорогах і в умовах щоденної експлуатації.

  Polestar і Volvo.
  У 2015 році Volvo Cars придбала Polestar Performance і почалася нова глава в створенні заряджених версій автомобілів Volvo. Сьогодні Polestar будує спортивні S60 і V60 Polestar потужністю 367 к.с., в яких реалізовано понад 250 змін у порівнянні з цивільними Volvo. Ми пропонуємо також компоненти спорт-пакета Polestar і ПО для оптимізації двигуна.

  Купе Polestar 1 почне нову історію марки в Китаї.
  Інженери не привели точні розміри, повідомивши лише про довжину двухверкі - 4,5 метра, а її колісна база, мовляв, на 320 мм коротше, ніж у Volvo S90 (виходить 2621 мм). Стало бути, вірні чутки про те, що у «одинички» багато спільного з наступним поколінням Volvo S60.

  Гібридний прототип Volvo Concept Coupe шведи представили, страшно подумати, чотири роки тому. Як з'ясувалося пізніше, цим концептом старший віце-президент по дизайну Volvo Томас Інгенлат змалював нову стилістику бренду, нині втілену в седані Volvo S90, а фари «Молот Тора» отримали і інші моделі. Тепер Інгенлат очолює марку Polestar, яка здобула самостійність і сьогодні представила свого первістка - спорткупе Polestar 1. Воно дуже схоже на Volvo Concept Coupe буквально у всьому. В описі моделі застосовуються терміни Electric Performance Hybrid і Grand Tourer Coupe.

  Polestar 1 першим з дорожніх автомобілів використовував підвіску Ohlins CESi: амортизатори з контрольованими електронікою клапанами підлаштовуються під дії водія і дорожні умови за дві мілісекунди. Можна змінювати налаштування під свої переваги. Що до механічної частини, тут подвійні поперечні важелі спереду і багаторичажка Integral Link ззаду.

  Підключається гібрид Полестара побудований на вольвовськой платформі SPA, переробленої на 50%. По осях - 48:52 на користь корми. Автомобіль оснащений бензиновою «четвіркою» 2.0 серії Drive-E з механічним компресором і турбонаддувом, що стоїть на передній осі. Задня частина приладу два 80-кіловатних електродвигуна (218 к.с.), з'єднаних планетарної передачею. Є в машині і допоміжний стартер-генератор. У сумі ця установка видає 600 к.с. і 1000 Н • м, а батарея ємністю 34 кВт • ч забезпечує пробіг на чистій електротязі в 150 км - це найбільший запас ходу серед усіх гібридів, представлених на ринку.

  Чотиримісний салон по архітектурі традиційний для Volvo. Оформлення передньої панелі нагадує, що кузов виготовлений з вуглеволокна. До нового логотипу Полестара доведеться звикати. Зупиняють купе гальма Akebono з шестипоршневими супортами і 400-міліметровими вентильованими дисками.

  Майбутнє марки Polestar прямо пов'язане з інвестиціями від материнської Geely в розмірі 640 млн євро і Китаєм. Саме там, в Ченду, на новому добудовується виробничому об'єкті Polestar Production Centre в середині 2019 го почнеться випуск «одинички». Максимальний тираж - 500 машин на рік. До того ж моменту повинні бути підготовлені ще дві моделі, але вже чисто електричні - Polestar 2, прямий конкурент Тесли Model 3, і великий кросовер Polestar 3. Продавати свою продукцію компанія має намір за передплатою з щомісячною абонентською платою за поновлення та різноманітні послуги: планове ТО , автомийка, консьєрж і так далі. Загалом, буде цікаво.

  У 2017 році виробництво продовжилося випуском 1500 нових Volvo S60 і V60 Polestar, а команда Polestar Cyan Racing виступила на чемпіонаті FIA з шосейно-кільцевих перегонів на легкових автомобілях (WTCC) і здобула на них історичну перемогу.

  Анонсовано новий етап розвитку моделей Volvo S60 і V60 Polestar. Тед Бьорк завойовує титул переможця WTCC для команди Polestar Cyan Racing і Volvo, а також разом з Річардом Йоранссоном здобуває рекордну четверту поспіль подвійну перемогу на чемпіонаті STCC в Швеції.

  У липні 2015 року Volvo Cars купує підрозділ Polestar, що займається оптимізацією динаміки автомобілів, і робить його новим брендом тюнінгованих автомобілів Volvo Cars. Гоночне підрозділ компанії продовжує розвиватися при новому власнику Крістіане Дале і отримує нове ім'я - Cyan Racing.

  2014 рік - ще одна важлива віха у розвитку компанії: Volvo S60 і V60 Polestar з'явилися на восьми ринках світу. Бьорк і його партнер Екблом завоювали першість у командному заліку на чемпіонаті STCC. Polestar також вперше виступила в гонці в класі V8 Supercars; за кермом автомобіля перебував гонщик Скотт Маклафлін.

  Подання першої серійної моделі Polestar - автомобіля Volvo S60 Polestar. Цей автомобіль був випущений в кількості 100 екземплярів для австралійського ринку в якості пробного кроку для оцінки перспектив подальшого розширення. В цьому році Polestar продовжила серію успіхів в гоночних змаганнях: Тед Бьорк переміг в чемпіонаті STCC 2013 року.

  На новоорганізованому чемпіонату 2012 TTA - Racing Elite League в Швеції компанія Polestar представила чотири автомобілі Volvo S60, якими управляли гонщики Рустад, Дальгрен, Фредерік Екблом і Бьорк. Результат був приголомшливим: були завойовані всі три чемпіонські титули.

  Polestar впевнено вийшла на міжнародний рівень, представивши на Чемпіонаті з шосейно-кільцевих перегонів серед легкових автомобілів (WTCC), проведеному FIA, вдосконалений Volvo C30. Проект включав в себе серед іншого розробку гоночного двигуна на базі двигунів Volvo Drive-E нового покоління - двигуна, який опинився одним з найпотужніших на чемпіонаті.

  Роберт Дальгрен та Томмі Рустад продовжили виступати в якості гонщиків в чемпіонатах STCC і вдруге поспіль стали чемпіонами в командному заліку. Дальгрен завойовує чемпіонський титул на першому чемпіонаті Скандинавії з шосейно-кільцевих перегонів серед легкових автомобілів. У 2010 році також представлений перший дорожній автомобіль з оптимізацією Polestar - концепт-кар Volvo C30 Polestar Concept.

  У сезоні STCC цього року команді Polestar на автомобілі Volvo C30 вдалося побити відразу кілька рекордів. Роберт Дальгрен та Томмі Рустад виграли всі поул-позишн (цей рекорд не побитий дотепер) і завоювали титули чемпіонів в одиночному і командному заліку. Крім того, був зроблений і інший важливий крок: компанія Polestar стала офіційним Performance-партнером Volvo і почала встановлювати оптимізації Polestar Performance на звичайні дорожні автомобілі Volvo з двигунами з турбонаддувом.

  Компанія Polestar була обрана в якості партнера для роботи над новою моделлю Volvo C30 для участі в гонках сезону 2008 року. Це був перший повністю самостійний проект компанії. З Робертом Дальгрену і Томмі Рустадом були укладені контракти на їх участь в якості гонщиків в дебюті нового автомобіля на STCC.

  Компанія Polestar розробила для програми STCC новий гоночний двигун на біоетанолі, ставши однією з перших в світі гоночних команд, що використовують в гонках екологічне паливо. Роберт Дальгрен та Александер Сторкенфельдт продовжили свою кар'єру гонщиків.

  Компанія Polestar перебазувалася на нову територію в Гетеборзі, де були можливості для розробки двигунів, що дозволило компанії займатися самостійними розробками гоночних автомобілів. Для участі в STCC до Роберту Дальгрену приєднався Александер Сторкенфельдт.

  Компанія змінила назву на Polestar. Це ім'я, вибране Крістіаном Далем, покликане нагадувати про холодній півночі Швеції і разом з тим викликати асоціації з поул-позишн в гонках і лідерством в змаганнях. Для участі в програмі STCC до Едварда Сандстрёму приєднався Роберт Дальгрен.

  У другій половині 2004 року одноосібним власником компанії став Крістіан Даль, після того як Ян "Флеш" Нільссон продав йому свою частку в компанії. Роберт Дальгрен підписав контракт на участь в STCC в якості гонщика.

  Для сезону STCC 2003 року було заявлено модель Volvo S60. У цьому сезоні вперше почали використовуватися правила FIA S2000, що знаменували собою початок нового технічного проекту по розробці версії Volvo S60 S2000 для участі в автогонках в Швеції.

  Для участі в чемпіонаті STCC 2002 року до Яну "Флеш" Нільссону приєднався автогонщик Едвард Сандстрём. Цей сезон став останнім, проведеним за правилами Супертурінг, і останнім для моделі Volvo S40. Нільссон фінішував з другим результатом в загальному заліку після надзвичайно насиченого сезону, де його основним суперником був гонщик на Audi Роберто Кольчіаго.

  У сезоні STCC 2001 року партнером Яна "Флеш" Нильссона по команді знову став Йенс Едман, а Нільссон посів друге місце в загальному індивідуальному заліку. Команда взяла участь в двох змаганнях чемпіонату Європи з автоперегонів, на яких Нільссон показав сьомий результат - його особистий рекорд в індивідуальному заліку на той момент. У Швеції пройшла серія моногонок Volvo S60 Challenge.

  Напередодні гоночного сезону 2000 роки команда перебазувалася з Хальмстад в Карлстад (Швеція). Чинний чемпіон STCC і майбутній чемпіон DTM Маттіас Екстрем приєднався до команди Polestar і став партнером Яна "Флеш" Нильссона, зайнявши за підсумками конкурентного фіналу сезону третє місце в загальному заліку.

  1999 став серйозним випробуванням для команди, оскільки Ян "Флеш" Нільссон в середині сезону зазнав аварії і був змушений пропустити один гоночний уїк-енд. Команда гідно виступила навіть в такій ситуації: Йенс Едман виявився в загальному заліку четвертим, а Нільссон, незважаючи на аварію, - п'ятим.

  На сезон 1998 року заявлена ??модель Volvo S40. У команді також відбулися зміни: з'явився другий автомобіль і другий гонщик - Йенс Едман, який приєднався до Яна "Флеш" Нільссону в середині сезону. Команда також вперше виступила на міжнародних змаганнях: Нільссон взяв участь в одному гоночному уікенд чемпіонату Франції з шосейно-кільцевих перегонів на легкових автомобілях і став його переможцем.

  Єдиний гонщик команди Ян "Флеш" Нільссон вдруге стає переможцем чемпіонату STCC на Volvo 850 Super Touring, незважаючи на жорстку конкуренцію з боку команд BMW, Ford і Opel.

  Компанія Polestar була заснована в 1996 році гонщиком Яном "Флеш" Нільссон. У момент заснування вона отримала назву Flash Engineering. Завданням компанії було уявлення заводської команди Volvo на першому чемпіонаті Швеції з шосейно-кільцевих перегонів серед легкових автомобілів. Мета була успішно досягнута. Нільссон став переможцем чемпіонату STCC на автомобілі Volvo 850 Super Touring.
детально
Polestar 2 EV 78kWh AWD

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Ліфтбек

Об'єм двигуна : 0 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 412 к.с.

Пробіг : 2км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

1790000 UAH
75840 $ / 67800

1790000 грн.
75840 $
67800
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Polestar 1 2.0t PHEV 34kWh Drive-E

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Плагін-гібридний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 608 к.с.

Пробіг : 4км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

4475000 UAH
189610 $ / 169500

4475000 грн.
189610 $
169500
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.