• Toyota RAV4 2.4i AT
    ціна: 11700 USD 
  • Nissan Almera 1.6i MT
    ціна: 6700 USD 
  • Nissan Leaf E-Plus Tekna 60kWh
    ціна: 49800 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250 CDI AT BlueTEC 4MATIC
    ціна: 79900 USD 
  • Audi A8 50 TDI quattro L
    ціна: 107000 EUR 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 88800 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCrew
    ціна: 121700 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 SE
    ціна: 69800 USD 
  • BMW 5-series 528i AT RWD
    ціна: 28900 USD 
  • Ford Edge 2.0 EcoBoost SEL
    ціна: 26900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Peugeot


  Історія Peugeot   (Пежо).
  «Пежо» (Peugeot SA), найбільша приватна французька автомобільна компанія, що спеціалізується на випуску легкових, спортивних і гоночних автомобілів, а також спеціальних автомобілів, мотоциклів та велосипедів, двигунів. У 1974 об'єднується з Peugeot-Citroen  («Пежо-Сітроен») в єдиний концерн. Штаб-квартира знаходиться в Парижі.

  Сім'я промисловців і інженерів Пежо, зводить свій рід до 15 століття, зберігає свої керівні позиції в компанії і до теперішнього часу. Сімейна компанія «Брати і сини Пежо» в другій половині 19 століття випускала, поряд з традиційними для неї залізними виробами, велосипеди та деталі для екіпажів.

  У 1889 Леон Серполле побудував для компанії перший паровий автомобіль, досить вдалий, що брав участь у пробігу парових автомобілів за маршрутом Париж-Ліон. Але глава велосипедного підприємства Арман Пежо (Peugeot Armand), який товаришував з Емілем Левассором, одним з піонерів автомобілебудівництва у Франції, познайомився при його допомозі з Г. Даймлером і побудував свій перший автомобіль з бензиновим двигуном Даймлера в 1891. Хоча модель не відрізнялася особливою оригінальністю, успіх надихнув Армана на створення в наступному році цілої серії, що складається з 10 різнотипних машин. Одна з машин брала участь у велосипедному пробігу Париж-Брест-Париж в цьому ж році і привернула до себе загальну увагу. Це довело починаючому автомобілебудівництву, що важливою складовою комерційного успіху можуть стати автомобільні гонки.

  У 1892 Пежо отримує найцікавіший замовлення - для алжирського бея виготовляє витончений автомобіль з 4-х-циліндровим двигуном і кузовом з литого срібла (ця унікальна модель є окрасою музею фірми). Машина Пежо брала участь у перших у світі автомобільного гонках - «великому пробігу» Париж-Руан 22 липня 1894 року, прийшовши другим після парового потяга «Де ДіонБутон».

  У 1895 році фірма продає 72 автомобіля, а в 1899 - вже 300. Підстава автомобільній фірми, що називалася «Товариство автомобилей Пежо» відноситься до 1896.

  «Пежо» на початку 20 століття в руслі віянь того часу прагне створити дешевий автомобіль, максимально простий, надійний і пристосований до міських умов. Для цих цілей в компанію запрошується видатний інженер і дизайнер Е. Бугатті. Таким прообразом «народного автомобіля» стала створена ним Bebe Peugeot («Малятко Пежо»). Але не було забуто й інший напрямок у діяльності компанії - гоночні і рекордні автомобілі. Модель Peugeot Goux 1913 року розвиває швидкість 187 км, абсолютний рекорд тих років. Компанія першою у Франції впроваджує в ці роки конвеєрну зборку, здобуваючи права на цей метод в інженера Е. Тейлора.

  Після смерті в 1915 А. Пежо справа його продовжено іншими членами родини. Орієнтація на масові недорогі автомобілі «Пежо» продовжується в перші роки після 1-ї світової війни, коли на ринок виходить економічна «Квадрилетта» (Peugeot Quadrilette). Для покупців з більш високими запитами і більш товстим гаманцем вироблялися потужні седани.

  Поступово до складу компанії вливаються такі залишили чималий слід в автомобілестроітельной історії фірми, як «Белланжер» (Bellanger) і велика в минулому «Де Діон-Бутон» (De Dion-Bouton; 1927). Навіть у роки «Великої депресії» компанії вдалося зберегти свої позиції на ринку завдяки виробництву вдосконалених невеликих автомобілів, доступних широкому колу покупців. Седан Peugeot 402 був спробою зберегти ринок машин середнього класу. Під час Другої світової війни підприємства «Пежо» перейшли під контроль «Фольксвагена».

  Після війни політика фірми, що робить упор на малолітражні автомобілі, вдало вписалася в загальні тенденції Європи. Але в 60-і роки, згідно вимогам ринку «Пежо» створює в співдружності з великим кузовним дизайнером Пінінфаріна нові моделі для більш вимогливого і заможного покупця.

  У 1966 році «Пежо» підписує угоду з «Рено» про об'єднання технічних ресурсів; до цієї угоди приєднується і шведський концерн «Вольво».

  У 1974 «Пежо» об'єднується з «Сітроеном» в єдиний концерн (в обійми «Пежо» разом з «Сітроеном» потрапляє і підрозділ «ПанарЛевассор» нині світовий лідер у виробництві броньованих автомобілів), а в 1978 до складу «Пежо» входить «Крайслер Європа », який стає основою відділення Talbot (« Толбот »випускає легкові і вантажні автомобілі. Зберігає компанія і лідируюче положення на європейському ринку велосипедів і мотоциклів.

  Незважаючи на свій маленький зріст, свого часу Peugeot 205 став великою удачею для фірми. Кар'єра цього оригінального автомобіля продовжувалася з 1983 по 1995 рік, а її успіх навіть знайшов відображення у французькому рекламному слогані - "священний номер" (мається на увазі індекс моделі).

  Вперше Peugeot 605 був представлений публіці у Франкфурті в 1989 році і з тих пір неодноразово піддавався модернізації. У 1998 році автомобиль пропонується в новому найбільш повному виконанні Signature. Найбільш комфортабельний і солідний седан середнього класу в програмі Peugeot - модель 605 тепер замінена на Peugeot 607. Модифікація двигунів, кузова та інтер'єру - 1993, 1995.

    У серпні 1991 був представлений Peugeot 106, компактний автомобіль з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. З серпня 1992 випускається п'ятидверна модифікація з дизельним двигуном об'ємом 1,4 л. У квітні 1996 з'явилося нове покоління моделі.

  У 1993 році пішла модернізація Peugeot 405 - типового представника середнього класу.

  В січні 1993 вперше представлений Peugeot 306, компактний автомобіль нижнього середнього класу. Восени 1993 випущений кабріолет. У 1997 в Женеві показана модель з оновленим дизайном і кузовом універсал.

  В  Женеві в березні 1994 вийшов Peugeot 806, мінівен спільного виробництва Peugeot / Citroen і Fiat / Lancia з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Автомобіль має дві модифікації - SR і ST. З початку 1996 автомобиль обладнується дизельним двигуном з турбонаддувом, з літа 1999 - дизелем 2,0 HDi.

  Спадкоємець моделі 405 Peugeot 406, автомобіль середнього класу, вперше був представлений літом 1995. Седан класу D цілком можна назвати успіхом фірми. Особливо купівельний інтерес до цієї моделі збільшився після рестайлінгу навесні 1999 р. З осені 1996 випускається модифікація з кузовом універсал. Восени 1996 з'явилася модель Peugeot 406 Coupe, розроблена фірмою Pininfarina.

  У 1996 вийшов Peugeot Partner - універсал з поперечним розташуванням двигуна. Конструктивно ідентичний Citroen Berlingo. Автомобіль має різні модифікації - двомісний вантажний фургон; п'ятимісний вантажопасажирський фургон Combi, п'ятимісний комфортабельний вантажопасажирський фургон CombiSpace.

  Вперше Peugeot 206 був представлений улітку 1998. Цей автомобіль можна назвати найбільшим успіхом Peugeot з часів легендарної моделі 205. Якщо не сказати більше: модель 206 стала найбільш швидко продаваною за всю історію фірми. На Паризькому автосалоні 2000 р. дебютував довгоочікуваний кабріолет, що одержав ім'я 206 СС (Coupe Cabriolet).

  У вересні 1999 у Франкфурті представлений Peugeot 607, автомобіль верхнього середнього класу з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом.

  У 2000 році представлено кілька сміливих концепт-карів. Модель Promethee - хетчбек гольф-класу.

  "Пежо-307" був представлений публіці на автосалоні в Женеві в березні 2001 року.

  Підприємства «Пежо» існують у всіх кінцях світу. Компанія, зберігаючи в гамі своєї продукції принесли їй ніколи успіх малолітражки, випускає і такі моделі, як Peugeot 406, Xantia («Ксанті»), Citroen Berlingo і др

  Інтернет сайт: www.peugeot.com,​  
детально
Peugeot 107 1.0i AT

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 68 к.с.

Пробіг : 40000км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

223000 UAH
7900 $ / 6850

223000 грн.
7900 $
6850
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Peugeot 2008 1.2i AT

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 1.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 110 к.с.

Пробіг : 15000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

491000 UAH
17400 $ / 15100

491000 грн.
17400 $
15100
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Peugeot 3008 2.0 BlueHDi AT

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 150 к.с.

Пробіг : 19691км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

815000 UAH
28900 $ / 25080

815000 грн.
28900 $
25080
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Peugeot 107 1.0i AT

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 68 к.с.

Пробіг : 109000км

Тип приводу : Передній

Колір : синій

195000 UAH
6900 $ / 5990

195000 грн.
6900 $
5990
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Peugeot 3008 1.6 HDi

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 110 к.с.

Пробіг : 108000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

319000 UAH
11300 $ / 9800

319000 грн.
11300 $
9800
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Peugeot 508 2.0 HDI MT Business

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 140 к.с.

Пробіг : 134500км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

443000 UAH
15700 $ / 13620

443000 грн.
15700 $
13620
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.