• Ford Escape 1.6 EcoBoost 4WD SE
    ціна: 15499 USD 
  • BMW X5 sDrive 25d
    ціна: 34900 USD 
  • Peugeot e-2008 GT 50kWh
    ціна: 44500 EUR 
  • Peugeot e-208 GT 50kWh
    ціна: 36500 EUR 
  • Smart Fortwo 0.6і
    ціна: 3300 USD 
  • Volkswagen e-Golf SEL Premium
    ціна: 20300 USD 
  • BMW 4-series 428i Coupe M-Sportpaket
    ціна: 20900 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI L quattro
    ціна: 31900 USD 
  • Volkswagen Passat B-6 2.0TDI АТ
    ціна: 8750 USD 
  • Lincoln Aviator Reserve 3.0 EcoBoost AWD
    ціна: 95700 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Opel Astra


​  Історія Opel Astra  (Опель Астра):
  У 1991 році на зміну Opel Kadett прийшла нова генерація моделей «гольф-класу» зі звучною назвою - Astra (у перекладі з латинської - «зірка»).
  Opel Astra 1991
  Opel Astra першого покоління (під індексом F) пропонувала широку гаму модифікацій складається з 3 - і 5-дверних хетчбеків, 4-дверного седана, 5-дверного універсала Caravan і його комерційної 3-дверної версії для перевезення вантажів (без скління задній частині). Тоді ж дебютували і спортивні модифікації: GT, оснащена 2-літровим двигуном (115 л.с.), і найбільш потужна 16-кпапанная GSI -2,0 л (150 к.с.). Примітно, що версія GSI випускалася не тільки в традиційній модифікації (3-дверний хетчбек), але і як 5-дверний універсал Caravan. Два роки опісля гамму розширили за рахунок нового чотиримісного кабріолета Astra.

  Вражає вибір силових агрегатів. Всі 4-циліндрові, рядні, об'ємом від 1,4 до 2 літрів. Два дизелі - «опельовського» 1,7 л (60 к.с.) і японський турбодизель Isuzy 1,7 л (82 к.с.). Найпоширеніший в Росії - 1,6-літровий бензиновий двигун з центральним уприскуванням (С16NZ).

  Велика частина автомобілів обладналася 5-ступінчастою механічною КПП, набагато рідше зустрічаються Astra з 4-ступінчастим «автоматом».

  Інтер'єр автомобіля створює приємне враження. Його відрізняють прості лінії, але все досить функціонально і практично. В обробці використані якісні матеріали. Сидіння досить комфортабельні і володіють хорошою бічною підтримкою. Приладова панель вельми елегантна, а центральна консоль, для більшої зручності, трохи розгорнута у бік водія. На передніх сидіннях широкий діапазон регулювань дозволить зайняти оптимальне положення за кермом.

  У міру м'яка і комфортабельна ходова частина Opel Astra не доставляє неприємностей при їзді, а завдяки установці стабілізатора поперечної стійкості спереду і ззаду автомобілі добре тримають дорогу. Передня підвіска незалежна - типу McPherson, а задня напівнезалежна з окремо встановленої пружиною амортизатором. Гальмівна система дуже ефективна, до того ж машини останніх років випуску в стандартній комплектації оснащувалися истема ABS. В більшості своїй Astra мають передні дискові гальмівні механізми і задні барабанні, а спортивні модифікації - передні і задні дискові.

  Opel Astra 1994
  Обсяги багажного відділення поза конкуренцією. У 3 - і 5-дверних хетчбеків об'єм багажника - 360 літрів, у 5-дверного універсала Caravan - 500 л, зі складеними задніми сидіннями 1200 л і 1630 л, відповідно.

  У 1994 році автомобиль піддали рестайлингу і трохи змінили її зовнішність. Було покращено якість обробки салону, в рульовому колесі з'явилася подушка безпеки. Екстер'єр рестайлінгових Astra відрізнявся новою фальшрадиаторной гратами.

  У 1997 році у Франкфурті було вперше представлено друге покоління Opel Astra (G). Примітно, що від попередниці не було взято жодної важливої ​​деталі. Opel пропонував автомобиль повністю спроектований заново. Дизайн, ергономіка, ходові якості, функціональність, якість оздоблення інтер'єру були набагато покращені. Astra пропонувалася із трьома типами кузовів: два хетчбека - трьох-і п'ятидверні і універсал. Седан Astra з'явився тільки через рік.

  У боротьбі за споживача Opel пропонує широкий вибір модифікацій. Astra могла бути будь-який: ступеневій і швидкою, сімейної та індивідуальної. Масовий автомобиль повинен був догодити покупцеві з різними запитами. Кузов нової Astra відрізняється відмінною аеродинамікою. Коефіцієнт лобового опору Cx всього 0,29. Підвищилася міцність кузова. Його жорсткість на кручення в порівнянні з кузовом старої Astra значно зросла. Відзначимо також, що в кузові нової Astra використовується близько 20 сортів сталі. Друге покоління відрізняється помітно поліпшеної антикорозійною стійкістю. Opel дає 12-річну гарантію від наскрізної корозії.

  Безпеку забезпечують ремені безпеки, чотири подушки - дві фронтальні і дві бічні, заховані в спинках передніх сидінь. Педальний вузол по конструкції аналогічний тому, що стоїть на Opel Vectra. Якщо при ударі деформація стосується педалей, вони не зміщуються, а просто відвалюються: кронштейни мнуть і «відпускають» педалі.

  Opel Astra Coupe 2000
  Вперше в малому середньому класі на Astre G застосували задню підрулювати підвіску, яка забезпечує стабільне поведінку автомобіля в крутих віражах.

  Внутрішнього простору салону цілком достатньо для комфортного розміщення п'яти пасажирів.

  У порівнянні з попередньою моделлю, кількість модифікацій трохи скоротилося, так як з виробництва зняли кабріолет. Але залишилися седан, три-і п'ятидверний хетчбек, - а також універсал Caravan.

  Бензинові силові агрегати запозичили у попередньої моделі, а ось гамма дизельних двигунів поповнилася новими турбодизелями об'ємом 2,0 літра потужністю 82 к.с. (Або 101 к.с. у варіанті з безпосереднім уприскуванням палива).

  У 1999 році на базі моделі Astra за допомогою дизайнерського ательє Bertone була створена нова версія - з кузовом Coupe. Рік потому вона пішла у виробництво, а в 2001 році на базі цього автомобіля виготовили ще й Opel Astra Cabrio. Обидві ці модифікації, незважаючи на порівняно невисоку ціну, є свого роду ексклюзивом, тому що вони збираються вручну за заводі ательє Bertone.

  Кузов Opel Astra Cabrio виглядає однаково стрімко як з піднятим, так і з опущеним верхом. Володіє відмінною аеродинамікою. Коефіцієнт лобового опору Сх навіть з опущеною дахом не перевищує 0,32. Дах нового кабріолета складається і розкладається автоматично, причому тільки в базововой версії кромка даху пристібається до лобового скла механічними замками у більш просунутих моделей замки автоматичні і управляти дахом можна навіть дистанційно.

  На автомобиль встановлюються три типи бензинових двигунів об'ємом 1,6, 1,8 і 2,2 літра. Останній з силових агрегатів дебютував на Opel Astra Coupe і розроблявся спільно інженеремі декількох підрозділів концерну General Motors, встановлюватися він буде не тільки на купе і кабріолет, але і на інші автомобілі автогіганта. Двигун відповідає нормам токсичності Euro IV.

  Opel Astra Cabrio 2003
  Випуск другого покоління був припинений в 2003 році. Почалася ера третього покоління автомобілів Astra.

  Відмінними рисами нової Astra стали більш стрімкі лінії кузова, а також нова головна і задня оптика, виконана в стилі моделі Opel Signum. Інтер'єр новинки відрізняється високою якістю використовуваних матеріалів і стильним дизайном. Третє покоління побудовано на повністю переробленої платформі і включає в себе трьох-і п'ятидверний хетчбек, а також універсал (Caravan) і кабріолет.

  Гамма двигунів представлена: бензиновими двигунами 1,4 л (90л.с.), 1,6 л (105л.с.), 1,8 л (125 л. С.) І 2,2-літра, а також 1, 7 - і 2,2-л турбодизелями. Покупцям пропонується на вибір - ручна п'ятиступінчаста коробка передач, п'ятиступінчастий секвентальний електронний автомат (Easytronic), чотириступінчаста класична коробка-автомат або нова шестиступінчаста ручна коробка (для турбо-версії). Підвіска - спереду McPherson, ззаду залежна.

  Об'єм вантажного відсіку Opel Astra Caravan останнього покоління складе 580 літрів, що на 50 літрів більше, ніж на моделі попереднього покоління. Відзначимо також, що для цієї новинки буде запропонована також система FlexOrganizer, що дозволяє оптимізувати розміщення поклажі у вантажному відсіку, що вперше з'явилася на універсалі Opel Vectra.

  Не можна не відзначити також, що нове покоління цієї моделі відповідає всім сучасним вимогам безпеки і отримало безліч нових систем пасивної і активної безпеки, включаючи адаптивні подушки безпеки.

  Новий Opel Astra володіє вражаючим для свого класу набором базових і додаткових опцій. Opel Astra оснащується адаптивною системою електронного керування параметрами підвіски (IDSPlus); системою безступінчастого регулювання її характеристик (CDC); система IDS plus забезпечує гарні динамічні характеристики автомобіля при виході на спортивний режим, який може бути включений простим натисненням спеціальної кнопки.

  Opel Astra 2005
  Вперше автомобілі такого класу оснащені адаптивною системою керування світловим пучком фар (AFL) і системою їх автоматичного включення при зниженні освітленості дороги.

  У 2004 році Opel представив Astra GTC (Gran Turismo Compact). Цільова група покупців цього автомобіля складається як з любителів швидкої їзди, так і цінителів витонченого автомобільного стилю. Пропорції GTC, який коротше базової версії на 15 мм, підкреслено динамічні. Погляд притягують короткі свеси кузова і більш рельєфна, ніж у п'ятидверної Astra, кормова частина. Похилий дах, трикутні бічні вікна і потужні боковини покликані говорити про бойовий характер автомобіля.

  Від прототипу серійного автомобілю дісталися не тільки загальні обриси, а й чудова скляний дах, яку можна замовити в якості додаткового обладнання. Велика площа скління кузов дає хороший огляд.

  Висока ергономіка водійського крісла і виконана з високоякісних матеріалів оздоблення салону підкреслюють достоїнства автомобіля. Дизайнерами передбачено декілька варіантів інтер'єру: від класичного сірого і чорного до яскраво-червоного і синього. Astra GTC пропонується в трьох рівнях виконання: Enjoy, Cosmo і Sport.

  Незважаючи на те, що автомобіль став коротший п'ятидверній версії, ззаду можуть комфортно розташуватися два дорослих пасажира. Без змін залишився обсяг багажника - він як і раніше становить 380 літрів. Але за рахунок того, що задні сидіння складаються в пропорції 60:40 у базовій комплектації або 40:20:40 в якості опції, простір багажного відсіку можна модулювати.

  У стандартне оснащення автомобіля входять фронтальні і бічні подушки безпеки, СD-програвач, ABS, електросклопідйомники, зовнішні дзеркала з підігрівом, протизапорошений пакет, Break Assistant та інше обладнання. Серед опцій можна виділити набирають популярність CD-магнітоли з можливістю відтворення MP3-файлів, а також електронні системи ESP і HAS.

  Opel Astra 2008
  Для Astra GTC передбачена широка лінійка двигунів, що складається з п'яти бензинових і трьох дизельних, оснащених системою common-rail. Потужність моторів варіюється від 90 до 200 к.с., всі вони по чистоті вихлопу відповідають нормам Euro 4.

  У лінійці бензинових силових агрегатів флагманським є 200-сильний турбований двигун об'ємом 2,0 літра. З ним Astra GTC розвиває максимальну швидкість 234 км / ч. Серед турбодизелів топовим є 1,9-літровий двигун потужністю 150 л. с. Ці версії оснащені 6-ступінчастими механічними КПП і адаптивними підвісками Interactive Driving System (IDSPlus) з електронним контролем жорсткості амортизаторів.

  Для Astra GTC передбачені адаптивні фари AFL з регулюванням світлового пучка залежно від кута повороту передніх коліс. За допомогою кнопки SportSwitch водій може активізувати спортивний режим, який коригує дорожній просвіт і налаштування акселератора. Загалом, все для отримання задоволення від водіння.

  Трьохдверний Astra GTC виробляють в Бельгії, в Антверпені. Там же збирають універсал і хетчбек.

  Нове покоління Opel Astra було представлено під час Франкфуртського салону 2009 року. В основі п'ятидверного хетчбека Astra 2010 модельного року лежить нова передньопривідна платформа Delta II концерну GM. Довжина колісної бази автомобіля в порівнянні з попередником збільшилася на 71 міліметр (до 2685 міліметрів), а передня і задня колія розширилися на 56 і 70 міліметрів відповідно. Крім того, збільшилася кутова жорсткість передньої і задньої підвіски, а кузов став жорсткішим на 43 відсотки на кручення і на 10 відсотків на вигин.

  Astra 2010 мало схожа на свою попередницю - і всередині, і зовні. Нова модель не успадкувала практично жодної деталі. Нове покоління і абсолютно нова зовнішність. Чотирикутні фари поступилися своє місце оптиці складної форми з світлодіодними ліхтарями, грати радіатора виконана в стилі Insignia, а загальна форма секцій протитуманних фар і нижнього повітрозабірника залишилася тією ж, але злегка «осучаснити». Навіть в п'ятидверній версії автомобіль став помітно спортивнее - динамічна лінія даху, сильно нахилене заднє скло, що підсилює ефект «купейному», глибока виштамповка на дверях, гострі грані капота і модні світлодіоди в фарах головного світла.

  Opel Astra 2010
  Інтер'єр радує око і приємний на дотик. Основний мотив - м'якість і логічність ліній і концепція «кокпіта»: елементи салону неначе оточують водія. Радують приємні на дотик матеріали обробки, спортивні сидіння від Insignia (опція), розсіяна червона підсвітка дверних ручок і центрального тунелю в районі важеля КПП, безліч відділень для дріб'язку, яких так не вистачало попередниці. Тут і кишеньки на дверях, і «поличка» на центральній консолі, і об'ємний ящик під сидінням переднього пасажира, ніша зліва від керма, а також підстаканники з секретним «підпілля», в який влізе мобільний телефон, гаманець або GPS-навігатор. Виробник істотно поліпшив шумоізоляцію салону. Були встановлені нові ущільнювачі, ізольовані порожнисті секції в кузові і детально опрацьована аеродинаміка зовнішніх елементів на зразок дзеркал заднього виду і навіть дверних ручок.

  Astra 2010 стала не тільки практичніше, але і просторіше - новий салон ширше як на рівні плечей пасажирів, так і на рівні стегон, а діапазони регулювань передніх крісел просто величезні: вперед-назад передні крісла переміщаються на 28 сантиметрів, а вгору-вниз - на 6,5 сантиметра.

  В залежності від комплектації салон може бути оформлений по-різному. У базовій версії Essentia - центральна консоль виконана в темній гамі, а крісла мають тканинну оббивку з контрастним малюнком подушок і вставками на спинках. У модифікації Enjoy вставки на дверях і консолі можуть бути виконані в чорному, червоному або синьому кольорі. В Sport покриття центральної консолі, дверних ручок і накладок навколо вентиляційних отворів має обробку «чорний рояль». У версії Cosmo пропонуються інші сидіння і двокольорове оздоблення консолі. При бажанні тепер можна замовити рульове колесо з підігрівом.

  Щоб порадувати практичних водіїв інженери Opel придумали систему FlexFloor. Простіше кажучи - це рухома підлога багажника, який може розташовуватися на трьох рівнях і здатний витримати навантаження до 100 кілограмів. У нижньому положенні - це просто звичайна кришка, за рівнем співпадаюча зі шторкою прикриває ремкомплект. В середньому полку встановлюється врівень зі складеними спинками задніх сидінь, прибираючи сходинку і полегшуючи розміщення довгомірів. За рахунок того, що рівень підлоги трохи піднімається, під полицею утворюється додаткове відділення глибиною 55 міліметрів і обсягом 52 літра. У самому верхньому положенні полку вирівнює підлогу багажного відсіку з заднім бампером, що дозволяє не нахиляючись завантажити в багажник важкий вантаж. Секція під полицею в цьому випадку збільшує свій об'єм до 126 літрів, а глибину - до 157 міліметрів. Словом, истема FlexFloor дозволяє грамотно розподілити простір в багажнику. Для найдешевших версій FlexFloor буде пропонуватися як опція.

  Opel Astra 2010
  Широка лінійка двигунів Ecotec доводить, що в Opel Astra 2010 можливо поєднувати високу потужність і динаміку водіння з паливною економічністю і низьким рівнем шкідливих викидів. Автомобіль комплектується атмосферними бензиновими двигунами (1.4 Ecotec/101 к.с. і 1.6 Ecotec/116 к.с.), а також компактними двигунами з турбонаддувом, максимальною потужністю 1.4 л/140 л.с. і 1.6 л/180 л.с. відповідно. Всі вони побудовані за 16-клапанної технології і обладнані сучасними системами, що оптимізують параметри впускного потоку повітря. Двигуни виготовлені з використанням легких матеріалів і конструкцій, що мінімізують їх масу. З бензиновими двигунами поєднуються сучасні механічні коробки передач (5-ти або 6-ступінчаста). Крім того, з усіма двигунами, за винятком 1.4 Ecotec, може використовуватися нова 6-ступінчаста автоматична коробка передач з функцією ActiveSelect. Гамма дизельних агрегатів представлена ​​трьома моторами: 1.3 л/95 к.с., 1.7 л потужністю 110 л.с. і 125 к.с. і 2.0 л/160 л.с.

  У шасі Astra 2010 поєднується передня підвіска зі стійками Мак-Ферсон, аналогічна тій, що встановлюється на Insignia, і нещодавно розроблена інтелектуальна задня підвіска з торсіонної балкою і механізмом Уатта. Ця нова конструкція зменшує небажані шуми і вібрації, забезпечуючи комфортабельність салону, а також підвищує керованість автомобіля.

  Ще одне нововведення - це опціональна адаптивна підвіска FlexRide. Управління шасі здійснюється за допомогою спеціально розробленого блоку управління режимами налаштування шасі (DMC), який розпізнає 11 різних ситуацій, що виникають під час руху, наприклад, рух з постійною високою або низькою швидкістю, поворот або прискорення. На основі цього він автоматично оптимізує параметри всіх систем допомоги при водінні, вбудованих в шасі автомобіля. Ще один з ключових компонентів системи FlexRide - це динамічна система управління настройками підвіски (CDC), коригуюча жорсткість підвіски в режимі реального часу з урахуванням мінливих умов експлуатації автомобіля. Вона працює в трьох режимах: автоматичному (Standart), спортивному (Sport) і комфортному (Tour). У першому випадку шасі підлаштовується під дорожню ситуацію і стилю водіння - електроніка самостійно вирішує, залишити самі м'які налаштування для кращої плавності ходу або навпаки збільшити зусилля на кермі і зробити амортизатори жорсткіше.

  Opel Astra 2011
  У режимі Sport біле підсвічування приладової панелі змінюється на червону, рульове колесо наливається «вагою», відгуки на натиснення педалі газу і реакція адаптивних фар головного світла - загострюються. Причому водій через бортовий комп'ютер може відключити один з цих параметрів, налаштувавши режим Sport під себе. Режим Tour - найкомфортабельніший. У ньому помітно подовжуються реакції на кермо, нерівності дороги перестають передаватися на кузов, а в крутих поворотах автомобіль починає кренитися. В екстремальних ситуаціях система автоматично регулює жорсткість підвіски, щоб забезпечити найкращу керованість і безпеку, незалежно від обраного режиму.

  В Вересня 2010 року на автосалоні в Парижі відбудеться прем'єра елегантного універсала Opel Astra Sports Tourer, поєднала першокласну функціональність з атлетичною кузовом і стильним дизайном. Модель виготовлена ​​в єдиній стилістиці з 5-дверним хетчбеком і демонструє наявність плавних, але атлетичних форм і вигнутих бічних ліній. Бездоганний профіль і виштамповки боковин додають Astra Sports Tourer відчуття стрімкості, а потужна плечова лінія лаконічно перетікає в витончено виконані задні ліхтарі. Універсал взяв від хетчбека конструктивні особливості 105.7-дюймової колісної бази, додатково придбавши підвищені показники вантажопідйомності і набагато більший внутрішній простір.

  Фахівцями Opel була розроблена система задніх сидінь FlexFold, яка дозволяє посунути кожну секцію заднього ряду одним натисканням кнопки, розташованої на бічній панелі багажного відділення. Кнопка автоматично активує швидке складання сидінь заднього ряду в пропорції 60/40. Opel Astra Sports Tourer став першим автомобілем C-класу, який обладнано подібною системою. Обсяги багажного відсіку варіюються з 500 до 1550 літрів. Пристрій Easy-Access Cargo Cover, запозичене в моделей сегмента «люкс», забезпечує відкриття шторки багажного відсіку легким натисканням.

  Astra Sports Tourer відрізняється високоякісної обробкою салону. Для комфортного пересування на великі дистанції автомобіль обладнаний ергономічними передніми сидіннями, що пройшли сертифікацію в незалежних експертів по здоров'ю хребта з Aktion Gesunder Rűcken (AGR), німецької медичної асоціації, що встановила ортопедичні вимоги для автомобільних сидінь.

  Opel Astra 2011
  Від інноваційної задньої підвіски із застосуванням тяг Уатта, використовуваної в 5-дверної моделі Opel Astra, виграла і задня вісь нового універсалу: вона забезпечує надійний рівень керованості і високу адаптивність до підвищених вагових навантажень. Опціонально для найвимогливіших водіїв будуть запропоновані адаптивні підвіски Flexride.

  Якщо говорити про технічні характеристики Opel Astra Sports Tourer, то спектр силових агрегатів для універсала містить 8 двигунів, об'єднуючих економічність, силу, функціональність і екологічність. Величина максимальної потужності знаходиться в діапазоні від 95 к.с. до 180 к.с.

  Наявність штатного буксировочного пристрої та системи стабілізації причепів Trailer Stability Assist доповнює перелік пропонованих опцій. Крім цього, інженери Opel розробляють нове покоління вбудованих багажників для велосипедів FlexFix, яке буде представлено трохи пізніше.

  У 2011 році компанія Opel випустила друге покоління трьох ¬ дверного хетчбека Astra GTC. Автомобіль виділяється оригінальним дизайном і відмінною керованістю. У порівнянні з п'ятидверній версією Astra, дорожній просвіт знижений на 15 мм, колія передніх коліс стала 1584 мм, що більше на 40 мм, задніх - 1588 мм, додаток 30 мм, а колісна база підросла на 10 мм - до 2695 мм. Це дозволяє встановлювати на GTC колеса збільшеного діаметру (від 17 до 20 дюймів), що сприяє підвищенню стійкості і більш спортивному зовнішньому вигляду.

  Деяка схожість з 5-дверний версією Opel Astra мається, але у цих двох автомобілів немає жодної спільної кузовної деталі! Тому що змінено все: від виразу «обличчя» до нахилу кузовних стійок і навіть шасі.

  Opel Astra 2011
  Відмінна динаміка і першокласна керованість досягаються за рахунок унікальної конструкції шасі. Як і у самого крутого Opel Insignia ОРС, в передній підвісці Astra GTC застосовані допрацьовані стійки Макферсон. Тільки тут вони називаються HiPer Strut (від High Performance). Їх головна відмінність - відокремлений від стійки поворотний кулак. Кут його поперечного нахилу менше, ніж у суцільноповоротним стійки, що зменшує кут розвалу коліс в поворотах. Пляма їх контакту з асфальтом стає більше, і повороти можна проходити швидше. Сам же поворотний кулак коротше стійки, що знижує чутливість рульового управління до поштовхів. Передня підвіска ідеально поєднуються з продуманою системою задньої підвіски з механізмом Уатта - запатентованою технологією Opel. Шасі Astra GTC спеціально спроектоване для інтеграції з інтелектуальною системою адаптивного контролю підвіски FlexRide. Вона покращує стабільність на трасі, стійкість на поворотах і керованість за рахунок автоматичної адаптації до дорожніх умов, швидкості руху автомобіля і індивідуального стилю водіння. Крім того, система FlexRide дозволяє вибирати один з трьох режимів роботи шасі і змінювати поведінку автомобіля одним натисненням кнопки: в будь-який момент можна вибрати збалансований режим «Standard», комфортабельний «Tour» або більш активний «Sport».

  Opel Astra GTC пропонується з вибором з чотирьох двигунів, три з яких бензинові і один дизельний. Якщо у пятидверки моторна гамма починається з 95 к.с., то тут з 120 к.с.

  Це вже відомі по пятідверку бензинові 1,4 л турбо у версіях 120 і 140 к.с. Витрата палива 5,9 літра на 100 км. Рівень викидів CO2 - 139 г / км. Самим потужний бензиновий двигун 1,6-літрова турбированная версія потужністю 180 к.с., яка дозволяє розвивати швидкість до 220 км / год, вона представлена ​​з шестиступінчастою механічною коробкою передач.

  Найперспективніший мотор для Європи, турбодизель 2.0 CDTi з режимом Start-Stop, видає на п'ять сил і цілих 30 Нм більше, ніж у пятидверки: 165 к.с. і 380 Нм. Opel Astra GTC 2.0 CDTI здатний розвинути швидкість 210 кілометрів на годину, розігнатися з місця до 100 кілометрів на годину за 8,9 секунди, витрачаючи при цьому палива в змішаному циклі 4,9 літра на 100 кілометрів. Рівень викидів CO2 становить 129 г / км.

  Незважаючи на привабливий дизайн в стилі купе, Astra GTC не жертвує функціональністю. Автомобіль вміщує не тільки п'ятьох пасажирів, але й має багажник об'ємом від 370 до 1235 л. Кількість місць для зберігання речей в салоні збільшилася на 50% у порівнянні з GTC попереднього покоління, в основному завдяки наявності електричного гальма стоянки, який звільнив місце в найбільш доступній частині салону - в центральному тунелі.

  У помічники водієві покликана телекамера Opel Eye другого покоління. Крім участі в сигналізації про випадання з ряду вона навчилася розпізнавати більше дорожніх знаків і визначати відстань до впередиидущего автомобіля (в залежності від нього вона ще й подає команду про переключення біксенонові світла з дальнього на ближнє).  
детально
Opel Astra 1.7 CDTI MT Sports Tourer

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1.7 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 125 к.с.

Пробіг : 195651км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

239000 UAH
9450 $ / 8480

239000 грн.
9450 $
8480
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Opel Astra H 1.6i MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Газ / Бензин

Тип КПП : Механічна

Потужність : 115 к.с.

Пробіг : 76000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

263000 UAH
10400 $ / 9330

263000 грн.
10400 $
9330
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Opel Astra J 1.3d

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 95 к.с.

Пробіг : 181521км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

194000 UAH
7700 $ / 6910

194000 грн.
7700 $
6910
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.