• Land Rover Evoque Cabriolet 2.0TD4 HSE Dynamic
    ціна: 68000 EUR 
  • Mercedes-Benz E-class 220d AMG Sport Plus
    ціна: 62300 EUR 
  • Mercedes-Benz GL 350 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 64000 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 42000 USD 
  • Volkswagen Touareg 3.0 TDI V6 4Motion
    ціна: 25800 USD 
  • BMW 3-series 320 2.0Diesel
    ціна: 31900 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 78800 USD 
  • Audi A6 2.0TDI AT
    ціна: 32800 USD 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d
    ціна: 36400 USD 
  • BMW 4-series 420d xDrive Gran Coupe
    ціна: 43400 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Neoplan


  ​Історія  компанії  Neoplan
  Цього разу ми хочемо написати статтю про основні етапи розвитку автобусної марки Neoplan, грунтуючись на даних музею, що належить засновнику марки - Готтлобу Аувертеру (нині пенсіонеру).

  Початок
  У середині позаминулого, 19-ого, століття - у невеликому містечку Штутгарті жив кузовних справ майстер Фрідріх Аувертер. Першу свою майстерню він відкрив у 1854 році, вже 155 років тому.

  У нього було два сини Якоб і Готтлоб, які коли підросли, вирішили піти по стопах батька, і побудували в сусідньому дворі власну майстерню.

  В кінці 1920-х років Готтлоб почав будувати автобусні кузова, розміщуючи їх на «вантажних» шасі ...

  ***

  Найстарішим автобусом в музеї є ретельно відреставрована машина 1928 випуску, яка базується на платформі італійського вантажівки Lancia.

  Виробництво кузова такого автобуса займало чимало часу і трудовитрат. Спочатку треба було підготувати несучі елементи з бука і дуба, потім з'єднати їх за допомогою особливих клинів, шипів і клею. Вийшов каркас після висихання клею обшивали металом, фанерою, а потім фарбували.

  На першому етапі, автобуси будувалися на базі Мерседесів, штаб-квартира яких, перебувала в тому ж Штутгарті. Але в 1935 році Готтлоб купив будинок колишнього цегельного заводу, організував виробництво і випустив перший свій автобус. Первісток був звичайно непоказний на вигляд і не уявляв нічого нового технічно. Але через якихось три роки, автобуси Аувертера стали виглядати зовсім по-іншому ...

  Війна
  Виробляючи кузов - за кузовом, Готтлоб Аувертер поступово випереджав конкурентів, одного за іншим, за якістю та дизайном машин.

  Як відомо, в 1939 році фашистська Німеччина оголосила війну Польщі, з цього моменту почалася Друга Світова. Готтлоб Аувертер у воєнні роки ремонтував літаки, а його брати - Вільгельм, Рауль і Ернст будували сани для гітлерівських військ.

  В кінці 40-х Аувертери повернулися до своїх основних занять.

  ***
  З 1949 до 1954 року Готтлоб побудував близько півсотні автобусів на особливому мерседесовская шасі O3500. І це зовсім небагато для того часу. Адже всього було випущено близько 3500 автобусів на цьому шасі конкурентами: Людвігом, Касбохрером і самим Мерседесом.
Перший Neoplan

  Тим часом, в 1951 році відбувається своєрідна революція в автобусному світі. Фірма Kassbohrer створила свою Сетра з першим у світі несучим кузовом.

  Дивлячись на успіх конкурента, Готтлоб Аувертер вирішує перекваліфікувати своє виробництво, і почати випуск беськапотних несучих кузовів, під маркою Neoplan, що в перекладі означало «Новий проект».

  Перший Neoplan був побудований для Швейцарського ринку в 1953 році. Він виглядав досить цікаво: практично повністю скляний дах з воздуховодом посередині і нестандартна ширина автобуса.

  У 1957 році, крім несучого кузова з'явилося ще одне нововведення - незалежні передня і задня пневматичні підвіски.

  У 1960-му році син Готтлоба - Конрад Аувертер і його товариш Боб Лі в якості курсової спроектували новий автобус, який назвали «Hamburg».

  На цьому автобусі з'явилися стійки кузова нахилом у зворотний бік, характерні для Неопланов і донині, і перші в історії індивідуальні повітроводи треба всіма пасажирами.

  До речі, Боб Лі згодом став головним дизайнером і, зрештою, главою Неоплана.

  Skyliner
  У 1965 році, в якості дипломної роботи, Конрад Аувертер спроектував перший двоповерховий автобус фірми. Через два роки, під чуйним керівництвом Боба Лі, була розроблена елегантна красива туристична модель з величезною площею засклення. Цей автобус друзі назвали Skyliner'ом. Як і сьогодні, Скайлайнер володів величезними багажниками, кухнею, туалетом і регульованими сидіннями.

  У ті ж роки був випущений концептуальний автобус-готель, де над пасажирським салоном розташовувалося велике спальне відділення.

  Аеродромний автобус

  Першим у світі автобусом для аеродромів судилося стати Неоплану.

  У 1960 році з'явилася знаменита низькопольних модель з переднім приводом і розташуванням мотора. Дуже багато аеропортів закупили Неоплан для комфортабельної доставки пасажирів, в їх числі, до речі, наші Домодєдово і Шереметьєво.
Перший міський нізкопольнік

  У 1977 році з'явилася перша модель з низькою підлогою. Цей автобус сильно випередив свій час. Тільки в 90-х роках з'явився величезний попит на подібні автобуси за зручності посадки і висадки пасажирів.

  Висновок
  З року в рік Неоплан випускав красиві, надійні і технологічні автобуси. Але у зв'язку зі сформованими фінансовими труднощами на початку нового тисячоліття Неоплан повністю перейшов під крило гіганта MAN. А дуже шкода.

  P.S. Велике спасибі редакції журналу Авторевю за інформацію, за матеріалами якої написана ця стаття.,​  
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.