• BMW 3-series 320i AT RWD
    ціна: 15400 USD 
  • Porsche Panamera 3.6i RWD
    ціна: 49950 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 180
    ціна: 25900 USD 
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabrio
    ціна: 155000 EUR 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d
    ціна: 22900 USD 
  • BMW X6 xDrive 30d
    ціна: 74900 USD 
  • BMW R 1200 R
    ціна: 9600 USD 
  • Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 32400 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh
    ціна: 28900 USD 
  • Toyota Camry 2.5i
    ціна: 25400 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Mercedes-Benz SLS


​  Історія  Mercedes SLS AMG  (Мерседес):
  Mercedes SLS AMG - німецький суперкар, який є найшвидшим автомобілем в модельному ряду Mercedes. Автомобіль став наступником Mercedes-Benz SLR McLaren і ідеологічним спадкоємцем Mercedes-Benz 300SL. Виробляється модель на найбільшому мерседесовских підприємстві в Зіндельфінгене. Двигуни з іменною табличкою майстра, традиційно зібрані вручну, надходять з Оффенбаха, алюмінієві кузова - із заводу Magna в австрійському Граці. SLS AMG був продемонстрований широкій публіці восени 2009 року на мотор-шоу у Франкфурті. У продаж автомобіль надійшов у 2010 році. Довжина дорівнює 4638 мм, ширина - 1939 мм, висота - 1262 мм і колісна база 2680 мм.
  Рік 2010
  Вперше фахівці  Mercedes-Benz і  AMG створили автомобіль, шасі та кузов якого виготовлені з алюмінію. На відміну від традиційного використання сталі, це дозволило значно зменшити вагу автомобіля - його споряджена маса (без водія) за стандартом DIN складає всього 1620 кг. В основі розробленого з нуля кузова лежить алюмінієва просторова рама вагою всього лише 241 кг. Причому жорсткість структури з «крилатого» металу навіть вище, ніж у подібної конструкції із сталі. Адже на алюмінієву раму йдуть лист і профілі набагато товщі (у перетині), ніж тонколистова сталь. Поєднання полегшених конструкцій і високою міцністю матеріалу забезпечує автомобілю бездоганну динаміку. Зрозуміло, що алюмінієва просторова рама задовольняє всім вимогам відносно пасивної безпеки і всім вимогам, що пред'являються до якості кузовів Mercedes-Benz.

  Дизайн Mercedes SLS AMG відображає принцип створення сучасних спорткарів: майже двометровий капот, плоска, зміщена назад кабіна водія і коротка задня частина кузова з висувним антикрилом є таким же виразом динаміки, як і довга колісна база, широка колія і великі колеса. Особливістю суперкара є механізм відкривання дверей, який називають «крило Чайки» - двері відкриваються не в бік, як у багатьох машин, а ефектно змахують вгору, що неабияк полегшує посадку-висадку на тісній парковці (двері відходять від кузова всього на 45 см).

  Салон ладний: класична панель приладів з двома циферблатами спідометра і тахометра, ЖК-дисплеєм, під кермом фірмовий мерседесовский важіль і металеві пелюстки, смикаючи за які, змушуєш коробку швидко, але м'яко перемикати швидкості. У ковшеподобном кріслі тіло водія зафіксовано, і сидіти зручно, але навколо тісно - нікуди подіти мелочевку на зразок фотоапарата або невеликий сумки.

  Подовжньо встановлена ​​бензинова V-подібна вісімка обсягом 6.2 літра володіє потужністю 571 л. с. при 6800 об / хв і обертовим моментом 650 Нм при 4750 об / хв. Двигун працює в парі з роботизованою семиступінчастою коробкою передач з двома зчепленнями від фірми Getrag. Зчеплення встановлені перед головною передачею, шестірні - за нею. Коробка має 4 режими роботи: економічний, спортивний, спортивний +, ручний. Також встановлено диференціал. З місця до сотні Мерседес SLS AMG здатний розганятися за 3,8 секунди. Його максимальна швидкість становить 317 км / ч. Середня витрата по паспорту дорівнює 13,2 літра на 100 км шляху.

  2010

  Двигун розташовується низько за передньою віссю, а коробка передач з подвійним зчепленням - біля задньої осі, дотримуючись принципу рознесеною компонування агрегатів привода. Між ними в захисній трубі (Torgue Tube) обертається приводний вал, виконаний з високоміцного і надзвичайно легкого вуглепластика. Таке технічне хитрування дозволило оптимально розподілити масу по осях - у співвідношенні: 47% попереду і 53% ззаду. Двигун V8 і коробка передач пов'язані між собою жорстким на вигин з'єднанням (захисною трубою) і утворюють фактично єдине ціле. Завдяки цьому приводний вал довжиною 1,71 м і вагою всього лише 4 кг, обертаючись з частотою оборотів двигуна, переносить до 650 Нм крутного моменту з мотора на коробку передач. Заради підвищення їздового комфорту та зменшення шуму, в захисній трубі використовується ефективний гаситель крутильних коливань і вібрацій, спеціально створений для даного випадку.

  Палітра варіантів лакофарбового покриття для Mercedes SLS налічує дев'ять ексклюзивних відтінків. Цвяхом колірної програми покликане стати унікальне лакофарбове покриття «AMG Alubeam срібло»: завдяки новому методу, забарвлення кузова виблискує, немов рідкий метал. Не менш привабливі і обидва матових варіанти забарвлення кузова - «designo magno сірий алланіт» і «AMG magno сірий Сільванії».

  Обширний набір пристроїв безпеки включає в себе триточкові ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами зусилля натягу, вісім надувних подушок безпеки: дві адаптивні фронтальні подушки безпеки, колінна подушка безпеки як для водія, так і для пасажира, дві бічні подушки безпеки, вбудовані в спинки сидінь, а також дві віконні подушки, заховані в підвіконної частини дверей.

  Трохи пізніше на базі купе був зроблений родстер. Офіційний дебют SLS AMG Roadster відбувся на Франкфуртському міжнародному автосалоні в середині вересня 2011. При його створенні фахівці компанії відмовилися від піднімаються вгору дверей, а маса автомобіля при цьому зменшилася на 40 з гаком кілограм. У процесі роботи над моделлю компанії AMG довелося вирішувати складні завдання щодо забезпечення жорсткості відкритого кузова. Завдяки сучасним технологіям AMG змогла зробити кузов родстера необхідної жорсткості масою всього 243 кг, що практично не відрізняється від маси кузова купе. Як зазначають конструктори, саме завдяки жорсткості кузова вдалося забезпечити можливість складати і відкривати м'який верх родстера на ходу, на швидкості до 50 км / ч. Дах автоматично відкривається і закривається всього за 11 секунд. У складеному стані вона займає лише 2% корисного простору багажного відділення.

  SLS AMG Roadster 2011

  Верх автомобіля створений їх м'якою тришарової тканини. Передбачено три варіанти забарвлення м'якого верху: чорний, червоний і піщаний. Розробники відмовилися від жорсткого доладного кузова з міркувань маси і розташування центру ваги. Тим не менш, каркас верху, в якому застосовано складне поєднання магнію, сталі та алюмінію, забезпечує можливість експлуатації Mercedes-Benz SLS AMG Roadster на швидкостях до 317 км / год Причому це обмеження накладено за допомогою електронних систем, без них автомобіль був би здатний і на більше. Під капотом у Mercedes-Benz SLS AMG двигун потужністю 420 кВт (571 к.с.) і 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням. З відкритим верхом SLS AMG розганяється з 0 до 100 км / год за 3,8 секунди. Незважаючи на величезний за сьогоднішніми мірками об'єм двигуна, середній рівень витрати палива у Mercedes-Benz SLS AMG Roadster становить 13,2 літра/100 км, а рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу 308 г / км.

  При розробці м'якого верху багато уваги було приділено і захисту від проникнення в салон вологи і пилу. За багаторічну історію проектування кабріолетів конструкторське підрозділ Mercedes Technology Center (MTC) в місті Зіндельфінген розробило велику комплексну програму тестування. Так званий «Дощ-тест». Він складається з 16 тестів і жодна модель не потрапить у виробництво, поки не пройде їх всі з оцінкою відмінно.

  Інтер'єр Mercedes оформлений шкірою зі вставками із замші, карбону і чорного лакованого дерева. Кардинальних змін в плані функціонального забезпечення і реалізації комфорту AMG не спостерігається, хіба що встановлена ​​оновлена ​​Bang & Olufsen аудіосистема загальною потужністю 1 кВт.

  Як і для купе, для родстера німецькі фахівці підготували великий список опціональних доповнень, в який увійшли ковані легкосплавні диски, фірмова углеволоконное кришка двигуна та інші оздоблювальні моменти, абсолютно новий AMG Performance Медіа-пакет, карбоно-керамічного гальма і колір Alubeum (срібний рідкий метал ).  
детально
Mercedes-Benz SLS 63 AMG

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 571 к.с.

Пробіг : 22000км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

5541000 UAH
232830 $ / 209900

5541000 грн.
232830 $
209900
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz SLS 63 AMG

Рік випуску : 2010

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 571 к.с.

Пробіг : 54000км

Тип приводу : Задній

Колір : червоний

5937000 UAH
249470 $ / 224900

5937000 грн.
249470 $
224900
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Mercedes-Benz SLS 63 AMG Roadster

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Родстер

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 571 к.с.

Пробіг : 22000км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

6254000 UAH
262780 $ / 236900

6254000 грн.
262780 $
236900
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Mercedes-Benz SLS 63 AMG Roadster

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Родстер

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 571 к.с.

Пробіг : 24000км

Тип приводу : Задній

Колір : сірий

5307000 UAH
223000 $ / 201040

5307000 грн.
223000 $
201040
Детальна інформація

Додати коментар
на складі

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.