• BMW 3-series 320i AT RWD
    ціна: 15400 USD 
  • Porsche Panamera 3.6i RWD
    ціна: 49950 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 180
    ціна: 25900 USD 
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabrio
    ціна: 155000 EUR 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d
    ціна: 22900 USD 
  • BMW X6 xDrive 30d
    ціна: 74900 USD 
  • BMW R 1200 R
    ціна: 9600 USD 
  • Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 32400 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh
    ціна: 28900 USD 
  • Toyota Camry 2.5i
    ціна: 25400 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Mercedes-Benz ML


​  Історія  Mercedes ML  (Мерседес ЕмЕл):
  Mersedes-Benz M-class - сімейство автомобілів підвищеної прохідності з кузовом універсал і постійним повним приводом (платформа типу W163).  Mersedes-Benz M-class 1998
  Модель М-класу була вперше представлена ​​в 1997. Ці автомобілі, які були розроблені насамперед для північноамериканського ринку, виробляються на американському заводі DaimlerChrysler в штаті Алабама. М-клас поєднує в собі найважливіші характеристики позашляховика, мінівена, універсала і легкового автомобіля, будучи автомобілем багатоцільового призначення.

  Компактні зовнішні габарити і різноманітність виконання в залежності від практичного призначення автомобіля виділяють М-клас серед подібних автомобілів з точки зору функціональності та ефективності. Тому новий «Мерседес-Бенц» однаково гарний для поїздки по бездоріжжю, для виїзду за місто всією сім'єю, подорожі або ділової поїздки. Місткий 5-дверний кузов ML-класу з додатковими сидіннями в багажному відділенні може перевозити сім пасажирів. Об'єм вантажного відсіку 0,16 м3, а в разі складання задніх сидінь третього ряду багажник збільшується до солідних 0,633 м3. В 2-місному варіанті автомобіль таким чином перетворюється в просторий фургон місткістю до 2,02 м3. Автомобіль забезпечений пристроєм для транспортування важкого причепа - здатний тягнути за собою причіп масою до 2650 кг. Максимальна швидкість - від 177 до 186 км / ч.

  Концепція автомобіля спочатку будувалася в розрахунку на забезпечення максимально можливої ​​безпеки при зіткненні, що знайшло своє відображення як в роботі над основами конструкції кузова, так і в її детального опрацювання. Виходячи з норм компанії, расспространяющіхся на всі легкові автомобілі «Мерседес» і мають явні відмінності від багатьох інших стандартів пасивної безпеки для позашляховиків, при важких зіткненнях автомобілі М-класу забезпечують пасажирам потенціал захисту значно вище середнього. Вседорожник виконаний не з несучим кузовом, а на основі рамної конструкції. Два лонжерони і три поперечки, виконані з жорстких замкнутих коробчатих профілів, зварені в конструкцію, що формою нагадує сходи. Кузов міцно з'єднаний з рамою за допомогою десяти гумових опор, які гасять коливання і шуми, що виникають при їзді, і не пропускають їх всередину салону. Завдяки цій міцній конструкції при фронтальному, задньому або бічному зіткненні пасажири автомобіля М-класу піддаються мінімальній небезпеки за рахунок деформації кузова, при цьому розмір пасажирського салону залишається постійним і залишає достатній простір для виживання. До того ж деформується структура передньої частини і нізкорасположенная рама сконструйовані таким чином, що при ударі вони поглинають частину енергії руху другого учасника зіткнення.

  Mersedes-Benz M-class 1998
  У моделі ML були втілені цікаві технічні ідеї, які стосуються передусім приводу на всі колеса. На відміну від більшості конкурентів, аVтомобиль має постійно включений привід всіх коліс. Фахівці компанії відмовилися від блокування диференціалів в розподільній коробці і в провідних осях, як це було у моделі G, зате оснастили автомобіль замінної ці функції електронною системою контролю сил тяги на кожному колесі Four Wheel Electronic System (4-ETS). Таким чином, у випадку, якщо одне з коліс пробуксовує, тягове зусилля забезпечується його пригальмовуванням, що в умовах бездоріжжя дає такий же ефект, як і застосування механічного блокування. Спеціальний «позашляховий» режим роботи АБС допускає блокування передніх коліс на крутих спусках. Крім моделі ML230, всі інші серійно комплектуються системою динамічної стабілізації при русі EPS, яка поліпшує курсову стійкість автомобіля в будь-яких дорожніх умовах.

  Автомобілі М-класу з'явилися в Західній Європі в навесні 1998 року. В програму постачання входили три варіанти моделі з чотирьох-, шести-або восьмициліндровими бензиновими двигунами: базова ML230, оснащена 4-циліндровим двигуном об'ємом 2,3 л потужністю 110 кВт/150 л. с. при 5400 об / хв; 6-циліндрова модель ML 320 з двигуном V6 потужністю 160 кВт/218 к.с., який отлічется низькою витратою палива і малою токсичністю вихлопних газів. З весни 1999 року в Європу поставляється 8-циліндровий варіант ML 430 потужністю 200 кВт/272 к.с. при 5750 об / хв, використовуваний також і в Е-класі. Автомобілі комплектують гідромеханічними автоматичними коробками передач (крім ML230) з системою огранічеснія швидкості SPEEDTRONIC, так само в комплектацію входить незалежна підвіска всіх коліс, рамне шасі і роздавальна коробка з заниженою передачею.

  Автомобілі серійно оснащуються: активної сервісної системою ASSYST, подушками безпеки для водія і пасажира на передньому сидінні і в бічних передніх дверях, електричним приводом стекол і дзеркал, протиугінною системою ELCODE, легкосплавними колісними дисками з позашляховими шинами 225/75 R 16, гідропідсилювачем рульового механізму, центральним замком з дистанційним радіоуправлінням, кондиціонером (для ML320, ML430).

  Mersedes-Benz M-class 2001
  У 2000 р. ці машини не змінилися, проте модельний ряд доповнили два нові базові варіанти - економічний ML270 CDI і потужний ML55 AMG. Перший комплектується рядним 5-циліндровим 2,7-літровим турбонаддувним дизелем з системою Common-Rail потужністю 163 к.с. і механічною 6-ступінчастою коробкою передач. Він має більш високими динамічними якостями, ніж бензиновий ML230, і приблизно на чверть економічніше. Замикає модельний ряд ML55 AMG з 5,4-літровою «вісімкою». Автомобіль розвиває максимальну швидкість 232 км / ч. Шасі цієї машини володіє унікальними якостями спортивного універсала. Однак закладені в ньому можливості впевненого руху по поганих дорогах.

  Перша модернізація вседорожников ML-класу була проведена влітку 2001 року. У пострестайлінговой версії ML наблизився до своїх німецьким родичам по рівню люксового устаткування, відчуттю комфорту і якості і продуманості конструкції. Визнаний американцями одним з найбезпечніших «офф-Родер», ML отримав 8 подушок безпеки, з яких тільки задні бічні не поставляються «в стандарті».

  Оновився зовнішній вигляд автомобіля за рахунок зміненого переднього бампера, який став складатися як би з двох частин, нової світлотехніки у вигляді кристально-оптичних фар, також повілісь дзеркала заднього виду з дублюючими сигналами повороту, а у стандартних тепер для всіх ML 17-дюймових дисків новий 6-спицеві малюнок. Змінився інтер'єр салону: для всіх модифікацій зараз входить дерев'яна обробка центральної консолі, автоматичний клімат-контроль з датчиком, реєструючим сонячне випромінювання, і автомат включення фар. Список замовленого встаткування невеликий: бі-ксенонові фари, паркувальні радари, мультимедійна COMAND з можливістю обробки SMS-повідомлень на екрані і два складних додаткових пасажирських місця в багажнику.

  Головні зміни під капотом, куди з моторного відсіку S-класу перекочували дві «вісімки»: колишній ML430 замінив більш потужний ML500 з 5-літровим бензиновим V8 зменшеною з 306 до 292 к.с. потужності, що дозволив розвивати до 222 км / год, а також могутній 250-сильний турбодизель об'ємом 4 л, найпотужніший і самий тяговітий легковий дизель на планеті. Цей ML400 CDI розвиває 213 км / год, а розганяється з місця до 10 км / год за 8,1 с проти 7,7 у ML500. 5-літровік легко розправляється з важкою машиною, поступаючись в розгоні лише одну секунду 347-сильної топ-моделі ML55 від тюнінгового фахівця AMG (ML55, до речі, користується величезною популярністю - він самий продаваний з усіх AMG-машин). Решта силові агрегати не змінилися.

  Mersedes-Benz M-class 2005
  У 2005 році на січневому NAIAS у Детройті було показано нове покоління позашляховиків M-Class. Серійне виробництво стартувало в березні 2005 року на заводах в Тускалузе (США). Кузов цього покоління став на 15 см довше і на 7 см ширше свого попередника. Зовнішність змінилася досить значно. Кути згладилися. Аеродинаміка значно покращилася. Коефіцієнт аеродинамічного опору на 15% краще, ніж раніше. У салоні нового ML панує німецький порядок і скромність. Все на своєму місці, все як треба. Інтер'єр повністю новий

  Нова модель пропонується в двох різних варіантах - базовий кросовер з пружинною підвіскою, системою постійного повного приводу і модернізованої електронної протівобуксовочной системою 4-ETS або позашляховий варіант Pro Off-Road з пневмопідвіскою Airmatic (4 фіксованих положення кузова, максимальний кліренс 291 мм), додаткової роздавальної коробкою і блокуванням (автоматичної за допомогою багатодисковою муфти або примусової) центрального і заднього диференціалів.

  В оснащення увійшли новітні системи активної і пасивної безпеки, включаючи Neck-Pro, шість ПБ та Pre-Safe, «позашляхові» системи DSR (спуск із пагорба), опціональний багатозонний клімат-контроль Thermotronic, многофункіональное рульове колесо Direct Select, нова система Comand APS (DVD, навігація, TV-тюнер), органайзер в багажному відділенні (об'єм багажника від 551 до 2050 л) і система Keyless Go.

  Гамма двигунів (три з них, V6 і турбодизелі, повністю нові) на 2006 рік: бензинові ML350 (3,5 л V6 24V, 272 к.с., 350 НБМ) і ML500 (5,0 л V8 24V, 306 л. с., 460 НБМ); турбодизель 3,0 л V6 24V з системою CR нового покоління у варіантах ML280 CDI (190 л.с., 440 НБМ) і ML320 CDI (224 л.с., 510 НБМ). П'ятилітровий 306-сильний V8 здатний розігнати машину до сотні за 6,9 секунди - це майже на секунду швидше, ніж двигун попереднього ML. Новий движок зробили могутніше на 14. к.с., а обертовий момент - на 20 Нм, зберігши при цьому колишній витрата палива.

  Тепер на всіх ML в базовій комплектації коштує семиступінчаста автоматична коробка передач 7G-Tronic. Це великий крок вперед. Ручка коробки передач захована під кермо і має два положення - крутити колеса вперед і назад. Положення паркінгу немає взагалі. Воно замінюється кнопкою на цій ручці. Все просто і логічно.

  Mersedes-Benz M-class 2006
  За доплату пропонується пакет заводського тюнінга від AMG. Стайлінг для нового Mercedes M-класу включає передній і задній спойлери, цілком пофарбовані в колір кузова і оформлення в характерному стилі AMG. Завдяки новим переднім спойлером з його підкресленою незграбністю і вертикальними вставками з полірованої сталі передня частина нового Mercedes M-класу виглядає ширше і нижче. Великі округлі протитуманні фари в хромованому обрамленні з системою активного освітлення в повороті (додаткове обладнання) надають всьому виглядом автомобіля незвичайну виразність. Збільшені повітрозабірники і оригінально оформлена протівоподкатная захист.

  Чотири великих повітрозабірника, закриті чорною сіткою як у гоночних автомобілях, підкреслюють динамічний характер стайлінгу AMG. Захисна накладка, в оформленні якої переважають вертикальні лінії, робить додатковий акцент на потужному і витривалість характері позашляховика. Задній бампер також виконаний в стилі AMG: задня захисна накладка виконана в тому ж дизайні, що і передня. Рельєфно оформлені вирізи для вихлопних труб двухпоточном випускної системи роблять задню частину Mercedes ML AMG візуально ще ширше і мускулистіший. Спеціальна накладка з полірованої сталі захищає задній спойлер від подряпин при вантаженні і вивантаженні багажу.

  Прекрасним доповненням нового стайлінгу AMG стали легкосплавні колісні диски AMG розміру 8,5 x 19, покриті лаком сріблястого кольору. Оформлені в класичному пятіспіцевие дизайні, всі диски AMG оснащуються низькопрофільними шинами розміру 255/50 R 19. Вони не тільки ідеально заповнюють колісні арки, що додає автомобілю спортивності, але й додатково підвищують маневреність і керованість нового М-класу.

  У результаті «фейсліфтінга» в 2008 році М-Class отримав новий передній бампер, фари зі ступінчастою нижньою лінією і більш агресивну грати радіатора. Задня частина автомобіля змінилася не так значно: новий бампер зі світлоповертаючими смугами і димчасті стекла ліхтарів. Але при цьому серед опцій з'явилася новинка - задня светодиодная оптика. Версія М-Class 2008 року також отримала нові великі дзеркала заднього виду, тим самим були усунені мали місце раніше претензії до заднього огляду. І при кожному черговому рестайлинге вигляд М-Class стає все більш і більш мужнім, харизматичним і виразним.

  Mersedes-Benz M-class 2008
  Змін в інтер'єрі машини небагато, в основному вони торкнулися поєднання матеріалів оббивки (наприклад, з'явилася можливість замовлення автомобіля з двоколірним салоном). Найбільш помітною деталлю оновленого інтер'єру стало рульове колесо з хромованими вставками. Причому головна зміна з ергономічної точки зору - це поява в ньому спеціальних «пелюсток», що відповідають за управління автоматичною коробкою передач. Примусово вибирати передачі стало набагато зручніше в порівнянні з кнопками на зворотному боці спиць керма на попередній версії.

  Крім чисто косметичних змін флагманський МL500 отримав ще й більш потужний 388-сильний двигун об'ємом 5,5 л. Той же самий, який вже протягом двох років встановлювався на старшу за рангом модель GL500.

  Багато опції дорестайлинговой версії увійшли тепер у базове оснащення. Зокрема це фірмова система превентивної пасивної безпеки PRE-SAFE і активні підголовники NECK-PRO. Зміни торкнулися і галузі розважальної електроніки. М-Class оснастили новою телематической системою. Серійні версії позашляховика стали комплектуватися пристроєм гучного зв'язку з бездротовим інтерфейсом Bluetooth і роз'ємом Aux-In для підключення аудіопристроїв. Також можна буде замовити новий мультимедійний інтерфейс, який дозволить з'єднати зовнішній носій музичних файлів з бортовою електронікою і системою управління позашляховика. На вибір пропонуються три варіанти мультимедійної системи, всі вони - з кольоровим дисплеєм і клавіатурою для введення телефонних номерів та радіочастот. Крім цього Mercedes вперше пропонує для автомобілів М-Class ще одну опцію - систему голосового управління LinguaTronic.

  У рамках Міжнародного автосалону у Франкфурті в сентбяре 2011 відбулася світова прем'єра третього покоління позашляховик M-Class. Автомобіль побудований на модернізованій платформі попереднього покоління і при тій же колісній базі в 2915 мм став на 24 мм довшим його (4804 мм), на 16 мм ширше (1926 мм) і на 19 мм нижче (1 796 мм). При цьому, застосування легких сплавів, як при виготовленні двигуна, так і кузовних деталей дало можливість дещо зменшити загальну масу паркетника. Великі габарити автомобіля добре відбилися на комфортності, місткості салону і багажника. Об'єм багажника у Mercedes ML-350 може досягати 2 кубометров.Внешность нового ML-Class 2012 носить еволюційний характер - автомобіль отримав масивний передній бампер, збільшеного розміру решітку радіатора і оптику з більш плавними обрисами. На боковинах автомобіля з'явилися рельєфні подштамповки, а нові задні ліхтарі іншої форми стали більшими. Для новинки пропонуються колісні диски з оновленим малюнком, доступні радіусом від 17 до 21 дюйма.

  Mersedes-Benz M-class 2011

  Інтер'єр 2012 Mercedes ML-Class преобразився більш помітно. Укупі з поліпшеними матеріалами обробки змінився і дизайн передньої панелі. Середня частина панелі виконана з дерева. Центральна консоль стала ширше і хизується вставками з алюмінію. Також оновилася фірмова система управління COMAND, а опціонально клієнти зможуть замовити панорамний люк в даху.

  У перший час новий Mercedes ML 2012 буде пропонуватися з трьома різними двигунами. Найскромнішими з них є 2,1-літровий чотирициліндровий дизель на версії ML 250 Bluetec потужністю 204 к.с. (500 Нм). Більш потужна версія позашляховика ML 350 Bluetec оснащується 3,0-літровим дизелем V6, що видає 258 к.с. (619 Нм), що розганяє автомобіль з нуля до сотні за 7,5 секунди і забезпечує максимальну швидкість в 224 км / ч. Нарешті, топової версією, на даний момент, є ML 350 BlueEfficiency з 306-сильною бензиновою «шестіркою», що видає 370 Нм максимального крутного моменту і дозволяє розвинути швидкість в 235 км / ч. Незалежно від обраного типу двигуна, всі вони агрегатуються в парі з семиступінчастою автоматичною коробкою передач 7G-Tronic Plus і мають фірмову систему повного приводу 4Matic.

  Новітнє покоління Mercedes-Benz ML63 AMG, як запевняють творці, володіє величезним безліччю переваг, найбільш значним з яких є істотне зниження витрати палива. У порівнянні з попереднім поколінням витрата палива зменшився більш ніж на тридцять відсотків. На сто кілометрів шляху автомобіль витрачає всього 14 літрів пального. Під капотом двигун V8, обсяг якого становить п'ять з половиною літрів, а максимальна потужність, яку він здатний розвивати - п'ятсот п'ятдесят кінських сил. На додаток до настільки потужного мотору йде семиступінчаста автоматична коробка передач. Розгін до 100 км / год займає менш ніж за п'ять секунд. Максимальна швидкість складає 250 кілометрів на годину.

  Зрозуміло, в Mercedes приділили велику увагу безпеці, тому новий M-Class 2012 модельного року оснащений безліччю різних систем, включаючи систему нічного бачення з розпізнаванням пішоходів, систему розпізнавання втоми водія, систему стеження за «мертвими зонами», систему автоматичного гальмування в небезпечній ситуації,  
детально
Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 240 к.с.

Пробіг : 182000км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

545000 UAH
22900 $ / 20640

545000 грн.
22900 $
20640
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 258 к.с.

Пробіг : 159000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

712000 UAH
29900 $ / 26960

712000 грн.
29900 $
26960
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 63 AMG 4Matic

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 6.3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 510 к.с.

Пробіг : 254000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

414000 UAH
17400 $ / 15690

414000 грн.
17400 $
15690
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2.2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 204 к.с.

Пробіг : 93000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

831000 UAH
34900 $ / 31460

831000 грн.
34900 $
31460
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 320 cdi

Рік випуску : 2006

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 224 к.с.

Пробіг : 228000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

343000 UAH
14400 $ / 12980

343000 грн.
14400 $
12980
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 350i AT

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Газ / Бензин

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 272 к.с.

Пробіг : 235000км

Тип приводу : Повний

Колір : бежевий

424000 UAH
17800 $ / 16050

424000 грн.
17800 $
16050
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 240 к.с.

Пробіг : 130000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

616000 UAH
25900 $ / 23350

616000 грн.
25900 $
23350
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2.2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 204 к.с.

Пробіг : 125000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

950000 UAH
39900 $ / 35970

950000 грн.
39900 $
35970
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2.2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 204 к.с.

Пробіг : 107000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

835000 UAH
35100 $ / 31640

835000 грн.
35100 $
31640
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2.2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 204 к.с.

Пробіг : 130000км

Тип приводу : Повний

Колір : сріблястий

807000 UAH
33900 $ / 30560

807000 грн.
33900 $
30560
Детальна інформація

Додати коментар
на складі

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.