• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити McLaren


  ​Історія марки McLaren
  Брюс МакЛарен  (Bruce McLaren), засновник команди McLaren, був не тільки гонщиком, але і інженером. Власну команду Bruce McLaren Motor Racing він заснував в кінці 1963 року. З цього моменту починається славна історія команди Mclaren.

  Команда Брюса Макларена була однією з найбільш щасливих в автоперегонах 60-х років. Для Брюса Макларена автоспорт був його життям, а перемоги в гонках - сенсом життя. Вже через п'ять років він завоював першу перемогу в Grand Prix, а його команда блискуче виступала в багатій серії CanAm, виграючи чемпіонати і маючи величезні прибутки протягом п'яти років, а також будувала численні копії своїх звитяжних болідів для продажу. Тим не менш, вони не пішли з «Формули-1», хоча основну увагу концентрували на програмі розробки спортивних автомобілів.

  Першою власною машиною McLaren став M1, оснащений двигуном Oldsmobile. McLaren M1 брав участь в гонках серії CanAm в 1964 році. У 1965 Брюс Макларен найняв інженера Робіна Херда (Robin Herd), який створив для Макларена його перше одномісне шасі. Перша машина була оснащена двигунами Oldsmobile V8, і створювалася в якості тестової машини для шинної компанії Firestone.

  «Макларен-Форд М2В», з'явився в першому ж гран-прі «трилітрової» «Формули» в Монако 22 травня, посилений достатньо застарілим, але все ще потужним двигуном «Форд Інді V8». двигуна, який був визнаний непридатним.

  У 1966р. Брюс стартує в Grand Prix на автомобиле власної конструкції і починає працювати над програмою спорткарів компанії Ford, але до цього встиг випустити у світ M3, яка брала участь у перегонах Формули Libre і згодом була використана в кінозйомках про серію Гран-Прі.

  Співпраця з Ford принесло Макларену приголомшуючий успіх - в 1967 році на помаранчевих болідах M6A Брюс МакЛарен і Денні Халм (Denny Hulme) виграли перших п'ять з шести етапів CanAm і зайняли дві перші сходинки у серії. Брюс став чемпіоном серії CanAm, в той час як Денні виграв чемпіонат Формули-1, виступаючи за Brabham. У тому ж році компанія також справила M4A, на якому виступав Джон Кумбс. Пізніше з'явилася M5A, на якій стояв двигун BRM V12. На жаль, нова машина виявилася не надто надійною і з 4-х завершальних Grand Prix сезону, в яких вона брала участь, Брюс Макларен зміг дістатися до фінішу лише одного разу.

  У 1968 році головний конструктор McLaren Робін Херд створив новий McLaren M7, а Ford надав команді свої нові двигуни - Cosworth DFV. Це стало початком сходження команди в гонках класу Формула-1. За кермом M7 Брюс Макларен отримав перемогу в Гонці Чемпіонів у Brands Hatch, яка стала першою перемогою команди в гонках класу Формула-1, і Grand Prix Бельгії.

  У 1969 році у Формулі-1 брало участь кілька версій McLaren M7. На Гран-Прі Великобританії за кермом M9A виступав Дерек Белл (Derek Bell). У серії CanAm домінування McLaren продовжувалося - Брюс Макларен і Денні Халм виграли всі 11 гонок, і Брюс знову став чемпіоном, узявши реванш у Денні Халм. Для участі у Формулі 5000 був створений McLaren M10A, на якому Пітер Гетхін (Peter Gethin) виграв чемпіонат.

  У 1970 році команда вирішила взяти участь у серії Indycar, для цього був створений McLaren M15. Для Формули-1 був створений M14A. У Формулі 5000 брав участь модифікований M10, а в серії CanAm - також модифікований M8. Але успішний початок 70-го закінчилося трагедією. Спочатку під час тестів M15 в результаті спалаху серйозні опіки рук отримав Денні Халм, а слідом за ним на випробуваннях автомобіля M8 CanAm на трасі в "Гудвуді" розбився Брюс Макларен. Це був великий удар для команди. Всі чекали, що без енергії і таланту Брюса Макларена команда довго не протягне. Але ніхто не здогадувався, що справжній тріумф і перемоги ще попереду.

  Після смерті Макларена командою десять років керував Тедді Майєр, потім у 1982р її очолив Рон Денніс, і за останні двадцять років «McLaren International» досяг величезних успіхів, які б по-достоїнству оцінив сам засновник.

  За допомогою Дерні Хьюлма команда в 70-х роках закріпилася у верхньому ешелоні команд-лідерів, але до кінця десятиліття результати були не такі хороші і команда почала поволі падати вниз. Від фінансового краху врятувала фінансова підтримка тютюнового гіганта British American Tobacco, що розмістила на бортах болідів Mclaren рекламу сигарет Marlboro. Нові спонсори стимулювали злиття команди з новим проектом Рона Денніса для Формули-2.

  У 1984р. команда виграє 12 з 16 етапів чемпіонату. Нікі Лауда випереджає свого товариша по команді Алена Проста всього на пів очка і стає чемпіоном світу.

  Далі настає зоряний час Mclaren. Алан Прост в 1985 і 86гг. виграє Пітуля чемпіона світу. У 1988р. А. Сенна приносить команді перемогу в кубку конструкторів, а собі лаври чемпіона світу.

  Починаючи з 1988 року команда не знала поразок аж до 1991 року. У сезоні 1988 і 1989 року, між Сінний і Простому, що виступав за McLaren, була запекла боротьба за чемпіонський титул і так в 1988 його завоював Простий, а в 1989 Сенна. Примітно те, що в 1989 році з 16 Grand Prix Mclaren завоювали 15, шістнадцяту перемогу не вдалося завоювати у зв'язку з тим, що обидва гонщики зійшли в результаті зіткнення між собою ...

  У 1987 році в "McLaren" прийшов Гордон Мюррей, розробник 34 гоночних автомобілів, що здобули 41 перемогу в гонках Grand Prix. У 1988 році він представив концепцію створення суперавтомобіля керівникові "McLaren", Рону Деннісу, який був покірний представленим проектом. Результатом переговорів стала створена 17 березня 1989 "McLaren Cars Ltd.

  Офіційне представлення суперавтомобіля "F1" відбулося в монакських спортивному клубі 28-го травня 1992 року напередодні Principality's Grand Prix. Там же була оголошена вартість цього суперавтомобіля, впав я в стан шоку вельми заможних членів клубу - 530000 фунтів стерлінгів. Проте 10 людина тут же внесли перший внесок на покупку цієї машини.

  Прозваний "F1", цей автомобіль спочатку планувався як дорожній і не призначався для гоночних трас. Однак, неординарний корпус дозволяє "F1" розвивати найвищі показники в співвідношенні ваги і потужності серед всіх коли-небудь побудованих дорожніх машин: потужний 6,1-літровий дванадцятициліндровий двигун "BMW" (550 к.с.) і малу вагу автомобіля (всього 1018 кг) дозволяє "F1" досягати небувалої питомої потужності, надлишкової для звичайного дорожнього автомобіля. Коробка передач шестишвидкісна: перші п'ять плавно розгонять автомобіль до 257 км / год, шоста - збільшує швидкість до 386 км / год.

  У 1995р. Mclaren підписав контракт з Mercedes і команда відкотилася на четверте місце в чемпіонаті. Після 1995р. сотруднічествос Mercedes було продовжено і в 1998р. дало результати: Міка Хаккінен виграє вісім гонок і стає чемпіоном світу, Д. Кулдхард перемагає один раз. Так само McLaren виграє кубок конструкторів. У 1999р. Хаккінену вдається отстаять звання чемпіона, але кубок конструкторів команда віддає Ferrari, а 2000 McLaren повністю переміщається на другу сходинку в заліках.

  7 лютого о Штутгарті концерн DaimlerChrysler об'вляете про завершення операції з придбання 40% акцій TAG McLaren. Власники решти 60% Рон Денніс і TAG Group SA будуть і надалі здійснювати безпосереднє управління фірмою. Крім цього прийнято рішення про будівництво нових виробничих потужностей. У той час машини були величезні і мали помаранчеву розмальовку, що напевно сприяло перемогам. У зв'язку з цим сезон прозвали "нашестям оранжевих слонів".
  Інтернет сайт: www.mclarencars.com,​  
детально
McLaren 675LT Coupe

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 3.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 666 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : сірий

13866000 UAH
514640 $ / 480000

13866000 грн.
514640 $
480000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
McLaren 650S 3.8 Spider

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кабріолет

Об'єм двигуна : 3.8 л.

Двигун :

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 641 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : оранжевий

8522000 UAH
316290 $ / 295000

8522000 грн.
316290 $
295000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.