• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Maserati


   Історія  Maserati  (Мазераті).
   Мазераті (Maserati), італійська компанія, що спеціалізується на випуску комфортабельних спортивних автомобілів з ефективною зовнішністю і високими динамічними показниками. Входить до складу найбільшої італійської автомобільної корпорації «ФІАТ».

  Кожен з братів Maserati - Карло, Біндо, Альфьєрі, Маріо, Етторе і Ернесто - в тій чи іншій мірі, вніс свій внесок в розвиток компанії, яка досі носить їхнє ім'я.

  Карло, старший з братів, першим в сім'ї почав займатися автомобілями. Саме він і створив перший автомобіль Maserati, оснащений одноциліндровим двигун і дуже простим шасі. Але хвороба і наступна за нею смерть 29-річного Карло Мазераті перервали роботу.

  14 грудня 1914  Альфьєрі Мазераті заснував компанію Officine Alfieri Maserati. Основними напрямками діяльності нового підприємства були розробка і випуск автомобілів, двигунів і свічок запалювання. Компанія розташовувалася в Болоньї, де на головній міській площі встановлена ​​скульптура Нептуна, роботи Джіамболоньі. Натхнений цим твором, Маріо Мазераті розробив фірмовий знак компанії - тризуб, який і послужив ознакою майбутнього фірми братів Мазераті.

  У 1925 році Альфьєрі, Ернесто і Біндо, за замовленням крупного італійського фабриканта і автовиробника Діатто створили дволітровий двигун, яким оснастили досить успішний гоночний автомобіль Гран Прі.

  Але народження Maserati, як фірми та торгової марки відомої всьому світу, сталося 25 квітня 1926 року, на старті перегонів Тарга Флоріо. На цих змаганнях, третій з братів Мазераті - Альфьєрі, представив і пілотував перший серійний автомобіль Maserati Gran Prix 1500, який ніс на своєму капоті знак тризуба.

  У 1927 році Ернесто на Tipo 26 стає чемпіоном Італії. Після кількох гучних перемог про фірму дізналася вся Європа. І з цього моменту брати вирішили спеціалізуватися на виробництві виключно гоночних автомобілів. Колективний геній братів Мазераті був зосереджений на створенні надпотужних моторів. У 1929 році гонщик Баконін Борзаччіні на Tipo V4 встановив новий рекорд швидкості на дистанції 10 км - 246 км / ч.

  З 1932 по 1939 роки, після смерті Альфьєрі, всі автомобілі створювалися молодшим Мазераті - Ернесто. У цей період він сам проектував всі двигуни і сам же кілька разів приводив свої автомобілі до перемоги на гонках. У 1933 році Ернесто Мазераті першим у Європі почав застосовувати гідропідсилювач гальм на гоночних автомобілях.

  У 1938 - 1939 роках Maserati увійшла до складу компанії Orsi Gruppo. У 1939 році сімейство Орсі перенесло підприємство з Болоньї в Моденугде і знаходиться до цього дня.

  У 1939 і 1940 роках, американець Вільбур Шоу на Maserati 8CTF (під ім'ям Boyle Specials), здобувши перемогу на Indianapolis 500, допоміг Masеrati увійти в історію легендарних американських гонок. Maserati 8CTF, оснащені чудовими 8-циліндровим моторами 8CTF, стали єдиними італійськими автомобілями одержали перемогу в цих перегонах за всю їх історію.

  Після війни, а останок братів Мазераті покинули фірму, якій залишили своє ім'я та організували власне підприємство OSCA (Officina Specializzata Costruzione Automobili Fratelli Maserati) в рідній Болоньї. Нова фірма зайнялася випуском гоночних автомобілів, проте колишнього успіху і популярності її автомобілі не мали.

  У 1947 році відбулася презентація першого автомобіля класу GT - А6 1500 з кузовом дизайну Pininfarina. Гоночна версія A6GCS під управлінням Альберто Аскарі кілька разів перемагала на гонках в Модені та представляла собою силу з якою рахувалися на гонках Мілле Міліан і Тарга Флоріо.

  Дорожня версія цього автомобіля випускалася невеликими серіями і оснащувалася майже гоночним шасі і полегшеним 6-циліндровим двигуном об'ємом 2 літри, які мали, спочатку 1 распредвал і по 1 свічці на циліндр, а потім 2 распредвала і 2 свічки на циліндр.

  Всі ці автомобілі були, так би мовити, авторськими роботами "hand made", випускалися дуже маленькими серіями і практично серед них не було двох схожих моделей.

  У 1954 році одномісний Maserati 250F став переможцем гонок Formula 1 в Аргентині. У 1957 році, оснащений потужним і надійним 6-циліндровим мотором, 250F допоміг знаменитому Фанджіо завоювати його п'ятий титул чемпіона світу і останній титул для Maserati. У цьому ж році фірма Maserati офіційно оголосила про свій відхід з гонок і перенесла гоночні технології на серійні дорожні автомобілі.

  Тоді ж у 1957 році був представлений бестселер фірми - Maserati 3500GT - перша серійна дорожня модель. Він був оснащений 6 циліндровим двигуном системи twin cam (2 верхнерасположенних распредвала) з робочим об'ємом 3.5 літра. Кузов був створений міланської фірмою Touring. У тому числі в серії «3500» була і своя «родзинка» - купе Spyder від кузовного ательє Vignale. На думку дизайнерів та автомобільній істориків, ця модель, випущена тиражем всього 242 примірники, сама витончена серед автомобілів Maserati. У 1961 році відбулося оснащення автомобіля системою механічного уприскування палива Lucas, що дозволило фірмі додати до назви 3500 букви GTI. Таким чином 3500GT став першим італійським автомобілем оснащеним системою упорскування палива. Виробництво 3500GT було припинено в 1964 році, після того як було випущено близько 2000 автомобілів.

  На рубежі 50 - 60-х років почалося виробництво Maserati 5000 GT - автомобіля, що відродив розкішну довоєнну традицію: будувати авто «на замовлення». Maserati поставляла двигун і ходову частину, а кузова машини «шили» в ательє Allemano, Michelotti, Bertone.

  У 1963 році, на креслярських дошках фірми Vignale народився черговий проект, покликаний замінити застарілий на той час кузов дизайну Touring. Новий автомобіль названий Sebring, в честь перемог Maserati в північноамериканських гонках, мав налагоджений і надійний двигун в сучасному і агресивному кузові. Випуск його 2 основних версій з 6-циліндровим двигуном об'ємом 3.7 л. і 4.0 л. тривав аж до 1969 року.

  У 1963 році в історії Maserati відбувся ще один поворот, що виділив марку серед решти автовиробників. Світу були представлені дорогі швидкісні седани Mistral і Quattroporte. У Великобританії новий Quattroporte (у перекладі з італійської означає «чотирьохдверний»), що володів не тільки розкішним салоном, але і відмінною динамікою і керованістю, коштував дорожче, ніж Rolls Royce. Quattroporte став першою представницької моделлю фірми. Він був оснащений 4.2 літровою версією двигуна V8, яким вперше був встановлений на 5000 GT. Для тих, хто хотів розкоші Quattroporte, але в більш спортивному кузові, Maserati випустив модель Mexico.

  1966 ознаменувався для фірми випуском купе Ghibli, кузов для якого створювався в ательє молодого Джорджетто Джуджаро, в той час ще працював у Ghia. Цей автомобіль став справжньою сенсацією свого часу і служив візитною карткою Maserati у неспокійні 60-ті роки.

  У 1968 році контрольний пакет акцій Maserati скупив французький Citroen. Найпомітнішим результатом партнерства французів та італійців стала модель Indy (було випущено 1104 примірники), більш альянс двох автомобільна компанія, що продовжився до 1975 року, нічим себе не виявив.

  Незважаючи на відхід Maserati з гонок, його двигуни і машини продовжували перемагати на гонках. Оснащений двигуном Maserati V-12300 Cooper отримав перемогу в 2 чемпіонатах світу поспіль - у Мексиці 1966 року і Південній Африці 1967.

  У 1968 році у Maserati з'явився французький партнер - Citroen, (партнером його можна назвати з великою натяжкою, оскільки французи скупили контрольний пакет акцій, потрапила в скрутне становище італійської компанії). Тоді ж відбулася прем'єра моделі Indy 2 +2 і почалося виробництво нового мотора V6.

  У 1971 на світ з'явилася модель Bora - перший автомобіль фірми класу GT зі среднерасположенним двигуном. З цього аVтомобиля почала зароджуватися нова концепція моделей Maserati. Відтепер фірма починає робити не просто надшвидкі автомобілі. Вона наділяє свої дорожні моделі ще комфортом і розкішшю.

  На наступний рік відбулася прем'єра Maserati Merak, який італійці наділили двигуном V6, розробленим для Citroen SM. Merak став гідним конкурентом своїм однокласникам Ferrari 308 GT4 і Lamborghini Uracco. У 1976 році з'явився Merak SS, обладнаний новою модифікованою 3-літровою версією V6 і більш елегантною приладовою дошкою від Bora.

  В кінці сітроеновской ери в історії Maserati, на зміну Ghibli в 1973 році вийшла нова модель - Khamsin, оснащена кузовом створеним Bertone. Автомобіль мав 4.9 літровий двигун V8 з переднім розташуванням і володів чудовим дизайном.

  Недовгий союз з Citroen розпався в 1975 році і Maserati узяв під свою опіку знаменитий Алехандро Де Томазо, який, вирішивши освіжити модельний ряд Maserati, створив проект Kyalami. Автомобіль випускався в 2 версіях - 4.2 л. з механічною КПП і 4.9 л. з автоматом.

  У 1976 році Maserati оновлює маркетингову стратегію і вирішується освоїти нову нішу. Для цього компанія вступає в конкурентну боротьбу з Mercedes і BMW і випускає перший в своїй історії автомобіль представницького класу - Quattroporte III з кузовом від Джуджаро.

  у 1981 році Де Томазо міняє стратегію. Рішенням став Biturbo - дводверний седан, оснащений новим 6-циліндровим двигуном об'ємом 2 літри з 2 турбінами, потужністю 180 к.с. Все це було упаковано в невеликому, але розкішному кузові. Став справжнім хітом в Італії, в 1986 році Biturbo вийшов на світову арену. Експортні версії оснащували модифікованим V6 об'ємом 2.5 літра.

  У 1989 році побачив світ Shamal, останній представник ери Де Томазо у долі Maserati, оснащений новим 8-циліндровим двигуном Biturbo об'ємом 3200 см3, який дав цьому монстрові потужність в 325 к.с.

  Незабаром вийшов Karif - справжній спортивний автомобіль. Встановивши на шасі Biturbo надійний 2.8 V6 вони отримали найшвидший автомобіль в серії Biturbo. А прибравши дах у версії Spyder інженери Maserati перетворили його на справжню ракету.

  З 1993 по 1995 рік італійський гігант Fiat Auto SpA скупив 90% акцій Maserati і в 1996 році вже під його опікою відбулася прем'єра нового Quattroporte IV Evoluzione - Maserati нашого часу.

  У 1995 році під патронажем Fiat була проведена серія гонок на Відкритий кубок Ghibli. До цієї події і був приурочений випуск дорожньої версії відомої як Ghibli Cup. Ці автомобілі мають всього лише 2-літровий двигун володіють захоплюючою дух потужністю в 330 к.с. - Такої віддачі на 1 літр палива не має жоден серійний автомобіль, включаючи і Mclaren F1.

  У 1997 році відбулося об'єднання Maserati  з  Ferrari (фактично ж управління компанією перейшло до Ferrari). З листопада 1997, для підвищення якості та надійності модельного ряду Maserati, на заводах в Модені на рік був припинений випуск Ghibli і Quattroporte. Модернізація складального виробництва, що коштувала майже 11.5 мільйонів доларів була успішно завершена восени 1998 року випуском нового Maserati 3200 GT.

  Нова модель Spyder GT вийшла в 2002 році.
  Нинішня маркетингова стратегія Maserati намічає перехід на випуск комфортабельних спортивних автомобілів з ефектною зовнішністю і високими швидкісними характеристиками.

  Інтернет сайт: www.maserati.com
,​   
детально
Maserati Levante 3.0 AT AWD S

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 430 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3651000 UAH
135500 $ / 126380

3651000 грн.
135500 $
126380
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Maserati GranTurismo S 4.7i AMT

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 4.7 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 455 к.с.

Пробіг : 16750

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

1975000 UAH
73300 $ / 68370

1975000 грн.
73300 $
68370
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Maserati GranTurismo Sport 4.7i

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 4.7 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 454 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : сірий

5348000 UAH
198500 $ / 185140

5348000 грн.
198500 $
185140
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Maserati Ghibli S Q4

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 410 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

3177000 UAH
117900 $ / 109960

3177000 грн.
117900 $
109960
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Maserati Quattroporte GTS

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 530 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : білий

6170000 UAH
229000 $ / 213580

6170000 грн.
229000 $
213580
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.