• Ford F150 2.7L Lariat 4x4 SuperCrew
    ціна: 44800 USD 
  • Acura NSX Hybrid SH-AWD
    ціна: 249000 USD 
  • Acura MDX Sport Hybrid SH-AWD Advance
    ціна: 88800 USD 
  • Mitsubishi Pajero Wagon 3.0 AT
    ціна: 16800 USD 
  • Hyundai Sonata Hybrid 2.0 SE
    ціна: 24500 USD 
  • Hyundai H-1 2.5 CRDi
    ціна: 6800 USD 
  • Volvo XС70 2.4 D5 AT AWD
    ціна: 16800 USD 
  • BMW 7-series 740 Li Individual
    ціна: 18500 USD 
  • Porsche Panamera 3.6i
    ціна: 49900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class S 63 L AMG 4Matic
    ціна: 122500 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити MV Agusta


​  Історія марки MV AGUSTA. Від авіації до мотоциклів
  Ім'я Agusta займало чільне становище на початку двадцятого століття, ідентифікуючи першопрохідника в неопереної італійської промисловості аеронавтики: графа Джованні Агуста. У 1907 році в «Касціне Коста» в Самарете (Варезе) Джованні Агуста, який сам був родом з Сицилії, але живе в Ломбардії, заснував свою компанію. Виробництво літаків Agusta зросла під час Першої світової війни, коли граф записався добровольцем до Повітряного Батальйон Малпензи.

  Коли він помер в 1927, компанія перейшла в руки його вдови Джузеппіни і сина Доменіко, яким довелося боротися з кризою в секторі аеронавтики. Для того щоб уникнути закриття компанії вони були змушені почати розбиратися у всіх питаннях. У відповідь на зростаючий попит італійців на приватне механізоване засіб пересування було вирішено перекваліфікувати виробництво літаків на виробництво мотоциклів. Перша річ, яку вони розробили - двигун, який на той час був недорогий для виробництва і впровадження: двотактний двигун зі зміщенням 98 cc і потрійною системою моменту відкриття, основна зубчаста передача, зчеплення, що працює в масляній ванні, і дві передачі.

  На жаль розробка двигуна була перервана Другою світовою війною, і в 1943 Коста Касціна була окупована німецькими військами. Окупація тривала до самого закінчення війни. Після війни для того, щоб завершити свій новий проект мотоцикла, Доменіко Агуста заснував Meccanica Verghera. Його нова компанія була готова впоратися з викликами ринку мотоциклів.

  Народження першої MV Agusta (1945-1950).
  Восени 1945 перший MV Agusta був представлений публіці. Спочатку планувалося його назвати «Vespa 98», але було виявлено, що така назва вже було зареєстровано. Таким чином, він був згаданий просто номером «98». Даний мотоцикл був доступний в «круїзерів» і «Економ» версіях. Постачання почалися в 1946 році, тоді коли MV Agusta офіційно почала брати участь в гонках на витривалість. Йому не довелося довго чекати своєї першої перемоги: в перший сезон Вінченцо Ненчоні виграв гонку на витривалість в Спеції, потім в Монці, 3го листопада, всі місця на подіумі були зайняті водіями MV Agusta (Вінченцо Ненчоні, Маріо Корналея і Маріо Палеарі).

  Слідом за цими ранніми успіхами була створена модель 98 «Спорт». Вона відрізнялася від попередніх моделей своєю телескопічною вилкою, на 5 см коротше, і більш спортивним двигуном. Зміни двигуна збільшили його потужність майже до 5 л. с .: що було рекордом на той час для двигунів подібного об'єму. У 1947 MV Agusta був представлений на Міланському Ярмарку з багатьма новими особливостями. На додаток до моделі 98 версії «Люкс», з двома циліндрами, з'явилися нові моделі мотоциклів: двохударний 125cc і 250cс, і одноциліндрові 4T.

  У наступному році категорія 125cc була введена на італійських чемпіонатах по швидкості, дозволяючи MV Agusta представити свою модель «125» з триступеневої коробкою передач. У 1949 моделі «98» і «125» були замінені новими «25 Тel», в тому ж самому році були створені скутери моделі 125 типу «В».

  Бум 50-х. (1950-1960)
  Гонки на мотоциклах поновилися в ранніх «п'ятдесятих». MV Agusta, завдяки поліпшенню робочих характеристик і технологій, стала гоночної легендою. Гласність, вироблена подібним успіхом після участі в гонках, принесла Касціне Коста збільшення продажів; її різноманітність універсальних і економічних моделей відмінно відповідали вимогам ринку. Багато напрацювання з гоночних моделей переходили в серійні зразки, наприклад, створення моделі «Спорт» 125 Motore Lungo, названої по подовженим Картер, які покривають магніт запалювання, була найбільш популярною моделлю спортивних байків тих днів. 1953 рік був дуже важливим для промислового виробництва, завдяки введенню унікальної моделі 125 Пуллмана, вперше MV Agusta досягла межі виробництва в 20,000 мотоциклів. Крім того, в Іспанії був відкритий перший завод, якому було дозволено виробляти мотоцикли для експорту.

  В цей час Федерація мотогонок вирішила повторно ввести змагальні гонки для мотоциклів, що випускаються серійно. Для цього нового чемпіонату MV Agusta налагодила індустріалізованих виробництво моделі MV Agusta 124 з одновальним двигуном. Мотоцикл, що став легендою, в гонках мотоциклів в Касціне Коста. У наступному році, 1954, відбувся дебют моделі 175 CSS, яка стала відома під прізвиськом «літаюча тарілка» через паливного бака, подібного формі диска. Ця модель принесла своєю появою більше, ніж просто приваблива назва, дозволяючи водіям MV перемагати в спортивних змаганнях. У другій половині «п'ятдесятих» ринок мотоциклів все ще швидко розвивався, хоча починали з'являтися перші сигнали кризи, який пізніше змусить велику кількість виробників скоротити інвестиції в гонки і прикладні дослідження.

  Але MV йшов врозріз з виникає тенденцією, купивши компанію Bell Helicopter і отримавши виробничі ліцензії, які дозволили застосовувати нові технології щодо мотоциклів. Перерахуємо деякі нововведення, що стосуються цієї часу: створення прототипів сучасних гідравлічних передач, двотактних двигунів системи упорскування палива і дослідницьких мотоциклів, таких як модель 500 з шістьма четирехтактнимі циліндрами. MV завжди випереджала на кілька кроків інших виробників мотоциклів в економічному сенсі цього слова. Оскільки замість того, щоб пристосовувати потужності мотоциклів до норм, встановлених змаганнями, вона вважала за краще приймати філософію дослідження, націлену на загальну клієнтуру. Відповідно до цієї політики, в 1956 компанія представила модель «83», здатну перевозити двох чоловік в прекрасному комфорті при високій швидкості і невеликою витратою палива. У 1959 було налагоджено виробництво нової системи змащення, яка дозволила двигунів MV Agusta досягти відомих в даний час стандартів надійності, і фактична гарантія на двигуни MV була розширена на 100,000 км. Покоління мотоциклів, побудованих з цим новим двигуном стали називати «Сто тисяч».

  (1960-1980)
  У «шістдесяті» збільшився попит на сімейні автомобілі, і в той же самий час скоротився попит на ринок мотоциклів. MV Agusta відреагувала на цю зміну досить креативно, пропонуючи ринку нові моделі, щоб привернути увагу любителів мотоциклів. Була створена чотирициліндрова модель 600 - це був перший мотоцикл максі на ринку, що має двигун з чотирма циліндрами. Двигун, який був отриманий з моделі 500 GP Майка Хейлвуд, поступово розвинув високу ефективність, як моделі 750 америцій S, здатні до швидкостей до 220 км / ч.

  У той же самий рік була створена модель 125 Disco, що отримала свою назву через обертового дискового розподільника двотактного двигуна. Кінець «шістдесятих» відзначив початок ери моделі Agostini 350 і 500 з трьома і чотирма циліндрами, які залишалися популярними з 1967 до 1973. Щоб скласти конкуренцію японським двотактним двигунам дані дві моделі були зроблені спочатку з трьохциліндровими двигунами, а потім і з чотирициліндровими двигунами.

  Після смерті графа Доменіко в ранніх «сімдесятих», компанія зіткнулася з багатьма економічними труднощами. Цей період характеризувався зіткненням двох протилежних думок в уряді компанії: одна була націлена на залучення інвестицій для гонок, інша - на їх скорочення, з метою підведення підсумків по балансу. Переважало і таку думку: скоротити свою участь в гонках і скоротити випуск числа пропонованих моделей до двох: 350 і 750. Модель 350 була запропонована в трьох варіантах "Scrambler», «GTEL» і «SEL», в той час як модель 750 була доступна в версіях Sport і Gran Turismo. На змаганні MV вдалося протистояти тиску з боку двухтактників Yamaha і Suzukis від Сааринена і Баррі Шина. Японському вторгнення протистояв жорсткий Філ Рід, який відзначився двома перемогами в сезон 1975 року народження, і звичайно Джакомо Агостіні. Агостини повернувся після періоду участі на Yamaha, щоб поїхати в Касціну Коста і вимагати від компанії MV Agusta мотоцикл для перемоги на трасі Nurburgring 29 серпня 1976.

  Сумнівне економічне становище компанії змусило управління MV Agusta шукати нового фінансового партнера. Вони знайшли відповідь у фінансового гіганта EFIM (Ente Partecipazioni e Finanziamento Industria Manifatturiera), який зажадав, щоб MV Agusta для того, щоб виправити своє фінансове становище справ, вийшла з сектора ринку мотоциклів. Важке рішення залишити мотоцикли призвело до відмови від нового покоління великих парних cam16-клапанних двигунів (750 і 850 cc), які повинні були бути представлені на Міланському Ярмарку Мотоциклів в 1977. Хоча компанія вже зарезервувала свій стенд на ярмарку, проте там не з`явилася, хоча в дійсності і продовжувала продавати мотоцикли до 1980, коли останній мотоцикл на складі в Касціне Коста був проданий. Ім'я MV Agusta знову з'явилося в новинах лише в липні 1986, коли галузева преса видала рекламу, в якій говорилося про продаж беруть участь в гонках мотоциклів дослідних зразків, їх корпусів і двигунів, колись вироблених легендарною компанією.

  Новини підняли такий шум, що провідні журналісти зажадали втручання уряду, щоб захистити цю малу частину культурної національної спадщини. Але, на жаль, великою історичною та технічної цінності цих непереможних, що беруть участь в гонках машин було недостатньо, щоб викликати інтерес Міністерства Індустрії та Державних Володінь, таким чином, вся партія мотоциклів і деталей дісталася американцеві з італійськими коренями. Роберто Яннуччі приблизно за півтора мільярди лір (приблизно 750 тисяч євро) придбав все це. Таким чином, в період різних суперечностей і ностальгії до прекрасного минулого, індустріальна компанія MV Agusta Коста Касціни припинила своє існування.

  Від Касцінно Коста до Ширане. 1990
  Як тільки протиріччя, що оточують справу Яннуччі, вирішилося, в 1992 році завдяки несподіваному оголошенню з прес-центру Cagiva про компанію MV Agusta заговорили знову. Після тривалих переговорів з багатьма зацікавленими сторонами в світі фінансів і промисловості було офіційно оголошено, що торгова марка, власність Касціни Коста, повинна була перейти до групи Кастильони. Це стосувалося виключно торгової марки, яка і стала головним предметом обговорень, оскільки обладнання та мотоцикли, за винятком кількох дорожніх мотоциклів і тих, які брали участь в гонках, давно були продані. Вони були збережені Асоціацією Робочих Agusta, і тепер є демонстраційними моделями в музеї в Коста Касціне.

  Реакція на цю новину була жваво сприйнята усіма фанатами мотоциклів. Купівля легендарної торгової марки стала найбільш динамічним і рішучим підприємством у виробництві мотоциклів і, безсумнівно, гарантувала б відродження MV Agusta. Зрештою, родина Кастильони були єдиними людьми, які були здатні відродити компанію в період кризи і перетворити її знову в успішну справу. Сім'я Кастильони вже одного разу продемонструвала своє організаторський хист, створюючи компанію Cagiva з попелу чудовою компанії Aermacchi AMF. Всього кілька років тому Cagiva врятувала також компанію Ducati, яка перебувала в жахливому стані, ставши жертвою громадських стратегій фінансування. Ще Кастильони перенесли виробництво Husqvarna, для того щоб компанія змогла запропонувати більш широкий модельний ряд мотоциклів в Європі, зі Швеції в Ширане ,. Компанії MV Agusta довелося виживати в епоху, коли інші торгові марки впроваджували різні технічні або індустріальні нововведення, а вона всього лише мала єдиною упевненістю в свою популярність і в виразну силу своєї чудової торгової марки.

  Моторні інженери Cagiva, що зіткнулися з чистим листком паперу. Вони прагнули докласти всіх зусиль, щоб у компанії MV Agusta з'явився мотоцикл, який, залишився б вірний своєму спадщини, він повинен був володіти трьох- або чотирициліндровим двигуном з рядним розташуванням. Ця конфігурація повністю була відсутня в європейських мотоциклах. Таким чином, Клаудіо Кастільйоні довелося зіткнутися з вибором або покупки японського двигуна, або створення повністю нового. Він вибрав другий варіант і почав з проекту, який був раніше розпочато Ferrari, званий F4, а потім технічний персонал і інженери розвинули його далі, аж до теперішнього моменту існування компанії MV Agusta. Двигун був створений, із застосуванням виняткових рішень, таких як радіальне розташування клапанів і змінна передача. Перше рішення було успадковано від мультіціліндров двигунів Ferrari і друге - від мотоциклів GP Cagiva. Промислове виробництво нового двигуна почалося в той же самий час, коли створювався дизайн і естетичні аспекти, які були доручені великому власнику Массімо Тамбуріні, в цей час директору CRC (Науково-дослідного центру Cagiva). Тамбуріні вже мав багаторічним досвідом по «прикрашання» цього типу двигуна, досвід, отриманий протягом багатьох років співпраці з Bimota (який позначає Біанчі, Морри і Тамбуріні).

  Перший дослідний зразок був закінчений напередодні Ярмарку 1997 в Мілані і представлений пресі вперше 16 вересня того року. Репортери були вражені дивом, який постав перед ними, мотоциклом MV Agusta F4. Червоний і срібний точно такий же, як і його предки, з вихлопною системою газів, звуки якої нагадували якусь втрачену симфонію, модель MV Agusta F4 володіла колосальним успіхом і була ідеальним об'єктом бажання любителів мотоциклів. Подальший процес індустріалізації був розділений на дві різні стадії: перша полягала в обмеженому випуску мотоциклів моделі 300 F4 Gold, із застосуванням вуглецевих волокон для конструкції кузова з частинками магнію і виливки картера двигуна, отриманого в піщаній формі; друга полягала в будівництві моделі S, призначеної для більш широкого ряду користувачів завдяки своїй ціні, яка була вполовину менше своєї попередньої версії.

  У квітні 1999 Золота Серія F4 була вперше представлена ??в дії на мотогонках в Монці, зацікавивши тим самим більш ніж сто торгових видань. Мотоцикл був значний за своєю швидкістю, міг розвивати швидкість понад 280 км / год, за своїм екстраординарної шасі і за своїми характеристиками керованості, які, як вважають, тоді встановили нові норми. Незважаючи на свою ціну, більш ніж 68 мільйонів лір (приблизно 35 тисяч євро), на Золоту Серію F4 накинулися найбагатші і найвідданіші шанувальники мотоциклів у всьому світі, починаючи з членів королівської сім'ї, і закінчуючи акторами і спортивним особами. У цей список знаменитостей входять: Хуан Карлос - король Іспанії, Емануеле Філіберто, Лапо Елькана, Том Круз, Анджеліна Джолі, Х'ю Лорі, Бред Пітт, Едді Ірвіна, Міхаель Шумахер, Герхард Бергер, майже всі гравці італійської національної збірної з футболу, яка виграла чемпіонат світу в 2006 році. Серед них Марко Матерацці і Мауро Каморанезі. Виробництво нового MV Agusta зажадало повної реорганізації продуктивного циклу, що спричинило за собою перетворення заводу в Ширане з виробництва двигунів. Моделі мотоциклів F4 і Brutale пройшли довгий шлях, втім, як і інші ранні виробничі моделі, незмінно зазнавали змін таких параметрів, як краса, технології, робочі характеристики, але незмінним завжди зберігався дух початкового дизайну.

  Сьогодні, по події років ми можемо судити, що процес подібного розвитку був дуже успішним: був створений новий F4, який включає в себе важливі конструктивні особливості та нововведення, поряд з цим, найкрасивішими мотоциклами на ринку є мотоцикли Brutale 990R і 1090RR, які були представлені пресі у вересні 2009 в Misano (Італія). Це момент, де закінчується кінець історії і починається найцікавіше ...
детально
MV Agusta F4 1000R (F4-R 312)

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 183 к.с.

Пробіг : 831км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

307000 UAH
11100 $ / 9440

307000 грн.
11100 $
9440
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.