• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити MG


​  Історія марки Morris Garage (MG Cars)
  Morris Garage (MG Cars) - британська фірма, раніше виробляє серійні легкові і спортивні автомобілі. емблема MG
  У 2005 році група MG Rover перейшла під управління купила її компанії «Nanjing Automobile Group». Nanjing відновили випуск спортивних автомобілів MG в 2007.

  Поважний це вік - вісімдесят років. Саме час сидіти на троні досвіду та життєвої мудрості, прорік виконані проникливості максими для молодих та ранніх. Але не всім життя дає шанс для такого спокійного проведення часу на схилі років.

  Марке MG, приміром, і в цьому похилому віці доводиться щосили штовхатися ліктями в спробах, ні, навіть не заробити - вижити. Та й на роду у неї це було написано, не інакше. Скільки перепон подолав Сесіл Кимбер, призначений керуючим Morris Garages (підрозділу Morris Cars) в 1922 році!

  Але нестримний у своєму прагненні робити більш динамічні машини з легкими кузовами, він переконав тодішнє керівництво в необхідності створення окремої марки, і двома роками пізніше на світ з'явився восьмикутник з буквами MG всередині.

  А ще через п'ять років народилося найвідоміше дітище марки - легкий MG Midget, повноправним спадкоємцем якого є присутній на наших сторінках родстер TF.

  Коштувала всього 175 фунтів машина теж була двомісним родстером, поява якого не залишилося без уваги преси: Autocar, приміром, прозорливо відзначив, що цей автомобіль займе до-стойное місце в історії автоспорту.

  Успіх машини не залишився непоміченим для Вільяма Морріса, який тут же зайняв місце на чолі новоствореної компанії MG Car Company Limited. Він же пізніше продав компанію назад Morris Motors, поставивши на чолі свою "праву руку", Леонарда Лорда, а Кімбер безпосередньо підпорядкував йому.

  Лорд спочатку зіпсував життя Кимбер, закривши спортивне відділення, а потім, в 1941 році, взагалі звільнив його з-за розбіжностей. Той прожив без свого дітища недовго - загинув в 1944 році в залізничній катастрофі.

  Разом з Сесилом пішла епоха динамічного розвитку і гучних перемог в знаменитих гонках Mille Miglia і Tourist Trophy, і настав час виживання - після війни всім потрібні були лише недорогі "само-рухомі коляски". Компанії ще раз пощастило з інженером: для моделі Y-type передню підвіску розробив відомий Алек Іссігоніс ...

  Але це, втім, можна назвати ложкою меду в бочці дьогтю, адже в самому початку п'ятдесятих MG "злили" разом з брендом Austin в одну компанію - British Motor Corporation. Головою нової компанії залишився Леонард Лорд, і він не відчував особливого пієтету перед маркою, вважаючи за краще проекти, які йшли по "остіновской" частини.

  Але все ж його вдалося переконати, і серед масових моделей, клонувати шляхом "бедж-інжинірингу" (як MG Magnette III), з'являлися і цікаві родстери MGA, MGB, і MGC, фестбек MGB GT, а також новий маленький Midget.

  У 1968-му компанія BMC приєдналася до Jaguar, Triumph і Rover в рамках British Leyland, де на знамениту марку практично не виділялося бюджету.

  А після націоналізації всієї компанії і закриття основного заводу, де вироблялися машини MG, про дітище Кимбер всі забули до 1982 року, коли в "Лейланді" вирішили вішати цю емблему на відносно "злі" версії малолітражок Metro, а потім і Maestro з Montego.

  Ці не надто вражаючі машини допомагали марці триматися на плаву і давали можливість створити новий цікавий родстер.

  З моделлю MG RV8 спроба була не дуже вдалою, а ось на наступний рік, після того як в 1994-му Rover Group (спадкоємець British Leyland) була продана BMW, на світ з'явилася модель MGF - справжній "промінь світла в темному царстві".

  Але, не дивлячись на те що ці машини добре продавалися, фінансове становище всієї групи постійно погіршувався, і німці порахували правильним позбутися від такої непосильної ноші.

  У підсумку Rover і MG були продані штучно створеному консорціуму "Фенікс" за символічний один фунт. Нова компанія, тепер називається MG Rover, почала активно надолужувати згаяний час: була випущена нова версія родстера MGF, а потім прийшов час і його спадкоємця, моделі MG TF, добре продавалися "заряджені" версії Rover 25, 45 і 75 (MG ZR, ZS і ZT).

  Вперше за роки було оголошено про покупку італійської фірми Qvale і заодно її родстера Mangusta - він ліг в основу брутального MG ZPower SV. Машини з відомим логотипом зараз непогано виступають і в ралі, і в кузовних гонках.

  І все ж майбутнє компанії зараз навряд чи хтось візьметься передбачити: фінансовий стан MG Rover і раніше не вселяє оптимізму, за чутками, не все гаразд і всередині самої компанії.

  У 2005 році MG Rover був визнаний банкрутом і проданий китайцям. В даний час компанія MG належить одній з найбільших автомобільних корпорацій Китаю - Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Вона зайнялася виробництвом попередніх моделей MG, злегка модернізувавши їх.

  Разом з правами на сам бренд MG, китайці отримали завод в британському Лонгбридже, всю технічну документацію на моделі MG Rover і налагоджені зв'язки з постачальниками комплектуючих, які працювали з тоді ще британським MG.

  Складальне виробництво було перенесено в Китай, і на початку 2007 року з конвеєра почали сходити родстери MG TF і седани MG 7 (фактично, Rover 75, розроблений ще в ті часи, коли Rover належав BMW).

  Потім модельний ряд поповнив компактний хетчбек 3 SW (він же Rover Streetwise, суть Rover 25 зі збільшеним дорожнім просвітом і пластиковим захистом кузова).

  У квітні 2008 року виробник представив на автосалоні в Пекіні нову модель 550. Цей середньорозмірний седан побудований на укороченій платформі Rover 75 (внутрішнє позначення MG Rover RDX60), яка розроблялася ще до банкрутства MG Rover для майбутніх моделей середнього класу.

  550-ий був створений конструкторським бюро SAIC в співпраці з фахівцями екс-Rover і британської інжинірингової фірми Ricardo (які, до речі, розробили посилену КПП типу DSG для Bugatti Veyron). 
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.